Kuba pyta Milika wprost: "Dlaczego strzelasz tak mało bramek?" [Kuba Wojewódzki]

Oglądaj we wtorek o 22:30 w TVN oraz w player.pl:https://player.pl/programy-online/kuba-wojewodzki-odcinki,455/odcinek-13,S24E13,95148
Subskrybuj: http://www.youtube.com/user/tvnpl?sub_confirmation=1
ulubionych
A w ten poświąteczny czas w programie Kuba Wojewódzki zagoszczą Arkadiusz Milik, (który jako jeden z nielicznych gości wprost przyznaje że jest napastnikiem i to częściowo z Włoch) oraz Wiktoria Gąsiewska, - nadzieja polskiego aktorstwa, przemiła jednostka ludzka, i osoba, na którą Kuba wysyłał SMS-y

100+ komentarze:

tvnpl
tvnpl:
Oglądaj w Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/kuba-wojewodzki-odcinki,455/odcinek-13,S24E13,95148
B00gini_ _
B00gini_ _:
Milik- ja nie mam z tym probelmu
Wojewódzki- naprawdę? My mamy XDXD
Nova Korn
Nova Korn:
Zawsze chcieliśmy grać jak Niemcy w tym roku się to udało :D
Mateo
Mateo:
Gdyby Milik strzelał do 2Pac'a dziś raper miałby 47 lat
szymon kowalsky
szymon kowalsky:
Muszę przyznać żart Kuby był bardzo dobry. :D
Masełkiem Po Chlebie
Masełkiem Po Chlebie:
W Chorwacji miałby nazwe Chybić
Michael Green
Michael Green:
"Zmarnuję jeszcze wiele sytuacji" - no kur** mać, już nawet zapowiada! xD
Piotr Misztal
Piotr Misztal:
Bramki w meczu niesą najważniejsze - Milik
Nie Od wczoraj
Nie Od wczoraj:
Jak go mobilizuje krytyka do jeszcze mocniejszej pracy to powinien grac jak Pele
Madara
Madara:
A nie byłeś zdziwiony jak trafiłeś? Hahah mistrzostwo 😂😂😂
JJ *
JJ *:
Jak teraz oglądam i wiem że w tym sezonie Milik ma dużo bramek w Napoli
Marek Szumkowski
Marek Szumkowski:
Arek to bardzo inteligentny gość, żadnego tekstu typu: Skoro tak łatwo strzelać bramki to sami grajcie 😀
Damien M
Damien M:
Pluton egzekucyjny do skazanego: „jakieś ostatnie życzenie?”
Skazany: „niech strzela Milik”
Daniel Szymański
Daniel Szymański:
Milik motywacja do gry jak w okręgówce :)
Dawid D
Dawid D:
Wreszcie ktoś się zapytał dosłownie, a nie delikatnie ubierając w słowa, żeby przypadkiem nie urazić. Mimo, że wielokrotnie Kuba jest wręcz żenujący, tak tutaj zbiłbym piątkę za dosłowność.
Kaito
Kaito:
Kurłła Kiedyś to było xd
Pablo Any
Pablo Any:
Za to Milik strela wazne bramki.
BOBI
BOBI:
Dla niego bramki powinny być tak jak w fotboolu amerykańakim wysoko
burblabina
burblabina:
Kubuś daj się ludziom wypowiedzieć, a nie ciągle przerywasz i przekrzykujesz.
Rwa Kulszowa
Rwa Kulszowa:
Arkadiusz Mylik
Emma Swan
Emma Swan:
I ten żart o lotnisku naahahahh 🤣
Roofpol
Roofpol:
Krążą legendy że Arek do dzisiaj sika na siedząco ;) Troszkę sarkazmu zawsze się przyda
zajku
zajku:
Arek dobrze gada mądry chłopak
Elo Elo
Elo Elo:
Na gierce przed Senegalem strzelił 6 bramek, kto mógł wiedzieć, że w meczu nie strzeli.
Leo
Leo:
Ostatnio ładnie uderzył.
Arek Siepiela
Arek Siepiela:
Dobrze ze ciśnie :)
Rebistv2115
Rebistv2115:
A z czym ma miec problem, skoro jest to top10 napastników we włoszech xD
Juri Juri
Juri Juri:
hahahha świetnie go Wojewódzki jechał:)
Scoia'tael
Scoia'tael:
Kuba mistrz! XD
Grover
Grover:
Czekam na najbliższe mecze reprezentacji, może się przełamie
Rafał C
Rafał C:
Milik mozesz nie miec problemu jak strzelasz do swojej panny ale o reprezentacje to Ty dbaj 😂
Castli!
Castli!:
Zawsze moja podświadomość traktuje mecze Polska - Niemcy tak jak np. Barcelona - Real, albo jakieś derby.
Jar O
Jar O:
Kiedy był nagrywany ten odcinek ?
Damian Loll
Damian Loll:
Dla mnie milik jest świetnym napastnikiem
Sebastian
Sebastian:
Kiedy już myślisz że to koniec..i nagle 2:35 🤣🤣🤣🤣
boomix
boomix:
Milik w klubie strzela mało to i w reprezentacji mało
Martin Wysocki
Martin Wysocki:
RL9 KING 🇵🇱🏆🤴🥇👑🇵🇱
Greenchill
Greenchill:
Od 1:35 mistrzostwo xD
polski tyton
polski tyton:
Pan Milik już niejedne mistrzostwa nam rozłożył a nadal go biorą . Fenomen
Wampir
Wampir:
Jesteśmy skończeni 🇵🇱
Davide Leoni
Davide Leoni:
What does this video talk about? Anyone can translate that to me please? Thanks:)
P Jachimowicz19
P Jachimowicz19:
Teraz to Werner strzela jak Milik na Euro
Dariusz Paluch
Dariusz Paluch:
Milik i Morata najlepszy duet napastników na świecie.
NYJaRule
NYJaRule:
Milik zamiast odpowiedzieć na pytanie to pitoli że mu to nie przeszkadza, pełen profesjonalizm. Tyle ile on zmarnował sytuacji na euro to chyba w całych eliminacjach nie mieliśmy.
Dafnezka Kalle
Dafnezka Kalle:
Kur.......a Kuba jestes wielki uwielbiam cie
christopher CM
christopher CM:
Kuba jest zajebisty
Konti
Konti:
Dzięki bardzo słuchałem sobie w tle gdy otwierałem operacje w csie i dropnąłem skina za 6000zl dziękuje ci bardzo tvn <3
Szymon Cyganek
Szymon Cyganek:
Nie da się wykorzystać wszystkich akcji
Martin Wysocki
Martin Wysocki:
Jest PAN PIŁKARZ RL9 i jest milik 🤷‍♂️
Manteusz
Manteusz:
0:28 Napoli - Liverpool wczoraj
Towarzysz Taki Człowiek
Towarzysz Taki Człowiek:
@Jerzy Zięba o nawodnieniu i leczeniu chorób wodą
Mariusz 1978
Mariusz 1978:
Pełny dystans do siebie.Wszystkiego najlepszego i odblokowania w kadrze.
Pan Janusz
Pan Janusz:
Zajebiste
Mariusz Ce
Mariusz Ce:
Mierny grajek
Magda Lis
Magda Lis:
"Nie jedną jeszcze sytuacje zmarnuje"
Kinomoto
Kinomoto:
elokwentny tak samo jak utalentowany w piłce...
Myhu Myh
Myhu Myh:
Prawda jest taka że Milik dawno już nie kopie. Na mistrzostwach potwierdziły się moje przypuszczenia. Wypadł jak dla mnie najsłabiej. Taki Rasiak tych czasów
n00stress n00stress
n00stress n00stress:
koles reprezentuje Polske na arenie miedzynarodowej i zarabia gruba kase a nie potrafi przyjac pilki a zeby strzelic bramke musi miec milion okazji
Mateusz Otto
Mateusz Otto:
Oni się do tylko do tego nadają
Afaik
Afaik:
To nie jest powtórka z kiedyś kiedyś?
Piotr
Piotr:
W ciągu 5 lat 5 bramek w reprezentacji xD
Polish Hayabusa
Polish Hayabusa:
Haha dobre
lukasgld
lukasgld:
On ma na to wyeban3 hajs się zgadza, ale w reprezentacji dużo marnuje. Ale też umie pracować w drugiej linii.
Jakub Juszczuk
Jakub Juszczuk:
Niemcem odcinków z piłkarzami!!!! ⚽
Codi Dracco
Codi Dracco:
Milik w wieku 24 lat napsuł więcej krwi Polakom niż Grzegorz Rasiak w całej swojej karierze... Ale "no problem..."
Dlmensions
Dlmensions:
Przynajmniej pasek gucci jest
Ball Anonim
Ball Anonim:
Milik Montana bezpieczna brama
Bonzo 89
Bonzo 89:
Byl zdziwiony po dzień dziś drapie się po głowie 🤗
Marcin R.
Marcin R.:
Idź do Romy Arek 🥰
Viperro
Viperro:
Panie Milik, skończ Pan.
Pablo
Pablo:
A jaki on ma mieć z tym problem. Czy strzela czy nie to i tak kasa płynie szerokim strumieniem.
iPiterP
iPiterP:
Wstydu nie ma, za to tupet gigantyczny
michał yt
michał yt:
Wojewódzki to świr
Przemek Kaizer
Przemek Kaizer:
Oni nie pracują na akord ,czy strzeli czy nie hajs się zgadza .
Robert Kedzzia
Robert Kedzzia:
dlaczego każdy kopacz gada falsetem??
ordinary love
ordinary love:
Nie przepadam za nim
Krzysztof Szymczak
Krzysztof Szymczak:
W fifie 86 wykończenia XD
xXwerxX
xXwerxX:
😂
Życiowe Porady
Życiowe Porady:
Zapraszam do subskrybowania
Kambar ;D
Kambar ;D:
0:32 jak powiedział tak zrobił
Kamil Bochynski
Kamil Bochynski:
Pudła strzelasz a w Napoli trafiasz celnie
Theemilyou M
Theemilyou M:
Średnie te żarty o wojnie
enzoorino
enzoorino:
Ale wiecie, że on nie odpowiedział na to pytanie? Nie udzielił żadnej odpowiedzi.
greg fox
greg fox:
niepotrzebnie lansujecie tego ping ponga , dzięki waszemu lansowi więcej zarabia pzdr
Nataliæ xx
Nataliæ xx:
Haha xddd✨
Helno
Helno:
xDD
Lordzio 11
Lordzio 11:
Milik jest mistrzem zmarnowanych sytuacji i Lewandowskiemu może buty czyścić 😉
Michal 1983
Michal 1983:
Jak Poloki grają z Niemcami to ja zawsze kibicuję Niemcom. Zresztą zawsze kibicuję przeciwnej drużynie.
Towarzysz Taki Człowiek
Towarzysz Taki Człowiek:
Jerzy Zięba o nawodnieniu i leczeniu chorób wodą
denkigama
denkigama:
Jaki żałosny program, wcale nie ustawiony
denkigama
denkigama:
Jaki żałosny program, wcale nie ustawiony
denkigama
denkigama:
Jaki żałosny program, wcale nie ustawiony
MrEver
MrEver:
Nie byłeś zdziwiony że trafiłeś xD
kosmattt
kosmattt:
Naczy, yyy naczy yy naczy. Co to ku*wa znaczy te naczy?!😛
Pyndollo
Pyndollo:
Kuba jest spoko ale uwaga tvn to jest bezsens
Robert leśniak
Robert leśniak:
Wojewodzki kibicowal w tamtym meczu niemcom
Tomas
Tomas:
Po co on w ogóle tam pojechał ?
Maciek Godzwon
Maciek Godzwon:
Nie zdziwilo cię to ze ttafiłes xd
Piotr Lisecki
Piotr Lisecki:
W fife jest gownem i w realu jest nikim polska piłka to kabaret
Faustyna Jaworska
Faustyna Jaworska:
Moim zdaniem Kuba za bardzo czepia sie tego ze Arek malo strzela