HIGH League: Media trening i ważenie

Transmisja gali na żywo w PPV: https://highlive.tv
Gala już jutro w sobotę (28.08.2021)

19:20 - studio przed galą
20:00 - rozpoczęcie gali (pierwsza walka za darmo na naszym kanale YouTube)

Bilety na galę dostępne na stronie Eventim:
https://www.eventim.pl/artist/highleague/

Obserwuj nas w serwisie Instagram:
https://www.instagram.com/highleague_official/

Obserwuj nas w serwisie Facebook:
https://www.facebook.com/highleagueofficial

Obserwuj nas w serwisie Twitter:
https://www.twitter.com/HIGHLeaguePL


Kart walk HIGH League I:

8. Lexy vs Natsu
7. Lil Masti vs Ewa Brodnicka
6. Adrian „Medusa” Salamon vs. Maciej Rataj
5. Jakub „Japczan” Piotrowicz vs. Piotr „Bonus BGC” Witczak
4. Josef Bratan vs. Cesarz Narcyz
3. Kamil Kossakowski vs. Lukas TV vs. Buniosb
2. Big Jack vs. Carlito
1. Jakub Nowaczkiewicz vs. Kolar TV

Powiązane wiadomości:

100+ komentarze:

jumboooo
jumboooo:
Malik tam nie wie co ze sobą zrobić xD
marunieniu123
marunieniu123:
Malik jaka zmiana XD Najpierw niszczyciel dobrej zabawy a dzisiaj chciał więcej dymów XDD
Mark
Mark:
Najcięższe face to face bylo Malika z rzeczywistością
Chłopaka wyebao z butów
Pani Elzbieta
Pani Elzbieta:
Malik chodzi z nudów jak ochroniarz z biedronki przy koszykach .
Wiktoriaaa
Wiktoriaaa:
XDDDD ale ewka wygląda w tym stroju nie mogę po prostu
Weronika Kubon
Weronika Kubon:
Malikowi jakby mogły to by te oczy wyskoczyły taki porobiony :D
Maciek Skrzynski
Maciek Skrzynski:
Malik to tam grudki kokosowe niczym rafaello zarzucił :D
EMEM Official
EMEM Official:
Ja czekam tylko na walkę karłów - uwielbiam walki karłów xD
Black Lion
Black Lion:
Tyle co Ewa pokazała dziś to śmiem twierdzi że Pan Pawłowski w życiu nie widział na własne oczy 😂
ROZKMINA
ROZKMINA:
Bonus to takie beztalencie że po tylu treningach dalej opuszcza rękę przy kopnięciu XDDDDDDDD
zuzankaaa
zuzankaaa:
Masterka ma psyche zniszczona, w końcu się komuś udało
dzordziulani
dzordziulani:
jesli bonus tak bedzie uderzac i kopac na walce to predzej sam sie znokatuje niz japczana
zwykly jughead
zwykly jughead:
Nie wyobrażam sobie innego prowadzącego niż Pawłowski.. on jest dobry w tym co robi że aż chce sie ogladać ;D
Anita Wasińska
Anita Wasińska:
Malik za poprzednia galę gdzie obraził Natsu, chce się odpłacić i reklamuje Team X 🤣🤣
bābyböö gawlowska
bābyböö gawlowska:
Malik jaki zjarany 💀
Wiktoria Stefańska
Wiktoria Stefańska:
Biedny Malik hahah on nie wie co tam ze sobą zrobić XD
patrykos
patrykos:
Malik jak pod koniec na lexy patrzy hahahaha 1:03:05
BoRyySGN
BoRyySGN:
Dwie konferencje, ważenie i trzech różnych malików 😳
DNA1985R
DNA1985R:
Ewa za sztywno na nogach, jeden wjazd i leżysz. Natsu bardzo ładnie niech upór i determinacja niesie Cię w walce, ale z chłodną głową. Trzymam za Was kciuki jutro.
FuckTheWorld
FuckTheWorld:
Szkoda, że Malik podczas konferencji nie brał tego samego towaru, co na ważeniu, bo był tak zadowolony jakby dostał całodobowy bilet do Disneylandu
Pat Dzidzia
Pat Dzidzia:
Malik jak sparaliżowany 🤣Porobiony ale stara się 3mac fason🤣Ach te uczucie gdy od środka cię rozpierdala a nie możesz dać się ponieść bombie😂😂😂
ziomhmwo
ziomhmwo:
Szefuniu ładnie wygrzany... ćpa sport.... :D
jumboooo
jumboooo:
50:16 głowa JAPCZANA vs bonusa
Przemek Cym
Przemek Cym:
Anielę znamy z umiejętności parterowych XD
AutoSpotVideo
AutoSpotVideo:
Bonus w momencie face to face zrozumiał że ma przejebane 😂😂
Kamil Kamil
Kamil Kamil:
35:05 Malik co Ty masz za paznokieć na małym palcu? Palec grzebalec😂
BillKillTM
BillKillTM:
57:42 Malik Mistrz xDD
Evela Evelona
Evela Evelona:
Nie mogę się doczekać jutraaaa !
asia
asia:
Malik jaki dumny jak sie pobili XD
Demoro
Demoro:
Japczan i Ewa TOP
demono6my
demono6my:
Masti jakoś na urodzie straciła przez te włosy i brak tynku :P a towar niech weźmie od malika bo jakis chujo** ma

Malik... jak ja go kufa kocham xD wyglada jak zagubione dziecko we mgle xD
Sandra Biłas
Sandra Biłas:
Aniela ma psyche zniszczona , zawsze opanowana była a teraz w nerwach cała itp
Buren
Buren:
Natsu się boi xd
# Szymon #
# Szymon #:
Natsu Lexy najbardziej przereklamowana walka
Kozak_Wojownik97
Kozak_Wojownik97:
Lil Masti psycha siadła totalnie. W końcu ktoś ją doprowadził do szału a nie ona innych xD
Kacper Zasada
Kacper Zasada:
Odnoszę wrażenie że Aniela wyjdzie ze starcia z płaczem xd
ImpernatoreQ _
ImpernatoreQ _:
Natsu to tak nie za dobrze wypada XD
Kornelia Danielak
Kornelia Danielak:
Typ mówi ze bomby od medusy nie poczuł a w tym czasie siniaczek na skroni sie zrobił XD
TRASH [-_-]
TRASH [-_-]:
Jozef jestem z ciebie dumny mordo walczyłeś jak prawdziwy szef szacun 😎🤙
Michael
Michael:
Sercem za Brodnicką, głową za Brodnicką
makeup in Stockholm
makeup in Stockholm:
Malik zepsuł całe ważenie po co on tam stał XD
Alis
Alis:
Masterka taka zawodniczka a kopnęła Ewę w krocze, po tym jak jej nerwy puściły widać było ze jest słaba i nie miała swojej formy obrony
Patryk Sławkowski
Patryk Sławkowski:
50:28 patrzcie na Malika, koleś na jego gali się promuje i olewa wszystkich, Malik sobie pomyślał o ty kurewko 😁 Już u mnie nie zawalczysz 😁
JCOB Zk
JCOB Zk:
Reakcja Malika na ubiór Ewy Brodnickiej to złoto haha
Go Tlum
Go Tlum:
W którym momencie nokaut Ferrarki?
Just L1sten3r
Just L1sten3r:
Ej ale bez kitu, Lil Masti Sylwetka kosa progress, na prawde wyglada zajebiscie, Lil Masti zapusc znow wlosy 😌
maggie TM
maggie TM:
37:36 to mnie rozj*bało xdd
Anita Lee Loo
Anita Lee Loo:
Ewaaaa !!!! Trzymam kciuki 🙂
Wcale Nie Zazwuś
Wcale Nie Zazwuś:
tylko ja nie mogę se wyobrazić tej walki natsu i lexy nie mogę się wyobrazić że którąkolwiek się bije z czymkolwiek a tym bardziej że sobą
Ania
Ania:
KAMIL WYGRASZZZ TOOO TRZYMAM KCIUKI 💞💞❤❤❤❤❤
Paweł Budniak
Paweł Budniak:
Coś czuję że jutro Natsu będzie żeńską wersja Amadeusza i będzie full atack😁
To samo zdjęcie Marcina Majkuta codziennie
To samo zdjęcie Marcina Majkuta codziennie:
ALE MASTI MA ROZJEBANĄ PSYCHE AHAHAHAH
Kirage
Kirage:
Ferrari MVP tego ważenia haha
Jano0 Ooo
Jano0 Ooo:
Masti z tą miną - cringe i mrozi w chuj
Kajetan
Kajetan:
Ewa zniszcz patusiare!!! :D
Kaja Kaczmarska
Kaja Kaczmarska:
Masti jak na mocnych tabletkach
Klara Miłek
Klara Miłek:
Nwm czy czasem Ewa tego ze tak powiem sprzętu nie używała XD
JarajTo
JarajTo:
Malik na konferencjach było zielone to miał być spokój
Na ważeniu grudki więc dymy xD
Michał MGV20
Michał MGV20:
Pawłowski tez dobry zadymiarz
Skow Ron
Skow Ron:
Ewa najlepsza -🔥
michal400
michal400:
57:14 reakcja malika !
Tomasz Tomasz
Tomasz Tomasz:
Bonus wygra, widać jego zaparcie.
Shelby
Shelby:
17:40 XD
Whiter
Whiter:
Pawłowski weź ten mikrofon 😅
RudzixFN
RudzixFN:
masti taka psycha sitting
K4mil_PL
K4mil_PL:
Natsu kocham Cię
Vex
Vex:
Chłop mówi ze to jest walka na która czeka cala Polska, a ja mam wyjebane w jakąś Lexy i Natsu
Paweł
Paweł:
O kurde malik z Apple watchem xDDD
Dawid
Dawid:
Nie ma to jak się dowiedzieć że Karly ważą niemal tyle co ja (178cm)
MiłeX
MiłeX:
Brodnicka i Masterka to powinien być main event
Szymon Olszowski
Szymon Olszowski:
18:15 co to za nuta?
Borygo 2115
Borygo 2115:
Oktagon zweryfikuje
Korniszon Warzony
Korniszon Warzony:
Malik tam na Krzysia chyba wszedł zawstydzony jak ja gdy muszę o kajet prosić
@Patryczek1905
@Patryczek1905:
Ewa kocham cię 😂😂 rozjeb tą rurę 👊👊👊
KIERON NL
KIERON NL:
Jakich ja czasów dożyłem żeby na takiej ciężkiej patologi pieniądze robić!
____ ᴋsᴏsᴀᴋs____
____ ᴋsᴏsᴀᴋs____:
Big Jack śmieszny 🙃
Kaszel
Kaszel:
Chce zobaczyć to wysłanie w kosmos :3
The VolcanoEruption
The VolcanoEruption:
Jak się nazywa nutka z ważenia Medusy i Rataja? 52:13
Anna Smekla
Anna Smekla:
Jak oni w 3 mają się bić?
ATYPOWY OFFICIAL
ATYPOWY OFFICIAL:
Tapczan i Bonus AGD tylko, to chce zobaczyć.
Forrest Ali
Forrest Ali:
Ewa kocham cie xddddd
Zuzia Ruda
Zuzia Ruda:
"wyśle cie w kosmos" XDDDD lil masti już ja wysłała w kosmos
Paweł Harnik
Paweł Harnik:
Japczan wywalone po całości
stary isamu
stary isamu:
57:40
Majka 13
Majka 13:
Ewka jesteś gwiazdą!!!!!
Obciągator3000
Obciągator3000:
Malik to jakiegoś bulbazaura sobie przypalił
Mocno Games
Mocno Games:
57:14
Kuba Piotrowski
Kuba Piotrowski:
Bonus tyle trenowal a low kicka dalej nie potrafi .... no kurwa !
Anna Sivrikaya
Anna Sivrikaya:
Największym krindżem high leauge jest Malik xd sorry
Pan Grochu
Pan Grochu:
1:03:51 XDDDDDDDDDDD
Alis
Alis:
Te wygibasy i miny masterki to taka żenada ze ohoho
silver surfer
silver surfer:
śmieszą mnie komenty że masti ma rozwaloną psyche, poszarpały się i tyle, co w tym dziwnego, idąc tym tokiem myślenia to medusa też ma rozwaloną bo się na Rataja rzucił pierwszy
Delete VIP
Delete VIP:
calkiem niezly ten wlodarz i ci panowie ochroniarze tez XD
FlyHoney
FlyHoney:
Maliś, ogarnij proszę strema bo się zayebiście zacina 🤦‍♂️
Frank Chanel
Frank Chanel:
Co ten Malik ma z oczami?? Ale ta kitka😅😂🥴
Fryderyk Kowalski
Fryderyk Kowalski:
Puść ten mikrofon Pawłowski kurwa hehe Malik mistrz !!!
Ali G
Ali G:
Lil masti albo na towarze do nosowym albo teścia dużo bije
Janek _077
Janek _077:
czemu kurwa pokazali media trening połowy zawodników XD
Konrad Wilk
Konrad Wilk:
lil masti chyba od malika brała tylko za mocno siadło XD
Bałagan
Bałagan:
Ten carloto chyba wygro