Fabian Drzyzga: Antiga nie jest szczery. Straciłem przez niego 1,5 roku - Sektor Gości 92, cz. 4/5

W jaki sposób reprezentant Polski w siatkówce Fabian Drzyzga może porównać dwóch trenerów, którzy w ostatnich latach doprowadzali naszą drużynę do tytułu mistrza świata - Stephane'a Antigę i Vitala Heynena? W jaki sposób zrodził się konflikt między nim a trenerem Antigą? Dlaczego uważa, że przez francuskiego selekcjonera stracił w reprezentacji 1,5 roku? Jak Drzyzga postrzega szanse na to, że za dwa lata polscy siatkarze wywalczą medal olimpijski na igrzyskach w Tokio? Co sądzi o fatalnej serii Polaków, którzy na igrzyskach nie zdobyli żadnego medalu w sportach drużynowych od 1992 roku? Zapraszamy do obejrzenia czwartej części 92. odcinka programu "Sektor Gości". Z Fabianem Drzyzgą rozmawia Michał Bugno.

Cały wywiad z Fabianem Drzyzgą obejrzysz na stronach Grupy Wirtualna Polska w serwisie WP SportoweFakty: https://sportowefakty.wp.pl/siatkowka/wideo/33832/sektor-gosci-92-fabian-drzyzga-przerywa-milczenie-dlugo-gryzlem-sie-w-jezyk-tym-

19 komentarze:

KowalskyLeon
KowalskyLeon:
Nieładnie tak wyciągać brudy, sprawy, które powinny zostać w szatni, między trenerem a zawodnikiem, panie dziennikarzu i panie Drzyzga. Stephane Antiga wraz z trenerem Phillipe Blain'em poprowadzili nas do złota na MŚ w Polsce. Za to należy im się szacunek. A Fabianowi Drzyzdze życzę, żeby osiągnął poziom Pawła Zagumnego, najlepiej na IO w Tokio 2020.
Ma Ma
Ma Ma:
prawda jest taka że Drzyzga Zagumnemu do pięt nie dorastał.
Robert Kaszycki
Robert Kaszycki:
jesteśmy mistrzami świata !!!!! ahhhh
falcon 3s
falcon 3s:
Te pseudo dziennikarzyny maja dodatkowo placone zeby zaogniac atmosfere, kreowac konflikty (dziel i rzadz), a biedni sportowcy (nie wszyscy) lykaja to jak malpa banany.
Jakub Metelski
Jakub Metelski:
Fabian Drzyzga jest dobrym rozgrywającym no ale nie oszukujmy sie jak bardzo jest i był przepychany za samo nazwisko , poza tym na tle najlepszych rozgrywających na świecie wygląda słabo , a jego ego i tatusia nie dawało im do zrozumienia ze w danej chwili był słabszy od jedynki sprzed dwóch lat ( nie pamiętam kto nim był ) , trochę bezsensowne jechać teraz po Antidze , zaraz po tym jak wygrali mistrzostwo świata
Calineczka
Calineczka:
Oj Fabian, niezbyt to grzeczne
RzucajacaWazonami
RzucajacaWazonami:
Jeśli ktoś tu jest zawistny to Ty Drzyzga i Twój ojczulek. Zagumny był 10x lepszy od Ciebie, a Ty nadal jesteś przeciętniakiem i będziesz. Po prostu masz szczęście, ze możesz pracować z o wiele lepszymi jednostkami.
AIR Dawid
AIR Dawid:
Zagrywki nie masz! Lekka jak na poziomie juniorów ze szkoły średniej, wyskok słaby, każdy atakuje nad twoim blokiem,wolny z nadwagą. Rozegrać umiesz ale na takie kozaczenie to za cienki jesteś Fabian...
Totu Totam
Totu Totam:
Antiga miał jaja i charakter bo nie dał sie nabrać na "talent" Fabianka a Heynen albo konformista albo boi się Drzyzgów skoro nie widzi że wolny, otyły młody choć już niemłody w sumie Drzyzga nadaje się na rozgrywającego jak grabarz na chirurga.
Ludwik Zielinski
Ludwik Zielinski:
Końcowa faza to odrodzenie całej drużyny i szczególnie Fabiana Drzyzgi, grał koncertowo. Uwazam, że stanowczo za mało mówi się o jego ogromnym wkladzie. Panie Fabianie serdeczne dzięki i szczerze Panu również się MVP należał. Niestety konkurencja zbyt duża. Sukcesów w Nowosybirsku!
Hela Zara
Hela Zara:
to prawda że drzyzga jest gorszy zagumny jest o niebo lepszy nazwisko nie gra ,teraz też są lepsi od niego
kret 85
kret 85:
Fabiański przestań szczekać i naucz się hymnu.
Janusz Babak
Janusz Babak:
Tutaj pan Ma Ma napisal ze Fabian cos tam niedorasta Pawlowi , tu sie nie zgodze .Rozgrywajacy jest wtedy dobry jak przy dobrym odbiorze rozegra rozegra pilke na czystej siatce .Fabian ma np. lepsza zagrywke bez zadnego ale co prawda jest nizszy ale potrafi niezle mocno tez zaserwowac ,bylby fenomenalny gdyby zrzucil te 10 kg i zrobil skoka gdzies 90 cm takiego chcialbym Fabiana .
Jarosław Szołomicki
Jarosław Szołomicki:
To jest rozgrywający drużyny Mistrzów Świata , Mistrz Świata.Poniższe komentarze są godne pożałowania.
Magdalena
Magdalena:
Ja Fabiana nie szanuje, niestety. Nie uwazam go za dobrego rozgrywającego, a uważam go za kogoś komu nie pomógł talent a ojciec. Teraz gramy ligę narodów, jego rozegrania są nierówne. Zaraz olimpiada i mam nadzieję, że inne pierdoly go nie interesują, a liczy się teraz dla niego przygotowanie na IO. Jeśli się nie poprawi to biedny Leon zacznie dzięki Fabianowi atakować jak śpiący Nowakowski.
ada białek
ada białek:
To prawda, że Antiga zaszkodził nie jednemu siatkarzowi. Udało się chłopakom w 2014 zdobyć mistrzostwo świata i wielu nabrało wody w usta rozgrzeszając go, tak jakby to Antiga zdobył to mistrzostwo. Dzięki że Polacy są narodem wyjątkowym i sportowcy-siatkarze nie dali się stłamsić i zniweczyć naturalne zdolności i możliwości przez t.z. trenera.
Agata Darqaoui
Agata Darqaoui:
a co ma powiedziec Kurek? ANTIGA karma zawsze wraca!!!!
Mam mam
Mam mam:
Nazywać Antigę trenerem to jakieś nieporozumienie :) facet nie ma pojęcia o prowadzeniu drużyny, z Kanady już go zwolnili i jak widać ten sam schemat - pierwsze pół roku super, bo zawodnicy pamiętają jeszcze jak grać za poprzedniego trenera, a jak już przyswoją nieudolność Antigi to i wyniki są przeciętne
Janusz Babak
Janusz Babak:
Jezeli mialbym cos powiedziec o Witalim H. to trafil na kadre siatkarzy z wielkimi umiejetnosciami i nie widze w ich grze zeby cos wprowadzil nowego ,jakies zagranie ktore by zaskoczylo inne druzyny graja poprostu stara popeline ,czesto psuja proste zagrywki te floty oczywiscie raz ktoremus sie uda zdobyc punkt ale nastepna zepsuje ,flot powinien byc tak zaserwowany zeby nikt nie osmielil sie brac na palce .Witali widzi jakies bledy sedziow robi zadymy a nie widz tego ze nasi atakojacy leworeczni dostaja pilki na prawa reke .Srodkowi bloku to przypadek ze cos zablokuja najczesciej przelatuja na antenke a caly skos do dyspozycji przeciwnika ktorys tam przeciwnik cztery pilki pakuje po skosie i zero reakcji trenera no i srodkowych wiem ze to trudne ale ktos musi to wylapac skrzydlowy musi ustawic blok idac na pilke nie na zawodnika a srodkowy dochodzi z minimalnym opuznieniem lapki tak przelozyc za siatke skrucic kat .Widze ogladajac mecze bardzo duzo szkolnych bledow i od lat zaden trener tego nie poprawia .Moim zdaniem trener ma 10% udzialu w sukcesie jezeli chodzi o reprezentacje natomiast w klubie ten procent jest duzo wyzszy .Moze cos o Leonie , skocznosc szwankuje nie czuje wyjscia do pilki zagrywke czasami ma potezna ale zaraz nastepna zepsuje ,albo sie wstrzeliwuje przez caly mecz , niekturzy sie napalaja ze to bedzie tajna bron ale widze ze to nie Wlazly czy Kurek .Nie chce krakac ale wyjazd do Tokio moze zapewnic nowy trener z polskim pochodzeniem .Sorki jezeli kogos urazilem ,,,