100 HOT DOGÓW Z IKEA #Tłustyczwartek

Wpadnij się spotkać!
► FB: https://goo.gl/8hj9sj
► Bilety i informacje: https://goo.gl/8yzmkM

Jeżeli spodobał Ci się Mój materiał zapraszam do subskrypcji mojego kanału aby być na bieżąco z najnowszymi produkcjami:
► Subskrybuj: http://bit.ly/1AfGxtE


► Snap: Kolignacy
► Instagram: https://www.instagram.com/kolegaignacy/
► Fanpage : http://on.fb.me/1vFf0X7
► Grupa na FB Koledzy Kolegi Ignacego : http://on.fb.me/1AzE4yY

100+ komentarze:

Rambler
Rambler:
Każdy zna to uczucie, że jeden, czy dwa hot dogi z Ikei nie wystarczają by się najeść. Ignacy rozwiązał ten problem xD
Koprolity
Koprolity:
W Ikei najlepsze są ołówki.
Deba
Deba:
Zabłądziłem w internecie. Oglądam jak ludzie wpierdalają hot dogi xD
blob
blob:
O, *Kolega POPULARNO-NAUKOWACY* powrócił. I to nie na kanale gdzie *UTRUDNIAJĄ PROSTE RZECZY*
Mate0
Mate0:
Dziś akurat byłem i IKEA by wybrać nowe meble do pokoju. Po kilku godzinach zakupów chciałem coś zjeść i jak podszedłem do baru, to powiedzieli że nie ma już Hot-Dogów. Przypadek?
Lucian Main
Lucian Main:
Jutro matura, a ja oglądam jak ktoś wpierdala parówki kurwa mać
Adex
Adex:
Ignacy a może zaprosisz kiedyś na odcinek Epic Cheat Meal'a , bo jak patrze ile jedzenia robisz a ile zjadasz to ktoś taki przydał by się chociaż na jeden odc :)
Mikołaj Krochmal
Mikołaj Krochmal:
Jedyna rzecz z ikei którą łatwo pskładać
Wolf
Wolf:
Legenda głosi że Ignacy zajmie się kiedy swoim kanałem
JAK?!
JAK?!:
Idę po jedzonko i oglądamy :D
Shelby GT500
Shelby GT500:
Ja bym się bał jeść takiego hod-doga skoro kosztuje 1 zł XD. (+spoko film) :D
HaPek
HaPek:
Mam wrażenie, że po każdym odcinku tłustego czwartku Ignacy połowę następnego dnia spędza w toalecie :D
Dewolaj Z Serem
Dewolaj Z Serem:
Ach... Stare dobre hot dogi z Ikea 😂😍
tae tae
tae tae:
Ooo Ikea rządzi 👌❤ Te hotdogi są 😘👌
Anata
Anata:
Może niech w jakimś odcinku z Mniej Więcej jako gość wystąpi Sebastian! :D
VLOGI i różne rzeczy EVER
VLOGI i różne rzeczy EVER:
każdy wie że Ignacy nie naje się jednym hot dogiem potrzebuje on do tego 100 hot dogów PS ( Kocham twoje filmy)
Prozure
Prozure:
To już wiem jak chcecie mnie zachęcić na przyjazd :D
Pawelios
Pawelios:
Chciałbym aby powrócił stary Ignacy...
Chłopek Ludek
Chłopek Ludek:
idealny film do obiadu
Michał Głogowski
Michał Głogowski:
Ja mam pytanie, czy na którymkolwiek odcinku z tej serii zostało wszystko zjedzone podczas odcinka? Czy to się jeszcze nie udało?😁
GPL
GPL:
W końcu wiem jak wygląda nasz słynny Sebastian xD
TheKobRA
TheKobRA:
dobra czasz na nową serie chudy piątek XD
Mordoro
Mordoro:
Mam pomysł, zaproście Gimpera i zróbcie coś z jajkami xD
ika
ika:
Mandzio nie krępuj się wszyscy wiemy, że zjadłbyś więcej 😂
siema
siema:
Sebastian ma zajebisty głos ;D
Sulorz
Sulorz:
Ja zjadł bym teraz wszystkie. (zrobiliście mi smaka)
MisterDiego27
MisterDiego27:
Zawsze mnie ciekawi co później robicie z tym całym jedzeniem gdy go tyle zostaje.
Jaca12
Jaca12:
Kiedyś to były let's playe dobrych gier. Teraz widzimy opychanie się hot-dogami xD
Rysiek
Rysiek:
Lol jak mandzio stukał w te parówe to serio myślałem że coś sprawdza xDDDD
Arkadiusz Lisowski
Arkadiusz Lisowski:
Sam zrobiłem podobne hot dogi , parówki obojętnie jakie i bułki maślane ;d smakuje podobnie
Michał Kałdun
Michał Kałdun:
memy z mandziem czas start xD!
grawis
grawis:
2:20 XDD oraz 10:27 swietna zabawa
Stanisław Siwiec
Stanisław Siwiec:
Ej czy tylko ja czuję w bułkach od hotdogów (z ikei) czuję musztardę XD?
Roman
Roman:
Musi teraz być tłusty czwartek i piątek!
Mati
Mati:
Wielki powrót z IKEĄ.
xlukey
xlukey:
Chętnie przyjmę te niezjedzone hot-dogi
gαявαту αиισł
gαявαту αиισł:
Parówkowa impreza 😎
dembvol
dembvol:
Szkoda się zapychać taką przetworzoną mąką, ale filmik jak najbardziej na plus! Ekipa jest śmieszkowata co jest najważniejsze :D
Daniel56K
Daniel56K:
Mandzio rozwala system
Fishereq
Fishereq:
Ty zawsze narobisz mi smaka
Tomasz Krause
Tomasz Krause:
Zawsze mnie bawi takie budowanie napięcia na początku filmu, np. ten wstęp odnośnie 100 hot-dogów XD bo wiecie, tytuł zdradza wszystko
DUKETV/shoty
DUKETV/shoty:
Madxio taki zadowolony
Nasz maly grubasek <3
Ania Okoń
Ania Okoń:
Mandzio się odchudza więc nie dla niego hot -dogi z Ikei.Szanuje😂
Madzio szanuje że Ignacy je więcej niż on!Toz to cud😂


A w Ikei to najlepszd ołówki bo taniej wychodzi niż za hot -dogi😂😉
Sajwan
Sajwan:
Kacper montażysta by wam to chętnie zmątował. (tego spartakusa)
PussyDestructor
PussyDestructor:
Ułoży ktoś dietę Mandziowi? Martwię się o niego...
Damian :3
Damian :3:
Mandzio zadowolony , że z ikei xD
Ejyołej Official
Ejyołej Official:
nie jadłeś przez 3 tygodnie w czwartki i myślałem że zjesz wszystkie
Bez_nazwy
Bez_nazwy:
Ooo hot-dogi z ikei 😀
Kamila Adamska
Kamila Adamska:
W momencie gdy powiedzieli że brakuje trochę ketchupu włączyła mi się reklama Kotlina 😂😂
B Wołczyński
B Wołczyński:
Kiedyś mi udało się zjeść 32 hot dogi . Ale teraz nie jem hot dogów , bo po pierwsze hot dogi są bardzo nie zdowie a po drugie ja teraz zdrowo odżywiam się . Ale czasami zjem coś nie zdrowiego
clownfish
clownfish:
"Mądrego to aż mądrze posłuchać"~ Ignacy Łukowski 2k18
白禕珊
白禕珊:
dzień przed maturą, oglądam jak wpierdzielają hot dogi XD
negev rojsona
negev rojsona:
Mandzio co on odwalił na końcu xD
Katen Moryn
Katen Moryn:
2:24 ach seria z dwóch muszkieterów
Łapka w górę za Sebastiana
Im a fucking weeb
Im a fucking weeb:
Czy tylko ja zauważyłam, że nasz Ignacy nie tyje, a je dosyć dużo na tych odcinkach (bez obrazy oczywiście) xd
DANIELS
DANIELS:
,,Weź se wode,tu se nalej szklanke" - Ignacy 2k18
dvdk00
dvdk00:
to teraz czas na 100 hot dogów z orlenu!
Kaszkieciorz
Kaszkieciorz:
Zastanawiam się Ignacy... nie szkoda Ci zdrowia?
Dymion
Dymion:
normalnie bym tak oo to zjadł ;D wszystko ;)
Kornelia Raszeja
Kornelia Raszeja:
Ale bym sobie zjadła hot-doga XD
Donek
Donek:
Nienawidzę w odcinkach z tłustego czwartku jednego... zawsze jak oglądam to zjadłbym to co wy.
Freekill
Freekill:
już widze te memy z mandziem do pytania1 "panowie czy damy rade zjeść wszystkie?"
vitae
vitae:
Kolega ignacy powrocil z setką hotdogów moi polacy xD
Ula Trypuć
Ula Trypuć:
Sebastian najlepszy !!! 🤗
piorunochron
piorunochron:
Nowe memy z mandziem nadchodzą.
lopez9090
lopez9090:
Nwm jak my się nie spotkaliśmy xD o 15.30 kupowałem jedzenie w Ikei w Jankach xD
Mako
Mako:
Gdyby ten posiłek nie był nagrywany mandzio zjadł by wszystko
Los Diegos
Los Diegos:
czekam na 1000 HOT DOGÓW Z IKEA xd
Wojtuś FamilyFriendly
Wojtuś FamilyFriendly:
Kto tu przyszedł z filmu zjedliśmy wszystko z Ikei?
Maly Sekul
Maly Sekul:
Żeby spalić hot doga z Ikei musisz przejść 15 km
MrKrexon
MrKrexon:
Ja mam takie pytanko co wy z tym jedzeniem pozniej robicie? ;P
Bartek Fałek
Bartek Fałek:
Jest jedyny król ketchupów i jest nim fanex No.7 jak spróbujesz nie będziesz chciał innego ketchupu
Hillson
Hillson:
Chcemy starego ignacego co nagrywa herosy
Zzz
Zzz:
Ignacy spokojnie oglądam twój kanał i madzia oraz mniej więcej 😎
Joanne_
Joanne_:
Kolega Grubacy powraca
Mark
Mark:
Ignacy nie wiem dlaczego Cię nie subskrybowałem.
Wybacz!
Antichristos
Antichristos:
Nagrajcie planszówkę !
Admim 1
Admim 1:
To moze w nastepnym odcinku cos z chipsami?
oskar kosinski
oskar kosinski:
smaka mi narobili
KuBa
KuBa:
ale mi smaka zrobiłeś
Wiktor 0022
Wiktor 0022:
Dla ignacego tłusty czwartek jest zawsze kiedy chcę
Certyfikat Klasycznie Dobrej Zabawy
Certyfikat Klasycznie Dobrej Zabawy:
w końcu przytyjemy=D
Arczi Arczi
Arczi Arczi:
Widzę amatorka pełna gębą 🤣🤣🤣
Red_SveteR
Red_SveteR:
ej Ignacy widziałem Ciebie z Mandziem we wtorek na Ursynowie w restauracji gruzińskiej a siedziałem tam co za Mandziem siedziała taka 4 osobowa rodzina
Artur Kubasiak
Artur Kubasiak:
Zaraz, teraz dopiero do mnie dotarło - Sebastian to Pucolini? :o Pozdrawiam najlepszego śmieszka ^^
FrancuZ
FrancuZ:
Jak mandzio jedzie to pewnie są tam restauracje z hamburgerami
Stanisław Leszczyński
Stanisław Leszczyński:
Ja byłem ignacy wy byliście wy a to było moje jedzenie na tydzień XD
Krasny
Krasny:
Mądrego aż mądrze posłuchać
Aleksandra
Aleksandra:
To ten słynny Sebastian!
maslo
maslo:
Sebastian nie długo przejdzie na ciemną stronę mocy......
Krystian
Krystian "Fevigiusz" Janowski:
Z tego filmu by był fajny odcinek do mniej więcej
KERSHI
KERSHI:
Ja to bym dał radę zjeść 20 może bo mam taki apetyt xD
RAWSillicoN
RAWSillicoN:
Przez następny tydzień ignacy i rodzina będą jedli hot dogi
Dudus902
Dudus902:
Ignacy było trzeba od razu poprosić o stałą Ikea'e
Htmlcssjs Mysqlphp
Htmlcssjs Mysqlphp:
hot dog to ok. 250 kal
wiec żeby przezyć trza zjesc 8 hotdogów (2000 kcal)
8 zł dzienne * 30 dni = 240 zł miesiecznie na jedzenie
w sumie dobry deal !
ERROR6665
ERROR6665:
Nie jestem pewien ale może będzie odcinek z jedzeniem 200 klopsików z IKEI
Mateusz Sodo
Mateusz Sodo:
Akurat przeszedłem na dietę i 246 kcal brzmi dla mnie bardzo źle
FuNnY '
FuNnY ':
Mnadzio sie w kadrze nie zmiescił xD
Dominik Mki
Dominik Mki:
Następny sezon Mniej więcej bez Mandzia xD
Paula Falkowska
Paula Falkowska:
Widząc miniaturkę myślałam że to grzyby xD