Kamień dekoracyjny "Stone Master" - układanie - najlepszy film instruktażowy

[English subtitles CC] Film instruktażowy zrealizowany w 2012 roku, dotyczący układania kamieni dekoracyjnych produkowanych przez firmę Stone Master. Kompleksowy kurs samodzielnego montażu kamienia firmy Stone Master, pokazuje jak szybko, sprawnie i czysto zamontować kamień elewacyjny i dekoracyjny.
Produkcja: Grupa GoodEye
Realizacja: Robert Wilk
Zdjęcia: Jarosław Moskwa
WWW.GOODEYE.COM.PL

Instructional movie for laying decorative stone manufactured by Stone Master. A comprehensive course of self-assembly company Stone Stone Master, shows how quickly, efficiently and cleanly installed and decorative stone facade.

Anleitungsvideo für die Verlegung von dekorativen Stein von Stone Master hergestellt. Ein umfassender Kurs der Selbstorganisation Firma Stone Stone Meister, zeigt, wie schnell, effizient und sauber installiert und dekorative Steinfassade.

Учебные фильмы для укладки декоративного камня, изготовленный Stone Master.Комплексная подготовка самосборка компании Камень Мастера, показывает, как быстро, эффективно и аккуратно установлены и декоративный камень фасада.

فيلم تعليمي عن وضع حجر الزخرفية المصنعة من قبل ستون ماستر. دورة شاملة من شركة التجميع الذاتي ستون ستون ماستر، ويظهر مدى سرعة وكفاءة ونظيفة تثبيت والزخرفية واجهة حجر.

42 komentarze:

Antonio Ribeiro
Antonio Ribeiro:
Maravilhoso trabalho!!!!!
Robson batista da silva
Robson batista da silva:
simplesmente d mais parabens
فارس الرومانسية الآخير علي الأرض
فارس الرومانسية الآخير علي الأرض:
Great job thank you very much I actually Asvetdt him in my field decor
Round
Round:
If they framed another piece dircetly onto the mirror it would have been perfect.
bolo19paco
bolo19paco:
ja takie płytki kleiłem na klej montarzowy z tuby. taniej szybciej bez syfu!:)
nojapier
nojapier:
świetny filmik. efekt końcowy robi ogromne wrażenie.
Tomasz Dominik
Tomasz Dominik:
Witam, chciałbym położyć kamień dekoracyjny na karton gips. Ściana 3m/2.8. Regips trzyma się na plackach. Czy mogę bez obaw położyć kamień dekoracyjny ?
Piotr Stawowy
Piotr Stawowy:
Witam czym są klejone takie płytki dekoracyjne. Klejem gipsowym ?
alexia aleksis
alexia aleksis:
raczej plyty gipsowe:)
Afbouw Szafarek Nemezis Nederland - Afwerking
Afbouw Szafarek Nemezis Nederland - Afwerking:
Good job
Grupa GoodEye
Grupa GoodEye:
nice to hear that
sylwia9280
sylwia9280:
Ja taki kamień przykleiłem na zwykły silikon.Szybko,czysto tanio i pewnie nie trzeba używać żadnych specjalistycznych zapraw klejowych.Spróbujcie sobie sami na jakimś małym kawałku podłoża i na drugi dzień gwarantuje że nie odkleicie tego kamienia.
Ozo Ozek
Ozo Ozek:
zelo lepo
Joanna Pluta
Joanna Pluta:
Jestem totalnym laikiem :( Mam pytanko - mianowicie czy nie wystarczy na około obudowy kominka (30-50cm od) na płytach gkf ognioodpornych przykleić gipsem w takim samym kolorze? bez bawienia się z fugami?
Marek Ancymon
Marek Ancymon:
remontomat.pl ZA DARMO wyliczy dla was koszt prac remontowych, w tym okładzin z materiałów. proste, łatwe i dla wszystkich!
Fundacja placisz by pomoc Anna Krysiak
Fundacja placisz by pomoc Anna Krysiak:
ładniutkie bardzo mi się podoba pozdrawiam
alexia aleksis
alexia aleksis:
mam pytanko chcialabym polozyc taki kamien ale to jest sciana z plyty gipsowej obawiam sie ze ciezk plytka z kamienia moze "wyrwac sciane" moze mi ktos powiedziec czy jest takie ryzyko?dziekuje:)
sylwiagoka
sylwiagoka:
A na płyte gipsową można ten kamień przyklejać?
alexia aleksis
alexia aleksis:
no i taki kamien zrobie:)
CzystyJakLza
CzystyJakLza:
głośniki mi rozjebiecie
Grzegorz Preysing
Grzegorz Preysing:
Bardzo ładnie )) Łapka w górę ))
Swarup Kumar Dey Choudhury
Swarup Kumar Dey Choudhury:
great... wow
Krzysiek S
Krzysiek S:
swietnie sie sprzedaje wsrod klientow, ale sam bym nie przykleil tego w swoim domu
Afbouw Szafarek Nemezis Nederland - Afwerking
Afbouw Szafarek Nemezis Nederland - Afwerking:
:)
Lukas Krakowiak
Lukas Krakowiak:
Po co równać sciane pod kamień jak i tak krzywo położyli i widać łączenia..hahahaha? Ludzie kto będzię latał z poziomicą...nie wiem moze się mylę...
Brozy
Brozy:
IBB TV ma nowy filmik instruktazowy po angielsku ale napisy sa polskie jak cos https://youtu.be/F00uDFXGzD8
Fundacja placisz by pomoc Anna Krysiak
Fundacja placisz by pomoc Anna Krysiak:
sliczny
MatyS
MatyS:
Podczas ukladania braklo mi kleju zostal mi raptem 1 m². Czy mozna takie plytki polozyc za pomoca masy szpachlowej ?
Grupa GoodEye
Grupa GoodEye:
Dla naszych widzów przesyłamy odpowiedź bezpośrednio od producenta, firmy "Stone Master"
Kamień dekoracyjny gipsowy lub betonowy można przykleić na ściankę z płyt kartonowo-gipsowych pod warunkiem że ścianka ta została odpowiednio przygotowana tak aby przenieść obciążenie kamienia. Najlepiej jeśli płyta gipsowa zostanie przyklejona na ścianę, która może przenieść takie obciążenia np. z cegły, betonu komórkowego lub bloczków sylikatowych.
Grupa GoodEye
Grupa GoodEye:
cd..
Natomiast stelaż wykonany pod zabudowę z płyt gipsowych musi być na tyle stabilny i mocny aby nie odkształcić się pod ciężarem kamienia. Poza tym trzeba pamiętać aby przed przyklejeniem kamienia dobrze zagruntować płytę gipsową (najlepiej dwa razy), ponieważ jest to podłoże bardzo chłonne i bez odpowiedniego przygotowania przyklejony kamień może odpaść ze ściany. Do przyklejania kamienia na płytę kartonowo-gipsową należy użyć kleju dyspersyjnego Elastomer Stone Master.

Maksiu 1410
Maksiu 1410:
Jak dla mnie to trochę za dużo tego kamienia na ścianach. Niechcący wyszła jaskinia a można było oszczędniej z kamieniem i byłoby lżejsze wnętrze.
Adam Kindrat
Adam Kindrat:
Film świetny ale audio mi poharatało czerep
Konrad Leśniak
Konrad Leśniak:
Fuga z tego systemu to katastrofa. Jak rozrobisz wg instrukcji to dziurę w pistolecie musisz mieć chyba ze 2 cm żeby to szło w ogóle. A jak zrobisz rzadsza to bardzo szybko twardnieje i nie zdążysz położyć połowy pistoletu. Masakra jakaś.
czarnyevil
czarnyevil:
jak najbardziej
Margo Sara
Margo Sara:
Ludzie , ale wy durni jesteście. To nie jest żaden kamień, tylko badziewie. tj. gipsowy odlew.  To tak jakby szkiełko porównywać z diamentem.
Patryk Mikołajczyk
Patryk Mikołajczyk:
kuźwa POLSKA PO PROSTU. Gdzie chcę obejrzeć instruktaż tam zawsze jakieś komentarze ze zle i ja lepiej to robie. Fachowcy kurwa wszyscy, tylko w głowie mącicie a gówno pewnie potraficie
Grade-X official
Grade-X official:
jeśli to jest najlepszy film instruktażowy to ja juz sie nie dziwie czemu w Polsce wszystko na odp*erdol jest robione..... to jest jakas patologia, plytki z jasnego kamienia na ścianie sa położone krzywo, goście chyba naj*bani..
totalna amatorka typowa dla programu typu usterka...
Robert Dudek
Robert Dudek:
kórwa ludzie oni taki położyli kamień i te szpary będa widoczne, jak by kupili inny z frezowanymi rantami od wewnatrz to by tego nie było ja pierdole jest kamien po 39 zł od metra i jest taki po 120 od metra
Bolek Bolek
Bolek Bolek:
Kamien gipsowy bez szlifowania tarka zeby szvzelin nie bylo ?fuszera jak chuj ,taki gipsowy kamien to musi lezec kilkanascie dni w ogrzanym pomieszvzeniu zeby byl maksymalnie bez wilgoci wtedy po polozeniu nie przerazimy sie szczelinami
Łukasz Pawlik
Łukasz Pawlik:
Zapraszamy do zakupu kamienia w super cenie prosto do producenta: http://olx.pl/oferta/kamien-dekoracyjny-stara-cegla-promocja-kielce-producent-CID628-ID9NbaP.html
maciejwu maciejwu
maciejwu maciejwu:
Masakra....wszystko zepsute.Szpary az oczy bola ale wg lektora wspaniala robota. Swietny lawkowiec do inpregnacji...Panowie to z muzeum ukradli? Ludzie....sami to zrobicie bez klejow ,bez narzedzi bez zbednych wydatkow.....tylko pilka do metalu ,szpachelka ,i pistolet do silikonu.....Oczywiscie nie dodano ze to gips a nie kamien. 
Vural Turak
Vural Turak:
What is your name Mr Mrs?