"MORDA KRÓTKO" - uprzejmości oraz doping na meczu Śląsk - Jagiellonia (05.10.2019 r.)

Śląsk Wrocław 1-1 Jagiellonia Białystok (05.10.2019 r.)
Materiał dzięki uprzejmości: zoltoczerwone.pl

?Zapraszamy do regularnego odwiedzania strony ➡ www.PolishFans.tv❗ Najnowsze kibicowskie filmy z polskich stadionów w jednym miejscu❗

?Zachęcamy również do subskrybowania, polubienia, oraz obserwowania PolishFans TV - największej telewizji kibicowskiej w Polsce:

?YouTube ➡ https://www.youtube.com/PolishFansTV
?Facebook ➡ https://www.facebook.com/polishfanstv/
?Instagram ➡ https://www.instagram.com/polishfanstv/
?Twitter ➡ https://twitter.com/polishfanstv

39 komentarze:

Artystyczne Budownictwo
Artystyczne Budownictwo:
Pozdrawiam wszystkich kibiców.
MichuuŚW
MichuuŚW:
Dobrze, że jest to video bo nawet nie wiedziałem, że Jaga coś krzyczała 😅
gsatoy 5
gsatoy 5:
Konkret doping jak na taką mała bande
Ale w sumie sie nie dziwie mają daleko wszędzue
Rafonix Rafonix
Rafonix Rafonix:
JAGA&MAZUR ❤️
Karol Ciereszko
Karol Ciereszko:
Toż to wroclaw zaczął. haha pozdrawiam tych co nie byli a się wypowiadają.
TYLKO Dresowy styl
TYLKO Dresowy styl:
Hahahaha Jaga taka hooliganska się zrobiła hahaha🤣😂😂
Hubert Żurawik jest fana
Hubert Żurawik jest fana:
Może napisy?
Czoła Gangusom
Czoła Gangusom:
co na to motor z Lublina?
Farshad Ahmadzadeh
Farshad Ahmadzadeh:
Na stadionie ich słychać nie było 😂😂
Aleksander Klimczyk
Aleksander Klimczyk:
Napisy?
LiL FiLiP
LiL FiLiP:
Heh ta jaga
Mayky
Mayky:
Puchar jest nasz !
Krzysztof Jarzyna
Krzysztof Jarzyna:
Wymiana uprzejmości? Tutaj tylko Jagiellonia się pruje.
nazacherrx
nazacherrx:
Film jest nagrany tak jak by Jaga pruła się do Śląska , ale to on zaczął uprzejmości i więcej bluzgał
roko fifsztal
roko fifsztal:
Cpjs !
J D
J D:
Napisy...
Daniel Puchała
Daniel Puchała:
Jakos jaga do Lechii sie nie spinala kurde. Słabe to było
Pozdro ZLublina
Pozdro ZLublina:
Miałem Szacunek do Jagi nie wiedziałem że Śląsk z Jagą się nie nawidzą
tomo kieruś
tomo kieruś:
Irek Mamrot!!!
Cała Polska...... ŚLĄSKA
icongnito
icongnito:
Zaraz Motor zgoda z Jagą Sląsk zgoda Motorem ciekawe jak wspierali obie ekipy 😛🤔
Tico&Reno
Tico&Reno:
I oni chcą zgody z Motorem
Filip Fajny
Filip Fajny:
Boże co za marna ekipa. jAGIELLONIA jest zboczona
Fabian Kubatek
Fabian Kubatek:
Śląsk elegancko się prezentuje a nie jakaś Jagiellonia banda 30 osób jak w 4 lidze. Śląsk dobry doping 💪🏼 WKS
Hezuhi
Hezuhi:
Ja prdl ... dramat jakiś wielka jaga przyjechała do wrocławia i usiłuje coś krzyczeć w parunastu chłopa a z drugiej strony młyn śląska pod względem frekfencji jak na tak duże miasto ... nie dużo im do piasta brakuje
Ralph Ralph
Ralph Ralph:
1:52 ale wy mi teraz zaimponowaliscie w tej chwili...
Zdzisław Dyrman
Zdzisław Dyrman:
Gówniana jagielonia z kononowiczem na czele.
szczur wladca
szczur wladca:
Fajnie Jaga kiedyś dostała wpierdol od Legii 😁
Pogoń MKS
Pogoń MKS:
Śląsk WKS a co to ku*w jest?!
Andrzej Junior
Andrzej Junior:
Śmieszna trochę ta Jagielonia
Patryk Maliszewski
Patryk Maliszewski:
CPJŚ! Ślunsk jak zawsze zaczyna wyzwiska
Pjoter Czerwo
Pjoter Czerwo:
Jagiellonia śmieszna banda 😂
LolzonxD Kiki
LolzonxD Kiki:
LECHIA I ŚLĄSK NA ZAWSZE !!!
Łodziak Wdz
Łodziak Wdz:
Gdzie są kibice? Flagi na sektorach by ta banda ch.ja wydała się większa?
Śmieszne...
control v
control v:
Jazda z kurwami hej Jago jazda z kurwami
Disco Rakieta
Disco Rakieta:
Tski duży stadion a taki mały młyn zdjęcia
Franz Kowalczyk
Franz Kowalczyk:
Jadą im na wyjezdzie a Wrocław cisza
WHITE&BLUE
WHITE&BLUE:
IGLOOPOL&JAGIELONIA
Maśniutko Fest
Maśniutko Fest:
Jagiellonia? Ona wogule coś znaczy w huligance XDD??? Nie sądzę
seba 95
seba 95:
Kontretna jazda na Śląsk. Tylko JAGA BKS!