Don Kasjo przed FAME MMA 8: Ostro o Ferrari, Najmanie i Norman Parke!

Don Kasjo przed FAME MMA 8 w programie "Przed Walką" komentuje ostatnie wydarzenia wokół swojej osoby.
Ostro o: Amadeusz Ferrari, Norman Parke, Marcin Najman!

#famemma #famemma8 #famemma7

Powiązane wiadomości:

100+ komentarze:

B4RT3K
B4RT3K:
Co on pierdoli, Ferrari mówił że w przyszłości widzi taka walkę, a ten wczoraj na livie jak był najebany to szukał dymów na siłę, sorki Kasjusz miałem o Tobie zdanie zwariowanego, pozytywnego świra A od fejmu Ci odjebało w baniu I myślisz że każdy kto o tobie dobrze nie powie to chce się od razu z Tobą napierdalać
shocku
shocku:
kurwa jak lubie Kasjusza to jego ego tak wyjebało w góre jak Amadi Polakowi
Kamil
Kamil:
Kasjusz wiele u mnie stracił po tym jak potraktował Amadeusza na live i pierdolil głupoty o jakiś wymyślonych wartościach i szacunku. Za dużo niech nie pajacuje bo starci cała armię jaką do tej pory zbudował
BornWinner
BornWinner:
Kasjo stracił ostatnio i widzę, że straci wszytko to, co ugrał...
lul
lul:
Kasjowi by musiał ktoś porządnie wpierdoli na fame mma żeby mu się te wszystkie styki w głowie przestawiły😊 jak ciągle gada ze jest królem to byłem pewny że to dla jaj gada a on serio ma takie o sobie zdanie pierodoli o jakiś zasadach prawilniak jeden :p
bartex346
bartex346:
Kasjusz: ,,wkurwia mnie jak ktoś coś pierdoli o mnie w necie"
Also Kasjusz: Pierdoli na wszystkich w necie.
Aleksander Woźniak
Aleksander Woźniak:
Z niego się powoli robi taki drugi Ozdoba
Gracz z Gier
Gracz z Gier:
I to niby Amadeuszowi odbiło od lajkow i followow? Nie wiem co mam teraz sądzić o Kasjo..
Michał Jawor
Michał Jawor:
Na huj promujecie tego pajaca? Ten kasjo to zero. Jak kogoś może śmieszyć gość, który co drugie słowa używa przekleństwa. Ja też taki byłem, ale miałem wtedy 12 lat
maniek123 KnBm
maniek123 KnBm:
Kasjusz zjeb genetyczny z dnia na dzień coraz bardziej się pogrąża
Zbigniew Boniek
Zbigniew Boniek:
Kasjuszowi się pojebało.... Ehh a był taki w porządku.
Pantothenic
Pantothenic:
Don Pajac :)
Elo Mistic
Elo Mistic:
Wczoraj najebany mowil ze do ryby nie ma szacunku, a dzis ci innego pet
Ki X
Ki X:
ŻADEN KRÓL
Wejxman
Wejxman:
#TEAMFERRAI
exc c25
exc c25:
Kasjo to skończony mitoman, ale i tak dzieciaki będą się jarać i wierzyć w to co mówi ten łeb
Mynia 88
Mynia 88:
Ale z tego Kasjusza pajac. Każdego by bił z każdym by wygrał ale tylko na swoich zasadach i warunkach, skoro z niego taki król tej federacji niech walczy w mma i pokaże jaki z niego kozak.
Szymek##
Szymek##:
Na shocie: „Rybę bardzo lubię ale nie zasłużył u mnie na szacunek”
U Boxdila: „Do ryby mam szacunek”
XDDDDDD
Sebastian❶
Sebastian❶:
Kasjo na live 15h temu: Szacunek mam tylko do rodziny, nawet do ryby nie mam szacunka. Kasjo teraz: Mam szacunek do ryby. xD
Norek
Norek:
Don kasjo żul!
Natalia. M
Natalia. M:
Ferrari i tak długo wytrzymał i był spokojny, starał się jak mogł, żeby było między nimi wszystko ok a Kasjowi coś odjebało
Paulo Pablo
Paulo Pablo:
Kasjo - "NIGDY NIE DOSTANIESZ U MNIE SZANSY DRUGIEJ" a koleguje się z Ratajem :D
Pinius
Pinius:
On to może być jedynie królem głupoty . Ten typ jest tak irytujący ze masakra . Oby amadeusz go wyjaśnił
Team Ferrari
Patrju!
Patrju!:
bez sensu jest takie pomowanie tego człowieka.
Chlop mówi w kółko to samo, z Ferrarim na live jego ego po prostu wyjebało w kosmos.
Niby prawdziwy ale mega irytujący, każdego by najebał ale oczywiscie na swoich warunkach XD
Tego by nie zabił, tego by na OIOM nie wysłał ale ostatecznie to się bawił tylko przecież
Adi Admirał
Adi Admirał:
Gdy król musi mówić ze jest królem oznacza ze nie ma prawdziwej władzy ~Tywin Lannister
vDolar
vDolar:
Najpierw nie ma szacunku do ryby a teraz już tak 🤣
Magik
Magik:
Traci wszystko powoli chlopak. Straci i widzow
Patryks GG
Patryks GG:
kasjo zawiodłem sie wyzywasz Amadeusza chciał żebyś mu podał łape a ty do niego wypier nie fajnie w końcu ktoś ci korone ściągnie z bani
Adam Malysz
Adam Malysz:
Wstyd powiedzieć ze chce walki z amadeuszem ,a walczyć z najmanem chce Xdd
Don Ryłko
Don Ryłko:
Nie da się wygrać walki będąc znokautowany.
Adrian Polak: Potrzymaj mi piwo XDDD
El tost
El tost:
Czemu on pierdoli ze do ryby ma szacunek jak wczoraj ten farmazon mówił ze nie
ma
Lo La
Lo La:
kasjo tak juz pajacuje ze szkoda slow !
Bobas27
Bobas27:
don kasjo HUJ xD
Kriztov #
Kriztov #:
Raz mówi że nawet Rybie nie okazuje szacunku tu natomiast pierdoli że go szanuje. Czy ustawka czy nie ten Kasjo pierdoli już czasami od rzeczy i jego słów nie sposób brać na poważnie
Szczupak TV
Szczupak TV:
W boksie na małe rękawice. To są jakieś jaja. Trochę mnie dziwi, że ludzie hejtowali Hassana o skretowki, a o Kasjuszu i jego warunków cisza.
damian oo
damian oo:
Team Ferrari
Łukasz 86 ,
Łukasz 86 ,:
Kasjusz wiele straciłeś w oczach widzów, nie masz żadnych zasad i jesteś klałnem fame mma 😂😂😂
Krzysztof Kwiatek
Krzysztof Kwiatek:
#TeamFerrari
Przemek G
Przemek G:
#TEAMFERRARI
TheM4tech
TheM4tech:
Taki kozak a tylko boks boks xD beka w chuj xd
INSPEKTOR GADŻET
INSPEKTOR GADŻET:
o chu mu chodzi z ferrarim XD strasznie stracil w moich oczach przez te jego wyjebane ego
Open Mind
Open Mind:
"Prawie mu już wypierdoliłem ale tego nie zrobiłem bo nie chciałem łamać swoich zasad"

10 minut filmiku
"Jak go zobacze to mu łeb rozjebie"
xDD jebany odklejony ćpun
Gorzki_
Gorzki_:
Kasjo każdemu wypomina o tym, że wyzywają go do walki dla fejmu i lajków i że za łatwa kasa, a sam tak naprawdę cały czas porusza temat Normana Parke. Jak pierwszy raz walczył to sam nie wiedziałem skąd on się wziął, a teraz ma się za jakiegoś króla polskiego internetu.
Karol
Karol:
Mam już dość tego chłopa mam nadzieję, że ktoś go sprowadzi na ziemię jak najszybciej... ATENCJA WYLEWA SIĘ DRZWIAMI I OKNAMI
frankool*
frankool*:
Boxdel Teraz rozmowę z Amadeuszem
Kubson Kubson
Kubson Kubson:
Po chuj wy tego pozera z wąsikiem Tak promujecie i mu dupe liżecie? Kilka miesięcy I pozer będzie na dnie, tam gdzie jego miejsce.
StrażnikMiejski997
StrażnikMiejski997:
Niech Don kondon zawalczy z Ferrarim, mam nadzieje że Amadeusz zgasi mu światło jak polakowi
Traper Roku
Traper Roku:
W MMA Amadi ma duże szanse, jak nie stójka to zapasy, parter na pewno będą po jego stronie. Ogarnia to bardziej od Rataja, a Maciek dawał radę z Kasjem obalając go i trzymając w klinczu
Paulo Pablo
Paulo Pablo:
Lubialem tego kasjusza ale to zwykły menel
Przykuc
Przykuc:
9:34 z tego co pamietam to pierw przyjechal Amadi z rudym, a ryba dopiero po jakims tam czasie do was dojechal.
Gizmo
Gizmo:
Jedziesz Ferrarka z tym idiotą, gość jest jakiś odrealniony #TeamFerrari
killer17545
killer17545:
9:38 przecież mówiłeś na strimie że do ryby nie masz szacunku mimo że jest twoim kumplem. A że jedynie masz szacunek do swojej rodizny do saszki co ledwo gawarit po porsu i tego niedorozwiniętego chłopca z którym sietrzymasz. Inni się z tobą nie trzymaja i zastanaiwałem się dlaczego. Teraz juz wiem...
Trace_bo_T
Trace_bo_T:
Jezuu dobra z tym Pałką czy Najmnem okey ale z Amadeuszem przcież nic takie kurwa mu nie zrobił jezuuu noo... Uwielbiam ich oby dwóch spoko ziomki ale mają już trochę lat i mogli by se dopuścić takie głupoty a nie
Mariusz LjayPL
Mariusz LjayPL:
#teamFerrari
Ten kasjo już mnie wkurwia a go lubiłem...
Matt 96
Matt 96:
Wczoraj z Ferrarim siedzieli razem na live a dziś niby pokłóceni, ustawka jak nic
SZOTOWNIK BOŻY
SZOTOWNIK BOŻY:
Dojebał sie do tego Ferrariego wiec stracił w oczach widzów bardzo wiele ale to pewnie ustawka w chuj
Anto
Anto:
4:31 masny ben face reveal
_mroku vol
_mroku vol:
Kto ci powiedział że jesteś królem mamusia?
Koło króla to ty nawet nie stałeś
Ale bym się śmiał jak by Najman wygrał. Jak lubiłem kasjusza to teraz wyjebało mu ego od tego hajsu i fejmu
chicharito x
chicharito x:
Kasjusz już się wszystkim przejadł. To co gada już jest niesmaczne. Potrzebna lekcja pokory na cito
Flash
Flash:
"- Dla mnie liczą się wartości.
- Jakie to wartości?
- Nie wiem"

Kto oglądał wywiad to wie. Odjebało od fejmu, za bardzo ubliża komu popadnie, powinien dostać tęgi wjeb asap. Prawda jest taka, że Kasjo jakby skoczył ze swojego ego na IQ to by się zabił.
Anna Black
Anna Black:
Przecież każdy logicznie myślący człowiek wie ze trollują hahaha
Poterosekekeke
Poterosekekeke:
Czy żeby być na fame mma wystarczy kupić lajki i followersów na RealFollow ? Dlaczego mi się reklama tego wyświetla przed fame mma akurat xd
Darek Dźwirzyński
Darek Dźwirzyński:
BOXDEL wpisz mnie na walkę z Amadeuszem Ferrari na FameMma 11 !!! Zaszedł mi ostro za koszule 🤨 poskładam go w 10 sekund jak gazetę !!!! A na FameMma 9 proszę w końcu o tę walkę z Patrykiem 2703 o czym do ciebie już pisałem w tamtym roku (patrz film) - ,,Boxdel już wie" . Jestem gotów wejść do klatki na JUŻ 🤔
Dawid Laskowski
Dawid Laskowski:
Ale ten chłop jest irytujący, nich wygra z kimś dobrym a potem niech kozaczy.
Elijah Mikaelson
Elijah Mikaelson:
Od początku go nie trawiłem, nie wiem kim sie jarało tyle osób.. to zwykły wyniosły cham, który wyżej sra niż dupe nosi i szczerze liczę na to, że dostanie od Najmana lekcję pokory i szacunku
SIMI
SIMI:
Dostanie kopa na łeb i nowy król będzie
Naniby
Naniby:
4:30 ooo, masny Ben? 🤫🤭
PogShoty
PogShoty:
#TEAMFERRARI JEBAC DON KONDONA
Janusz Tracz to mój idol
Janusz Tracz to mój idol:
ferrari go wyjasnil juz
Dimiens
Dimiens:
jeszcze trochę i do walki z kasjo będzie można się zapisywać przez nfz, 2 lata w kolejce. pozdrawiam
Daniel Merta
Daniel Merta:
9:36 wczoraj Kasjo mówił że ma szacunek do 2 jakiś ziomków i rodziny a Rybe lubi ale nie szanuje bo nie ma za co bo u niego trzeba sobie zasłużyć na szacuneka a teraz mówi że ma do Ryby szacunek xDDD
Dawid X
Dawid X:
qrwa jak tak dalej pójdzie to Kasjo do końca życia będzie musiał walczyć Xd juz chyba z 10 rywali ma potencjalnych
Lukasz Kaczo
Lukasz Kaczo:
Don Kasjusz pajac ;)

Lubie oglądać walki w tej federacji ale on tu nie pasuje . Więcej afery i gadania i nic z tego nie wychodzi
Kelziak
Kelziak:
Lubie Ferrariego ale co on jest jakimś naczelnikiem Fame mma że jak ktokolwiek go zwyzywa to jego pieski zaleją 90% komentarzy pod filmem? XD Przesada bo Kasjo powiedział tylko to co o nim myśli więc po chuj ma kłamać.
behemot 294
behemot 294:
Kasjusz powiem ci tak.
Po twoich strim jak rozmawiałeś z ludźmi miałem do ciebie szacun.
Ale teraz go tracisz. Rozmawiając z Amadeuszem to on zachował klasę.
Obrażasz ludzi. Przykład : śmiejesz się z gościa który mówi że ma Audi za 40000. A może go na lepsze nie stać? Nazywasz się królem. Ale król to nie tylko 3 wygrane walki. Król to osobowość przez całe życie. Coś ci się pomyliło. Jak kiedykolwiek będziesz walczył z Amadeuszem to cała Polska będzie za nim. Chcesz każdego pobić. Najlepiej pobij całą Polskę. Życzę powodzenia.
P.S. odstaw alko bo ci resztę szarych komórek zniszczy.
Marcin Rafalski
Marcin Rafalski:
To zwykły szlauf którego wyjaśnił na sparingu bliźniak 😂
Bartolomeu
Bartolomeu:
ale kasjusz farmazony gada, kazdy kto obserwuje od poczatku ten wie :)
EliashTV
EliashTV:
Prawda jest taka ze nawet najman mu najebie a ten udaje chuj wie kogo ;)
WINNY LIVE
WINNY LIVE:
OGIEŃ W SIECI 🤪😂
Szczepan :D
Szczepan :D:
Ten kasjo to też przechlany łeb xd no zwykły debil 😂🙋‍♂️
QuraS
QuraS:
Kasjo do ferrariego:
DO RYBY NAWET NIE MAM SZACUNKU
Kasjo do Boxdela:
MAM SZACUNEK DO RYBY

Widać kto jest atencyjną kur**.
Zielu 99
Zielu 99:
Jak ten kasjusz "król" działa mi na nerwy... czekam z niecierpliwością, aż ktoś go poskłada na ringu i to on wyląduje w szpitalu i może przestawi mu się coś w tej pustej główce. Ta pewność siebie obróci się przeciwko niemu. Powinien też poprawić słownictwo bo jest tak ubogie, że boli jak się go słucha i zakres tego słownictwa ogranicza się do minimum.
Kacper Kekeke
Kacper Kekeke:
13:12 kasjo do boxdela: "dzieki gola trzymaj sie" xD
mn.
mn.:
Nie ważne co powiesz kasjuszowi on i tak zrozumie to na swój sposób, mimo iż nie ma racji to i tak będzie manipulować informacjami, prawda taka że się boi wyjść ze strefy komfortu i trzyma się tego co zna, bo taka prawda wie że królem jest tylko w swojej głowie i jak przegra z kimkolwiek to jego świat się posypie, choć pewnie i tak potem bedzoe manipulował informacjami. I jest toksycznym człowiekiem, a zasłania się narcystycznymi i manipulującymi zachowaniami.
Xavanius
Xavanius:
Ja myślałem, że to story ferrariego dla beki było XD
Titanhouse
Titanhouse:
Kasjusz najbardziej falszywa osoba Fame MMA, wszyscy debile , wszyscy atencjusze, wszyscy szukaja promocji ale on jedyny prawdziwy, niestety Malo inteligetny facet :) ale malolatow potrafi strerowac to przyznam :) dawaj Tybura :) gosc tak sie gubi mowiac ewidetnie ustawka z Ferrarim aczkolwiek no coz obawia sie walli z Tyburem
Ostu dzony
Ostu dzony:
Po wodzie odpierdala...
Kasajuż przepajacowal... Kazdy się bał armii turbo przygłupow, a to są świadomi ludzie, ktorzy idą za zasadami. Jak Kasajuż je zlamie, a juz łamie, to dostanie pocisk, kij ma dwa końce...
Abganekkk_
Abganekkk_:
Kasjo na live : Do ryby nie mam szacunku
Odcinek u boxdela : mam szacunek do ryby xddddd
Beniamin
Beniamin:
Don Kasjo - „ Nawet RYBA moj ziomek nie ma u mnie szacunku „ teraz mowi ze go szanuje odklejony
WDR 957
WDR 957:
Pójdziesz udowodnić 40 letniemu dziadowi co takiego? XD
Polarny
Polarny:
Czemu na tyburskiego taki nagrzany nie jest skoro tyburski go jebie w każdej najbliższej okazji :D
Amadeusz Jr No Love Multipla Roślik Ferrari
Amadeusz Jr No Love Multipla Roślik Ferrari:
wczoraj sobie jedli z ch... z ferrarim na instastory a teraz się wyzywaja typowa ustaweczka dla gimbazy chlopy mieliscie wyjasniac ambey typu krycha a nie odwalac pajacerke
rtoiP
rtoiP:
Kasjusz, straciłeś u mnie to co zyskałeś.
Człowieku , uważaj co komu mówisz.
Jesteś królem jak to mówił Najman.
Król meneli
Adrian
Adrian:
TROSZKĘ KULTURY I SKROMNOŚCI W TYM CO MÓWISZ WIEŚNIAKU JEDEN.
Tomek Wadas
Tomek Wadas:
Don Kasjo to bym z chęcią zobaczył na Gromdzie :) Nie lubię typa, bo wyżej sra niż dupę ma, a tam by go w pierwszej rundzie znokałtowali :))
WDR 957
WDR 957:
Nie wiem co te dzieciaki widzą w tym Kasjo zwykły przygłup i wrzut na dupie nie wiem jak można go lubić męczący człowiek xD
Marcel Dzepetto
Marcel Dzepetto:
Co ten kasjo za boga sie uważa czy jak? XDDD
Powiedz mi ktos bo Japierdole 😂😂😂😂
Pawczi Osw
Pawczi Osw:
Kasjo powinien jechać na odwyk zamiast na kolejne Fame mma.
Daniel O
Daniel O:
Noto aferka podkręcona . Dobry timing boxdel
ROGER DICKSON
ROGER DICKSON:
Przecież każdy logicznie myślący człowiek wie ze trollują hahaha