Gotowanie Pod Okiem Krytyków! | MasterChef Polska

W tym challengu kucharze MasterChefa będą musieli gotować dla krytyków kulinarnych! Specjalnymi gośćmi odcinka są Rick Stein, Piotr Bikont i Ewa Wachowicz. Ocenią oni domowych kucharzy podczas bitwy w kuchni restauracji Hotelu Sheraton w Krakowie.

Nie zapominj subskrybować kanału MasterChef Polska: https://www.youtube.com/channel/UCFRDjobkSDRgMOTsYZ3xT9w/

"Witamy na oficjalnym kanale MasterChef Poland na YouTube!

MasterChef Polska to program kulinarny, który prowadzi utalentowanych domowych kucharzy przez szereg wyzwań kulinarnych, gotowania pod presją, tajemniczych pudełek, testów kreatywności i kursów mistrzowskich!

Wybrani zawodnicy porównują swoje umiejętności z największymi szefami kuchni na świecie i przygotowują 5 gwiazdkowe potrawy pod niesamowitą presją.

Na samym końcu tylko jeden domowy kucharz zostanie kolejnym polskim MasterChefem ?

#masterchef #masterchefpolska #masterchefpoland #howtocook #jakgotowac

42 komentarze:

EZJ
EZJ:
Ewa Wachowicz kobita co karme dla psa poleca, i od czasu do czasu sernik pierdolnie.
Magda Dobra
Magda Dobra:
Magda cały czas ryzykuje a później ryczy że jej się nie udało
Bartosz Niczyporuk
Bartosz Niczyporuk:
drugi maklowicz, tylko z sheratona xdd
Mikołaj
Mikołaj:
12:05 Top Zajebisty xD Nie no Michelle Moran jest epicki xD 😂
Paweł Cieszko
Paweł Cieszko:
19:40 😂
Galician HD Mapping
Galician HD Mapping:
A ten Tomasz Leśniak to nie czasem tej z konferencji z 2006 XD?
Michal crs
Michal crs:
1 godziny by nie przepracował na profesjonalnej kuchni w takim standardzie hahah
Karolina Adach
Karolina Adach:
11:00 czy Michel nazwał go Wianek? 😆
Tommy Thunderstorm
Tommy Thunderstorm:
Haha co wachowicz wie o kuchni hhaha zaraz kitne.
Masakra to tak jak by mnie dać do oceniania baletum
Kagix
Kagix:
Ten program jest fajny. Fajnie sie was ogląda i zawsze ciekawie jest, bo co przygotują i jak.
Prarolinda P
Prarolinda P:
co Wachowicz tam robiła?
wojtas23322
wojtas23322:
takie pokazówki z kwiatkami i mini porcje to nie jest gotowanie ;)
PauLi
PauLi:
Co to za facet w czerwonej? Zachowuje się jak prostak
Kate Woodhouse
Kate Woodhouse:
Rick Stein b taktowny i delikatny! Polscy jurorzy -Michel, Magda i Ania bardzo wspierający i mili
jarosław żero
jarosław żero:
"na oliwie z oliwek"... to z czego jest oliwa? z pomidorów?
Tommy Thunderstorm
Tommy Thunderstorm:
13.10hahah jaka mina jezu ta laska jest straszna
Pejo Alone
Pejo Alone:
(*) znicz dla Pana krytyka Piotra...
Lordenos
Lordenos:
Pisze o polskiej kulturze gastronomicznej, a na początku książka o żydach xD
wojtas23322
wojtas23322:
nic dziwnego, że ta kuchnia taka droga.. wylało ci się trochę oliwy? wyjeb całą butelkę przecież cię stać!!!
Julia M
Julia M:
Pani Ewa jest super miła
Kasi3k Kasi3k
Kasi3k Kasi3k:
Gdzie obejrze sezon2 odcinek 10?
Monika Wojtkowska
Monika Wojtkowska:
Reżyseria: Quentin Tarantino
Hersk Oner
Hersk Oner:
Z którego to jest roku?
Omerz Omerz
Omerz Omerz:
Masterchef polska większość zawodników z zagranicy hahaha cały TVN
Tommy Thunderstorm
Tommy Thunderstorm:
Agnieszka mnie tak wnerwia tata atencjuszka
Margareta Nilsson
Margareta Nilsson:
Groszek dwa razy obierany itp,itd......czyli danie dla noworodka...
Mateusz Balcerzak
Mateusz Balcerzak:
27:40 a ten krytyk udaje mądrego a nie potrafi się zachować z klasą :D
PTR47
PTR47:
Ewa ale to dupa jest
Wdycham Eter
Wdycham Eter:
Ten Piotr i Ewka zachowują się beznadziejnie. Ewka to żaden autorytet. Serniki z margaryny i karma dla psów mmm. A ten Piotr to taki prosiak obleśny. Straszna dawka cringu, tylko Rick Stein sie zachowuje dobrze
Waldemar Kolinski
Waldemar Kolinski:
Ruda beksa....
Volpe _
Volpe _:
Pan Piotr zachowywał się i jadł wyjątkowo niekulturalnie. Czuję pewne obrzydzenie.
Adriano xD
Adriano xD:
3 autorytety kulinarne hahahahahahah sram kurwa
KRYSTIAN MILER
KRYSTIAN MILER:
gdzie ja tam to za wiele jak dla moje możliwości ale super program a na dodatek zadowolić krytyków a to aż 3 no no
magdalena choluj
magdalena choluj:
Basia Rutz mnie strasznie irytuje swoim zachowaniem jest za ambitna ,a i do tego marudzi , wszystkich wina tylko nie jej ..? Widać ze nie umie przyjąć krytyki z pokora tylko mam wrażenie ze z takim oburzeniem jak to moje danie nie jest idealne ????
Michal crs
Michal crs:
tak patrzę z perspektywy szefa kuchni za granicy gdzie też po Europie pracowało się w restauracjach i gwiazdką Michalina i ten odcinek te programy to bajka nie możliwe jest to że ludzie amatorzy WALA takie coś przed program i przygotowują pomagaja nie możliwe hahahah wiem co mówię ludzie
Piotr Wojtkowiak
Piotr Wojtkowiak:
Restauracja, w której najprostrze danie kosztuje naprawdę duże pieniądze.Taka moja propozycja dla TVN,róbcie produkcję dla tych,którzy was oglądają,bo wszystko co pokazujecie jest dla ludzi z grubym portfelem,a niestety ta grupa ludzi was nie ogląda😀
szymon 13
szymon 13:
zostawmy znicza dla Piotra Bikont 1955-2017 (*)
Karolina
Karolina:
7:20 Głupie podejście, bo ugotowany makaron czekający na sos nie jest już taki ciepły, świeży i przyjemny w jedzeniu. Poza tym to, że tak w domu robi to nic do tego nie ma. To nie jest gotowanie jak w domu tylko jak profesjonalny kucharz
Basia
Basia:
Jak dobrze byc kochanka prezesa stacjii telewizyjnej to i zajecie sie znajdzie.Pani Wachowicz pani tylko Mis mogla zostac a ogotowaniu to pani sie wogole nie zna
Mikołaj
Mikołaj:
Michał Muskała ma taki dosyć babski i słaby głos... Chryste kochane jak on mówi jakby nie miał siły żyć xD
Krystian Gajos
Krystian Gajos:
Mówisz trzy autorytety ‚ czasem najlepsze danie gwiazd Michel in też nie smakuje ważne jest to żeby trafić ze smakiem temperaturą jeżeli chodzi o ryby mieszkam w nottingham i jedyną albo jedną z opcji fish and chips Bardzo polecam Papus Fish and chips jest most frashly Fish and chips make it from fresheners fish it’s delivered from fisherman also Chips it’s making from best potato in the market...
Robert Gurdala
Robert Gurdala:
To cos w okularach to Jakis gey czy babo Chlop Co to za Burak