Ewelina Lisowska - W Stronę Słońca (Official Music Video)

Najnowszy, trzeci singiel Eweliny Lisowskiej promujący album AERO-PLAN
ZAMÓW ALBUM NA EMPiK.com - www.hqt.be/ewelina

(C) & (P) 2013 HQT Music Group
Polub Ewelinę na Facebooku: http://facebook.com/lisowska.ewelina

KUP:
Itunes: https://itunes.apple.com/pl/album/aero-plan/id640551646
Muzodajnia: http://www1.plus.pl/muzodajnia/main/album.html?albumId=502279&artistId=779220&t=Ewelina+Lisowska%2BAERO+PLAN


Posłuchaj za darmo na:
WiMP: http://wimp.pl/album/19925860
Deezer: http://www.deezer.com/pl/#/album/6534472
Spotify: http://open.spotify.com/album/7wAJIcDpgvlzpJSs5VYrd1
Muzo: http://media.muzo.pl/album/216400


GRANIE NA CZEKANIE:
Orange: KUP 156313 na numer 3333 (3,69zł)
Play : http://www.playthemusic.pl/konto/aoc.html?pid=1191452&_=1369431975009&step=1
Plus: R30849 na numer 333 (2,52zł)
T-mobile: 28563 na numer 333 (2,50zł/m-c)

Powiązane wiadomości:

100+ komentarze:

Orbit
Orbit:
Boże...2021 a ja nadal tutaj przychodzę i słucham tej wspaniałej piosenki 💔
Anastazja Zuba
Anastazja Zuba:
Po 7 latach przypomniałam sobie jaki to zarąbisty kawałek
Mateusz Orlowski
Mateusz Orlowski:
Ten kawałek ma zajebistą energię w refrenie. Rzadko spotykany w dzisiejszych czasach. Dobry debiut Eweliny.
karol ciepecie
karol ciepecie:
Dobrze się biega przy Jej piosenkach
Alicja Alicja
Alicja Alicja:
Pomyśleć że to było 8 lat temu ja nadal pamiętam jak do tego tanczylam czas szybko płynie
Piotr Migas
Piotr Migas:
Z pewnością ta nuta zapewniła sobie nieśmiertelność
Johann Bunzlok
Johann Bunzlok:
Zywa wesola pisenka, wpada w ucho - podoba mi sie !
Klucha !
Klucha !:
Kurwa ktos mi powie czemu to ma tak malo wyświetleń? Pamiętam to bodajże z 2/3 klasy podstawowej jak tańczyla moja klasa pozdro <3
Serbon_NS
Serbon_NS:
i heard this in Krakow few days ago, it's brutal....didn't know the name of the band, of the song....I just heard sloonca skonca kosmos and found it here finaly!!! :D
GREEATINGS FROM SERBIA!
Baltazar Gabka
Baltazar Gabka:
2021 i nadal kręci !
Energetyczny utwór :)
Abc Adcb
Abc Adcb:
super piosenka, uwielbiam ja,
w strone slonca ide....
Natalia Ferens
Natalia Ferens:
Złap mnie za rękę,
na koniec mapy zabierz mnie
Przynieś mi tęczę,
ja z tobą znowu latać chcę.
I poruszamy znów powietrze
Gdy razem rozpędzamy się
Dotykiem zaginamy przestrzeń
Mamy co chcemy siebie mamy więc
W tym całym zwariowaniu serc
I w całym tym szaleństwie dobrze wiem
Nie zatrzyma nas już nic, już nic

Rozpędzeni prosto w stronę słońca
Zatraceni w sobie tak bez końca
Zaliczamy dziś te wszystkie stany
Bez grawitacji pędząc w nieznane
Mrugnij a pofruną szyby z okien
Rozpalamy znowu tu nasz ogień
Każda chwila jest wiecznością
Kiedy miłością podbijamy kosmos

To takie proste, kochamy każdy dzień i noc
Żyjemy mocniej i ciągle uciekamy stąd
W tym całym zwariowaniu serc
I w całym tym szaleństwie dobrze wiem
Nie zatrzyma nas już nic

Rozpędzeni prosto w stronę słońca
Zatraceni w sobie tak bez końca
Zaliczamy dziś te wszystkie stany
Bez grawitacji pędząc w nieznane
Mrugnij a pofruną szyby z okien
Rozpalamy znowu tu nasz ogień
Każda chwila jest wiecznością
Kiedy miłością podbijamy kosmos

Zobacz miłością podbijamy kosmos

Rozpędzeni prosto w stronę słońca
Zatraceni w sobie tak bez końca
Zaliczamy dziś te wszystkie stany
Bez grawitacji pędząc w nieznane
Mrugnij a pofruną szyby z okien
Rozpalamy znowu tu nasz ogień
Każda chwila jest wiecznością
Kiedy miłością podbijamy kosmos

Rozpędzeni tak, w stronę słońca
Znów podbijamy kosmos
Rozpędzeni tak, w stronę słońca
Znów podbijamy kosmos
Mrugnij a pofruną szyby z okien
Rozpalamy znowu tu nasz ogień
Każda chwila jest wiecznością,
Kiedy miłością podbijamy kosmos
pep koska
pep koska:
pozdrav z ČESKA :) PĚKNÁ SKLADBA ;)
Pavloo W
Pavloo W:
This song is top of the top
Damian Jabłkowski
Damian Jabłkowski:
ALE TEN KAWAŁEK TO JEST BANGIER, TEN REFREN TO JEST NAJLEPSZE CO SŁYSZAŁEM W MUZYCE OD 1410
Nouless
Nouless:
Pov: Ma to 8 lat a ty to dalej sluchasz w 2021
Natalia Jakubowska
Natalia Jakubowska:
W Stronę Słońca to moja ulubiona piosenka poprawia humor
Krzysztof Sz.
Krzysztof Sz.:
.. i nadal z szacunkiem do utworu po tylu latach ... :)
Ewelina the best ... :)-
Adamiastyy
Adamiastyy:
JEDNA Z MOICH ULUBIONYCH PIOSENEK
Patryk P
Patryk P:
To powinna być piosenka na Eurowizję
Krzysztof Medrala
Krzysztof Medrala:
genialnie słucham bez konicaaaaaaaaaaaaa.😇😇😇😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Abc Adcb
Abc Adcb:
Pamietam jak dzis, Sylwester Warszwa na pl konstytucji Ewelina spiewala, super, super !!!
Patrycja G.
Patrycja G.:
kocham tą piosenkę ^^
Lex Bedney Bednarek
Lex Bedney Bednarek:
Super i dynamiczne nagranie Eweliny Lisowskiej wreszcie pokazala na co stac jej głos, i ten niesamowity aranż.zajebisty teledysk.
Natalia Ferens
Natalia Ferens:
Uwielbiam te piosenkę 😁
Jarosław Łojkowski
Jarosław Łojkowski:
WŁĄCZAMY NISKIE CENY!!
Klaudiakokardka Klaudia
Klaudiakokardka Klaudia:
jesteś wspaniała
Itesu 9083
Itesu 9083:
Po prostu SUPER!!!!!!!
Aleksandra Bugowska
Aleksandra Bugowska:
Super! :)
Teledysk jest dopracowany, a nie tak jak w nie odporny rozum. Super :)
Robert Dworczak
Robert Dworczak:
Weźcie na luz. Eewelina Lisowska jest super:-)!!!!!!!!!!!!!!
lovki : kisski : 4everki
lovki : kisski : 4everki:
Ewelina jest zajebista
Krzysztof Zielinski
Krzysztof Zielinski:
fajne dodaje energi i powera...
Lukasz dzefors
Lukasz dzefors:
Kocham cię sliczna Ewelinko.❤❤❤❤
wika :}
wika :}:
Ta muzyka jest nr 1 na zawsze!
Diska stus
Diska stus:
Żal mi wszystkich co nie rozumieją idei jej reklamy w Media Expert. Tamto to tylko reklama na której Ona zarobiła, a jej muzyka i tak jest zaje*ista... 
Kasia Piesiak
Kasia Piesiak:
genialne
Szarny2706
Szarny2706:
super utwór <3
Thilla XD
Thilla XD:
Wszystkie twoje piosenki lubię💞👍😇😇
Kirsty King
Kirsty King:
uwielbiam te piosenke, poniewaz jest tak wiele radosci do sluchania
 :)
tic tok
tic tok:
Po 8 latach wracam i przypominał sobie jaki to zarombisty kawalek
Weronika Spychalska
Weronika Spychalska:
kocham piosenki Eweliny a "w stronę słońca'' to moja ulubiona :) <3 Twoja fanka Werka =)
kamciaa
kamciaa:
Czemu to jest tak świetne? 🤗
Agnieszka Chrzanowska
Agnieszka Chrzanowska:
Bardzo podoba mi sie ta piosenka ma tyle emocji
butterflycupecake
butterflycupecake:
I love her :) and I love begin POLISH!
Monika N
Monika N:
Super piosenka bardzo ją lubię
Theo Van Roost
Theo Van Roost:
Oj potrafi ciąć zajebistym zachrypniętym wokalem po uszach... Pełno energii, kawałek z jajem!!! To co lubię!!!
iga baranowska
iga baranowska:
fajne , super podoba mi sie, trzymaj tak dalej.
Frunia TV
Frunia TV:
Najlepsza piosenka Eweliny <3
Julka Potok
Julka Potok:
Dobra nuta :D 
Natalia Paprotna
Natalia Paprotna:
super piosenka !! nie mogę przestać słuchać!
zuzanna czaja
zuzanna czaja:
super teledysk zajebisty cały czas to słucham
Kinga Kalisz
Kinga Kalisz:
serio fajny teledysk. Ipiosenka. Słucham jej setki razy na tydzień. 🇵🇦 🇪🇼🇦☺
lovki : kisski : 4everki
lovki : kisski : 4everki:
Ewelina jest najlepsza
Julia Kolasa
Julia Kolasa:
Moja idolka z lat dziecięcych ❤❤❤
hund
hund:
Bardzo fajny deledysk:-)
Krzysztof Hutek
Krzysztof Hutek:
Klasyk ❤️
Loszki MSP
Loszki MSP:
♥ lubie twoje piosenki ♥
To ja
To ja:
Ale pięknie ci w lokach Ewelina ;) Kocham twoje piosenki
BialyBrC
BialyBrC:
Swietnie :-)
Barabasz
Barabasz:
Kocham jej piosenki
Dominik Fonfara
Dominik Fonfara:
Uwielbiam te muzykę i nie przestane jej lubić :D :D
w̶i̶x̶a̶
w̶i̶x̶a̶:
Ekstra piosenka :) !!!
Kasia Wąsowska
Kasia Wąsowska:
Kocham♥️♥️♥️♥️♥️
serek gaming
serek gaming:
ja mam tak samo ciągle ją nuce
didi_26_xd
didi_26_xd:
To moja ulubiona piosenka<3
Daymos Saintclaire
Daymos Saintclaire:
Perkusista zajebiscie dał radę! Ewelina .......
gwizdka! 😉 chciałbym taka żonę 🥰

Najlepsza opcja w necie jaka słyszałem! Taka z ikrą 😉
Karolina Dec
Karolina Dec:
kocham to I love w strone slonca
lecimytutaj Wyszkolęcięwjedenksiężyc
lecimytutaj Wyszkolęcięwjedenksiężyc:
SUPER KAJA, SUPER ŚPIEWASZ :* <3 <3 <3
BluberryLpsTv
BluberryLpsTv:
rozpedzeni prosto do lodówki po kawałek sera i parówki każda chwila jest pysznościa kiedy fast food em podbijamy kosmos !
Daisy Pełka
Daisy Pełka:
Mogłabym tego słuchać przez cały dzień
Daisy Pełka
Daisy Pełka:
Mogłabym tego słuchać przez cały dzień
Oliwia Sliwia
Oliwia Sliwia:
Kocham tą piosenkę!!!!! Pozdrawiam Ewelinę!!!!!
Karolina TV
Karolina TV:
super! tak trzymaj!
natalie 69
natalie 69:
kocham to :) <3
Marta Jestem
Marta Jestem:
klasyka <3 uwielbiam to! jej najlepszy song obok na obcy ląd :)
Natalia Wisniewska
Natalia Wisniewska:
super 😍😍
Klaudia
Klaudia:
Kocham jej piosenki
Paciorek 525
Paciorek 525:
Śpiewalem to z kolegą jak podbijaliśmy kosmos na bujawkach na placu to sie nazywa zabawa hahaha
Laura Janeczko
Laura Janeczko:
super ekstra uwielbiam to
Bartłomiej Z
Bartłomiej Z:
2022 cudowna piosenka
Anna Grzeszata
Anna Grzeszata:
mega muza! :)
Jagoda Pawlik
Jagoda Pawlik:
kocham tą piosenke
Animcia Uzumaki
Animcia Uzumaki:
Bomba super super tele ♥♥
Julka Kalita
Julka Kalita:
Ewelina Lisowska jest najlepsza i ma najlepsze piosenki na świecie❤
Sylwia Lisowska
Sylwia Lisowska:
Też mam na nazwisko Lisowska :)
Piosenka super i inne też !! :)
Patrycja Zakrzewska
Patrycja Zakrzewska:
Mega😍💞
Kinga
Kinga:
Kocham to!
Artur Pawlikowski
Artur Pawlikowski:
uwielbiam lisowską polecam
OLSZE420
OLSZE420:
"Rozpemdzeni prosto w strone slonca" <3
Izabela Piecha
Izabela Piecha:
Ewelinkę poznałem dzieki ...rozpędzeni w stronę słońca(super)  ale tyle mi starczy i za to ci dziękuję
Julia Dropia
Julia Dropia:
kocham tą piosenkę w stronę słońca 😊
MELKA
MELKA:
piosenka to uwielbienie nas wszystkich fajnie odpiście
Dilapidaped Angel
Dilapidaped Angel:
dalej kocham tą piosenkę ♥
Salmingprox
Salmingprox:
jestem jej fanką!!!!!!!!!!!!!!!!!!! k. c Ewelina Lisowska ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Maria Szymańska
Maria Szymańska:
ja ją kocham
Ola Maryszczak
Ola Maryszczak:
Super dynamiczne teledyski wreszcie pokazała nam na co ją stać
Michał Balcerek
Michał Balcerek:
witam ewlinko slotko i przepieknie wygladasz w tym teledysku jest ok na pewno super zajebiscie i szalenczo olsniewajaco promieniejesz jak zawsze super jest pozdr
Oliwia Rzepecka
Oliwia Rzepecka:
fajne takiego jeszcze tego nie widziałam😘😘
Natalka
Natalka:
Super dzięki za ten film pozdrawiam serdecznie
mmmmmmmmmm1chi
mmmmmmmmmm1chi:
Przy tej piosence komp mi się zawiesił i nie chciał się uruchomić. Good job Ewelina!