Mucha o związku z Wojewódzkim

Powiązane wiadomości:

30 komentarze:

Paweł Paww
Paweł Paww:
Gdzie tu Korwa o wojewódzkim gadka
Angelika S
Angelika S:
Kurwa jak żyję 25 lat tak nie widziałam czegoś bardziej absurdalnego niż jastrząbpost
Alex Alex
Alex Alex:
Tytuł niw ma nic wspólnego z wywiadem !!!
Ichi
Ichi:
Naciągany tytuł to jedno, ale tym razem tytuł to zwykły clickbait i próba oszustwa.
Cobaltowy
Cobaltowy:
Ale click bait jak chuj XDDD
Magdalena Świerczek
Magdalena Świerczek:
Un follow za robienie ludzi w kulki
Ania M
Ania M:
Łapka w dół za zły tytuł
Amelia
Amelia:
Clickbait !!!!
Alice
Alice:
Ten Jastrząb boi się ze nikt tego nie będzie czytał i oszukuje
puremess
puremess:
to niezły clickbait ;)
Anna Lis
Anna Lis:
Łapka w dół i unfollow za robienie ludzi w konia;)))
Aleksander Chmarycz
Aleksander Chmarycz:
Wypierdalać z takimi tytułami XD
Monia Monia
Monia Monia:
Za tytuł unsub !
Małgorzata Łuba
Małgorzata Łuba:
Jastrząb, ile wypiłeś zanim wkleiłeś ten film na yt?😂 gdzie tu Wojewód.ki?😂😂😂
Oczymtaksiazka
Oczymtaksiazka:
Czy tylko mi cos umklo? 😂😂😂
Kalyma Isildura
Kalyma Isildura:
Ej ludziska ona się może się
jeszcze pukać? Bo nie daje mi to spokoju
Magdalena Mazurkiewicz
Magdalena Mazurkiewicz:
Dlaczego ładne dziewczyny robią sobie coś z twarzami.... coś nie tak z mimiką.
krzysztof komorowski
krzysztof komorowski:
ha haa ha dobre
Jurek Janus
Jurek Janus:
To niezły clickbait
ela elunia
ela elunia:
oj....się. ..nadawała. ..o Kubie
To Swen
To Swen:
Jebie Was?
Łukasz Łukasz
Łukasz Łukasz:
Co gowno ten kanał ? 🤮 nic na temat !!! W pole zbierać ziemniaki a nie fałszywe informacje serwować
HEFMAN Jacek
HEFMAN Jacek:
karykatura kobiety z suchym karlem syfilis
Heniu
Heniu:
Kurwy
Nena N
Nena N:
Nie cierpię tego babsztyla.
Barbara P
Barbara P:
Dokladnie gdzie ta rozmowa o wojewodzkim? jak ja nie lubie tej reporterki sorry to za duze slowo go a way
Magdalena Rusnak
Magdalena Rusnak:
Japierdoo chyba wam się tytuły pomylily
Tomasz Sniec
Tomasz Sniec:
Anka wypila za dozo Martini
mell las
mell las:
zdje,cia odzwierciedlaja´twoja´AURA´ENERGIA´WNE,TRZE OSOBY
mell las
mell las:
mi wrzucili serce fizyczne chorego psychicznie rafalá laczka z pabianic zópna narzeczona niema mocnych na MARIOle z warty a ci widze cos´´ kro´tko s´cie,te wl´´osy wygla´d tego z piosenki zakazany owoc chyba psikusa ci zrobili hirurdzy tez´´