Czy Kuba Błaszczykowski lubi Wojewódzkiego? Wątpliwa sprawa! [Kuba Wojewódzki]

Oglądaj program "Kuba Wojewódzki" co wtorek o 22:30 w TVN i w player.pl: https://player.pl/programy-online/kuba-wojewodzki-odcinki,455/odcinek-4,S26E04,133158

Na kanapie u Kuby zasiądzie człowiek, który nie wymaga rekomendacji. Pomocnik w Reprezentacji Polski w piłce nożnej, a na co dzień klubu piłkarskiego Wisła Kraków. Prowadzi również fundację „Ludzki Gest”. Jakub Błaszczykowski opowie o swojej karierze, o tym jak poradził sobie z kontuzjami oraz zaangażował się w ratowanie klubu Wisła Kraków. Obok niego zasiądzie brawurowa Katarzyna Warnke znana z filmów Patryka Vegi. Poza rolami w takich filmach jak „Kobiety mafii” czy „Botoks” Kasia występuje w teatrze. Jest nie tylko aktorką, ale również reżyserką i autorką kilku sztuk. Opowie o swojej roli w filmie „Kobiety mafii 2”, współpracy z Patrykiem Vegą i życiu prywatnym.

Subskrybuj: http://www.youtube.com/user/tvnpl?sub_confirmation=1

61 komentarze:

Syriusz Black
Syriusz Black:
Kuba Błaszczykowski fajny gość ;) i równie inteligentny;)
Dawid Jóźwiak
Dawid Jóźwiak:
Dla piłkarza 33 lata to już bliżej "końca" wiec nie dziwię się Blaszczykowskiemu ale fakt. Inteligencja góruje nad resztą kadry
Zbyszko z Bogdańca
Zbyszko z Bogdańca:
Widać po Kubie, że wciąż go boli ten karny. Szkoda chłopa, bo dał tej kadrze naprawdę wiele.
Geralt z Rivii
Geralt z Rivii:
Niepotrzebnie dojebał mu o tym nie trafionym golu z Portugalią
a
a:
Kuba jest super skromny- bardzo fajny...
4 Piwka na śniadanie
4 Piwka na śniadanie:
Fajny odcinek ogladalem, alee kuba lekko widać zmęczony
oli
oli:
Kuba Błaszczykowski jest dobry chłopak ponieważ gdy byłem na meczu i on był kontuzjowany zrobił ze mną zdjęcie i uśmiechnął się i zrobił ze mną zdjęcie
Alex
Alex:
Czy on tam był za karę? :D miał gorszy dzień? zmęczenie? czy o co chodzi? mi się osobiście ciężko oglądało ten wywiad! szczególnie, że pamiętam poprzedni jego występ u Kuby.
Tomasz Grabowski
Tomasz Grabowski:
"Ten, kto mówi najwięcej jest najsłabszy"... " Ojciec Chrzestny"
Krystyna Heyda
Krystyna Heyda:
Błaszczykowski super człowiek
Geralt z Rivii
Geralt z Rivii:
Ale dopierdala do niego o tą Wiśle, ja poerdole
Radek Chojnowski
Radek Chojnowski:
Jakiś smutny , i na wypalonego wygląda, wydaje mi się że czuje on jakiś niedosyt.
Koksse Is Back
Koksse Is Back:
Kocham takich ludzi jak Kuba Blaszczykowski czy Różal niby dwa odrebne swiaty ale kazdy jest prawdziwy w tym
FORTNITE Montage
FORTNITE Montage:
2. 38 najlepsze xd
FLOW
FLOW:
Fakt, bycie u Kuby w programie wymaga odwagi :D
Pierogi Ruskie
Pierogi Ruskie:
Kuba Błaszczykowski jest Legędą!!!
Mikodem
Mikodem:
Dobrze ze podpowiedzieli ja też słyszę - 😂😂😂😂
piterekrek
piterekrek:
Czemu Kuba Blaszczykowski bogaty i slawny jest taki skromny ?
DelLi
DelLi:
6:10
Aga MjM & Helena KK
Aga MjM & Helena KK:
Najlepszy z Najlepszych 😍 Jakub Błaszczykowski
Radosław Kalina
Radosław Kalina:
Nie pasuje mu taki głos
All cars LED
All cars LED:
2:41 😁
Jakub Sowiński
Jakub Sowiński:
Bez wazeliny xdddd
Dawid Laskowski
Dawid Laskowski:
kuba jesty dobry czlowiek
Juzio Kropek
Juzio Kropek:
Wojewódzki i żarty o rodzinie już w paru programach dał ciała. Powinni go lepiej przygotować
Big King
Big King:
Powiedzial przeciez ze go lubi.....( w 2012..)
Anna Nowak
Anna Nowak:
Kuba W ma pdobne gesty jak Charlie Chaplin...
N e o l l e
N e o l l e:
3 hehe HAHA XD
ReQ 66
ReQ 66:
Hehe
Ɓ ƛ Ʀ Ƭ Є Ƙ. Ӈ
Ɓ ƛ Ʀ Ƭ Є Ƙ. Ӈ:
Poziom zażenowania wybił poza skalę 🙏
Jareckii
Jareckii:
Wojewódzki wyhodowany medialny bencwał kasa kasa kasa gonić hama
Antek Antysystemowy
Antek Antysystemowy:
Ludzie obudźcie się i strzeżcie się tej masonskiej propagandy
DA
DA:
heh, wiecie że ten program jest w lekko przyspieszonym tempie? Temu wszystkie wypowiedzi wyglądają na troszkę "inteligentniejsze" ;)
Mateusz Krasicki
Mateusz Krasicki:
Może Krzysztofa Piątka zaproście
Janek Produkcja
Janek Produkcja:
Rozwalił mnie żart na początku
Dis Crim
Dis Crim:
Ja byłem z Błaszczykowskimi na wakacjach w Grecji tylko piłkarza nie było kto wierzy like a jak nie to trudno
Oliwier Oliwier
Oliwier Oliwier:
strzeliles jak z Portugalia hahaha :)
Adrianna Adrianna
Adrianna Adrianna:
To chyba jedyny piłkarz którego kojarzę (nie interesuje się piłka nożna) do którego mam szacunek.
waldemar Noworyta
waldemar Noworyta:
brawo Kubaa B. !!!ja bym z tym debilem wojewódzkim nie wytrzymał 1 minuty
Anna Mrowiec
Anna Mrowiec:
!!! Kuba Błaszczykowski!!!
Gruby Grubszy
Gruby Grubszy:
Powiatowy kal bękart
Resortowy awansowal
Do wojewódzkiej kupy

Mimio to dalej śmierdzi
Odchodem i dalej jak but glupi
Androjde Makaveli
Androjde Makaveli:
System elektrycznego kontrolowania czy pilka wpadla to jest goal line technology a nie Var..
Varem mozna sprawdzac nawet czy byl spalony czy nie dziwne ze Blaszczykowski przyznal racje temu lewaczkowi.
DelLi
DelLi:
2:59
lukasgld
lukasgld:
Dwa Kuby się spotkały.
Jareckii
Jareckii:
cham cham
Dawid Laskowski
Dawid Laskowski:
szaczun kuba
Kreatywny Nick
Kreatywny Nick:
Leciała przed filmem reklama Ariela w której gościu chwalił się mamie że umie prac po czym do białego wrzucił różowe a ona się cieszyła co za dzbany
polskizwiązekzwiązkowcówpolskich
polskizwiązekzwiązkowcówpolskich:
Pije Kuba do Jakuba.
Świat Futbolu HD
Świat Futbolu HD:
Jak to jest jakub lubi Kubę czy kuba lubi Jakuba bądź kuba lubi kube
Xxx Xxx
Xxx Xxx:
Szacun kuba beskitu jestesz dobrym clowiekiem pozdrawim
Aleksander Kościanek
Aleksander Kościanek:
Ale Wojewódzkiemu się ręce trzesa
P.M. LABEL
P.M. LABEL:
Pamiętam tego karnego!!!!
Miałam mało lat i popłakałam się że szczęścia jak wygrywalismy
Mecz oglądałam w Chorwacji zebrało się mnuuustwo Polaków a na ulicy gdy wracaliśmy wszyscy przeszczesliwi mówili "mógł strzelić w lewo"
Marek Czapkiewicz
Marek Czapkiewicz:
to lubi czy nie?
BrutalVid3os
BrutalVid3os:
Jakie buty ma na sobie KB?
Krzysztof Hoł
Krzysztof Hoł:
Kuba Błaszczykowski jak najbardziej OK. Kuba Wojewódzki, też OK, ale lekko ubliżył Kuba Kubie. Kubę Błaszykowskiego pozdrawiam bardzo bardzo serdecznie, a Kubę Wojewódzkiego też... 🤣🍷
Michalina Szcześniak
Michalina Szcześniak:
Śmieszne
GreatFafu74
GreatFafu74:
Kubę B.często WIDAĆ jak sprawnie biega po boisku. Na tym spotkaniu (towarzyskim) SŁYCHAĆ jak dobrze "biega" po myślach w głowie.Nie fauluje i nie da się sfaulować.Czyli - dobrze go WIDZIEĆ I POSŁUCHAĆ:-)
Targ Staroci Miastko
Targ Staroci Miastko:
Kiedy ktoś poda parówki?
Mikołaj S
Mikołaj S:
Co wy o tej inteligencji?! Głupi jak but :D może skromny ale głupi
Piotr Gracz
Piotr Gracz:
Kuba Błaszczykowski to smutas jakich mało
Jarek Wiśniewski
Jarek Wiśniewski:
To jest dopiero kuźwa tępak.