Kabaret Ani Mru-Mru - Podkop (Official HD, 2016)

Najlepszy prezent! Kabarety na DVD https://allegro.pl/uzytkownik/allegronewabra
Facebook - https://www.facebook.com/NewAbraTV
Kabarety w jakości HD - http://www.youtube.com/user/newabratv

Najnowszy program kabaretu, pt. "Skurcz", to przede wszystkim popis konferansjerski Waldemara Wilkołka. Ten znakomity komik z łatwością udowadnia, że potrafi zapowiadając bawić, bawiąc uczyć, a ucząc wychowywać. Pojedyncze skecze z tego programu „Stacja benzynowa”, „Lekcja angielskiego” czy „Studniówka” , byłyby nijakie, bez błyskotliwych, pełnych żartów zapowiedzi konferansjera.
To właśnie on, z wrodzoną swadą wciąga widzów, na blisko dwie godziny, w świat zawieszony pomiędzy kabaretem, burleską, teatrem, operą i koszarami. Bez przesady, można stwierdzić, że popularny "Waldi" jest najjaśniej świecącą gwiazdą tego programu, dla której jedynie tło, tworzą słynni bracia Wójcikowie.

Tracklista:
1.Prolog
2. Waldemar Wilkołek Welcome
3. Stacja benzynowa
4. Kung - Fu Skurcz
5. Autograf
6. Kolęda
7. Kung - Fu Jabłka
8. Stand Up – Alkohimalaiści
9. Kung – Fu Kimono
10. Angielskie wyjście
11. Kung – Fu Przepraszam
12. Studniówka
13. Na pożegnanie
Bis
14. Kukułka

Artysta: Kabaret Ani Mru-Mru
Wykonawcy: Marcin Wójcik, Michał Wójcik, Waldemar Wilkołek
Tytuł DVD: Skurcz
Produkcja : New Abra
Czas trwania : 115 minut
Format : DVD - 9
Dźwięk : Dolby Digital 2.0 & 5.1
Data wydania : 2016.04.29
Wydawca: New Abra 2016

81 komentarze:

AkiraPoland
AkiraPoland:
Chudy najlepszy. Wystarczy ze wyjdzie i nic nawet nie musi robić.
Krzysztof Książek
Krzysztof Książek:
nie zdziwłbym się jakby tak u nich wyglądało opracowywanie skeczy xD
Ewa Majerczak
Ewa Majerczak:
-Rzuczam paczkę, uciekam podkopem z posesji i chowam się w zaroślach.
- Uuuuuu... Ucieka podkopem, musisz szerzej kopać!
- Kopię szeroko bo mam ROWER!
😁😁😁😁😁😁😁😁
Lukasz
Lukasz:
ten fragment o zmianie czasu z zimowego na letni mogę oglądać bez końca. Za pierwszym razem popłakałem się ze smiechu
marko 1
marko 1:
Z tym rowerem rozwalił system. XDDDDDD
Piezo
Piezo:
Haha świetne. Chłopaki nie wychodzą z wprawy :D
Wieslaw Wojciak
Wieslaw Wojciak:
rozwalili mnie z tymi grabiami xDDD
Lucas
Lucas:
W koncu cos smiesznego, bez pisu w tle ;)
Arcix 312
Arcix 312:
Gadka spizganców xd
Anna Kowalska
Anna Kowalska:
ale ta publiczność jakaś chu...wa ani się nie śmieją nic w ogóle brak reakcji... a skecz dobry!
Oskar Krakowiak
Oskar Krakowiak:
Trzebabyło nazwać ten skecz,,rower"
markusiek
markusiek:
Logicznie, to w październiku (kiedy cofamy czas) żaden ksiądz po kolędzie nie chodzi :) no chyba że w Lublinie :D
Bartek 311
Bartek 311:
7:32 mój ulubiony moment
Fallen Seraphim
Fallen Seraphim:
Ha ha śmieszkuję a sam często mylę godziny przy zmianie na czas letni/zimowy ^_^
Max
Max:
Zmiana czasu końcem marca, trochę dziwny termin na kolęde xd
Bartek Kramer
Bartek Kramer:
ludzie... to jest śmieszne i o to w tym chodzi czepiacie sie szczegółów
Magdalena Karczewska
Magdalena Karczewska:
3:55, 5:05.
Do you know?
Do you know?:
5:05 on powiedział to o DOKŁADNIE 18:50
Milosz Puzio
Milosz Puzio:
Zmieńcie tytuł bo rozwala tę genialną puentę!
EA Sports Oryginał
EA Sports Oryginał:
Superrrrr
Dominik Świątek
Dominik Świątek:
Nie ma to jak spalić skecz dając taki tytuł :)
Angelika Jagger
Angelika Jagger:
Uwaga Publiczne Pytanie: Pytanie: Który jest naj lepszy?
Nutellka 252
Nutellka 252:
Oglądałam to już w dwa tysiące szesnastym, siedemnastym i osiemnastym więc moge odchaczyć.
2016: Zaliczone
2017: Zaliczone
2018: Zaliczone
2019: Zaliczone
2020: Zaliczone
2021: Zaliczone
2022: Jeszcze nie
Scorpionus_ Gold
Scorpionus_ Gold:
6200 łapka
siarek932
siarek932:
Aż ekran oplułem.
:D
TheLwd11
TheLwd11:
Mistrzostwo XD
Agata Juszczak
Agata Juszczak:
znowu zakończenie z księdzem hahah. super skecz
edward lewandowski
edward lewandowski:
Kabaret?🙂✋Cac^1y
Justyna Dabrowski
Justyna Dabrowski:
Jak mi nie będzie szło,wsiądę na rower i pojadę po szpadel😂😂👍
Kasia Prokopowicz
Kasia Prokopowicz:
no i brawo
Krystyna Berlin
Krystyna Berlin:
Chlopaki buziaki dla was 😘😂
Arkadiusz Zajęcia odbywają się w niej znalazły na
Arkadiusz Zajęcia odbywają się w niej znalazły na:
Arek
Polly Sharpner
Polly Sharpner:
Marcin mówi właśnie ŹLE A Michał i Waldek chyba mówią dobrze
Maxou
Maxou:
Zabawa pierwsza klasa 😂
ma gi
ma gi:
co do chuja z tymi reklamami co sekunda ???! ktoś zarabia na kabarecie?
Polsor
Polsor:
4:40 a to dobre!
AOA AOAYQYAOA
AOA AOAYQYAOA:
Takiego meritum to się nie spodziewałem.
BartoszXIV
BartoszXIV:
Ja od razu wiedziałem jak się kończy zaraz po tym jak powiedział na początku, że chodzi o grubą kasę... ;)
Antek Król
Antek Król:
Zbrodnia doskonała
Robert Koguc
Robert Koguc:
O fajne
Jacek Lutrzykowski
Jacek Lutrzykowski:
Dobre . 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍👍👍👍
Magda Okek
Magda Okek:
pierwsz jej
Tysiosław Ostry
Tysiosław Ostry:
A czym on kurwa chce kopać wcześniej?!
White Dog
White Dog:
Fajne
eGO
eGO:
No kurwa bardzo smiesze, bardzo. A jak stara kitę odwali to do księdza leci i bez podkopu...
Magdalena Karczewska
Magdalena Karczewska:
"Dziś w nocy zmienia się czas, więc śpimy o godzinę krócej." Pamiętajcie!!
Michal michu
Michal michu:
Z młodych kabaretów z tego można się pośmiać co świadczy reakcja publiczności względem pozostałych, reszta to żenada
Yawa Zjawa
Yawa Zjawa:
tytuł mi się spodobał bo podkop i se pomyślałam fajne a na końcu ksiądz xD
SH0TY
SH0TY:
Nie jak to zrobić śmieszny skecz dając taki tytuł
ツetoyoshimura
ツetoyoshimura:
Legendarne Ani Mru-Mru : ) fajny skecz !
Tylko ktoś spier*olił puentę tytułem...
Polly Sharpner
Polly Sharpner:
Fajne
Paweł Dudziak
Paweł Dudziak:
piąty
jatoja jatoja
jatoja jatoja:
Najlepsi 😂😂😂😂😂
Transepto Mia
Transepto Mia:
Strasznie męczące reklama co dwie minuty,po drugiej wyłączam i szukam wersji bez reklam i nie wracam na ten kanał bo to nie ma sensu brak szacunku dla widza,nawet Polsat nie ma tak częstych reklam
Michał
Michał:
Skecz super. Tylko reklamy co 2 min porażka
Sendii YY
Sendii YY:
I kto jest głupi? xD
Arkadiusz Zajęcia odbywają się w niej znalazły na
Arkadiusz Zajęcia odbywają się w niej znalazły na:
Arek
Pan Alonon
Pan Alonon:
Widzę że już nazwa zmieniona
Daria Cyparska
Daria Cyparska:
Fudament pod dom należy już zrobić tuż za ogrodzeniem.I w okresie świątecznym zrezygnować z choinki w oknie.Radziłabym wykręcić korki lub zdementować wszystkie włanczniki światła w domu.Powinno pomóc.
CMP NBQ
CMP NBQ:
O JA NOWY SKECZ!!! To od razu zaznaczę że jestem drugi, żeby nie było...
Oliwka RR
Oliwka RR:
Stoosiemnasta!!!
Franek Groch
Franek Groch:
Według mnie inna wersja jest lepsza.
CHASE MY GAS
CHASE MY GAS:
7:18 XDDD
unknown
unknown:
9:15
- 19 07 wyłanczam prąd
- tak, czym włancznikiem?!
-a czym, grabiami?!

No poprostu złoto XD
Biblia binitarianizm kondycjonalizm anihilacjonizm
Biblia binitarianizm kondycjonalizm anihilacjonizm:
kilkanaście osób codziennie popełnia samobójstwo, ale życie jest darem, może mieć sens ........... youtube : " jedyny lek na wszelką depresję beznadzieję bezsens strach lęki nerwice uzależnienia _ _________ g.o.o.g.l.e : " Carpe Diem - sprzedaż domów, mieszkań za kilkadziesiąt złotych "
x
Adam Jusz
Adam Jusz:
ani mru mru coraz blizej do kabaretu dno
8navarra
8navarra:
A może teraz pożartujcie sobie z Żydów?
Aneta Brzezinska
Aneta Brzezinska:
szkoda ze tak mało skeczy robia
Andy Jarecki
Andy Jarecki:
ten grubas pomylil zawody. wojcik
podobnie. tylko jeden czuje kabaret.
krzyfur
krzyfur:
zajebiste...
ToolkieN
ToolkieN:
wy tez nie macie dzwieku ?
Muras Po
Muras Po:
2021 :D
Maks Rosebuster
Maks Rosebuster:
U mnie na szczęście pedofile nie są na tyle zuchwałe i uprzednio sprawdzają, kto chce ich do domu wpuścić.
Pawel Pawelek
Pawel Pawelek:
lipa chyba sie wypalaja :( no i kierownik YT popsol plente. ..
maki
maki:
Strasznie nudny i nie śmieszny kabaret Ani Mru-Mru
Przemek Górka
Przemek Górka:
Elo siemano ja też mam kanał nazywa się Przemek Górka prosze wpadajcie
this_is_idiot_sandwich
this_is_idiot_sandwich:
Ksiądz po komuni*
Maxim 124 PL
Maxim 124 PL:
Takie długie gadanie bez sensu strasznie zamula ten skecz, i to wszystko
munio6660
munio6660:
najgorszy kabaret na yutube
SuperVotek
SuperVotek:
ten gruby waldek sie wgl nie nadaje.. nic nie potrafi zagrac i zupelnie nie jest smieszny ale zato zalosny...
Jakub Rychlik
Jakub Rychlik:
Kogoś to śmieszy?