Klaudia Szafrańska - Nucę to od lat feat. Ofelia [Official video]

Posłuchaj w serwisach cyfrowych: https://agoramuzyka.ffm.to/klaudiaszafranskaofelia

Słowa: Ofelia Iga Krefft
Muzyka: Mikołaj Trybulec, Klaudia Szafrańska, Ofelia Iga Krefft
Produkcja: Mikołaj Trybulec
Mix: Rafał Smoleń

Mastering: Rafał Smoleń

VIDEO
Reżyseria: Tomek Wilczyński @wilkuwilczynski
Zdjęcia: Piotr Kosmalski
II Reżyser: Sławek Nadolski
Scenariusz: Marta Bijan, Tomek Wilczyński
Producent: Agata Zamęcka-Piechal
Asystent reżysera: Martin Stankiewicz
Grip: Norbert Bernstock
Asystent Kamery / ostrzyciel: Kamil Marek
Mistrz oświetlenia: Stasiek Wójcik
Oświetlacze: Krzysiek Łabaz Van4Plan, Mateusz Stawiński
Animacja: Zuzanna Migdalska
Kolor korekcja: Piotr Putko
Scenografia: Weronika Filipek
Asystent Scenografa: Oleg Hakenberg
Choreografia: Anna Pastuszak
Kostiumy: Elwira Abramczuk
Make up / hair (Klaudia Szafrańska & Ofelia): Klaudia Jóźwiak
Make up / hair asystentka (Klaudia Szafrańska & Ofelia): Amanda Grelich
Make up / hair: Katarzyna Łuczak, Agata Piotrowska
Casting: Szymon Zoń
Sprzęt kamerowy: Masiak Media, Studio Hologram, Kamil Marek
Sprzęt oświetleniowy: Van4Plan, Studio Hologram
Produkcja video: Studio Hologram

Wystąpili:
Martyna Armuszewska, Zuza Kobiela, Marzena Wiaderkiewicz, Patryk Różniecki, Marta Pawlak, Dominika Suchecka, Natalia Sławik, Janek Steifer, Maks Pawłowski, Ewa Bukała, Julia Szamałek, Julita Koper, Magdalena Zubko, Michalina Szatanik, Karina Dobrowolska, Kasia Mleczko, Kasia Kruk, Karolina Piotrowska, Beata Borowska, Milena Ignaczewska, Marta Majchrowska, Artur Kubik

Producent: WHAT IF Artist Management
Booking & Management: Monika Małyszek | WHAT IF Artist Management, [email protected]
Project Manager: Małgorzata Karney | WHAT IF Artist Management

Specjalne podziękowania za pomoc w realizacji teledysku dla marki ONSKIN by Biotaniqe.

KLAUDIA SZAFRAŃSKA
Facebook: https://www.facebook.com/laboleth
Instagram: https://www.instagram.com/laboleth/
Spotify: https://spoti.fi/3EYWTAZ

OFELIA
Facebook: https://www.facebook.com/OfeliaIgaKrefft
Instagram: https://www.instagram.com/ofeliaigakrefft/
Spotify: https://spoti.fi/3nPF5RT

AGORA MUZYKA
Facebook: https://www.facebook.com/agoramuzyka
Instagram: https://www.instagram.com/agora_muzyka/
Twitter: https://twitter.com/AgoraMuzyka
WWW: http://wydawnictwoagora.pl

#KlaudiaSzafrańska #Ofelia

68 komentarze:

Scenarzysta Dof
Scenarzysta Dof:
Klaudia moje serducho ponownie zostało skradzione❤ ja już czasami nie wiem co mam mówić, bo zaskakujesz mnie pozytywnie za każdym razem gdy coś wydajesz i ja po prostu odpływam😍
Andrzej”YEYEK”KRUK
Andrzej”YEYEK”KRUK:
Super produkt szacun Pani Klaudio🎶👍🍀😘
Ania
Ania:
Tak bardzo mi tego brakowało w polskiej muzyce! Nie mogę przestać słuchać! Uroczy tekst, melodia, teledysk, dużo kolorów, pozytywny przekaz, no i ten luuz :D jest naprawdę zarażający! Podsyłam do przyjaciółek^^
Andrzej”YEYEK”KRUK
Andrzej”YEYEK”KRUK:
Pani Klaudio to bardzo optymistyczny utwór -GRATULACJE🎶👍👍👍🍀😘
Laura Hinc
Laura Hinc:
Prześwietna piosenka, od rana słucham w kółko 💜🎶 Girl Power 💜
Krystian
Krystian:
Fenomenalny teledysk❤️
Monika S
Monika S:
Jestem zakochana w tym utworze od pierwszej nutki❤
Docemba
Docemba:
Fajne dziewczyny :) i ciekawy teledysk!
Pamiętam jeszcze Xxanaxx z czasów piosenki "Story", i to były czasy... :)
Dziękuję za nutkę! i Miło jest wrócić! :P
Karla Łoboda
Karla Łoboda:
Wysyłam mojej Przyjaciółce! Dzieki Klaudia :*
Rockefellerism
Rockefellerism:
Ładne to.
dziewczynazmezozoiku
dziewczynazmezozoiku:
Sympatyczne <3 :)
Natalia Ferens
Natalia Ferens:
Gdzie
Gdzie to nam zaczęło się
Pamięć płatać figle chce
Bo bez Ciebie nie ma mnie

Stój
Coś zaczynam widzieć już
Ja pijana, jakiś ból
Znów dla typa jest mnie pół

A Ty dla mnie będziesz
Zawsze w porę, zawsze w czas
Moją rękę trzymasz
I się boję gdy jest strach
A Ty dla mnie będziesz
Zawsze w porę, zawsze w czas

Nucę to od lat

Luz, Ty mi wprowadzasz luz
Ta babska gadka, uff
Na usta wrzucam róż
Hej, hej, hej
W dół nie spadnę nigdy w dół
A każdy serca ból
Wyleczy mi Twój luz

Ja wrzucam
Ja wrzucam
Ja wrzucam

Tak
Chyba tak zaczęło się
Na parkiecie my we dwie
Dobrze znany refren jest

Girl
Mam wrażenie, że Cię znam
Gdzieś widziała Twoją twarz
Skąd wiesz, co powiedzieć mam?

A Ty dla mnie będziesz
Zawsze w porę, zawsze w czas
Moją rękę trzymasz
I się boję gdy jest strach
A Ty dla mnie będziesz
Zawsze w porę, zawsze w czas
Nucę to od lat

Luz, Ty mi wprowadzasz luz
Ta babska gadka, uff
Na usta wrzucam róż
Hej, hej, hej
W dół nie spadnę nigdy w dół
A każdy serca ból
Wyleczy mi Twój luz
Hej, hej, hej

Chcę dzwonić
Widzę, piszesz
Jesteśmy coraz bliżej
Chociaż banalne, mogą zazdrościć nam
Chcę dzwonić
Widzę, piszesz
Jesteśmy coraz bliżej
Chociaż banalne, mogą zazdrościć nam

Luz, Ty mi wprowadzasz luz
Ta babska gadka, uff
Na usta wrzucam róż
Hej, hej, hej
W dół nie spadnę nigdy w dół
A każdy serca ból
Wyleczy mi Twój luz
Hej, hej, hej
WIR
WIR:
Świetna piosenka 💚💙💚
Piotr Frątczak
Piotr Frątczak:
ależ to jest przyjemne <3
Oliwia Stefańczyk
Oliwia Stefańczyk:
Rewelacyjna piosenka, od razu wpada w ucho. Bardzo pozytywna nuta, a teledysk jest przyjemny dla oka. Świetne połączenie głosowe, gratulacje dziewczyny oby tak dalej, trzymam za Was kciuki ❤❤❤
olafromtheblock
olafromtheblock:
To jest przepiękne!!! Nie mogę przestać słuchać! 🧡
Ludi Andersson
Ludi Andersson:
Wooo! Jakie to jest smaczne i przyjemne. Świetna muzyka, wokale i teledysk! Dzięki 💪
Natalia Pociask
Natalia Pociask:
Klaudia jak zawsze rządzisz! Twój głos jest taki zmysłowy 🥰🥰🥰
Caroline Piotrowska
Caroline Piotrowska:
Wow wow wow dziewczyny nie moge uwierzyć, ze moje dwa największe i ulubione odkrycia zeszłego roku razem!!! Taki sztos, dziekuje Wam <3 myslalam wlasnie co by tu sobie dzis puścić z dobra energia,otwieram yt i bomba Wy ;)
Natalia Ferens
Natalia Ferens:
Obydwie uzdolnione ❤️świetny duet ❤️
Marcin Piotrowicz
Marcin Piotrowicz:
Mega kawałek. Super chilloucik - Luz!
Oliwia Marciniak
Oliwia Marciniak:
Bardzo fajny teledysk i piosenka. Wokal Klaudii jak zawsze super.
caprice
caprice:
Cudne
Kinga Funk
Kinga Funk:
Brawo Klaudia!! ❤️❤️
Polxoxo
Polxoxo:
Niech nareszcie muza Klaudii zacznie być bardziej doceniana
Amelka Witkowska
Amelka Witkowska:
Anielskie głosy, przepiękne 😍😍
Ola Malinowska
Ola Malinowska:
mega klimat! gratulacje :)
pyzolina
pyzolina:
Wow! Od zawsze wiedziałam, ze Klaudia jest mega utalentowana i ma super glos ale dzis po raz pierwszy uslyszalam Igę! Jestem pozytywnie zaskoczona. Super się tego słuchało. Moj ulubiony duet!
Vanessa Aleksander
Vanessa Aleksander:
Królowa polskiego R&B ❤️
Krystian
Krystian:
Piosenka dobra na naładowanie baterii🥰🥰
Wanila Tunder
Wanila Tunder:
Super klimat 🥰
hazel
hazel:
Super 😃😊!
Lukasz Gierszewski
Lukasz Gierszewski:
Jakie to dobre jakie bez zawiści bez szpanu i światowe będzie replay
Beata Krakowianka
Beata Krakowianka:
bardzo fajne<3❤
HB Label
HB Label:
kozak 🔥
Agnieszka Musiał
Agnieszka Musiał:
Awww💘 piękne!!
David xxx
David xxx:
Wow , wow super 🔥💪
Kamila Sikora
Kamila Sikora:
Jakie przyjemne 😍
Józef Pawłowski
Józef Pawłowski:
Cudownie 🥰
Ela Lakoma
Ela Lakoma:
❤️
Muzyka To Pasja K. Kozik
Muzyka To Pasja K. Kozik:
Bardzo ładny masz wokal klaudia życzę sukcesów
Rozanna
Rozanna:
superko!! ❤️
WIR
WIR:
Kip też mi się podoba 💙💚
Anna Czesak
Anna Czesak:
uroczo^^
Karolina Dziuba
Karolina Dziuba:
woowowow jaki ta piosenka ma luz ;)
Lech Dorobczyński
Lech Dorobczyński:
ŁOOOOO,, JAKIE TO DOBREEEEEEEE!!! <3 pozdro, Córuś! :)
Joanna
Joanna:
fajna nuta!! I ten ziomek z YCD tanczy w pierwszym rzedzie <333
Jared G
Jared G:
Ten klip 🥰
Corner Corner
Corner Corner:
Gdzie
Gdzie to nam zaczęło się
Pamięć płatać figle chce
Bo bez Ciebie nie ma mnie
Stój
Coś zaczynam widzieć już
Ja pijana, jakiś ból
Znów dla typa jest mnie pół
A Ty dla mnie będziesz
Zawsze w porę, zawsze w czas
Moją rękę trzymasz
I się boję gdy jest strach
A Ty dla mnie będziesz
Zawsze w porę, zawsze w czas
Nucę to od lat
Luz, Ty mi wprowadzasz luz
Ta babska gadka, uff
Na usta wrzucam róż
Hey, hey, hey
W dół nie spadnę nigdy w dół
A każdy serca ból
Wyleczy mi Twój luz
Ja wrzucam
Ja wrzucam
Ja wrzucam
Tak
Chyba tak zaczęło się
Na parkiecie my we dwie
Dobrze znany refren jest
Girl
Mam wrażenie, że Cię znam
Gdzieś widziała Twoją twarz
Skąd wiesz, co powiedzieć mam?
A Ty dla mnie będziesz
Zawsze w porę, zawsze w czas
Moją rękę trzymasz
I się boję gdy jest strach
A Ty dla mnie będziesz
Zawsze w porę, zawsze w czas
Nucę to od lat
Luz, Ty mi wprowadzasz luz
Ta babska gadka, uff
Na usta wrzucam róż
Hey, hey, hey
W dół nie spadnę nigdy w dół
A każdy serca ból
Wyleczy mi Twój luz
Hey, hey, hey
Chcę dzwonić
Widzę, piszesz
Jesteśmy coraz bliżej
Chociaż banalne, mogą zazdrościć nam
Chcę dzwonić
Widzę, piszesz
Jesteśmy coraz bliżej
Chociaż banalne, mogą zazdrościć nam
Luz, Ty mi wprowadzasz luz
Ta babska gadka, uff
Na usta wrzucam róż
Hey, hey, hey
W dół nie spadnę nigdy w dół
A każdy serca ból
Wyleczy mi Twój luz
Hey, hey, hey


Miłego dnia wszystkim♥ !
DIGIV MUSIC
DIGIV MUSIC:
🎵😊👍🏼💜💜
J XZ
J XZ:
Myślę, że przy takim głosie piosenki dla dzieci i dubbing to byłby strzał w dziesiątkę
Maksymilian Pawłowski
Maksymilian Pawłowski:
😍💪
WIR
WIR:
⭐⭐⭐⭐⭐
Agata Wesołowska-Lemiesz
Agata Wesołowska-Lemiesz:
🥰🥰🥰🥰🥰🥰
magda sn
magda sn:
daję sobie ucho uciąć, że inspirowane Mariah Carey!! Ale to najlepsza inspiracja, bo Mariah była boska!
Toobii
Toobii:
Pięknie razem brzmicie <3 Ale chętnie usłyszałbym was razem w troszkę szybszym klimacie :)
Zuza T
Zuza T:
Tekst w stylu sanah mocno 😁
lanvin1982
lanvin1982:
EN VOGUE 1997. I bez product placement.
Jakub
Jakub:
Fala cringeu po tym klipie przeleciała... xd brr
Arnie Dance
Arnie Dance:
Jak dla mnie trochę za dużo modulacji głosem. Troche za dużo jazzowych akcentów jakby trochę poluzjanci i trochę sistats. Jak dla mnie kawek spoko. Mi osobiście wideo się średnio podoba przy takiej piosence bardziej by pasowało ambitne wideo. Np elegancko ubrana kobieta gdzieś spaceruje w restauracji jedzie autem z ładnymi widokami miasta wieczorem spotyka jakiegoś przystojniaka itp a tu teledysk trochę dziecinny i nie pasuje do muzyki jak dla mnie oczywiście. Może przyda się moja opinia. Ale głos bardzo ładny :)
Piotr Sławek
Piotr Sławek:
Piosenka świetna, ale przydałby się pseudonim artystyczny który wpada w ucho bo inaczej o Klaudii Szafrańskiej wszyscy zapomną.
Emilia Lewandowska
Emilia Lewandowska:
Pomysł na teledysk bardzo dziwny
...
Sara Azzam
Sara Azzam:
Marta Pawlak, super zagrałaś 😘
Rha Issaly
Rha Issaly:
Szkoda, ze bardziej reklama niż piosenka.
Artur Cieszyński
Artur Cieszyński:
Muzyka do robienia śniadania dla drugiej połówki <3
Mateusz Mazur
Mateusz Mazur:
Fajne. Lecz w xxanaxx to było o niebo lepiej. Michał robił robotę
trelemorele
trelemorele:
Smęty i zamuła na maxa
podlaski moto vlog
podlaski moto vlog:
xANAX BYŁ LEPSZY xd