Katarzyna Piasecka - KARMA WRACA | Stand-Up | Cały Program | 2021

Trasa z nowym programem „MOJE TABU” ▶ http://kupbilecik.pl/baza/1900/Katarzyna+Piasecka
🏳️ Subskrybuj mój kanał https://youtube.com/KatarzynaPiasecka?sub_confirmation=1
👍 Oficjalny Fanpage http://facebook.com/katarzynapiasecka
➡️ Więcej filmów https://youtube.com/watch?v=RbXSEIDS5xY&list=PU4zHhAs_pT7WhBgU-cLR2cA
📷 Instagram http://instagram.com/katarzynapiasecka
📽 TikTok https://www.tiktok.com/@katarzyna.piasecka?

🦉 Twitter https://twitter.com/kpiasecka
Stand-up nagrany we Wrocławiu w 2021 roku.
Realizacja & montaż: Rzeczy Niesłychane http://rzeczynieslychane.pl
#standup #karmawraca #katarzynapiasecka

Powiązane wiadomości:

100+ komentarze:

Katarzyna Piasecka
Katarzyna Piasecka:
Siemanko! Ja tylko z takim info, że jakby ktoś z Was chciał się spotkać na żywo, to właśnie zaczynam trasę z nowym programem „MOJE TABU”. 45 miast, cała lista w linku. No to pozdro, miłego oglądania i do zobaczenia 😊 https://www.kupbilecik.pl/baza/1900/Katarzyna+Piasecka/
Armbi
Armbi:
Zajebisty program, świetna improwizacja z publiką!
Kamil Gołębiewski
Kamil Gołębiewski:
Świetny program, interakcja z babcią, inteligencją i najlepszy ten o korniszonie! Pełna petarda
Julia Wro
Julia Wro:
Co mnie w Kasi urzeklo?
Flow w rozmowie, bez zająkniecia , bez przerw, luźny styl mówienia nie wiesz gdzie zaczyna się ten przygotowany materiał a gdzie kończy, petarda kobieta do tańca i różańca 🖤🖤🖤
root
root:
To się nazywa trafiony prezent na urodziny. Dziękuję Pani Kasiu ❤️❤️❤️
Jan Skrzypiński
Jan Skrzypiński:
Żart o korniszonie najlepszy <3
Joanna S
Joanna S:
To było super!!😄Kasia -numer z telefonem babci już na początku mnie rozbawił i tak pozostało do końca.👏👏👏 POZDRAWIAM SERDECZNIE
Maciej Żarnowski
Maciej Żarnowski:
Byłem na żywo n tym programie i mega zajebiście zobaczyć to po czasie bo mimo, że na żywo była mega beka to niewiele się pamięta :).
Z resztą mam wrażenie, że Kaśka to ma każdy występ inny.

Kaśka jesteś cudowna!
Mariusz Oleksy
Mariusz Oleksy:
Super występ. A kawałek o korniszonie najlepszy !
Damian Grzyb
Damian Grzyb:
Szacun za to, że cały program to nie był jednym wielki wulgaryzmem jak w przypadku wielu innych ,,stenduperów”. 👍🏻
Pati Kozieratka
Pati Kozieratka:
Cały występ zajebisty, ale żart o korniszonie najlepszy ❤️❤️❤️❤️ POLECAM :D
Adrian Chudziak
Adrian Chudziak:
Zajebiste 😂😂😂 Ten Żart z korniszonem mnie zabił 😂😂😂
piotro1606
piotro1606:
Zajebisty program🤣👍 Już dawno tak się nie uśmiałem. Tak trzymaj Kaśka 😉✌
Hypriks ss
Hypriks ss:
Pierwszy raz od dawna popłakałam się ze śmiechu. 😂
KtośTaki
KtośTaki:
44:37 do 48:33 to mój ulubiony moment <3
Ariadna🌷
Ariadna🌷:
Dziękuję za fajnie spędzona godzinkę 😃Jesteś najlepsza 🙂
Darts Master
Darts Master:
Oj dawno tak się nie usmialem, jesteś petarda, lepsza od chłopaków ostatnio. 💪💪💪❤
Habu Habi
Habu Habi:
Fenomenalny program 🙏🙏🙏 dziękuję 🤣🤣🤣
bssni touir
bssni touir:
Zajebisty program🤣👍 Już dawno tak się nie uśmiałem. Tak trzymaj Kaśka 😉✌
trooper PL
trooper PL:
Jest genialna!! 👍💪👏👏👏👏
Jarosław Szyszka
Jarosław Szyszka:
Świetne. :) Pani Kasiu, dziękuję za poprawienie humoru. :)
Gosiaczek Gosiaczek
Gosiaczek Gosiaczek:
Ale się uśmiałam! Żart o korniszonie wymiata!😉Dziękuję
Anna
Anna:
Jest Pani zajebista 👍👍👍 Uśmiałam się po kokardę. Rewelacja! 😂😂😂
Natalia Lektor
Natalia Lektor:
Dzięki humor poprawiony, tego właśnie potrzebowałam. Uwielbiam Cię ❤️
Anna eL
Anna eL:
Kaśka, jesteś świetna! Cieszę się jak dzik na poród jajka, że w polskim stand-upie i kabarecie są takie Babki jak Ty, a jest ich mało. Więcej, Kaśka, proszę. 👍😗
Huragan_pl
Huragan_pl:
Pani Kasia w formie:) pozdrawiam serdecznie:)
Jack Shephard
Jack Shephard:
Zajebisty występ Kaśka :) A żart o korniszonie rozjebał mnie na łopatki :D Pozdro :)
Edyta Wegrzynowska
Edyta Wegrzynowska:
Zajebiste...Kasia wymiatasz 💪💪❤👌👌👌
Damian Baranski
Damian Baranski:
Widziałem na żywo w Raciborzu.. Kasiu - ogień jak zawsze!! 🙂🙂🙂
Johny WSH
Johny WSH:
27:41, 'udar' mnie tak rozbawił, że chyba z 10 razy tego słuchałem 😉😆
PandaHODL
PandaHODL:
Kasia jest zajebista …naturalnie zabawna - nic na siłe , fajnie się ją ogląda❤️😆
yaliso gioouy
yaliso gioouy:
Gratulacje świetny program ❤️
Anna Lichota
Anna Lichota:
Mam nadzieję, że szybko Cię Kasiu zobaczę na żywo. Program świetny :) Ale żart o korniszonie przebił wszystko :D
Grażyna Kubacka
Grażyna Kubacka:
Zajebisty program🤣👍 Już dawno tak się nie uśmiałem. Tak trzymaj Kaśka 😉✌
Lukasz P
Lukasz P:
Super, a fragment z
Korniszonem wymiata!
Karol Be
Karol Be:
Królowa polskiego stand up :)
Monika Bolach
Monika Bolach:
Coś pięknego na ten piątkowy wieczór ❤️
Katarzyna Kotarska
Katarzyna Kotarska:
Bardzo mnie cieszy, że oprócz tego, że jest to mega zabawny program, to też mówisz o tym o czym trzeba mówić :) zwłaszcza tym kraju. Taki stand up lubię najbardziej
Shymon Sk
Shymon Sk:
Nareszcie! Już się nie mogłem doczekać!
mateusz xD
mateusz xD:
Pozamiatała jak zawsze <3
wiki
wiki:
Byłam w Poznaniu ale wstawka z babcią Renatą to złoto 🔥
imperator anda
imperator anda:
24-25 minuta - mistrzyni 🤣🤣🤣 za każdym razem jak ogladam przewijam do 5 razy 🤣🤣🤣
lior yunfh
lior yunfh:
Byłam na żywo w Chorzowie i było równie gorąco, jak tutaj. Pana z kwiatami nie zapomnę, to było przeurocze 😁 i oczywiście korniszon najlepszy 👏
Adam Adam
Adam Adam:
Długo wyczekiwane 😃 jak zawsze bomba 😁
Nadia 595
Nadia 595:
Swietny stand-up! Wow
Ptao Tom
Ptao Tom:
Widziałem na żywo w Raciborzu.. Kasiu - ogień jak zawsze!! 🙂🙂🙂
Radek Ka
Radek Ka:
Z ciocią Kasią najlepsza zabawa :)
Animals N
Animals N:
Jesteś świetna a żart o korniszonie pozamiatał :)
mllop aeet
mllop aeet:
Jest genialna!! 👍💪👏👏👏👏
Justyna Sowa
Justyna Sowa:
Byłam, widziałam i nadal się śmieję 😍 Kasia jest zdecydowanie najlepsza 😁😁
Johny WSH
Johny WSH:
Ta godzina nie była na pewno stracona 🔥🤘😈🔥
alina xandra
alina xandra:
Wielki talent! Gratuluję!
Pośmiałam się na Maxa.
Pozdrawiam serdecznie 🥰
Rose Gold
Rose Gold:
Ale rozp*erdol😂😂😂 warto było czekać 💕
Kasia_FADO
Kasia_FADO:
Byłam na żywo w Chorzowie i było równie gorąco, jak tutaj. Pana z kwiatami nie zapomnę, to było przeurocze 😁 i oczywiście korniszon najlepszy 👏
Gdkabs bdkwkwm
Gdkabs bdkwkwm:
Genialny stand up. Idealny w czasie depresji.
Karmelka
Karmelka:
Przyznaje, że bawiłam się świetnie, ale ten żart o korniszonie- mistrzostwo!!! 🤣🤣🤣
Arecki D
Arecki D:
Super występ!
Aleksandra Ka
Aleksandra Ka:
Mega występ :D
Peter Parker
Peter Parker:
Końcówka najlepsza 💛💛💛 kocham!
Elwira Brzoska
Elwira Brzoska:
Gratulacje świetny program ❤️
WrK
WrK:
Świetny występ będę musiał kiedyś przyjść na Pani stand up
gorzyk03
gorzyk03:
Gratulacje za 50k subów. Pozdrawiam serdecznie
Bartosz Jakub
Bartosz Jakub:
Kasia w formie, świetna interakcja z publiką, świetny program , a pisze to już na samym początku! :D
Tara Ntina
Tara Ntina:
Fajny występ, zwłaszcza końcówka o dzieciach 😁👏👍
Joanna Jarosz
Joanna Jarosz:
Uwielbiam, świetny program popłakałam się!! Pani Kasiu dziękuję ☺️❤️
Paweł
Paweł:
Świetnie się to oglądało, człowiek się uśmiał!
Kobiety zołzy, ale też potrafią! ;D
Ada De
Ada De:
Królowa stand up 'u iwielbiam❤️
Pablo Nowak
Pablo Nowak:
Fajnie popatrzeć i fajnie posłuchać. Pozdro! Do zobaczenia w Katowicach!
Agata P
Agata P:
Jak zwykle Kaśka świetna.
A żart o korniszonie The best😂
Michał Mrozek
Michał Mrozek:
O Kaśka nareście po bardzo długim czasie sama przyjemność cie oglądać i słuchać jesteś fajna
Aleksandra Szmigiel
Aleksandra Szmigiel:
JEZUS KAŚKA KOCHAM CIE, TYLE CZEKAŁAAAAAM!!!!!
styropian0
styropian0:
popłakałam się! Zajebiste!
Kanał Komediowy
Kanał Komediowy:
Genialne nagranie🔥
Elżbieta Serafinska
Elżbieta Serafinska:
😂👍 super wszystko powiedziane od A do Z problemy życia w pigułce smiechu masz talent
Karolina Kaai
Karolina Kaai:
Uwielbiam słuchać Kasi 🙂
Bardzo fajna babeczka.
odzetdoa
odzetdoa:
Katarzyno! Żartem o korniszonie pozamiatałaś po całości 🤣🤣
Damian Kicmal
Damian Kicmal:
Jak zawsze zajebisty program :) Pozdro dla Cb :)
Senti Mental
Senti Mental:
Kaśka, toż to cios!!! Kosmiczna energia :) Jest moooc!
꧁ຖikค꧂
꧁ຖikค꧂:
Jesteś fantastyczna 👍😆
A żart o korniszonie NAJlepszy 😂
PanSzym
PanSzym:
Najlepsza! 2x oglądałem :)
Toni G
Toni G:
Cudna jestes, dziekuje :)
Tomasz Stefan
Tomasz Stefan:
Katarzyno gdzie Ty byłaś jak Ciebie nie było ?
Świetny program👏😘
Danio
Danio:
Na to czekałem te 40 lat! :D
Magdalena Majewska
Magdalena Majewska:
Pani Kasiu płakałam ze śmiechu dzięki bardzo ☺️
Katarzyna Szczepara
Katarzyna Szczepara:
"Leżę jak kłoda", zero kalorii - uwielbiam Cię
Beatka
Beatka:
Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie ❤
Ka Hu
Ka Hu:
Pani Kasiu zajebisty występ. Zapraszam na Śląsk . pozdro
An Ter
An Ter:
Ale powrót do formy, gratuluję
Out Sider
Out Sider:
Po prostu wporzo babka. Świetny program!
Michal Michal
Michal Michal:
Bardzo dobrze wyglądasz Kasiu 🤩😍
Mad
Mad:
Jak zawsze standup na poziomie; i jak zawsze - zdecydowanie za szybko się kończy ;)
A ten żart o korniszonie, no po prostu pozamiatał :D
Rafi
Rafi:
Pani Kasia rewelacja :D Ta interakcja z widownią fenomenalna :D
Ewa Zientarska
Ewa Zientarska:
Kasia!!?
Uwielbiam Cię !!
Jesteś naj..naj..najlepsza!!
Nie ma takiej drugiej 👍🍻💯 lat
Kocham Cię dziewczyno.. tak trzymaj wariatko 💐👏🤣🥰
eSelekt
eSelekt:
Pani Kasiu to jest jeden z lepszych Pani wystąpień - tak trzymać!
Robert Stoiński
Robert Stoiński:
cudnie się uśmiałem, prawie że bez popuszczania... zajefajny program, bardzo zajefajny. pozdrawiam.
Skater boy.
Skater boy.:
Elegandzko obejrzałem do połowy ale na pewno wrócę obejrzeć do końca. Świetne po prostu . 😎😂🤣😂
S.
S.:
Przyznam się, że poprzednie Twoje programy nie specjalnie mi się podobały.
Ale ten jest świetny! Dojrzałaś!
Marek Ogorkis
Marek Ogorkis:
Cudowna dziewczyna,świetny program ,aż kipi genialną energią! Pozdrawiam i czekam na więcej…… a żart o korniszonie najlepszy
Demm Diaz
Demm Diaz:
Będę kiedyś na żywo, Kasia wiecznie wOw! szanuję, i uwielbiam!!! ;*;* Kacha! love you! Edit: nawet jak będziesz Babcią! kocham emeryturę!! Twoją... ;*;*;*;*;*;*
TheWilczek89
TheWilczek89:
Hejka, występ bomba, skończyło się na oplutym herbatą monitorze, haha. Jesteś najlepsza, twoje żarty są the best. Pozdrawiam