Grzegorz Krychowiak :Mówię płynnie w pięciu językach | Przerwa na kawę

Grzegorz Krychowiak to reprezentant Polski w piłce nożnej i zawodnik Lokomotivu Moskwa. W ostatnim czasie prezentuje fenomenalną formę na boisku, ale poza nim jest również bardzo aktywny biznesowo. W co inwestuje pieniądze?


SUBSKRYBUJ nasz kanał: http://www.youtube.com/c/MyFitnessPL
Dołącz do #myfitnessteam!

Obserwuj nas na bieżąco!
Facebook: https://www.facebook.com/myfitnesspl
Instagram: https://www.instagram.com/myfitness.pl/

Powiązane wiadomości:

45 komentarze:

W. K.
W. K.:
Bardzo fajny człowiek. Mam dla niego ogromny szacunek.
Patryk
Patryk:
Fajny, ciekawy wywiad. Troche inny niż taki typowy dla pilkarza. Pozdrawiam
Marian Piłka
Marian Piłka:
Michał Korybut Wiśniowiecki znał chyba 8, ale w żadnym nie miał nic do powiedzenia
RapuOddaniTV
RapuOddaniTV:
Podwyżka dla Kaniows... dla Pani znaczy się. Super wywiad.
Awa Ewa
Awa Ewa:
Przyjemnie popatrzeć i posłuchać
Schodek Schodek
Schodek Schodek:
Ale że zna język polski to jestem w szoku, szacun...😎🤣😜
Marian Kociniak
Marian Kociniak:
Dobry wywiad
Волк Срединас
Волк Срединас:
Крыховяк наш топ!!! Только Локо только победа!!! ❤💚🚂
pierun zMazur
pierun zMazur:
Fajny wywiad
Paweł38
Paweł38:
Pani prowadząca profesjonalna pytania dobre i ciekawe co niestety wśród dziennikarzy rzadko się zdarza
damien music
damien music:
Nie ukrywam, że myfitnesspl zrobiło dobry wywiad 😂
Martin Markson
Martin Markson:
Wielki człowiek
Miko łaj
Miko łaj:
Zaciekawił mnie materiał ale prowadząca
M A S A K R A!!!
przez tą panią nie byle w stanie obejrzeć do końca i podziwiam jeszcze bardziej Pana Grzegorza - że dotrwał do końca wywiadu
👎
I ten przygłupi śmiech 😂
Juzio Kropek
Juzio Kropek:
Dlaczego on zawsze odpowiada tak zachowawczo wyszkolili go na zajęciach dla piłkarzy w klubie. Trochę wolności panie
Furious Pit Bull
Furious Pit Bull:
dajcie tej Pani podwyzke. Jest dobra
Leon84
Leon84:
Ведущая просто шикарная девушка, почти влюбился ))
LevisxTriceps
LevisxTriceps:
Szkoda że płynnie po polsku nie mówi xD
tabloc 0000
tabloc 0000:
Gratuluję opanowania, chociaż z drugiej strony to chyba jakiś interes musiał być...prowadzaca irytująca.. Ale to tylko moje zdanie
Marek R
Marek R:
nie powiedział wcale że "płynnie"...
Marek Sirko
Marek Sirko:
Nie wie co to jest spalony 🤔ciekawe czy wie co to jest karny?😉
Kamil Piechocki
Kamil Piechocki:
Trochę kontaktuje infantylna prowadząca. Niemniej całość bardzo fajna ;)
Pet Mot
Pet Mot:
Chlopak z Gryfic - bardzo udana historia Grzesiek.- gratulacje..felizidades..
Kielbik Kielbik
Kielbik Kielbik:
Sporo "nie ukrywają"
Kocia Morda
Kocia Morda:
Jestem nudny oglądam Netflixa xd
Przemek Janczak
Przemek Janczak:
Super pani prowadząca 👍🖐️
Uśmiech Boga
Uśmiech Boga:
Ciekawe w ilu mówi sensownie? 😂😂
Kamikadze Brothers
Kamikadze Brothers:
Takie yyyy iiii zagraniczne ciepłe mocno kraje w stylu Bahamy i tak dalej.
N.F.E. Music
N.F.E. Music:
Pytanie ,, kiedy ślub'' ,,gdzie'' itp jest bardzo niekulturalnym i mało komfortowym pytaniem. Zwłaszcza zadane przez dziennikarza w publicznym wywiadzie. Takich pytań się nie zadaje. Zresztą widać to po reakcji Krychowiaka.
R Ka
R Ka:
Grzesiu ma jakąś spuścizne na kroczu :O
Wojciech Tomczyk
Wojciech Tomczyk:
Co za palant
Andy koc
Andy koc:
typowo plotkarski temat,babskie pytania o niczym.pani prowadzaca rozmawia ze sportowcem nie o sporcie(pewnie zna sie na sporcie ,jak kura na gwiazdach)
Paulina Gajewska
Paulina Gajewska:
Ależ mnie irytuje twierdzenie, że to właśnie kobiety nie wiedzą co to spalony. Są i kobiety i mężczyźni, którzy tego nie wiedzą.
Chair Edition
Chair Edition:
Toć on po polskiemu nie umie
I Bez kompleksów
iw S
iw S:
Nie ukrywam🙈
Andreas Bienkowski
Andreas Bienkowski:
Pan Krychowiak już ma ruski akcent
Tomasz Swiech
Tomasz Swiech:
Co to jest spalony ? Biegniemy do kasy z zakupami, inne klientki chcą nam odebrać sukienkę ale jej jeszcze nie mamy w koszyku. „koleżanka” z naszej drużyny znakazła naszą wymarzoną sukienkę i teraz: jeżeli koleżanka poda nam sukienkę w momencie gdy będziemy pierwsze przy kasie wtedy jest spalony. Jeżeli jednak będziemy drugie w momencie złapania sukienki a dopiero później wyprzedzimy kolejkę wtedy nie będzie spalonego a my kupimy sukienkę.
Dziewczyny przecież to proste.
panas1122
panas1122:
Ładna prowadząca
Tomasz Cz
Tomasz Cz:
Tylko po francusku mówi biegle. Hiszpański słabo, angielski średnio, rosyjski na razie słabo.
effa Rajska
effa Rajska:
ale ciacho
Pedro Paters
Pedro Paters:
Pania ktora prowadzi wywiad. Pelen Profesionalizm. Super dziennikarka. W tych czasach rzadkosc. Pozdro Krycha
Życiowe Tematy
Życiowe Tematy:
Jezus?
miłośnik parmezanu ze stóp Wojciecha Cejrowskiego
miłośnik parmezanu ze stóp Wojciecha Cejrowskiego:
Ale chujowe pytania
aaa bbb
aaa bbb:
eeeeeeeeeeeeeeeee
MrAstra49
MrAstra49:
Fajny wywiad.Bardzo lubię "posłuchać" Krychowiaka, a wywiad świetny.Brawa dla Pani prowadzącej.
Mirek Borkowski
Mirek Borkowski:
ty po polsku dobrze nie mówisz