Jak działa miłość?

31 października startuje nowe wydanie kultowej autobiografii z okazji stulecia urodzin Richarda P. Feynmana! https://bit.ly/2O6siKY

CEO -- Mateusz Kucharek
https://twitter.com/AleWiem
http://facebook.com/niewiemalesiedowiem
https://www.instagram.com/niewiemalesiedowiemofficial/

Inspiracja -- twitter.com/EmmaSAanne
Prowadzący/Czyta -- Wojciech Wróbel
LD SYSTEMS D 1013C
Korektor tekstu -- Zuza Maternik
Tło kanału -- figuredrawingdotinfo.blogspot.it
Kevin MacLeod: Lightless Dawn – na licencji Creative Commons Attribution (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/)
Źródło: http://incompetech.com/music/royalty-free/index.html?isrc=USUAN1100787
Wykonawca: http://incompetech.com/

Kot głaskany @Aiszja -- https://www.youtube.com/watch?v=6_xDCQKjMIo


Autor kanału nie rości sobie żadnych praw do zdjęć/grafik zawartych w tym filmie. Materiały wykorzystane w ramach dozwolonego użytku, w celu umożliwienia widzom lepszego zrozumienia przedstawianych informacji. W sprawach dot. praw autorskich proszę o kontakt pod adresem: [email protected]

100+ komentarze:

Nie wiem, ale się dowiem!
Nie wiem, ale się dowiem!:
Mogę prosić o komentarz do statystyk? (:
MARTYNA LlolHej
MARTYNA LlolHej:
Gdy oglądasz to jako wieczny singiel 😪
Jakub Żylski
Jakub Żylski:
Zasubskrybowałem, bo to pierwszy kanał, który mówi, że nie trzeba
Stiwek
Stiwek:
Słowa na końcu mi się spodobały.
" *Nie musisz zostawiać subskrypcji* , ale wpadnij na nasze poprzednie filmy"
Cartilxrd
Cartilxrd:
"Nie musisz zostawiać subskrypcji" a w mojej glowie "a ch*j zrobie mu na złość i zostawię 🤣🤣😘
polskizwiązekzwiązkowcówpolskich
polskizwiązekzwiązkowcówpolskich:
Miłość to nie pluszowy miś ani kwiaty, to też nie diabeł rogaty.
whole lotta gang shit
whole lotta gang shit:
„też kiedyś zaufałem pewnej kobiecie. Wtedy dał bym sobie za nią rękę uciąć... I wiesz co?

I bym teraz, kurwa, nie miał ręki.”.
M4RV3L KOMIKS
M4RV3L KOMIKS:
Miłoś najczęściej jest taka
On/ona:podobasz mi się
Ona/on: Sory ale ty mi nie
Maciej lukas
Maciej lukas:
Mam 42 lata i niestety nigdy nie doświadczyłem miłości nigdy sie nie zdarzyło by obie strony sie sobą zauroczyły ;-(
BartNL
BartNL:
Miłość działa tak, że na początku jest fajnie, a potem tracisz dom, samochód i dzieci.
Polnisch_Stalker0101 PL
Polnisch_Stalker0101 PL:
Mężczyzna : O! Jakie fajne geny!
Kobieta: Może chcesz swoje geny zmieszać z moimi?
xD
Wojtek
Wojtek:
już miałem wyłączyć odcinek ale nagle usłyszałem "nie musisz zostawiać subskrypcji" to ja sobie myślę co on mi będzie mówić co mam robić i zostawiłem suba
Hasioc
Hasioc:
0:49 Fajna ta blondi. Taka symetryczna.
Wojciech Becela
Wojciech Becela:
Nie muszę zostawiać subskrybcji?






I tak to zrobię
NeteriXX
NeteriXX:
Miłość jest jak palenie. Jest przyjemnie ale zabija cię od środka
Martyna Loconte
Martyna Loconte:
Zniszczyles mi dzieciństwo... Myślałam że miłość to taka niezbadana, niesamowita, magiczna (?) rzecz. A tu cyk - wytłumaczone naukowo! Ale i tak zostawiłam like'a i suba :)
sylwia
sylwia:
czuje sie dziwnie słysząc "pożądanie" i widząc na ekranie postacie z disneya
Aesthetic Shreddology
Aesthetic Shreddology:
Sam właśnie teraz to przeżywam... adrealina na jej widok, strach a zarazem czuje się potem radosny że ją widziałem :)
Monika Boguszewska 1212
Monika Boguszewska 1212:
Na miniaturce Lydia i Stiles😍😂(Pozdro dla fanów teen Wolf)
zorro
zorro:
"O jakie fajne geny" :DD
Lekko po B
Lekko po B:
Ktoś : zostaw suba, like i komentarz
Ja : yyyy nie?
Ktoś inny: nie musisz zostawiać suba
Ja : * gwałce przycisk subskrypcji *
Artur Raitor
Artur Raitor:
1:00 wiem xD ( ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)
HeszkowaxD HeszkowaxD
HeszkowaxD HeszkowaxD:
Kupiłeś mnie tym jak powiedziałeś że nie muszę zostawiać subskrypcji. Zasubskrybowalam twój kanał 😇
Kasper Kowalik
Kasper Kowalik:
Zajebiste jeżeli chodzi o tłumaczenie, powoli jak i wyraźnie czy ze zrozumieniem. Wiadomo o czym mówisz i kiedy mówisz ! Jesteś jednym z lepszych youtuber'ów którzy chcą i potrafią coś wytłumaczyć ludziom tak by to oni zrozumieli. Oby tak dalej a ja będę też Cię oglądać dalej 🖒
Łucja Lucja
Łucja Lucja:
Pornhub? Źródło info o miłości? O uj😁.
Cold Void
Cold Void:
Fajne, fajne... facet podświadomie szuka płodnej kobiety po to, żeby zrobić wszystko, aby do zapłodnienia nie doszło xD
Bobo Dżidżi
Bobo Dżidżi:
O kurcze, Asia głaszcze kota
Stanislav Fronczak
Stanislav Fronczak:
"Nie musisz zostawiać subskrypcji", ale i tak czuć przywiązanie.
dvsi4 p
dvsi4 p:
Na miniaturce jest fanart stydii z Teen Wolf! ❤️
baap baap
baap baap:
Oglądam to w sumie przez miniaturkę
Stiles i lydia to życie 😍😍😍
Jacob M
Jacob M:
"Miłość" - reakcja chemiczna zachodząca w mózgu dająca uczucie szczęścia
To Ja
To Ja:
😂 jaki silny wpływ wywiera zdanie "nie musisz zostawiać subskrypcji" aż ją zostawiłam 😂 ale nie żałuję bo naprawdę mądrze mówisz i miło się Ciebie słucha ^^
Tae Tae
Tae Tae:
Pozdrawiam fanów Teen Wolfa którzy zauważyli ship Stydia na miniaturce ❤🐺
Lukdj Jddhzk
Lukdj Jddhzk:
Rozwalił mnie początek chcesz moje geny zamieszać z twoimi.
Legenda 79
Legenda 79:
Chema hemoglobina mistyfikacja taka sytuacja
hej hej
hej hej:
Stiles i Lydia na miniaturze 😍😂
Piotr
Piotr:
Jedyny porządny i wartościowy kanał, który nawet przesadnie i irytująco nie upomina się subskrypcji od widzów ;)
Hasioc
Hasioc:
0:49 Fajna ta blondi. Taka symetryczna.
Ola H
Ola H:
0:20 A mi to zajęło tydzień :/
Kacper Gasidlo
Kacper Gasidlo:
Czy tylko ja chce być na to chory?
Rev
Rev:
Bardzo fajny kanał :D Proszę bardzo, komentarz nie tylko dla statystyk :)
Polski gromowiec
Polski gromowiec:
0:21 mój ideał jakby jeszcze okulary nosiła to by było fajnie
Somi
Somi:
Jeju ten film jest magiczny obejrzałam i odkochałam się, dzięki.❤💕😊
Lord Wiader
Lord Wiader:
Bardzo ciekawy kanał i film bende wiedzieć czy się w kimś zakochałam 😏*oczwiście subskrypcja leci*
Bobri X
Bobri X:
Nie muszę zostawiać subskrybci? I tak zostawię :D
Shiro
Shiro:
Nie musisz zostawiac subskrybcji . przekonales mnie łap suba i lapke w górę zajebiste typowo naukowe filmy bez chęci typowo polskiego zarobku
Natalia Natka
Natalia Natka:
Ta miniaturka to normalnie Mietek i Lydia ❤️ TW ☺️
andrzej dziewecki
andrzej dziewecki:
Wiem że minął rok ale













Jak działa miłość gejowska?( ͡° ͜ʖ ͡°)
beka z cb
beka z cb:
Stydia na miniaturce haha❤
mikuś tikuś
mikuś tikuś:
Nareszcie kanał który mówi nie musicie zostawiać subów a ja i tak zasubuje PS sorry za ortto
VanuX fact
VanuX fact:
0:01 - 0:06
Wszystko wiadomo? Do widzenia xD
Karolcia 81
Karolcia 81:
Czemu mi takie filmiki się wyświetlają na głównej kiedy dopiero co zerwałam XD
Knuckle
Knuckle:
Nie musisz zostawić subskrypcji- od razu z przyjemnością zasubskrybowalem w przeciwienstwie do kanałów które żebrzą o to :))
beka z cb
beka z cb:
Kliknęłam przez Lydie i Stilesa na miniaturce:))
Hubert Król
Hubert Król:
"Nie musisz zostawiać subskrypcji..." Mój mózg hol up it is a psychological trick (zostawiłem suba) XD to jest coś w stylu "nie masz psychy tego zrobić".
Timo
Timo:
Ej a (wiem chujowe potyanie) skąd wziąłeś miniaturke? xd
hananah
hananah:
Kurde weszłam myśląc, że to będzie kolejna idiotyczna pogadanka jakiegoś pseudo psychologa, a tu takie miłe zaskoczenie:) Like i sub
Mikołaj Krawczyk
Mikołaj Krawczyk:
Przyjemnie sie ciebie słucha bo masz przyjemny głos, i fajnie że znalazłem ten kanał
Martyna Parker
Martyna Parker:
Stiles i Lydia na miniaturce! ❤️ Dlatego kliknęłam 😬
Hocia ʕ•ᴥ•ʔ
Hocia ʕ•ᴥ•ʔ:
Jak działa miłość?
**Nie wiem ale się dowiem**
xxPokerFac3xx
xxPokerFac3xx:
I to są kanały które ze startu powinny 100tyś subów mieć.

Chciałbym aby takie kanały również osiągały sukces niczym "7 metrów pod ziemią"
Rengaro202
Rengaro202:
Podasz linka do obrazka na miniaturce? ^^ <3
Kocurr LIVE
Kocurr LIVE:
Jedyne co bylo slodkie i fajne to na koncu ten Kotek <3
Maksi Kaaz
Maksi Kaaz:
Mi£o$c to ciezka choroba psychiczna.Przyjemna i pozytywna ale moze miec ciezkie powik£ania zdrowotne i materialne.Niejednokrotnie bywa $miertelna.Antidotum to zdrowy rozsadek i profilaktyka podejzliwo$ci z elementami obserwacji.Szczero$c i dopasowanie partneröw tylko umocni mi£osny zwiazek.Naturalnie oboje musza chorowac na ta sama mi£o$c.Wszelkie patologie sprowadzaja natomiast uczucie do dwuwymiarowego zaspokajania w£asnych potrzeb i groza rozpadem i jeszcze ciezszymi powik£aniami.O mi£o$ci nie trzeba w kö£ko möwic natomiast nalezy ja okazywac jak najcze$ciej.Obie strony po röwno.
HE J
HE J:
Czy tylko mi osoby na miniaturce przypominają Stilesa i Lydie z teen wolf?😂
Szyszy
Szyszy:
Nie działa XD
survivalista pl
survivalista pl:
A kurwa noradrenalina,PEA I endorfiny ?
InQ UnikowN
InQ UnikowN:
Czy ja dobrze usłyszałem że pierwszy youtuber powiedział : nie musisz zostawiać subskrypcji
KotKtoryChodziłPoGłowieAdama
KotKtoryChodziłPoGłowieAdama:
Świetny kanał, leci sub 😀
xxguruxx
xxguruxx:
Miłość to bzdura 😭
Amanda Mæžůřəķ
Amanda Mæžůřəķ:
Musiałam zasubskrybować😊 zainteresował mnie ten kanał😁
weronika koronka
weronika koronka:
Oooooo miniaturka z Stilesem i Lydią
MB96
MB96:
nie czuje się komfortowo, kiedy to oglądam
rrl
rrl:
Doszukałam się Stilesa i Lydii z Teen Wolf na miniaturce
Neron i Przyjaciele
Neron i Przyjaciele:
Że ja nie dam rady zostawić suba? Potrzymaj mi piwo.
psychobus280
psychobus280:
Miłość to takie coś czego nie ma
ELMO
ELMO:
Hahaha kurwa mam pryszcze na twarzy ale układ odpornosciowy kurwa zajebisty choruje raz 10 miesiecy
Mistrz Demolki
Mistrz Demolki:
[Komentarz dla statystyk]
El Pawlako
El Pawlako:
Świetny kanał i filmy , świetna robota !🔥
Iwo Karnas
Iwo Karnas:
That's how love works.
Okej okej
Okej okej:
Dam tobie sub i łapkę bo fajny filmik :)
Badyl
Badyl:
A co z narcyzmem? Taki stan, że nikogo innego nie chce ani nie potrzebuje ponieważ uważam, że sam jestem perfekcyjny :v
Herbatnik
Herbatnik:
o kurczę, super film, super kanał <3
Julia Skiba
Julia Skiba:
Komentarz dla statystyk ❤
Adam Okulski
Adam Okulski:
Dobrałeś idealne filmy
matiher04 swag
matiher04 swag:
That's how love works !
Marixes
Marixes:
UPP


POZDRO DLA KUMATYCH
ktoś
ktoś:
Miłość nie działa! Sam testowałem.
Milan Trajdos
Milan Trajdos:
Fajny filmik a kom dla stat bo trzeba wspierać dobrych twórców
kurtxcobain
kurtxcobain:
Ta stydia na miniaturce omg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
vtaetaex x
vtaetaex x:
STILES I LYDIA<3
Wiki Trop
Wiki Trop:
1:01 a ty skąd to wiesz? Hmm
jakubiec
jakubiec:
Dzieki!!
Voyski
Voyski:
Niestety to o czym tu mowa, to nie jest miłość :) Tak właśnie błędnie rozumiemy miłość.
Kinga
Kinga:
Na miniaturce jest moje profilowe haha ❤️❤️🙈❤️
Film jak zawsze świetny czekam na więcej 😊
Rysiu Krzemiński
Rysiu Krzemiński:
"jestem inna niż reszta" xddd
#WZS TEAM
#WZS TEAM:
Kiedy aż tak Ci się nudzi, że aż to oglądasz
XD
Tymon -_-
Tymon -_-:
Mordo widzę to po roku i jest em nowy film jest pomocny bo ogl. Mam ten rok dojrzewania i te sprawy ale mniejsza nie zmieniaj się jesteś bardzo fajną osobą
Kacper Permus
Kacper Permus:
1:03 dzięku byczky za zajebistą strone polecam XD
konrad pajak
konrad pajak:
A jeżeli zakochałem się w rzeczy :)