Legion Samobójców: The Suicide Squad [RECENZJA]

#SuicideSquad #DC #LegionSamobójców

🎥 SUBSKRYBUJ Brody! ► http://bit.ly/BrodyYT
📷 Brody na Insta ► https://www.instagram.com/brodyzkosmosu
💲💲 Dołącz do Patronów Bród!►https://patronite.pl/BrodyzKosmosu
💲💲💲 Wesprzyj kanał ► https://www.paymedia.pl/brodyzkosmosu

🤝 Współpraca biznesowa ► [email protected]
Figurki kupuję u Stworka ► http://bit.ly/FigurkiFunkoPOP
Moją koszulkę kupicie ► http://bit.ly/OtherTees-Popkulturowe-koszulki

Statystka: https://www.instagram.com/karstey/
Stworzone przez: Julian Jeliński
Wszystkie materiały wykorzystane zostały w ramach cytatu.
Wykorzystano fragmenty filmu: Legion Samobójców: The Suicide Squad (2021)

100+ komentarze:

Brody z Kosmosu
Brody z Kosmosu:
#SuicideSquad
Szykujemy się na recenzję ze SPOILERAMI! Możecie tu pisać o wszystkim, co Was interesuje w takim materiale!
🎥 SUBSKRYBUJCIE Brody! ► http://bit.ly/BrodyYT ◄
📷 Brody na Insta ► https://www.instagram.com/brodyzkosmosu
Malphite
Malphite:
Julian uważaj bo tam jakiś asasyn się za Tobą skrada. Jak zostałeś porwany i zmuszony do pozytywnego gadania o tym filmie to mrugnij dwa razy w następnym odcinku.
Jamal
Jamal:
ale Julian i tak nie wychodzi z roli Pomimo przeszkadzających mu niezidentyfikowanych sił :)
Adam Bandurski
Adam Bandurski:
Ile czasu można pić kawę?
joannap00
joannap00:
Kim jest tajemnicza Statystka, która skradła całą recenzję?
Kacper Demczuk
Kacper Demczuk:
W skrócie: TAK jest lepszy od pierwotnej wersji, i to o wiele lepszy. Jeśli lubicie Deadpoola to tym bardziej wam się spodoba. Swoją drogą co to za ładna panienka ci przeszkadza w robieniu filmu Julian? ;)
Rumi
Rumi:
Muszę obejrzeć drugi raz. Pani w tle kompletnie mnie wybiła i zapomniałam, że przyszłam tu dla recenzji xD
Podziwiam, że byłeś się w stanie skupić w takich warunkach xD
Pozdrowienia dla Pani z tła!
Pawel Grut
Pawel Grut:
Znalazłem Twój kanał jakieś 2 mc temu i zastanawiam się dlaczego dopiero teraz :) Świetnie recenzujesz filmy i figurki :) Mam nadzieję że kanał się powiększy zostawiam suba i łapki w górę :) Materiały na najwyższym poziomie. Cieszy mnie też to że w recenzjach nie martwisz się tym co mówi większość wyrażasz swoją opinię subiektywna i to jest super :) Pozdrawiam gorąco :)
KOKOS
KOKOS:
te wstępy do pornoli są coraz dziwniejsze
SzymonB
SzymonB:
16 minut czekałem na recenzję od Pani Obok 😄😆
Adam Bandurski
Adam Bandurski:
Ten nagrywa w sypialni z siostrą :)
Kosiaz321
Kosiaz321:
Pani w tle kradnie show :)
ten napój z Costy to niczym piwo w Ragnaroku chyba cały czas się napełnia :)
czy w tym filmie, byliśmy świadkami wybijania się na plecach sławnego jutubera? xD
Ksawery
Ksawery:
Zdecydowanie się zgadzam. Wspaniałe szalone kino superhero.
Ale mnie zdecydowanie najbardziej zachwyciła postać Ratcatcher i jej wątek sprawił że nie raz złapałem się za serducho 😍
gpmoja
gpmoja:
Mistrzyni drugiego planu :) Fajna recenzja.
Demigod of Ilvermorny
Demigod of Ilvermorny:
Naprawdę odmienny film gratuluje Gunnowi pomysłu! Bardziej się rozpiszę w kolejnej recenzji ze spojlerami. Osobom które wybierają się do kina polecam zostać po napisach końcowych. A teraz zabieram się za oglądanie recenzji :)
Generał Sion
Generał Sion:
Szkoda mi tylko boomera niby wyciśnięto z niego max i idealny czas ale no, lubiłem go 😓
Lukasz Lewczuk - Music / Drive / Touring
Lukasz Lewczuk - Music / Drive / Touring:
Ciekawa recenzja, a jeszcze ciekawsza jest śliczna wielbicielka Flat White od Costa Coffee 😉 Broda w górę! Znaczy się....łapa w górę!
polski husarz
polski husarz:
Przez początek filmu: subtelna reklama costy
ArtiFishing
ArtiFishing:
Ciekawa recenzja ale cała uwaga skupiona zupełnie na czymś ( kimś) innym. Rozumiem celowość zabiegu i groteskowość scen :-) ciekawe ile było dubli, a przy montażu wiele śmiechu!
kropka
kropka:
świetny film! Polka-Dot Man najlepszy! 😎
Barbara Guca
Barbara Guca:
Super! Gunn zrobił świetną robotę i widać, że szanuje widza i nie wszystko musi być wyjaśnione 1:1. Polecanko!
Filmowy-Nerd 🎥
Filmowy-Nerd 🎥:
Genialny Film , świetnie się na nim bawiłem
Krzysztof Majchrzak
Krzysztof Majchrzak:
Ten film to jest dla mnie coś świetnego 😍
Viollett303
Viollett303:
Ogólnie ja to oglądałam i mi się spodobało :] ja polecam
Anna Sk
Anna Sk:
Ciekawi mnie co było stawką zakładu, że się nie zasmiejesz i nie zdekoncentrujesz 😎
Tomasz Żaglewski
Tomasz Żaglewski:
Brawo za szybkie omówienie!:) Ja wyszedłem z kina ze szklankami w oczach- po filmie o freakin' legionie samobójców!! Dla mnie top
VUVDG
VUVDG:
Królowa drugiego planu. C-:
Niv
Niv:
I tak mam nadzieję że będzie recenzja scissor Seven
Hanna Werkowicz
Hanna Werkowicz:
Jako Dorosła, Poważna i Dojrzała fanka Juliana wcale nie będę płakać, że tam się pojawiła jakaś hipotetyczna partnerka, PRAWDA????!!11
K. Dolezy
K. Dolezy:
Mina dziewczyny, gdy mówisz, że nie umiesz zrobić prania (mimo, że szybko się reflektujesz i dodajesz "kiedyś") jest bezcenna :D https://youtu.be/TMhDXSzyvCo?t=944 Pozdrowienia!
N00B1X
N00B1X:
Pamiętam jak ktoś na sali krzyknął "it's over Starro, I have the high ground" kiedy bloodsport kazał iść wyżej.
Piotr Szarłat
Piotr Szarłat:
Właśnie wróciłem z kina. Film jest po prostu powalający.
Mikołaj T-W
Mikołaj T-W:
Każdy odcinek powinien być z tą Panią za plecami
Szroon
Szroon:
Według mnie jeden z najlepszych filmów DC
Kokichi Oma
Kokichi Oma:
Niezidentyfikowany obiekt przeszkadzający w tyle XD
Zieloona Eminencja
Zieloona Eminencja:
wypiła tą kawę wkoncu? :D
Patryk KK
Patryk KK:
Tej roksie mogłeś po prostu zapłacić by nie przeszkadzała xD
Daiktar
Daiktar:
Pojutrze jadę do IMAX'u (mam taką nadzieję) na ten film. :)
Dimas
Dimas:
Oj będę powtarzane seanse ❤
Kamil Lesner
Kamil Lesner:
Ale Julian ma cierpliwość szacun
Bartas s
Bartas s:
Gdyby WB pozwoliło wydać wersję reżyserską pierwszego suicide squad
Paweł Szczęsny
Paweł Szczęsny:
Właśnie obejrzałem ten film i chce posłuchać co o nim masz do powiedzenia ;)
kosmiczny madafaka
kosmiczny madafaka:
Roksa musi poczekać, bo recka ważniejsza! 😂🤟🖖
stan blackpink
stan blackpink:
za 2 godziny sie wybieram i juz sram z ekscytacji xD
prometerion marek
prometerion marek:
Niby studia nie ma ale "tło" naprawdę bardzo ładne. 🙂
anonimus maximus
anonimus maximus:
Zdecydowanie najlepszy film DCU jak dla mnie
Yandereあやの
Yandereあやの:
Kocham ten film. Dla mnie to moje top 1
A s i a be d.n.a. REX
A s i a be d.n.a. REX:
swietny film
Michał Kurczyński
Michał Kurczyński:
Mi to wygląda na green screen coś ala skalik w czarnych owcach ;)
Wojas
Wojas:
Właśnie wyszedłem z kina xDD Waititi i te jego szczury na sam koniec, złoto 🥰🥰
Ipe k
Ipe k:
Dzięki za recenzję! Teraz napewno wybiorę się do kina a miałem wątpliwości ;)
Zszywka
Zszywka:
Mistrzyni drugiego planu xd
Jackil. H
Jackil. H:
jaki spokuj haha jestem pełen podziwu
Filip Masyk
Filip Masyk:
Suicide Squad jest po prostu najlepszy w tym, co robi. Lecz to, co robi, nie jest bardzo miłe XD
Pixel piter
Pixel piter:
XD dobrze że byłem na 13 20 Więc nie mam spoilerów ;)
Lego Frog
Lego Frog:
Flaki i krew😉
tajemniczy cień
tajemniczy cień:
Ratcatcher, co sądzisz o jej przedstawieniu? No i cameo Taika Waititi'ego
Kasia Sitarska
Kasia Sitarska:
Mi się podobał pierwszy film , może to nie było dzieło na miarę Oscara ale dobrze mi się to oglądało czasem wracam do tej produkcji
Agatheist
Agatheist:
Najlepszaa scena... zakłady o to, kto zginie a przeżyje.
Gender Woman
Gender Woman:
Z powodu tej pani z tyłu ciężko nie zacząć myśleć, co Julian będzie robić poza planem xDDD
RobSoon
RobSoon:
wyobraźmy sobie taką zajebistą wersje R strazników galaktyki...
Travis Touchdown
Travis Touchdown:
06:49 Polka Dot man, ten któy pojawił się na kilka sekund dla żartu w Lego Batman xD
Fani Marci Polska
Fani Marci Polska:
Miałem iść na pierwszy seans to zaspałem, dopiero o 13.40 byłem
Maja H
Maja H:
Boję si napisać, ale i 1 dała mi fun, choć mega wady miała. Lecę zobaczyć nowy :)
trolo lolo
trolo lolo:
fajna recenzja. dzieki!
Tomasz Janiszek
Tomasz Janiszek:
Urocze tło :)
Novaczek
Novaczek:
Dlaczego kobieta w tle pije kawę przez 16 minut?
Dariusz Tokarczuk
Dariusz Tokarczuk:
Dzięki za recenzję. Ja wybieram się jutro na ten film.
I pozdrów panią w tle.
Trolowy Montana
Trolowy Montana:
"Harley Quinn... ROZWINIĘTA, TRÓJWYMIAROWA, PIĘK....."
Close one, blisko było ;DD
12:52
Miecio xon
Miecio xon:
Ten film jest zupełnie inny niż ten z 2016. Mam tu na myśli prawie wszystko np. stylem, żartami, niektórymi postaciami, a i dużo postaci umiera przez cały film, czego się dziwić w końcu to suicide squad. Fabuła też jest dziwna ale nie oznacza że zła. Mówiąc krótko lepiej niż w 2016!
Stanisław Nowak
Stanisław Nowak:
Fajna recka
Robson
Robson:
Oglądając film miałem z tyłu głowy serial Doom Patrol. Kto oglądał chyba klimatem pasuje, to samo uniwersum, też zbieranina różnych "talentów" i pasuje mi ta abstrakcja. Film świetny, choć powiem wam, że wziąłem dziewczynę i nie sądziłem, że tak mocno kategoria R, mimo to lux.
jack jones
jack jones:
A co to za chica za tobą ? XD
DarksideKoXSkywalkerGirl
DarksideKoXSkywalkerGirl:
Hmm ciekawe czy Harley wróciła do paczusia ?
sKyFrEeDo
sKyFrEeDo:
Wincyj pani z tyłu, może też by się wrażeniami podzieliła 😏
Kamil Oleńkiewicz
Kamil Oleńkiewicz:
Ta osoba w tyle, zapewne śpija śmietankę jakości...
Paweł Szczęsny
Paweł Szczęsny:
Film był dobry Harley jak zawsze świetna i łasica która nie umie pływać he he ;) Pozdrawiam
Blejzu game
Blejzu game:
Film spoko ale oczekiwałem więcej. Były momenty bardzo śmieszne, średnio śmieszne i cringe'owe + zajebiste CGI oraz sceny batalistyczne. Pierwszy akt najlepszy, drugi... no coś tu nie poszło i trzeci meh. takie do obejrzenia 6/10.
Patryk Jaszek
Patryk Jaszek:
David Dastmalchian, jaki Pete? :D
Michał Gazda
Michał Gazda:
A cóż to za pranksterka?
Robert Kaniewski
Robert Kaniewski:
Mam mieszane odczucia co do filmu... 6/10. Poprzedni Suicide Squad 4/10.
Arczi 30
Arczi 30:
Ten odcinek nadaje się do szyderczego skrótu. Przez całą twoją recenzję jakaś dupa pije UJ wie co, odwalając jakieś maniany bo ewidentnie nie ma nic ciekawszego do roboty. To było potrzebne jak świni siodło. Chrystusie Panie 🤦🤦🤦
Pecet
Pecet:
ta recenzja powinna zaczynać się w momencie, gdy gasisz papierosa.
Andrzej Nędzusiak
Andrzej Nędzusiak:
Tej kawy to chyba dolewkę brała.
Karol P
Karol P:
Oglądałem dzisiaj, film jest świetny, bolały nas brzuchy chwilami ze śmiechu. Polecam!
bułka
bułka:
🐠☕
Chrzanka to ja
Chrzanka to ja:
Podobał mi się ten film. Było tam wszystko: przygnębiające momenty, mocne i zaskakujące, urocze, zabawne oraz dawka czarnego humoru - który totalnie do mnie trafił.
Charyzmatyczni bohaterowie, całkiem ciekawa fabuła. Doceniam scenariusz. Były momenty które mnie poruszyły - zwłaszcza cytat, że szczury są najbardziej pogardzanym zwierzętami i jeżeli one mają po co żyć, to ludzie tym bardziej. Na wielki plus Rekinek i szczurek Sebastian - totalnie skradli moje serce ;)
To nie jest jeden z tych filmów, że obejrzałam, aha ok i szybko o tym zapominam. Ten film zostanie w mojej głowie. Bałam się, że tak się nie zdarzy. Jestem pozytywnie zaskoczona. Sprawiło mi to dużo satysfakcji
Także polecam. Uważam, że film jest godny polecenia ;)
8/10
Igorix
Igorix:
Pozdrawiam dziewczynę :)
Artur Kluger
Artur Kluger:
Porwałeś dziewczynę, co ty tam z nią robiłeś 🤔
Fuxiator
Fuxiator:
Właśnie wróciłem
Kartoniczek OP
Kartoniczek OP:
Super film
Anita Plucińska
Anita Plucińska:
Gdzie można obejrzeć
G F
G F:
Ileż można pić kawe...
anonimus maximus
anonimus maximus:
James gunn> ktokolwiek
A s i a be d.n.a. REX
A s i a be d.n.a. REX:
uwielbiam cie
Cichy
Cichy:
No witam witam i miłego dnia życzę
zaakk 22
zaakk 22:
moim zdaniem trochę nie wykorzystali potencjału wielu postaci
Eriksen
Eriksen:
Bardzo dobra recenzja bez spoilerów miło się to słucha bo bardzo fajnie i najważniejsze elementy są poruszane za co duży plus.Po pięciu latach od pierwszego Legionu Samobójców muszę przyznać że film dużo lepszy w każdym aspekcie ,największe pokłony dla Margot Robbie po raz kolejny genialnie się spisała w roli Harley Quinn jak sama wspominała nie chce porzucać roli odgrywania tej postaci i to bardzo dobra wiadomość.Nieźle napisana w scenariuszu każda postać.John Cena bardzo pokazał jak świetnym jest aktorem udźwignął rolę i okazał się nie tyle co obojętną postacią co nadającą też charakteru w znaczny sposób.Ogólnie przy tej recenzji show skradła piękna kobieta popijająca kawę za tobą oby więcej recenzji z jej małym udziałem.Serdecznie was pozdrawiam!
Avenger
Avenger:
Julianie, a cóż to za piękna kobieta za tobą siedziała?
T LLuminati
T LLuminati:
ten moment kiedy zapłaciłeś za całą godzinę i przez 57 minut możesz siedzieć w jej pokoju, więc zaczynasz nagrywać bo w sumie i tak to miałeś zrobić