Finaliści zagrali w "Trudne Wybory"! Zobacz, jak odpowiadali! [Top Model]

W finale 8. edycji „Top Model” znaleźli się: Sandra Dorsz, Olga Kleczkowska, Stanisław Obolewicz i Dawid Woskanian. Nasz dziennikarz Michał Sikorski zaprosił ich na wywiad, wypytując o wszystkie smaczki związane z finałem programu – polecamy wywiad w 4 częściach. TYLKO U NAS!
Jakie zadanie najbardziej podobało się naszym finalistom w czasie całego programu? Dlaczego Olga cieszy się, że nie wygrała konkurencji w Tel Awiwie? Czy Dawid jest rozpoznawalny na ulicy? Jak z popularnością radzi sobie Staszek? I co o tym wszystkim sądzi Sandra, której social media ostatnio zapłonęły za sprawą pewnego udostępnienia? Sprawdźcie nasz pełen luzu i śmiechu wywiad. I pamiętajcie, że całość jest w czterech częściach. Nie omińcie żadnej. ;)
Oglądaj "Top Model" w poniedziałek o 21:30 w TVN i na player.pl:
Subskrybuj kanał TVN Fashion:
https://www.youtube.com/channel/UCabS1gYG4BOhdFm4HnybdHw
#TVN #TopModel #TvnFashion

100+ komentarze:

Nicol Milewska
Nicol Milewska:
Jak Olga sie wypowiada to Dawid próbuje zatrzymać swoje tiki bardzo miłe
Laura Słowińska
Laura Słowińska:
Ubierzmy wszyscy golfy i nie mówmy oldze
Wiktoria Miśkowicz
Wiktoria Miśkowicz:
Kogo wolicie Sandre kom a Olge like 👍
Taka se
Taka se:
Sandra siedzi jak chłopak, a Staszek jak dziewczyna😂
claudia373
claudia373:
Z każdą wrzucaną częścią tego wywiadu ta Sandra to jakaś porażka
Martyna Głąb
Martyna Głąb:
Zachowanie Sandry jest poniżej jakiej kolwiek normy. Bardzo się cieszę, ze nue wygrała
Pasje Martyny
Pasje Martyny:
Serce mnie boli jak słyszę jak Dawid jeczy trzęsie się i wgl💔😕 Ale widziałam ze wygra całym sercem za nim
Liga Mistrzów
Liga Mistrzów:
1:51 jakie chamskie
Aleksandra Aleksandra
Aleksandra Aleksandra:
Sandra dramat. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ze nie mogę na nią patrzeć i jej słuchać. Irytująca i głupia laska
Nessa
Nessa:
1:52 Wredne to było. Rozumiem ze mógłby to być żart ale jak tak to był to chamski i wredny żart zdecydowanie mógł on urazić Dawida.
Nie słyszałam jeszcze tak chamskiego ,,żartu’’ ani od strony Sandry ani Olgi. Ale Olga jak da jakiś taki żart to on jest bardziej takim żartem a nie pociskiem tak jak tu. Zawsze powie ,,nie no żart’’ od Sandry nigdy tego nie słyszymy. No ale cóż całe *tv* lepiej nie wierzyć w to że np. Sandra jest wredna bo może w realu być miła ale tego nie wiemy bo jej nie znamy. No ale tutaj nie wyglada na miłą heh...
Bruce Lee
Bruce Lee:
Szacunek dla prowadzącego i dla reszty uczestników, że potrafią kompletnie nie zwracać uwagi na tiki Dawida i wprowadzić to do porządku dziennego. Piątka Panowie i Panie!
Pixeya
Pixeya:
5:51 Słuchaj, nikt Cię nie prosił o zdanie
black_ horse093
black_ horse093:
Jesu ale ta Sandra jest sztywna XD
Aga K
Aga K:
W tym odcinku widać jak naprawdę Dawid się zachowuje bez wzmożonych montaży odcinków
cock sucker
cock sucker:
Sandra IQ 200 ...jest dość płytka pewnie ocieplenie klimatu to sprawiło
WiQsiaPL
WiQsiaPL:
Z serii ubierzmy wszyscy golfy i nie powiedzmy oldze
Lorin's Creed
Lorin's Creed:
Boże, jaka z Sandry jest zarozumiała osoba🤦🏻‍♀️
Anna Larsen
Anna Larsen:
Sandra Ty zarozumiała babo.
Liga Mistrzów
Liga Mistrzów:
2:18 każdy wybiera to czego mu brakuje 😂
Piotrek Słaby
Piotrek Słaby:
Sandra "Zdrowie jest najważniejsze '' powiedziała ta co papierosy pali :=
PA _C1
PA _C1:
1:51 Ale ta Sandra jest wredna
to ta oliwka
to ta oliwka:
Jezu ale mi szkoda Dawida ):
999 matt
999 matt:
Ja bym nie mógł żyć bez muzyki
Martyna Martii
Martyna Martii:
1:51 to bylo chamskie
Liga Mistrzów
Liga Mistrzów:
4:14 hahah "robaków już jadłem"
Mateusz 3030
Mateusz 3030:
2.31 się troche wystarczyłem Dawida jak cos wiem ze ma
Zepsuł Tureta i ze walczy z tym to dla niego wielki szacun
ツNEO
ツNEO:
Sandra jest głupia tfuu na nią
4nika4 000
4nika4 000:
2:19 Olga uwielbiam cię
marta majerska
marta majerska:
3:57 to tak nie dziala ze jak potrafisz czytac nuty to od razu je slyszysz
Fajen fajen
Fajen fajen:
1:50 Sandra jest mega chamska good jak ja jej nie trawie.
Sia Sia
Sia Sia:
Mizofonicy (osoby z nadwrażliwością na dźwięki) łączmy się
Wera
Wera:
1:51 :(
Emma Gevorgyan
Emma Gevorgyan:
PO CO JEST TA GLOSNA MUZYKA??????????
Wiktoria Dzik
Wiktoria Dzik:
Olga jest tak inteligentna
Kocham Nirvanę
Kocham Nirvanę:
Olga bardzo ładnie wypowiedziała się w pytaniu o pieniądze i mądrość :) widać ze jest dojrzała
clover03
clover03:
DAWID ONE AND ONLY❤️👑 GRATULACJE!!
Ask to seduce Miss
Ask to seduce Miss:
2:18 każdy wybiera to czego mu brakuje 😂
Olga Detyna
Olga Detyna:
Nie bądz taki hamski może on jest chory ale za to przystojny i to nie jego wina
Ayanami Aisaka
Ayanami Aisaka:
sandra to niezla szmula:DDD po co zapraszacie takich ludzi w ogole
Julka Biskupska
Julka Biskupska:
Olga vs Dawid Dawid like Olga kom
Konieczna
Konieczna:
ale Sandra jest okropna XD
Majciak xD
Majciak xD:
Dawid ❤️❤️❤️
Ja xd
Ja xd:
Gratuluję Dawid:) !
Gabi Sz.
Gabi Sz.:
04:01 Beethoven xD
Ada W
Ada W:
Jezu ale mi szkoda Dawida💔
hen ko
hen ko:
Ten program to porażka XD Chcieli wyrzucić Staszka,który ma niesamowite predyspozycje i Michał musiał go przywracać chociaż ma większy potencjał moim zdaniem niż Da
Martyna Konkol
Martyna Konkol:
EJ JA MAM UCZULENIE NA CZEKOLADE I TO JEST WCALE TAKIE FAJNE JAK SOBIE TO ONI WYOBRAZAJĄ 😂😉☹️
Zuzia Tomczyk
Zuzia Tomczyk:
Dawid jest niesamowity!
Piotr Sibilla
Piotr Sibilla:
Szczerze mówiąc może i wygląd ma a podstaw do noszenia marynarki nie do końca :P
Paweł Kołodziej
Paweł Kołodziej:
Ten program to porażka XD Chcieli wyrzucić Staszka,który ma niesamowite predyspozycje i Michał musiał go przywracać chociaż ma większy potencjał moim zdaniem niż Dawid
Daga Gawołek
Daga Gawołek:
Myślę że dobra osoba wygrała
Kasia Ryzyków
Kasia Ryzyków:
trzymam kciuki za olge!❤️
Siara_F
Siara_F:
Chciałbym zauważyć ze najładniej pisała z tąd osoba to Staszek który jest leworęczny :))




Pozdrawiam leworęcznych
Cc마야
Cc마야:
Dawid się mocno zestresował . Ale to dla nuego duży szacunek bo jednakże umie szybko opanować tiki jak chce się wypowiedzieć ❤ 😚👍🏻👍🏻.
Karolina Nowak
Karolina Nowak:
Nikt :
KOMPLETNIE NIKT ;
Olga ; Tutaj jest taki dramat psychologiczny
Klaudia Szczepańska
Klaudia Szczepańska:
Jak Dawid rozmawia to tak normalnie się zachowuje. PS. Ja wiem że on jest chory
xsardas PG
xsardas PG:
Dawid tutaj musi wygrać tę edycję top model i nie otaczać się takimi ludźmi
Jakub JJL
Jakub JJL:
Co za debilne pytania, świadczą tylko o poziomie intelektualnym prowadzącego
no one
no one:
4:00 Ludwig van Beethoven
my Heart is broken ST3
my Heart is broken ST3:
Olga jest Świetna ❤❤❤
Mafi.
Mafi.:
A ja powiem prąd...







A tak na serio to szkoda, że nie ma Klaudi😢
penkee 992
penkee 992:
Olga samozaoranie przy drugim pytaniu hahahah
Victoria Adler74
Victoria Adler74:
Nie wiem czy zauważyliście ale zwierzęta były bardzo spokojne przy Dawidzie. Owieczka usunęła mu na szyi gdy robili mu zdjęcia. Koń ( na ostatniej sesji) też nie był płochliwy. Niesamowity widok, zwierzęta mogły odczuwać że Dawid jest dobrą osobą.
Kadus
Kadus:
Szkoda mi Dawida męczy się tym
Nina S
Nina S:
Boże..
Sandra jest taka pusta, że jak się na to patrzy to boli
Livelytho
Livelytho:
Robaki mogą być fajnym czipsem XDD
mrówA
mrówA:
sory nie jestem w teamcie ale o co chodzi z tym lewym?
Ailsa Ni
Ailsa Ni:
A ja powiem prąd... A tak na serio to szkoda, że nie ma Klaudi😢
Amelia Szerszeń
Amelia Szerszeń:
Co się Dawidowi dzieje?
Seok Taekook
Seok Taekook:
po chuja pana ona tylko gada i się we wszystko wtrąca??
Robert ŻAK
Robert ŻAK:
Każdy by wybrał kasę po kiego głupa robią z siebie
Patrycja Pawlik
Patrycja Pawlik:
Olga najlepsza jak zawsze😍
Jude !
Jude !:
Kocham olge ale troche za dlugo o wszystkim gadała
Dzwonek
Dzwonek:
Dwie minuty temu 349 kom
Vicky Rose
Vicky Rose:
Podzielam zdanie Olgi, że lepiej mieć wolny internet w telefonie niż stać w korku. Żeby skorzystać z internetu zawsze można użyć tableta zamiast smartfona, poza tym wieczne stanie w korkach sprawiloby że spóźniałaby się na castingi i ogólnie traciłaby masę czasu przez to.
Spokojny dick.
Spokojny dick.:
Słuchaj Dawid, broń tureta na midzie
Weraa_q
Weraa_q:
Dawid wygrał! Chodź byłam za Olgą☹️
Maciej Wolski
Maciej Wolski:
Co jest z tym chłopakiem po lewej?
olallax
olallax:
Dorszowa, nie jesteś w szkole, nie musisz cwaniakowac :) czas przystępować, już nie jesteś w centrum uwagi tak jak zawsze tego chciałas.
Zosia Martela
Zosia Martela:
Też mam taką tabliczkę. Są z tigera
Robert Bartczak
Robert Bartczak:
Jak ktoś wie na co jest chory Dawid proszę powiedcie
Wiśnia 678
Wiśnia 678:
1:52 kocham cie sandra <3
MsAlex19
MsAlex19:
Olga kocham Cię
Karolina Krygicz
Karolina Krygicz:
sandra jest zwalona
Gabi-gwiazdeczka
Gabi-gwiazdeczka:
Dawid się stara nie robić tricków jak Ola przemawia /urocze /pozdro dawid
Klaudia
Klaudia:
Sandra totalne dno ... bardzo irytujaca osoba
Weronika
Weronika:
Ajajaj dawida za ciemnym podkładem pomalowali
Scarlett Scarlett
Scarlett Scarlett:
Lubie Dawida ale nie wiem czy byłabym w stanie znieść jego tiki, przez słuchawki nie jestem, bez obrazy, z pełnym szacunkiem!
MsAlex19
MsAlex19:
Jak Staszek 1 rysuje haha
Hania Sokulska
Hania Sokulska:
Robaków już jadłem
Marcin Paweł
Marcin Paweł:
0:45 Nie wiem co u innych,ale u Dawida gruba impra.
Iga Józefowicz
Iga Józefowicz:
Ejjj kocia karma jest pycha xD
xoliwka09 games
xoliwka09 games:
Ten po lewo ma jakieś tiki?
Patryk Zi
Patryk Zi:
Jest dylemat dotyczący tego czy lepiej jest być pustym i niczym się nie przejmować czy mieć coś w głowie i przecierpieć w życiu. Dlatego wybrałam... yyyyyy obie odpowiedzi są złe XD. Po pierwsza droga Olgo wybrałaś pieniądze, a po drugie bycie bogatym nie oznacza bycia pustym, a bycie mądrym nie wiąże się z byciem nieszczęśliwym. Może i się trochę czepiam, ale robię to bo Ola w programie kreowała się na bardzo błyskotliwą osobę (zarzucając brak tej błyskotliwości np. Sandrze), co niekoniecznie musi być prawdą - jak widać na załączonym obrazku.
Wiktoria Miszewska
Wiktoria Miszewska:
sandra to wredota aha
Emanuel Sagan
Emanuel Sagan:
Sandra jestes nienormalna
Mefjü
Mefjü:
:)
K K
K K:
Te dziewczyny to są żałosne
Oliwia Januszkiewicz
Oliwia Januszkiewicz:
Sandra jest żałosna...
Yane Margolis
Yane Margolis:
Dobra dorsz zamknij już morde