KONFERENCJA FAME MMA 8- NAJLEPSZE MOMENTY (cz. 4/4)

Tajemnice Futbolu: https://www.youtube.com/channel/UCskp6QXPRIyhQq1jHmfuvsg
⚽Nie zamulaj na chacie, wbijaj na FootballTeam► https://game.footballteam.pl/join/p/seb4

nuta z outro: https://www.youtube.com/watch?v=JVSmiSnAGPc

Chrome ostatnio laguje, wiec Jesli chcesz lepsza przeglądarkę (tzn. szybszą, BEZPIECZNIEJSZĄ i bez reklam) to tutaj zostawiam link: https://brave.com/seb977


źródło: https://www.youtube.com/channel/UCp91i5P0MGWV4VXfbCxx5WA

współpraca/kontakt: [email protected]
fanpage: https://www.facebook.com/Seb4-106449044266075
steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198235251452

Powiązane wiadomości:

100+ komentarze:

BloodyTM
BloodyTM:
Dubiel zrobi pranka i nie przyjedzie na walke
Attenos
Attenos:
Gola to teraz wyglada jak typ z Tureckich seriali XD
DaXiT
DaXiT:
Nie sądziłem, że będe kibicował Dubielowi
Young Oski
Young Oski:
Dubiela nie lubię, ale jednak Blonsky to ogromny gad i jestem bardzo za Marcinem
1d3k
1d3k:
Kurwa ten najman odpowie kiedyś na jakieś pytanie bo jak mu zadają pytanie o pogodę to ten zaczyna opowiadać o populacji ssaków w połódniowo-wschodniej Azji.
Tak to wygląda...
QuQu
QuQu:
TEAM JEB*Ć BŁOŃSKIEGO!!!
Szzybki Ham
Szzybki Ham:
Ten Błoński to lep do kwadratu
Gorny Slonsk
Gorny Slonsk:
Ten Kasjo to dobór słów ma niesamowity...
Fan szkiaka
Fan szkiaka:
Pozdro dla ciebie Dobra robota
BURBON
BURBON:
Szybki skrót dla tych którym się nie chce oglądać:
1. Bloński jest debilem jak zawsze
2. Dupiel jest płaczkiem jak zawsze
3. W Kenii się odjebało
4. El cholesterol znowu kończy karierę po następnej walce
5. Kasjo "hyhy hehe kurwa melanże hehe Najman chuj"
6. Bloński się bił pod klubami
7. Dupiel nie ma pieniędzy ale nadal skrycie kocha blonskiego
8. Marcin trenuje w górach (XD)
9. Patowłodarz po prawej chyba zapomniał tez innych literek poza "r" bo nic nie mówi.
V3 Garage TV
V3 Garage TV:
Czyim dzieckiem jest błoński? Bo napewno ma za sobą zaplecze w postaci tatusia lub mamusi...
Domin 97
Domin 97:
Nie sądziłem że to kiedyś napisze, #TEAMDUBIEL
Domin 97
Domin 97:
Jak był shot Dubiel - Blonski mogłeś wstawić tylko Kasjo - Najman
GRZECHU SHAKUR
GRZECHU SHAKUR:
Zdmuchnął bym ich chmurą z bonga
Kamilos
Kamilos:
Jak widzę Dubiela i Blonsky'ego to mam wrażenie, że do FAME MMA biorą już nawet gimnazjalistów.
Marcin Pionk
Marcin Pionk:
Blonski ale bym ci kopa na pysk wykurwil :O
Patryk Patryk
Patryk Patryk:
Chłopak w okularach dramat
SettingsYoutube
SettingsYoutube:
ten Blonsky haha ten "y" na koncu masakra xDDD lizał dupe blowkowi, dubielowi, stuu a teraz Eluwina i wypad z baru 😂 szczerze wyjebane mam w tego dubiela itd ale to juz naprawde przesada
Karol Antosz
Karol Antosz:
Błoński to totalny matoł zresztą ta ich cała walka to komedia xdd
Xini
Xini:
mam w chuju dlaczego messi rzygał na boisku
Simon Meron
Simon Meron:
Nie dość że nadrobiłem konferencje to jeszcze dowiedziałem się dlaczego Kross popierdala w jednych butach, dzięki ulubiony jupiterze
Kacper Kacpero
Kacper Kacpero:
Te jutubery to takie śmiecie że nie warto z nimi nawet rozmawiać
Olafek
Olafek:
marcin wygral ta rozmowe zdecudowanie
Arek Gejming
Arek Gejming:
Jeżeli chodzi o konfę, to jestem bardzo zdezorientowany, bo dubiel akurat pokazał wysoki poziom w wymowie i argumentacji, w przeciwieństwie do Kacpra, który non-stop przerywa Dubielowi, gdy się wypowiadał.
Elo! Jesteś Zero!
Elo! Jesteś Zero!:
"Hołd zawodnikom..." ja pier**** co za półmózg 🤣😂
lena 23
lena 23:
Kacper strasznie przerywa i wchodzi w zdanie . Mam neutralny stosunek do obu Panów,ale ciężko sie słucha wypowiedzi Kacpra i próbowania odbicia piłeczki jak tylko Marcin powie coś co nie jest po myśli Kacpra.
MatiPodTV
MatiPodTV:
27:05 tu Kasjo zajebiście zripostował Tosta XDD
Mateusz Łapa
Mateusz Łapa:
Tak gównianej konferencji main eventowcow jeszcze nie było na fame mma
PanQ
PanQ:
Dzień przed walką Dubiel
"It's a prank brooo" Xd
Mortal
Mortal:
Najman pełna kultura, ciężko z takim debilem dyskutować
Patrycja Ostatek
Patrycja Ostatek:
Tego kasjusza się słuchać nie da..
Matix Matiz
Matix Matiz:
Mogłeś zrobić samego Kasjo I Najmana bo tych dwóch pajacow nie da się słuchać Xdd
Aczkolwiek dzięki za wykonaną pracę ,Leci subek🔥
Krzysiek Deku
Krzysiek Deku:
Myślałem że ten Marcin zacznie śpiewać ,, twe piękne czarne oczy , widze czarne oczy ich nie przeoczysz" ivan i delfin w chuj
Nanashi
Nanashi:
Czekam kiedy będzie kolejną mandarynkę jeść
Twoja Stara
Twoja Stara:
Ale tym laskom ciezko stać XD
Elektro _TV
Elektro _TV:
samego pierdolenia Dubiela i Blonskiego bylo 25 min wiec xD
Rayes _
Rayes _:
Tak szczerze ten main event kazdy ma w chuju poza jakims 12 latkami powinien być Filipek vs 60bota albo kasjo z eltostem
Agro Przyszowa
Agro Przyszowa:
Team xD
nieboszczyk221
nieboszczyk221:
Najman: "przestań się wygłupiać" 😂😂😂😂😂 20:46
johny krem00wka
johny krem00wka:
to nie są najlepsze momenty tylko cała konferencja XDD
Organizator Zamiesznia
Organizator Zamiesznia:
Dubiel i Błoński śmieszna pozera, dobrze, że el tost wkroczył 😂
Rafał Eklerek
Rafał Eklerek:
to niezle ,,najlepsze momenty ,, 15 min pierdolenia dubiela i tego drugiego łba
Lalal Lala
Lalal Lala:
Kacper zaczyna zarzucać dubielowi a kiedy on próbuje się wytlumaczyc to mu przerywa i pyta się po co to wyciąga XDDD nie rozumiem go
Nikolaj Football
Nikolaj Football:
Widać, że gala Fame Mma jest bardzo profesjonalna po początku. Nikt nie wie o co chodzi
BieliN
BieliN:
Mam gdzieś tę gale a zarazem mnie interesuje, wtf
peny91
peny91:
0:13 nie oglądaj się za siebie bo ci z przodu ktoś przyjebie :D
Jimmuś
Jimmuś:
Pawłowski: Kacper zastanowi się nad 4 rzeczami a teraz pytanie do Marcina Najmana xD (WYGRYW) XD
Karina Jar
Karina Jar:
Dwutysieczny dwudziesty drugi 😂 XD Kasjo coś Ty odjebal xD
MisterBluntcior
MisterBluntcior:
Hahaha szczochu
Auto Skup Kraków
Auto Skup Kraków:
Kończę kończę ile razy to już było 😂 flash back
Damian Domaszewicz
Damian Domaszewicz:
22:55 ale w chuja leci XDD
Salute Mortem
Salute Mortem:
2:59 dla mnie słowa szmaty.
ścienty fan
ścienty fan:
Całe jego życie 🤣
10 lat kończy karierę
Daniel Derek
Daniel Derek:
Taaa jasne, chyba on ma problemy finansowe
Papłyk
Papłyk:
A żeby Najman się wyżył na Kasjuszu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mateusz Bedychaj
Mateusz Bedychaj:
A te 2 dzieciaki to kto to :D
ForceX Play
ForceX Play:
To fajne najlepsze momenty sklejone w 30 minut Pepega
Mateusz Bedychaj
Mateusz Bedychaj:
Co wy za dzieciaki tam wzięliście, przeszkolen jakieś zrobili włodarze :/ kasjo albo Marcin powinni ich uspokoić.
Daniel Derek
Daniel Derek:
A co wy w głowie macie zamiast mózgu wodę? To nie na głowę tylko na globuz
foragut1991
foragut1991:
Co za żenada 🤦‍♀️
Bruno Jagielski
Bruno Jagielski:
KASJO I DUBIEL WIN
Ada Brewko
Ada Brewko:
Co karolku, pozjadało się wszystkie rozumy??!
doland31
doland31:
ale pamiętajmy dubiel jest kurwa niezniszczalny
a tak poza tym po walce dubiela zagryzą 6 no max 8 latki xd
Bez Zahamowań
Bez Zahamowań:
Koorwa, sadzacie między poważnych ludzi dwóch ciepluchów, których nie da się słuchać. Sprzeczka małżeńska na konferencji.
Grzesiu
Grzesiu:
Tym ring girls chce się tam stać? xdd
Żołnierz UKF
Żołnierz UKF:
Kasjo ugasil Najmana xd
Tobiasz Krygier
Tobiasz Krygier:
300
Kuba
Kuba:
Kasjo wygląda jagby miał coś nie tak z beretem
KACPER xd
KACPER xd:
2019-ZAMKNIJ RYJ
2020-ZAMKNIJ MORDE
mateusz Zajkowski
mateusz Zajkowski:
co to za nuta pod koniec ? xd
Focus
Focus:
co to za nuta jak szewczyk wchodzi?
Fabian Pacholak
Fabian Pacholak:
Zajebiscie teraz wiem dlaczego neymar ojebał się na łyso
Daniel Derek
Daniel Derek:
To tylko mi się czasami takich rzeczy nie chce pokazywać
Swiati
Swiati:
Haha nowy kawalek " obsrany" na youtubie
limE
limE:
Najman jak sie wkurwil XD
Tyr Tyranski
Tyr Tyranski:
Ten w okularach strasznie męczący pajac i o co mu wogule chodzi
Ola Kidawa
Ola Kidawa:
Nwm który wygra.....
Jarosław Cebulski
Jarosław Cebulski:
Ale nudy, przełączam na obrady sejmu, tam jest już lepiej
Leon Lufa
Leon Lufa:
DUBIEL-BLONSKY....KOLEJNE DNO DNA.CO TO ZA PAJACE?
Adrianna Brońka
Adrianna Brońka:
Lubie Blonskiego Ale jego zachowanie czasami zniza się do poziomu dzieckaa
rurociag
rurociag:
https://discord.gg/kurmMZ3V tu będzie stream z FAME MMA 8 + konkurs na ppv
PjotraS
PjotraS:
Ale tej błonie bym naplul na mordd
Kamil PingPong
Kamil PingPong:
Chciałem obejrzeć zmyśloną historię Najmana XD, a Najman film zgłosił i chuj
Daniel Derek
Daniel Derek:
Każdy kto oglądał wie o kogo chodzi
Non Exegi Monumentum
Non Exegi Monumentum:
O co te parowy dubiele i blonskie sie kłócą? To przypomina awanture o grabki w piaskownicy dwoch 3 letnich gejzerów!
Mateusz Rulka
Mateusz Rulka:
Gdyby nie dubiel i Błoński to naprawdę było by ciekawe
Pudzianowski62
Pudzianowski62:
o co wgl chodzi z tym konfliktem marcina i blonskiego xDDD
king master
king master:
Aż przykro sie patrzy jak starzy kumple sie kłócą ale blonsky sam tego chcial
Patrycja Czub
Patrycja Czub:
Nie myślałam że Blonsky może stać się aż tak chamski i arogancki tylko po to żeby mieć chajs i być popularny
Troche żałosne to że Kacper zaczął kozaczyć wytedy kiedy ma mniejsze szanse na bycie popieranym....
Marzena 2
Marzena 2:
I tak się pogadzą po fame mma
Wot4n
Wot4n:
Main eventami sa najgorsze walki????????????
HizuseK
HizuseK:
błoński utkaj pzideo k ? ?D?AWD?WA?DA?WFD
Koo Ksuu
Koo Ksuu:
Najman pajac się wtrąca
Radzio maniaczek
Radzio maniaczek:
Najman ty baranie który raz jest koniec kariery ?
Krzysztof Skiba
Krzysztof Skiba:
Nie wiem kurwa nic o piłce i nic nie chce wiedzieć
kxrdivn
kxrdivn:
Czekam na Kasjo v Parke XD ruda irlandzka kurwa zabije go w pierwszej rundzie
Oskar Jemioła
Oskar Jemioła:
Teb dubiel to jest taki głupek, ze nie wiem jak na ica prank bro mozna miec jakokolwiek kase...przeciez on nawet na pytanie nie umie odpowiedzieć.
Daniel Derek
Daniel Derek:
To znaczy w razie by chcieli zwrócić później ładnie pod dom i nic wiecej
Dejes BOR
Dejes BOR:
Rozpierdole el tosta w pierwszej rundzie 👍😂😂😂😂😅
Zbieram 100 subów bez filmu !
Zbieram 100 subów bez filmu !:
Dzięki za filmy mordo