Dancing With the Stars. Taniec z Gwiazdami 9 - Odcinek 3 - Justyna i Tomek

Powiązane wiadomości:

100+ komentarze:

kamako
kamako:
wy nawet nie macie pojęcia jak szkoda mi Tomka
Wiktoria Podgórska
Wiktoria Podgórska:
Komentarz jury najlepsze😂
,,Lepiej, żebyś z tego flaminga nie wychodziła"
No zgadzam sie
Paulina
Paulina:
"Jak do tego doszło nie wiem..." piosenka idealnie się wpasowała.
Bartosz Nowak
Bartosz Nowak:
Przecież ona ledwo co potrafi chodzić w tych szpilkach a gdzie tam do tańca...
Karo Gii
Karo Gii:
Ale Piotrek musi mieć beke 😂
Dróżkens
Dróżkens:
*0:52** mój stary po 3 promilach niesiony po sylwestrze przez mojego wujka*
Julakinw 11
Julakinw 11:
Justyna Żyła vs Iwona Pavlović fame mma4
aLKa98911
aLKa98911:
Nawet ona była zaskoczona, że nie odpadła...
Wojak.
Wojak.:
Jakim cudem ona nawet w zagrożonych nie była (>_<)
Hggj Hjgg
Hggj Hjgg:
To wyglada jak program, którego celem jest danie tancerzowi partnerki, która ma mu przeszkadzać w tańcu i jury ocenia, jak on z tego wybrnie
Kinga Szara
Kinga Szara:
Ona nawet w tym flamingu sztywno siedziała xd
Scalpel Jazz
Scalpel Jazz:
Najgorsze jest to jak Tomek to przezywa, ciezko na to patrzec... to juz nie jest smieszne, ani zalosne tylko zwyczajnie przykre, tv zrobilo sobie pozywke na bazie Justyny tylko nie wiem dlaczego kosztem Tomka...
Oh Nani
Oh Nani:
Jezu ale ten typek pieknie tanczy
Wercia Xx
Wercia Xx:
Bardzo szkoda mi Tomka widać jak się stara, ale Justyna jest jakaś „ułomna” i mogłaby się wziąć w garść bo tłumaczenie ze jest zestresowana nic nie daje. Trzeci odcinek i ciagle to samo
Angelique __
Angelique __:
Rozumiem nie każdy ma talent ale patrząc na nią odnoszę wrażenie że jej się poprostu nie chce ! Sama jej mimika twarzy o tym świadczy. Wygląda jakby wszystko robiła na przymus. Szkoda że odpadają osoby które na prawdę się starają i potrafią pięknie zatańczyć a ludzie głosują na osobę której nie chce się przyłożyć do tańca. Stres stresem ale tu ewidentnie brak chęci. Szkoda Tomka bo jest świetnym tancerzem
Anucca Senpai
Anucca Senpai:
Tomasz bardziej pokazuje seksapil niż Justyna 😂😂
Mikodem
Mikodem:
Justyna, lepiej by było jakbyś z tego flaminga nie wychodziła~

Grabowski
Tenia
Tenia:
Nigdy nie komentuję źle, jednak z całym szacunkiem do Tomka powiem, że musi mieć stalowe nerwy , że nie okazuje niechęci do Justyny. Ona tańczy najgorzej ze wszystkich edycji. Nawet Przemek Saleta czy Mariusz Pudzianowski tańczyli z większą klasą. Dziwne , że Justyna nie czuje rytmu przy takim tancerzu jak Tomek. Jak tu porównać Justynę i Joannę?
Wiktoria Glinka
Wiktoria Glinka:
co to wg jest 😤 jest tak wszystko ustawione ze aż boli. Nie fair w stosunku do innych uczestników bo Justyna jest zdecydowanie najgorszą uczestniczka w tym programie xdd
Frosty
Frosty:
Póki ona jest w programie Gimper na pewno nie odpadnie
Aaa K
Aaa K:
Ona jest taka sztywna ludzie. Justynko rada od cioci Alicji napij się drinka przed tancem odrazy lepiej zatańczysz
monkaW
monkaW:
Przepchniemy Justynę do finału, gdzie przegra z Tomkiem Działowym xD Przynajmniej się pośmiejemy
Joanna Urban
Joanna Urban:
Do programu się nie nadaje. Ale na wiejskich weselach zrobi furorę.
SeanMendez
SeanMendez:
0:53 to zdecydowanie NAJLEPSZY moment XDDD
Angelika
Angelika:
Biedny Tomek. Lepiej by mu się tańczyło z miotłą. Przynajmniej by mu nie przeszkadzała.
wera96122
wera96122:
0:53 reakcja pana Grabowskiego z tyłu dokładnie oddaje moja reakcje na tamten moment ich tańca xd
Dominik
Dominik:
Przecież to już kolejny odcinek a ona dalej nie czuje rytmu, nic nie pokazała👎👎👎
Klaudia Bogielczyk
Klaudia Bogielczyk:
Pan Tomek to jest taki super facet, że na jej miejscu to trenowałabym 24h/7 byleby tylko go nie zawieść. Serio.
xana
xana:
Tańczy jakby nauczyła się tego godzinę wcześniej! Tragedia! Nie życzę jej źle, no ale trzeba patrzeć obiektywnie. On prowadzi, stara się, ciągnie ją za rękę, a ona ledwo nogę dostawia do nogi... Masakra!
Jakub Buszmen5
Jakub Buszmen5:
Zamiast " Taak zakochać się można tylko raz " powinno być Taak z workiem ziemniaków zatańczyć można raaaaz "
Użytkownik Youtube
Użytkownik Youtube:
Jak to się mówi, z gówna bata nie ukrecisz
Agnieszka Malinowska
Agnieszka Malinowska:
Kur*a czy tak ciężko zapamiętać kilka kroków ? Ale już pomijam bo rzeczywiście nie każdy jest idealny i nie musi wszystkiego umieć, natomiast całe jej ciało odmawia jakiegokolwiek drygu do tańca! Zamęczy partnera. Błagam. I znosić tyle krytyki tylko po to żeby być w TV!!??? Pani Justyno na Boga niech już Pani sobie i Nam odpuści.
ARMY FOREVER
ARMY FOREVER:
A Ania Jagodzińska odpadła a ta pokraka (za przeproszeniem) została
bigeyesbiglies
bigeyesbiglies:
O ile ten program nie jest ustawiany (w co bardzo wątpię) to albo ludzie głosują z sadystycznych pobudek, żeby dłużej widzieć jak się męczy albo ‘niech tańczy aż się nauczy’
Aleksandra Kolarz
Aleksandra Kolarz:
00:55 Grabowskiemu opadają ręce! 😂
mmonia01
mmonia01:
1:35 gdzie ona go tam łapie 😂😂
Fazdonger
Fazdonger:
Lepiej tańczą deski w tartaku niż ona
Tung uska
Tung uska:
Tak oglądam, myślę sobie "No już zaczyna w końcu ruszać chociaż bioderkami ładnie.", po czym nadeszło 0:52 😶😓
Zuzia Ławiczak
Zuzia Ławiczak:
Najsmutniejsze jest to że tam jest dziewczyna która nie widzi i tańczy lepiej od niej... żal mi tego Tomasza 😕
Anmi ar
Anmi ar:
słup.Tego nie da się oglądać.Powinna odpaść już,bo Tomek ducha wyzieje.
Bartek Bartolini
Bartek Bartolini:
Przecież to jest wszystko ustawione...myślicie że tu liczą się smsy?? Ona daje oglądalność Polsatowi...tyle w temacie
Ola. D
Ola. D:
Słowa Pani Ivony ,, Cud, że ty w ogóle przeżyłaś do końca". Święta prawda😊👏
gosienka1961
gosienka1961:
tragedia kto ja tam wpuscil ona sie nie umi ruszac nawt po takim czasie
donata4040
donata4040:
Ona ma to gdzieś Trzeci odcinek i kasa leci na konto To jest najważniejsze
Marc Ef
Marc Ef:
Panie Tomku...jestem z Panem...lekko nie jest.....
Marcin Pasko
Marcin Pasko:
Program nazywa się taniec z gwiazdami więc wytłumaczenie mi. Justyna Żyła co za gwiazda. Żeby jeszcze tańczyć umiała
:3倉鼠
:3倉鼠:
Myślałam że to taniec z Gwiazdami a nie z pokrakami
dominika ludwicka
dominika ludwicka:
Sztywna jak widła w gnoju😣
Anna Szelc
Anna Szelc:
Brawa dla Tomka!!!!!!!
malinowa fantazja
malinowa fantazja:
szkoda Tomka bo widać,że sie stara :/
Wikunnia 21
Wikunnia 21:
Po całości zgadzam się z jury
Arkadiusz Matlak
Arkadiusz Matlak:
Od 1:36 jest juz całkiem ciekawie.
STRZELBA POWER
STRZELBA POWER:
00:52 - 00:55 haha uwielbiam XD ja tam głosuje na nią, z każdym odcinkiem większa beka :D
Angelika.f
Angelika.f:
Grabowski chyba już machnął na to w 0:54 😂
brednypacyfik
brednypacyfik:
Jakie drewno. Nie dziwię się, że Piotrek ją zostawił. Pewnie w łóżku też była kłodą.
K R Ó L O W A A A
K R Ó L O W A A A:
0:54 patrzcie na Grabowskiego😂
cashmiro
cashmiro:
Hehe nie kumacie dlaczego ona zostaje? To co robi przyciąga tysiące widzów, robi się ruch wokół jej występów i biznes się kręci bo reklamy sprzedaje się za lepsza kasę
karol karolewski
karol karolewski:
Wszyscy najeżdżają na Andrzeja ze mówił niby ze nie może oceniać tance bo się na nim nie zna a jej taniec jednak oceniał no ale po prostu ta dziewczyna nie radzi sobie w tańcu przede wszystkim brak jakiegokolwiek poczucia rytmu proponuje zwolnić sobie moment od 0:52 jak on tymi nóżkami tak rytmicznie rusza a ona jakby pijana ze sklepu wracała
Marta Joanna Brodzińska
Marta Joanna Brodzińska:
Mam wrażenie, że Justyna tylko stoi a całą robotę wykonuje Barański 🤦
Łuki
Łuki:
Tak zakochać się mozna tylko dwa 😂
Paweł Szumański
Paweł Szumański:
0:54 Reakcja pana Andrzeja XDD
Dawid Drzewiecki
Dawid Drzewiecki:
0:53 "O muszę machnąć nogą" XD
YoungRage
YoungRage:
Tańczy tak jakby nawet nigdy nie chodziła
Sen Seii
Sen Seii:
Ta kobieta to jedna wielka porażka, z mega dużymi kompleksami i parciem na szkło i na kasę.

Jaka z niej gwiazda? Wysłowić się to ledwo potrafi.
Telewizorek
Telewizorek:
Kuźwa 144 tysiące wyświetleń w jeden dzień! :O Nawet Gimper tyle nie ma!
M H
M H:
Jak w związku było tak jak na parkiecie to Piotrku współczuję Ci , teraz ciesz się życiem
Anna G
Anna G:
Co za sierota
Dipsi Pyza
Dipsi Pyza:
Jedynie szkoda Baranskiego ze musi z nia tanczyc
Julka Świtek
Julka Świtek:
Boże, to jest najgorsze co kiedykolwiek w życiu widziałam 😂
dżapsta
dżapsta:
Masakra... Jest aż tak tragicznie, bo ta piosenka jest... o niej lepiej nie mowie.
Ale trzymią ją w tym programie albo dla beki albo telewizja polska serio zgłupiała.
Mateusz Glen
Mateusz Glen:
0:53 Ferdek się załamał z tyłu hah
Mateusz 007
Mateusz 007:
Tą sukienke to mogła krótszą jeszcze założyć , a tak wgl fajny ten lektor zenkowy
Julia
Julia:
Tragedia🤣
Widać nie trzeba wiele...
XjuloX
XjuloX:
Najśmieszniejsze jest to że ludzie na nią głosują i nie odpada xd
Małgorzata W
Małgorzata W:
Jak się ten chłopak musi męczyć 😩 😟, aż mi go szkoda
Ahmed Lubić Kozy
Ahmed Lubić Kozy:
Już wiemy dlaczego Piotrek lepiej wczoraj skakał XD
ThatsEzio
ThatsEzio:
Ja myśle że oni jej nie wyrzucają żeby się z niej pośmiać
kryska 591
kryska 591:
Jakim cudem ona dostała się do tego programu? Przecież uczestnicy w tym programie także muszą przejść przez castingi. Jakiś koszmar! Nie wiem kto na nią głosuje. Nawet nie znalazła się w strefie zagrożenia. Najbardziej żal mi jest Tomka. Staje na głowie, żeby czegoś ją nauczyć. Niestety zerowy rezultat.
oliwia łach
oliwia łach:
Dlaczego nazwaliście to TAŃCEM?
Emilkxa
Emilkxa:
Ona nawet nie była zagrożona!!!
JakubPPL
JakubPPL:
to ludzie lepiej tancza na weselach xD
Oletka
Oletka:
Co ona jeszcze robi w tym programie? Trzymają ja bo ona i Gimper wbijaja wyświetlenia?
TomKo
TomKo:
Jak worek ziemniaków 😂
kacer kacer s
kacer kacer s:
Justyna ja cie lubię ale powinnaś odpaść w 1 odcinku sama wiesz o tym....... to nie jest program dla ciebie!
XAkarcia_ Q
XAkarcia_ Q:
Przecież to tylko on tanczył ona to taki słup do pomocy xDDD
On nic na tym parkiecie nie robiła...
Dorota
Dorota:
Japiernicze to Saleta lepiej tańczył i to na lodzie !!!
Tommee_ 77
Tommee_ 77:
To się nazywa brak samokrytyki. Jak wiem ze nie mam pojęcia o tańcu i ze nie mam poczucia rytmu i ze nie jestem muzykalna to po co się pcham do takiego programu? Żałosne to jej występowanie.
anonimowa dziewczyna
anonimowa dziewczyna:
Ludzie, ona zostaje w programie bo ludzie wysyłają na nich sms i chcą mieć beke dalej dlatego nie odpadli😂
paweł aaron
paweł aaron:
Przecież ona tylko stoi nie tańczy
ToKa Ni
ToKa Ni:
Myślę że ona sama chciałaby odpasc.
Barbara Kot
Barbara Kot:
Tylko dwie pary tańczą dobrze a reszta to są justysie niestety
Agata Porada
Agata Porada:
Ona mogła z tego flaminga nie wysiadać 🙅‍♀️🤦‍♀️
Oliwieeer
Oliwieeer:
Lepiej żeby żyła z tego flaminga nie wychodziła
Marysia
Marysia:
Specjalnie jeszcze mgła żeby stóp nie było widać... No ale niestety nie pomogło za bardzo.
idk really
idk really:
Żyła po tytuł!
Kamila Wojciechowska
Kamila Wojciechowska:
Wszystko ustawione bo Polsat oglądalności by nie miał xddd
Karolina Rucińska
Karolina Rucińska:
O mamo🙉🤭Sprawiała wrażenie jakby nie wiedziała co tam robi ☹️
Izabela Bednarek
Izabela Bednarek:
Kompletna kompromitacja . Powinna sama odejść.
ELIZA MATWIEJSZYN
ELIZA MATWIEJSZYN:
Boże czm ona tam jeszcze jest przecież ona nie umie tańczyć jprdl
Sardoniczna Sarkastyczność
Sardoniczna Sarkastyczność:
0:52 xDDDDDDD