F1 - Grand Prix Brazylii 2012 PL - Cały wyścig

W związku z tym, że nie mam aktualnie czym i kiedy nagrywać to postanowiłem wam to wynagrodzić wrzucając kapitalne zakończenie Sezonu 2012 F1 podczas GP Brazylii na torze Interlagos w Sao Paulo. Walka o mistrzowski tytuł, która trwała do ostatniego okrążenia pomiędzy Sebastianem Vettelem oraz Fernando Alonso. Moim zdaniem jeden z lepszych wyścigów ubiegłego sezonu i cały czas chętnie do niego wracam ze względu na jego dramaturgię.

42 komentarze:

Jimmy Vermicelli`
Jimmy Vermicelli`:
Najlepszy sezon dekady. Wróciłoby się do czasów sprzed tej nieszczęsnej ery hybrydowej...
Es Ka
Es Ka:
2019 a hulk dalej nie staje na podium, a grożek się rozbija XD
KAJWIS
KAJWIS:
Czasy kiedy mistrzostwa rozgrywały się do końca a nie po 5 wyścigach było wiadomo kto wygra
Jimmy Driver
Jimmy Driver:
Fajnie sobie przypomnieć te czasy... Ale szybko to zleciało. Sam sezon ekscytujący! :)
KamilMB
KamilMB:
Ach ten dźwięk tych silników ...  To było coś.
Nie to co teraz po 2014 :(
Sajmon
Sajmon:
Kiedyś to były walki pomiędzy kierowcami 2, 3 nawet 4 zespołów, a teraz... Hamilton, Hamilton, Hamilton
ZUCZEK
ZUCZEK:
Piękne czas. Oby zmiany techniczne w 2022 zmieniły F1 na podobną do tej.
Fanatyk pl
Fanatyk pl:
dzięki ci za ten udostępniony wyścig nie widziałem tego ostatniego wyścigu jeszcze raz dzieki
Migi 11
Migi 11:
Ah...To byli czasy...Force India prowadzi w wyścigu, Sauber wyprzedza Ferrari...xD
Igor Kasprzyk
Igor Kasprzyk:
Przedostatni sezon w którym zastosowano silniki V8 smuteczek😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Vlad
Vlad:
1:24:53 dlatego Hulk nigdy nie stanął na podium
Kolega Ignacy
Kolega Ignacy:
czasy kiedy jescze mercedes nie byl tak mocarny a mclaren byl boostowany przez mercedesa
Piotr Walczak
Piotr Walczak:
1:23:43 Hulkenberg marnuje idealną okazję na podium
Obudubu
Obudubu:
I pomyśleć że kubica w tym roku jeździł by w ferrari
Piotr Maslak
Piotr Maslak:
GDYBY HAMILTON NIE MIAŁ DNFÓW TO BY MIAŁ SZANSĘ NA TYTUŁ MISTRZA ŚWIATA!
Bartosz J.
Bartosz J.:
Super wyścig
lemonSSJ
lemonSSJ:
Gdyby Hulkenberg się nie rozwalił to miałby podium
Alksonix
Alksonix:
1:54:40 Mina wyrażająca więcej niż tysiąc słów ...
Krystian Czapkowicz
Krystian Czapkowicz:
kiedys to było kurła, ale bylo ale bylo!!!
Adam Maćkowiak
Adam Maćkowiak:
5:45 moment wypadku Vettela.
#RacingCraftF1
#RacingCraftF1:
Ale to już było, i nie wróci więcej... Takiego sezonu już nie będzie, obym się mylił. 8 razy czy 9 wygrywał inny kierowca, 7 kierowców wygrało w 7 wyścigach z rzędu :O Wygrana Maldonado, Perez prawie wygrał w Malezji, karambol w Belgii gdzie Sauber mógł wygrać, wyścig w Walencji, no cud miód malina sezon. Dzięki za wrzutę!!
Minekamil
Minekamil:
piękny wyścig
Wislak27
Wislak27:
Do dzis nie moge odżałować, ze Fernando braklo te pare punkcikow i jakim cuem vettelowi nic sie nie stalo przy tym kontakcie na poczatku. A w tamtym sezonie 2012 ogolnie to i tak ALonso mial wiecej razy pecha przez kraksy albo awarie. Najslynniejsza to ta zrobiona przez Grosejana w SPA gdy wywalil Hamiltona i Alonso na 1 zxakrecie. Jednak Valencii 2012 nic nie pobije:)
ApolloCreed
ApolloCreed:
a mógł Schumacher wtedy zostać w F1 i byłoby dziś 13 lub 14 tytułów ...
TheKubaTV
TheKubaTV:
Ja mam na kompie GP Abu Zabi 2013, na konto TheKubaTV2 może, jak będę miał czas, wrzucę :P
Chopin1995
Chopin1995:
Czy ktoś wie czy można obejrzeć gdzieś F1 z lat 2004-2006 z polskim komentarzem? Mam już pobrane wszystkie wyścigi z lat 2007-2013 :)
l0ht
l0ht:
Jakaś ta formuła była wtedy bardziej interesująca, dużo więcej się działo, eh "kiedyś to było"
Mateusz Zawada
Mateusz Zawada:
Dalem 2000 suba jaram sie
Denan06
Denan06:
Masz jeszcze jakiś wyścig?
Keramzytowy Mocarz
Keramzytowy Mocarz:
Kiedyś to było ale to było a nie to co teraz kiedyś to było lepiej
AtomMic
AtomMic:
kurła, idealne na kwarantannę!...
MultikPlay Games
MultikPlay Games:
Wrzuć z 2013
KARILOS
KARILOS:
KTO W 2020 wrócił po wspominać bo jest koronawirus i nie ma co ogladac 😪
Vecia
Vecia:
Dramat Sebastiana Vettela!!!
DA-MAHA
DA-MAHA:
13:26 lol
Łukasz Korybo
Łukasz Korybo:
Masz jeszcze? :D
Michał Gałązkiewicz
Michał Gałązkiewicz:
byłeś tam?
H3ktor
H3ktor:
Kurła kiedyś to było... Wiele zespołów mogło walczyć o podium.
A teraz F1 jest coraz bardziej nudniejsza!
Aleksander
Aleksander:
Ten komentator ....
Daniele Dall'Asta
Daniele Dall'Asta:
1:33:15
Vela Games
Vela Games:
dlamnie Nico Huelkenberg jest mistrzem jest moim idolem. Potwierdza to ten wyścig że ten zawodnik ma duże szanse na wielką przyszłości! A wzđcig fajnz ciekawy!!
Janeeek
Janeeek:
Fenomenalny wyścig,aż sobie ostrzyłem wówczas zęby na jeszcze lepszy następny sezon,który poza wyścigiem w Monako był żałośnie nudny.