Bonus RPK - HYMN ULICY // Skrecze: DJ Gondek.

Zamów album "BLOKÓW REZYDENT" na WWW.CSRPK.PL !!! :)

Ciemna Strefa prezentuje najnowszy singiel i klip Bonusa RPK, który promuje jego nadchodzący album "BLOKÓW REZYDENT". W/w utwór nosi nazwę "HYMN ULICY", w którym skrecze dograł DJ Gondek. Za warstwę muzyczną odpowiedzialni są: Johnny illstrument, Toxik Tyson, Worek & Absolute. Mix numeru ogarnął WOWO, natomiast sam klip jest zasługą ekipy Marathon Films.

Premiera sklepowa albumu "BLOKÓW REZYDENT" - 04.10.2019r.

FACEBOOK:
* https://www.facebook.com/bonusrpk/
* https://www.facebook.com/CiemnaStrefaOfficial/
* https://www.facebook.com/CiemnaStrefaWear/

INSTAGRAM:
* https://www.instagram.com/bonusrpk_official/
* https://www.instagram.com/ciemna_strefa_official/
*https://www.instagram.com/ciemnastrefawear/

Sklep:
- WWW.CSRPK.PL
- WWW.SLANGSHOP.PL

Subskrybujcie kanał Ciemna Strefa oraz sprawdzajcie nasze kanały social media, żeby być na bieżąco ze wszystkimi nowościami, które dla Was przygotowaliśmy.

Serdeczne podziękowania dla:
* ROYALSENSI.PL
* JAMAICANSHOP.PL
* ILLEGAL.PL
* PATRIOTIC.PL

Booking koncertowy:
e-mail: [email protected]

Wersja cyfrowa utworu:

http://soundline.biz/BonusRPKHymnulicy

Spotify - https://open.spotify.com/album/19FdSgWCrfhDtkMXYCAAzt?si=deiMv3ngTVeM19SSLkv2rg
iTunes - https://music.apple.com/pl/album/hymn-ulicy-single/1479203959?l=pl&ls=1&app=itunes
Apple Music - https://music.apple.com/pl/album/hymn-ulicy-single/1479203959?l=pl
Tidal - https://listen.tidal.com/album/117268596/track/117268597
Wimp - https://play.wimpmusic.com/album/117268596/track/117268597
Amazon - https://music.amazon.com/albums/B07XKDXT6W?tab=CATALOG&ref=dm_wcp_albm_link_pr_s
Deezer - https://www.deezer.com/pl/album/110193882
Empik.com - https://www.empik.com/hymn-ulicy,p1234311959,ebooki-i-mp3-p
Plus Music - https://plusmusic.pl/album/3998553/hymn-ulicy
PlayTheMusic - http://www.playthemusic.pl/mp3/album.html?albumId=298775&artistId=628015&t=Bonus+RPK%2BHymn+ulicy
Muzyka T-Mobile - http://www.muzyka.t-mobile.pl/main/album.htm?albumId=639878

Miłego odbioru życzy CS !!!

100+ komentarze:

CiemnaStrefa
CiemnaStrefa:
Zamów album "BLOKÓW REZYDENT" na WWW.CSRPK.PL !!! :)
kalasik45
kalasik45:
Trzymaj się twardo Bonus💪 oby jak najkrócej. Oby SN odwołał ten nieludzki wyrok..
Terix34
Terix34:
7 milionów. Czyli ktoś nadal tutaj :) ?
Kamil Sulowski
Kamil Sulowski:
Wszyscy tęsknimy i pamiętamy #MUREMZABONUSEM
Paras Ku
Paras Ku:
2022 ! Bonus bliżej niż dalej, oby szybko na wolności. Kolejna płyta też będzie sztosem ! Ciemna Strefa !!!
Marian Paździoch
Marian Paździoch:
Propsy dla Białasa za inicjację płyty, którą wyda Ciemna Strefa. Zebrany hajs trafi dla rodziny Bonusa. #PDW #hot16challenge2
bmk_style
bmk_style:
Na codzień nie słucham Bonusa ale tutaj rozpierdolił system.
jxck'
jxck':
Polish neighbors have amazing rap!🥴
Respect ✊
Also cześć from Czech🇨🇿💎
Mati Piotrowicz
Mati Piotrowicz:
Zajebiste
Cała prawda 💪💪💪
Pomaga mi w trudnych chwilach
I mnie motywuje 💪🔥
ZieluWaw
ZieluWaw:
Czytając komentarze, wniosek nasuwa się jeden: TO NIE JEST HYMN POLSKIEJ ULICY A WSZYSTKICH ULIC ŚWIATA! AUuuu!
wyjmij kija z dupy
wyjmij kija z dupy:
Niby idziesz do wiezienia, ale odchodzisz w wielkim stylu wypuszczając tę nutę pozdro wielkie
Rudolf Maister- Vojanov
Rudolf Maister- Vojanov:
Respect from Slovenia bratje ! Slavic brootherhood
KoeZ🔑
KoeZ🔑:
Shout out from the Polish OG'S from Sydney AUSTRALIA free "CIEMNA STREFA" RPK Bonus🇵🇱🇦🇺👊
Mat
Mat:
Bonusik raper a nie diler 🤝
Rap Elite Crew
Rap Elite Crew:
To jest uliczny rap!!!
Nie wysuszone ćpuny bez zasad!! :)
Bonus PDW
KubuśPuchatek
KubuśPuchatek:
I to sa prawdziwe rapy, sztywniutka nawijka elo bonus z fartem jak najszybciej na wolności ulica pamieta dobrego człowieka
PROpierniczek
PROpierniczek:
Bonus legenda polskiego rapu 2022 zgłaszamy się😀👌🤙👍
Lord Piter tv
Lord Piter tv:
Końcówka 2021 jest ktoś tu czy tylko ja?
Bonus najlepszy to mój idol
#muremzabonusem
Puerto Rico22
Puerto Rico22:
Respect from turkey🇹🇷🇹🇷
Türkiye'den saygı 🇹🇷🇹🇷
Szacunek z Turcji🇹🇷🇹🇷
dsomgi
dsomgi:
Kozak. Bonus w starym stylu, ale z nowymi skillsami.
Klaudia Wieczorek
Klaudia Wieczorek:
Jest ogien🔥💪
mlodylizus
mlodylizus:
Dzięki bonus czekamy aż wrócisz
kubus
kubus:
czekamy bonus❤️👊#muremzabonusem
Aleksandras Bogomolovas
Aleksandras Bogomolovas:
Respect from Litva 🇱🇹💪🏻🇵🇱💪🏻
Adix intruz
Adix intruz:
2022 ale nuta dalej na głośnikach 💪
Drooksy JB
Drooksy JB:
RESPECT FROM SWEDEN 👍
daniel śliwa
daniel śliwa:
Myśle że te piosenki się nie zmienią za kilka lat
Bo półowa raperów to konkretne gówno
A na twoich piosenkach można się wychować
Pozdrawiam ŚLIWA CPU
Adrian Leszczyński
Adrian Leszczyński:
nie jestem człowiek ulica, ale nuta wchodzi fest <3
Conrad H
Conrad H:
Az mnie ciary przeszly ❗ ✊ RPK porzadek musi byc. Mozgowy pokarm ❗
Kewin Michalewicz
Kewin Michalewicz:
Moje ziomale ❤️✌️
DEATH ALMIGHTY THE FIRST-LAST
DEATH ALMIGHTY THE FIRST-LAST:
JAK JA SIR CIESZE ZE WAS MAM 👁️
Piotr Grutzmann
Piotr Grutzmann:
Całe życie aż do Śmierci 💪💪💪💪
hantaro2k9
hantaro2k9:
"Człowiek lojalny jest bliskim krzywdy nie robi i nie szata go zdobi, a charakter ambicja" rozjebane
Ghost Gamergg
Ghost Gamergg:
Respect from Portugal 🔥💪🏻💯
Lord Fibonacci
Lord Fibonacci:
Bonus bardzo tęsknimy za nowymi nagrywkami!!!!!!!
Lajn88
Lajn88:
Czekamy💪🏻❤🔥
MrPreapuce
MrPreapuce:
Bonus ale sie żeś kurwa ulał. Od dzieciaka za bonusem, marzenie przybić pione mordo pozdro
HeaQ
HeaQ:
"Czy cpać tak stać pod Żabką strugać kozaka
Nie lepiej wziąć się za sport z pasją odbić z trzepaka
Zastanów sie przez chwilę ile warte jest życie
Co ci to kurwa da i w którą stronę idziesz"
I on za te teksty poszedł siedzieć, fajny kraj
Kamil Kopernik
Kamil Kopernik:
Dobrze wrócić do starych brzmień, kozak!
Mateuszmefedron
Mateuszmefedron:
kocham bardzo <3
dawid wisniewski
dawid wisniewski:
to jest poprostu zajebiste
KURA WORKOUT
KURA WORKOUT:
To jest poezja... Ciągły PROGRESSSSS !
М Г
М Г:
Respect from MinsK Belarus!!!!!
ZielonkaaaRPK
ZielonkaaaRPK:
Sztos na maxa, zdrowia życzę ✌️
tvBałuty
tvBałuty:
Jebać konfidentów !! Dla ludzi farta PozdRo z łodzi ! RPK cały czas
Mów Mi PR0GR4S
Mów Mi PR0GR4S:
Bonus czekamy 🔥
Ja to Ja Ty to Ty
Ja to Ja Ty to Ty:
Bonus jak wino. Im starszy tym lepszy... Pozdrowki Bonus, oby się wiodło
Dze Cik
Dze Cik:
Jesteśmy razem bonus 🥰❤❤❤
Kasia Kasika
Kasia Kasika:
PoZDRo Bonus trzymaj się, wierzymy dasz radę i oby z fartem 💪💪💪
OrtopedycznyPL
OrtopedycznyPL:
Bonus bardziej mi pomógł niż mój psychiatra do którego latam już 5rok
Jürgen Wien
Jürgen Wien:
Brutal🔥🔥🔥 Greetings from vienna
Я теперь тут губернатор
Я теперь тут губернатор:
Hard and brutal ✊ Greetings from Russia 🇷🇺🇷🇺
Adrian Brudzyński
Adrian Brudzyński:
#muremzabonusem do końca czekamy na powrót 😊👊
Michał Hrabstwo Łabędzkie
Michał Hrabstwo Łabędzkie:
Pozdro RPK ,SAMO ŻYCIE na tym bicie. Zawsze murem i kropka
AZ
AZ:
To hymn ulicy 💪💪
Jaroslow Jankiewicz
Jaroslow Jankiewicz:
👏👏👏
Mistrz 👍👍👍
marek szusel
marek szusel:
Szkoda chłopa że został tak potraktowany :( POZDRO 2K21
Nuro
Nuro:
zajebista nuta pozdro bonus #pdw
Tomasz Wieczorek
Tomasz Wieczorek:
Bonusik cały czas z Tobą 💪
slu trzy liter
slu trzy liter:
takie sztosiwo, że słów normalnie brak :) kozaczek :D
Michael Caltabiano
Michael Caltabiano:
Włoch kocha Bonusa!!!
Kurwa respekt!!!
Jestem pół Polakiem🇵🇱🇮🇹
Izabela Jurkowska
Izabela Jurkowska:
Nienawiść do policji tak zostałem wychowany zajebisty jesteś 👌👌💪
URBAN
URBAN:
,,Pierdolę was lamusy, co kręcą was maniury kumpli" pozdrawiam każdego, kto tak myśli i wszystkich dobrych ludzi!
MRZ WP DOBRY CHłOPACZYNA
MRZ WP DOBRY CHłOPACZYNA:
Pozdro bonus hołd stawiam muzyce z którą stałem pod blokiem byłem malolat em ty byłeś moim prorokiem a 2021 teraz ja robię ogień pdw
Janusz jeździ reno premium
Janusz jeździ reno premium:
Niech go już wypuszcza bo trzeba zrobić selekcję w rapie. Bo to co teraz ludzie nagrywają to masakra.kozak trak
KRYCH2 :D
KRYCH2 :D:
Kocham ten styl kozak kawałek trzymam kciuki obyś jak najszybciej wyszedł na wolność poZDRo z fartem mordo 👊🏻🎧
Wolf 777
Wolf 777:
Wytwarzasz dobrą energię xxxd
niewiee
niewiee:
Nigdy nie słuchałem i nie lubiłem rpk ale ten kawałek jest spoko.fajne uliczne brzmienie no i autentyczne a to chyba najważniejsze także plus :)
Kacper To jest cena
Kacper To jest cena:
Trzymaj się bonus wesołych świąt czekamy na ciebie 😉
Idgaf
Idgaf:
Respekt from Germany! Stabil!
mobbynators bałaganiarz
mobbynators bałaganiarz:
Ty jak wino z roku na rok coraz lepszy.
ultra boixo.
ultra boixo.:
FREE BONUS RPK.!! A C A B..!!
Krystian Dończyk
Krystian Dończyk:
Ziomuś słucham tego kilka dziesiątk razy kozacki utworów ... więcej takich.... pozdrawiam z Bydgoszczy
CzaRo Set
CzaRo Set:
Jesteśmy Z tobą Bonus PDW !!!
Mateusz Kowalski
Mateusz Kowalski:
Kozak bonus pozdrowki z włocławka, życze sukcesów i pozytywnego rozpatrzenia sprawy! Zdrówka!
Nenad
Nenad:
I work with two awesome polish collegues, and first time when they played Bonus RPK to me and when i heard that hardsome rep it was a love on a first hearing
Bardzo dobry rap kurwa!!!!

Im from Serbia btw, i can undestand a lot of polish.
Jacek Domanski
Jacek Domanski:
Rozwalił system. ale 🙃 ogień. Super!
ChujWbijamWTenNibyNewschool
ChujWbijamWTenNibyNewschool:
2022 dalej wracam do tego dzieła sztuki 💣💣💥💥💥💥
Przekaz RAPU MUZYKA
Przekaz RAPU MUZYKA:
Czekamy na wolności...
BGU👊💪
Kayaffa
Kayaffa:
Murem za bonusem do końca 🤙
Majorka Katujemy eu
Majorka Katujemy eu:
Kurwa piękne, oby tak dalej👊💪
Travis Pierce
Travis Pierce:
Mad RESPECT FROM US POLSKA PRIDE🇺🇲&🇲🇨
MANIEK K0SA
MANIEK K0SA:
Bonus wracaj!!! Odjebie za Ciebie resztę wyroku💪
Jakub Czerniawski
Jakub Czerniawski:
Bonus trzymaj się, zaraz rozjebiesz scenę nie raz
Tadek Tadeo
Tadek Tadeo:
super , nie wiele już ludzi nagrywa rap z takim przekazem . śpiewasz samą prawde
Król Blizna
Król Blizna:
8,5 prawie i dalej lecimy 👊🔥🔥🔥🔥🔥
PRO CYPEK
PRO CYPEK:
Nuty masz zajebiste wymiatacz bonus RPK
Polski Piotrek
Polski Piotrek:
''Daj bit mi a z przyjemnością kurestwo wykończe'' piękne!
Edek
Edek:
Stary dobry klimat, wszystko się ułoży, zdrówka dla rodziny i dużo siły dla Ciebie - z fartem !
Konrad Wojtaś
Konrad Wojtaś:
Booonus kooozak 🔥 piooona 👊
Radiic... Trance producer music
Radiic... Trance producer music:
Jeden z najlepszych raperów w Polsce
Zwrotki koziro z sensem i z rozkminą Bonus jesteś kozak
Murem za bonusem pozdro
Jakub
Jakub:
Bonus 👊 Szacun, muza jak zawsze wielka!
Grizzly Best
Grizzly Best:
To ulicy głos! Pozdro ziomki
Chill
Chill:
RESPECT FROM POLSKA
Rafal Włodarczyk
Rafal Włodarczyk:
Murem za BONUSEM trzym się DZIECIAK ZDROWIE DLA WSZYSTKICH OD CIEBIE SZACUN
LatamQ
LatamQ:
Bonus mistrzu liryki pojawił się na choryzoncie nowy gracz który Ci dorównuje poziomem, czekam!!!!!!
Klaudia Płomińska
Klaudia Płomińska:
zajebiste ❤🔥❤❤
ePasjonat
ePasjonat:
najlepszy od lat, ponad wszystkimi w PL
Redmi Weselski
Redmi Weselski:
Zajebisat nuta 💪💪
Tomasz Feder
Tomasz Feder:
Zajebisty kawałek. Pozdrawiam