DZIENNIKARSKIE ZERO #11 - JAKIMOWICZ, ALBICLA I SEKSIZM W KARTACH

馃敂 SUBSKRYBUJ #Kana艂Sportowy馃敂: http://bit.ly/SUBSKRYBUJKanalSPORTOWY
Krzysztof #Stanowski zaprasza na Dziennikarskie Zero! Dzi艣 m.in. o ksi膮偶ce, kt贸r膮 napisa艂 Jaros艂aw #Jakimowicz, a tak偶e o portalu Albicla. Zapraszamy!

100+ komentarze:

Jerzy Ku藕micz
Jerzy Ku藕micz:
Czekamy na serie : Stanowski ocenia biografie Jakimowicza
J W
J W:
Jak Ci臋 zapytaj膮 czy to Twoja biografia, m贸w, 偶e nie umiesz czyta膰.
ObiOne CanBlowMe
ObiOne CanBlowMe:
I ja mu wtedy m贸wi臋:
"Jarek, 偶on臋 by艣 sobie znalaz艂."
Pawe艂 Pi贸rkowski
Pawe艂 Pi贸rkowski:
Cz臋艣膰 o Jakimowiczu przejdzie do historii.
Pawel Es
Pawel Es:
"Spokojnie, uro艣nie Ci!" XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Piotr Plusa
Piotr Plusa:
Zibi: Jakimowicz?
Platini: Zibi, Top!
adrian m臋偶y艂o
adrian m臋偶y艂o:
Najman, Jakimowicz, Kowalski i Og贸rek - Tvp ma niez艂膮 kadr臋
Darinho 8
Darinho 8:
Jakimowicz w Hejt Park!!! Ogl膮dalno艣ci膮 m贸g艂by dor贸wna膰 odcinkowi z Marcinem Najmanem 馃榿馃榿
Piotr Morawski
Piotr Morawski:
Zasada numer cztery: bia艂e nie bij膮 czarnych.
mario907
mario907:
ta ksi膮偶ka a偶 si臋 prosi o d艂u偶sz膮 recenzj臋
Lumen
Lumen:
" Wy偶sza szko艂a spierdolenia" pi臋knie uj臋te XD
Jan Kowalski
Jan Kowalski:
" a we藕 wymy艣l, 偶e handlowa艂e艣 lud藕mi ... " xD
Filip Plewik
Filip Plewik:
A jak ci臋 z艂api膮 za r臋k臋 podczas pisania autobiografii, m贸w 偶e to nie twoja autobiografia
marcin t
marcin t:
11:40 zapomnieli艣cie da膰 cenzure.
Tomasz Wyrzykowski
Tomasz Wyrzykowski:
Co my 偶e艣my wyprawiali na tym cmentarzu XDDDDDDDDDD
syroB
syroB:
Krzysiu fajn膮 masz bluz臋 xD
ewaaa a
ewaaa a:
"wzi膮膰 na tapet" 鉂わ笍
Dawid Dawid
Dawid Dawid:
Macie tu gr贸b jaki艣 jeszcze ? :)
Dariusz Peszko
Dariusz Peszko:
8:55 epicie podsumowanie <3
GoodBartek
GoodBartek:
Jaros艂aw Jakimowicz, Wy偶sza Szko艂a Spierdolenia. Le偶臋.
brednypacyfik
brednypacyfik:
Tak, jestem na Albicli.
Ale ludzie, tam nikogo i niczego nie ma
Jakub W
Jakub W:
7:16 zupe艂nie jak Sta艣ko tylko to by艂o zwi膮zane z artyku艂em.
AdeSec
AdeSec:
"Pojebany" nieocenzurowane, a reszta 艂aciny ju偶 tak. Nie kumam.
Adrian Adi
Adrian Adi:
Wyobra藕cie sobie jak by na ten cmentarz przed 12 wjecha艂 gwiazdor Marcin z KFC i na ca艂y cmentarz "Jakimowicz !!!!" "Jakimowicz !!!" My艣l臋 偶e z kolegami rekord 艣wiata na 100 metr贸w i wtedy mo偶na pisa膰 ksi膮偶k臋 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀
Hubert Lampa
Hubert Lampa:
Jedynym minusem tych odcink贸w jest to ze si臋 ko艅cz膮.
Pawe艂 Pawe艂
Pawe艂 Pawe艂:
Poczekajcie na ksi膮偶k臋 cyrkowca Najmana. To b臋dzie podobny poziom inteligencji.
marcin ems
marcin ems:
8:55 miazga :D
pietia2111
pietia2111:
Stanooooski ! Powiem Ci ze rewelka 馃憤 robisz dobre pociski z b艂azn贸w !
Maci00s
Maci00s:
Czemu wszystko zosta艂o przesuni臋te na kana艂 sportowy extra?
Przemek
Przemek:
Ludzie przecie偶 tu nikogo nie ma.
Patryk Pi臋ta
Patryk Pi臋ta:
Tomasz Smokowski: Top 10 Jan贸w Paw艂贸w Drugich na portalu Albicla
Heniek 艁a艅cuch
Heniek 艁a艅cuch:
Jarek to wielbiciel w膮skich Szparek xD
ANONYMOUS *
ANONYMOUS *:
Fragment o biografii mnie rozwali艂 XD
Jensgar
Jensgar:
Mi艂o, 偶e wyja艣niasz pajac贸w. Dzi臋ki!
Demoncey
Demoncey:
szacun ,szydera level master :)
Mateusz Pazera
Mateusz Pazera:
"NOWY POCH脫WEK!!!"
Jan Burczewski
Jan Burczewski:
Czemu ja nie wpad艂em na ten pomys艂 z kartami, zarobi艂 bym na tym fortun臋 eh..
Mesj asz
Mesj asz:
"kr贸l do kr贸la si臋 nie przytula" co za homofobia w szachach
Janek Kowalski
Janek Kowalski:
Koniec konc贸w Jakimowicz m贸g艂 to nazmy艣la膰, ale nawet je艣li tak to za du偶o nie zmienia, i tak jest pierdolniety XD
Dawid Crachmel
Dawid Crachmel:
To jest Boskie 馃槀馃槀馃槀 Jak mam j膮 wychowa膰 馃槀
Artur Wolinski
Artur Wolinski:
Hm co ma kana艂 sportowy do ksi膮偶ki Jakimowicza馃馃馃馃 jaka艣 kolejna propaganda.
艁ukasz Duszy艅ski
艁ukasz Duszy艅ski:
8:56 kolejne sekundy to z艂oto xDDD
FredzioAndradina
FredzioAndradina:
10:24 tu powinien by膰 Najman
dd wd
dd wd:
8:55 wi臋cej s艂贸w nie trzeba 馃ぃ
Patryk Urban
Patryk Urban:
8:55 to jest z艂oto hahaha 馃槀
Kitan Kitanowicz
Kitan Kitanowicz:
鈥濵afijne mieszkanie鈥- Doskonale zna艂em takie klimaty
鈥濳upi艂em sobie dziewczyn臋 dla kt贸rej b臋d臋 pracowa艂 i si臋 opiekowa艂鈥- Co jak to ma 12 lat nigdy bym nie pomy艣la艂
艁ukasz Z
艁ukasz Z:
Dobry ten Jakimowicz?
-Jaca TOP, Jaca TOP
Maciek Grabowski
Maciek Grabowski:
Zajebista bluza Panie Stanowski , serio :-). Serdeczno艣ci i zdr贸wka 偶ycz臋 :-) <3 !!!
P G
P G:
8:55 Z艂oto xd
Daniello
Daniello:
Jak Ci臋 widz臋 STANOSKIII to 1 moje skojarzenie w艂a艣nie z tym co krzyczy najman haha
MagGaj 39
MagGaj 39:
9:10 no jakby sytuacja bez wyj艣cia 馃ぃ
riko killabeez
riko killabeez:
"typowe dylematy przy handlu lud藕mi"
Sam mam kilka
Przemys艂aw Daczko
Przemys艂aw Daczko:
Nie wierz臋, 偶e kto艣 napisa艂 takie co艣... Grruuuubo! Brawo Stano ;)
Pawe艂 艢wi臋szek
Pawe艂 艢wi臋szek:
6:10 w艂asnej autobiografii
艁ukasz Wu
艁ukasz Wu:
Niespecjalnie podoba艂a mi si臋 ta akcja z Najmanem i tym jak go wystawi艂e艣 ale masz spoko filmy, przyjemnie si臋 tego s艂ucha i raczej zostane tu na d艂u偶ej.
MOTOADHD
MOTOADHD:
Krzysztofie, daj namiary gdzie kupi艂e艣 bluz臋. 馃憤 z g贸ry dzi臋kuj臋 .
Kristine Anderson
Kristine Anderson:
#6:10 ...we wlasniej autobiografii... to samo 2:32... ach Stano, Stano slyszales co to pleonazm
Szmuggi
Szmuggi:
Dobre. Te karty i szachy mnie rozwali艂y 馃ぃ
Puk4w4
Puk4w4:
POZEW JUZ JEDZIE! :D
Krzysztof Wirkus
Krzysztof Wirkus:
czlowiek mem, drugi Najman xD
S. Starzec
S. Starzec:
dobrze si臋 ten format ogl膮da. propsy
Zwyk艂y Prosty Polski Kibic
Zwyk艂y Prosty Polski Kibic:
Co艣 pi臋knego 馃ぃ
Paulo Sousa
Paulo Sousa:
TY,A MO呕E ZAMACH 7 LICPA 2005 W LONDYNIE TO TE呕 ON KTO WIE XD
Jakub W
Jakub W:
21:09 ale Stano przecie偶 skoczek to rodzaj m臋ski.
El Prosi
El Prosi:
"Jakimowicz Ty jeste艣 jebni臋ty!" 馃槀馃槀馃槀
maksimus001
maksimus001:
Ta historia z 12 latk膮 jest niez艂a xD ale no nw czy to prawda, bo kto by dopu艣ci艂 takie rzeczy do ksi膮偶ki niby Biograficznej xD
Krzysztof H
Krzysztof H:
Jeden z lepszych odcink贸w . Hahaha :)
fokusmok7
fokusmok7:
5:00 Spokojnie, uro艣nie Ci 馃槀
MrOgladaczu
MrOgladaczu:
TVP ma "kr贸tk膮 艂awk臋"
kleyyu
kleyyu:
8:55 podsumowanie Jakimowicza
Dawid daf
Dawid daf:
Stano, a czemu o 呕ew艂akowie nic nie ma? Hmmm te偶 zrobi艂 akcje i nadaje si臋 na odcinek
Double K
Double K:
9:19-9:35 ja pier.... 馃槄
Tomasz Zygmunt & O艣rodek Doskonalenia Ruchowego
Tomasz Zygmunt & O艣rodek Doskonalenia Ruchowego:
Joachim do HP i mamy rekord.
馃ぃ馃ぃ
Micha艂
Micha艂:
Ejjj, a dlaczego w czo艂贸wce nie ma tekstu "co ty pierdolisz cz艂owieku"?
Daniel Mrowiec
Daniel Mrowiec:
Staaaaaannnnoooooowsssskkkkiiiiiii!!!! Zajebiste.
Marcin.
Michal sz
Michal sz:
"艢wie偶y gr贸b" Pozdrawiam
Kinga Kinsa Wi艣niowska
Kinga Kinsa Wi艣niowska:
Dobra: Z艂oto馃槀
Grzesiek Wy
Grzesiek Wy:
Stano jak zwykle wjecha艂 :D
M1CH4EL
M1CH4EL:
Stano to jest taki kocur w wyja艣nianiu ludzi, 偶e to przechodzi ludzkie poj臋cie XD 8:58
Logiczny Sprawiedliwy
Logiczny Sprawiedliwy:
Genialne xD
Wojtek eleser
Wojtek eleser:
"Strona nieosi膮galna"
papie偶 z watykanu napierdala ddosa.
Odpowied藕 na dyrdymalizm
Odpowied藕 na dyrdymalizm:
Mo偶e zrobisz program o gejowskich targach dzie膰mi w Brukseli, tam to dopiero bywa weso艂o.
maqic1979
maqic1979:
Zapro艣cie Jakimowicza na hejt park ;)))
N Leopold
N Leopold:
Prawdziwy rewolwerowiec nigdy si臋 nie sp贸藕nia pami臋taj o tym
Matthew Marc
Matthew Marc:
Przy 偶adnym odcinku si臋 tak nie u艣mia艂em 馃ぃ馃ぃ馃ぃ
Szuo Szuo
Szuo Szuo:
Mam nowy tytu艂: " barbecue u Krzysia...":)
xyz xyz
xyz xyz:
Jakimowicz to stan umys艂u 馃ぃ馃ぃ馃ぃ
Skorpion King
Skorpion King:
Mistrzostwo 馃槀
艁膮czy nas retro
艁膮czy nas retro:
艢wietne :D
Jan Pawe艂 II
Jan Pawe艂 II:
Bluza mistrzowska. Mo偶na prosi膰 o link?
Gongu26
Gongu26:
4:11 Ojjj, wida膰 szkalowanie Ronaldo na pe艂nej :v
Marcin B
Marcin B:
Jakimowicz kiedy艣 m艂ody wilki dzi艣 stary osio艂.
Arkadiusz Skrzypiec
Arkadiusz Skrzypiec:
Zajebista bluza :D
Venndetta XD
Venndetta XD:
SZURUBURU :-D
Jarek synonim dziwak xD
Tomasz Zbroja
Tomasz Zbroja:
heja, orientuje sie ktos gdzie mozna taka bluze z kaczorem kupic? :)
gosc gosc
gosc gosc:
Panie Stanowski musz臋 powiedzie膰 偶e to jest bardzo przyjemny program :) :D, Pozdrawiam
Czujnik MCJ
Czujnik MCJ:
Czas zmieni膰 nazw臋 serii na "Dziennikarskie Z艂oto"
CriS
CriS:
Co to ma wsp贸lnego ze sportem??
Andrew Zet
Andrew Zet:
Haha, to jest zabawne :)
TheSiemek
TheSiemek:
Przecie偶 Sakiewicz i tak by nie zap艂aci艂 xD