Nowe obostrzenia na święta. Zdalna nauka i obowiązkowe szczepienia

Potwierdziły się nasze wczorajsze informacje w sprawie obostrzeń, które wprowadza rząd.Tak jak mówiliśmy będą obowiązkowe szczepienia dla kilku grup i znowu mniejsze limity w miejscach publicznych. Co jeszcze jest w planach i od kiedy o tym Dariusz Ociepa.

Więcej informacji na: http://www.polsatnews.pl/

Polub nasz profil na Facebooku:
https://www.facebook.com/polsatnewspl


Polub nasz profil na Instagramie:
https://www.instagram.com/polsatnews.pl/

Polub nasz profil na Twitterze:
https://twitter.com/PolsatNewsPL

Powiązane wiadomości:

100+ komentarze:

Kuba Kowal
Kuba Kowal:
Jedyna szczepionka która by pomogła naszym rządzącym to solidna dawka ołowiu z automatu. 🤣
Pawel Pablo
Pawel Pablo:
Oby tego człowieka Ministra Zdrowia Spotkała kiedyś odpowiednia Kara za ten faszyzm
teneas
teneas:
Opozycji życzę powodzenia w następnych wyborach z ich żądaniami obowiązkowych szczepień dla wszystkich, przy poziomie 45% przeciwników szczepień w społeczeństwie. Brawo wy. Ja osobiście zastanawiam się czy w związku z obowiązkiem szczepień zwyczajnie nie odejść na emeryturę. Mam jeszcze dwa miesiące na zastanowienie. Ja się szczepić nie mogę z uwagi na alergię. Ale kogo to obchodzi.
Łukasz Fantini
Łukasz Fantini:
w chju mam wasze obostrzenia i szczypawki.
EWA SZYMAŃSKA
EWA SZYMAŃSKA:
Te limity to żenada. A segregacja sanitarna to bezprawie i zupełnie nielogiczne.
b s
b s:
Nie dotyczy zaszczepionych? Przecież zarażają tak samo jak niezaszczepieni
Sara Natasza
Sara Natasza:
mam nadzieję że rządzący odpowiedzą za te wszystkie decyzje.
Basia Pelech
Basia Pelech:
Hmmmm coraz mniej rąk do pracy w służbie dla narodu....
Nie dajcie się, murem za Wami staniemy!!! Dziś Wy jutro My WSZYSCY !!!!
longoponte
longoponte:
Niewolnictwo we własnym kraju! Poziom braku rozeznania przeraża! Cenzura informacji powróciła, niewygodne dane znikają natychmiast w wolnym państwie i internecie. Ludzie gdzie my żyjemy? Napiszmy na tramwajach "nur für geimpfte" i powtarzamy, że Hitler był zły.
Soniek Soniek
Soniek Soniek:
Dziwnym trafem ...jakoś wybrańcy narodu się nie szczepią w sejmie.Czyli mają wyebane na innych,na zdrowie i bezpieczeństwo innych.A wam wciskają żeby się szczepić dla dzieci, babci,kota,chomika...byle się zaszczepić.
bengalt29
bengalt29:
Jezeli zmusza "pewne grupy zawodowe" to co stanie na przeszkodzie do zmuszenia wszystkich? Jestem ciekaw jaki fikołek prawny popełnią celem przepchniecia tego pomysłu. Mundurówka zapewne pokornie sie zaszczepi, ale lekarze nie sa w ciemie bici :D Tu sie moze plan posypać.
Bogna Strzelczyk
Bogna Strzelczyk:
Karma sie upomni I wroci
I do ministra I do plugawych, klamliwych dziennikarzy
Panowie
Zeby skaly sraly, to I tak bekniecie za zdrade, przekupnosc, manipulacje
Martina Stoessel
Martina Stoessel:
Ale Polacy się doczekali .Panie Kraska wyszczepia się bydło .
GreyBow
GreyBow:
Obowiązkowe szczepienia dla 3 grup po to aby można było łatwo spacyfikowac ewentualny bunt.
Zaraz się dobiorą do sprzedawców fryzjerów i taksówkarzy. I kroczkami do celu. A jak nikt się nie zaszczepi to co? Zabraknie rąk do pracy?
Bunt panowie i panie. Spotkajmy się w warszawce!
0:30 Broniarz zdemenciały dziadu A jak będzie rozporządzenie żeby zanurzyć łeb w kiblu to co? Respektować? Jednak powinna istnieć górna granica wieku przy pełnieniu obowiązków na wysokich stanowiskach społecznych
Leokadia Sikorska Mróz
Leokadia Sikorska Mróz:
Właśnie do limitów nie liczy się zaszczepionych a oni już chorują ponownie i zarazają
Kasia H.
Kasia H.:
Ja przyjmę zastrzyk ale tylko gotówki 😊
Czarny Kot
Czarny Kot:
Jeśli ktoś kogoś zmusza do szprycy to każdy kto podniesie za tym rękę sam obowiązkowo jako pierwszy powinien się zaszprycować.
MUTEN ROSHI
MUTEN ROSHI:
Cóż za chorych czasów się doczekaliśmy 🤦
Przemass LWG
Przemass LWG:
Ciekawe ile ludzi wam zlorzy wypowiedzenia tylko potem nie płaczcie że brakuje rąk do pracy.Ja sam odejdę z pracy jak tylko zaczną naciskać nie dam zrobić z siebie niewolnika nie te czasy
EWA SZYMAŃSKA
EWA SZYMAŃSKA:
To co rząd wyrabia to bezprawie! Noremberga 2.0 dla rządu.
beata furgała
beata furgała:
Od 1 marca będzie obowiązek zaszczepienia dla trzech grup medyków - zapowiedział Adam Niedzielski, minister zdrowia. Tyle, że szczepienia przeciwko Covid-19 nie będą uznane za obowiązkowe, ale ich posiadanie będzie wymogiem dopuszczenia do pracy👏Jedno zaprzecza drugiemu😁
Gosia Pow
Gosia Pow:
Nie dla szczepień. Zacznijcie leczyć.
Anna Bilska
Anna Bilska:
Stop segregacji sanitarnej. Stop tego całego cyrku !!!
Monika Budzynska
Monika Budzynska:
Malymi krokami zmuszaja ludzi do szczrpienia sie Brawo brawo Siłą nie mogą zmusić To podstępnie Zakazy nakazy itp
Todo Bien
Todo Bien:
Idea ArbeitMachtFrei jak widać jest ciągle żywa wśród polityków i opłacanych ekspertów.
zxcvbnm
zxcvbnm:
Zbrodnie covidiańskie-antypolskie a nie "obostrzenia" !
Snake
Snake:
Wypędzimy ich naszego pięknego kraju.
Grazyna Maria
Grazyna Maria:
POLSKO opamiętaj się czy chcesz przypodobać się światu czy Bogu .Pan Jezus powiedział do Siostry Faustyny .:Polskę szczególnie umiłowałem jeśli bedzie mi wierna wyższe ja w potędze i świętości i będzie iskra która przygotuje DRUGIE PRZYJSCIE JEZUSA
Piotr Majewski
Piotr Majewski:
Ja wiedziałem że w święta i sylwestra znów będą "obostrzenia".Nie tak drastyczne jak w tamtym roku ale będą Miesiąc wcześniej.
kukułeczka
kukułeczka:
Bardzo dobrze powiedziala pani Ania 👍👍👍teraz przymus jest na medykow ,nauczycieli ,mundurowych .a za chwile beda musieli wszyscy 😦😦to skandal jest 🙉🙉🙉🙉
Aga Polka
Aga Polka:
*Francuski Senat odrzuca plan obowiązkowych szczepień 14 października 2021* . Projekt ugrupowania socjalistycznego, który chciało wprowadzić obowiązkowe szczepienia przeciwko_David dla wszystkich, został odrzucony w pierwszym czytaniu przez Wyższą Izbę Parlamentu Francji wynikiem 262 głosów przeciw i 64 głosów za.
Dawid Power
Dawid Power:
szczerze to juz sam nie wiem kim bardziej gardze...tymi co robia nas tak bardzo w hu...ja czy tym ktorzy tak bardzo daja sie w niego robic ...oh juz wiem,gardze obydwoma grupami
Piotr Polizio
Piotr Polizio:
Jak się okazało,w Singapurze odkryli ze jest to bakteria którą można normalnie wyleczyć
Joanna D'Arc
Joanna D'Arc:
Wolność jest nam dana i zadana!
Spadajcie na drzewo!
Halina Molenda
Halina Molenda:
Panie Szudlzynski. Bardzo chcialabym dozyc dnia, gdy zostanie Pan pozbawiony prawa wykonywania zawodu.
Wielebor Dębski
Wielebor Dębski:
Jakie rząd przewidział kary dla producenta szczepionek za NOPy? Jak mnie szczepionka przykuje do łóżka to kto utrzyma rodzinę? Niedzielski z własnej kieszeni? Pieniędzy podatników nie chce bo oni nie podnoszą tak [email protected]#$skich pomysłów
Lindorm
Lindorm:
0:22 przewijajcie sobie, to słowo powiedziane w ten sposób mówi wszystko.
Macio
Macio:
Ja się zaszczepie ale tylko sputnikiem ale nie jest dostępny nie wiem dlaczego
pablox11NEW
pablox11NEW:
Życzę powodzenia przy wyborach
Timo Thy
Timo Thy:
Ludzie jak wybierzecie ich w następnych wyborach to macie nie równo pod sufitem
Kamil S
Kamil S:
Kraska ostatnio rozwalił limuzynę. Ciekawe czy te szczepionki chronią przed wypadkami 😂
beata furgała
beata furgała:
Nikogo nie można zmusić do szczepienia Nikogo!
Grazyna Maria
Grazyna Maria:
15. 1,Nie będziesz miał bogów cudzych przede Mną Jam jest Bóg twój którym cię wywiódł z ziemi egipskiej z domu niewoli. 5 .Nie zabijaj
Aga Polka
Aga Polka:
*Giblartar* najbardziej zakeczupowany kraj na świecie powyżej 99% właśnie odwołał wszystkie uroczystości zaplanowane na koniec roku z powodu wzrostu liczby chorych na srovid.
Amigo
Amigo:
Służby mundurowe do szczepienia obowiązkowego. Czy ktoś chce osłabić nasze wojsko i służby?
Jolanta Kwaśniak
Jolanta Kwaśniak:
Myślę i mam nadzieję że Rząd do marca poda się do dymisji. A w najbliższym czasie staną przed Sądem w Norymberdze. To co się dzieje,to holokaust.
halina sadowska
halina sadowska:
Obudzcie się ludzie...to jest bezprawie
Jacek Nowak
Jacek Nowak:
miałem covid przechorowałem, szczepić się nie będę
Jerzy Tomczuk
Jerzy Tomczuk:
Apeluje do samobojcow..." Szpryca dziala
Waldemarius ImbrykArt
Waldemarius ImbrykArt:
Może by tak Polsat to podał, wywiad dr Michael Yeadon.
RaV_GaminG
RaV_GaminG:
Proste pytanie po co się 💉 SZCZEPIĆ 💉 skoro szczepiony też może zarazić Polski system to dno
Daniel Nowakowski
Daniel Nowakowski:
Ja mam fajna propozycje na zdalne obostrzenia....a mianowicie... politycy,urzedasy i media... ZDALA OD LUDZI!!!!!!!!! wtedy bedzie najlepsze zapobieganie tej sciemie
Anon Anon
Anon Anon:
Już się zaszczepiłem sputnikiem na bazarze w białej podlaskiej od braci z Rosji . Przyjąłem 5 dawek. Dwie na zapas
YETTÏ
YETTÏ:
no ale jak to?Po raz kolejny oszukują ludzi..
Maszi
Maszi:
I się zaczyna potologia.I tak nic to nie daje ja mam ciotkę która się zaszczepiła i co zmarła na ten kur...d :)
ok ok
ok ok:
Pierdolcie się. Ja się nie dam, jak przyjdą po mnie. Ja się postawię, bo wolę umrzeć wolny, niż żyć zniewolony i obdarty z godności.
teneas
teneas:
Zna ktoś dobrego prawnika od pozwów dyskryminacyjnych? Przymusowe szczepienie wybranych grup społecznych, to dyskryminacja. Konstytucja zabrania dyskryminacji. I jeszcze pytanie: warto się sądzić w Polsce czy od razu uderzać do Trybunału Praw Człowieka?
Maria Warchol
Maria Warchol:
We wloszech tez sie zaczynalo od sluzby zdrowia a grudzien 2021 wszyscy musza byc zaszczep7eni nie wejdziesz do baru autobusu sklepu szpitala bez szczypawki
John Rambo
John Rambo:
Zablokują wam konta w bankach, wyeliminują gotówkę i się każdy z was zaszczepi, proste. Uderzenie w finanse jest najskuteczniejsze
Edyta Edzia
Edyta Edzia:
Mogą mnie cmoknac i tak się nie zaszczepie po knajpach teatrach i kinach nie chodzę siedzę w domu jedynie na święta spotkam się z rodziną i gówno mi zrobicie edi
Justyna
Justyna:
Politycy tez MUSZĄ się szczepić???
Alechandro Roberto
Alechandro Roberto:
⭐⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐ !............
PAWEŁ GAWEŁ
PAWEŁ GAWEŁ:
Jeśli ludzi się ten co myśli że nas w przyszłości to nie dotyczy to jest w błędzie. Pozdrawiam
Ekonomista Niedzielski
Ekonomista Niedzielski:
Ekonomista niedzielski zmienia zdanie co chwile no psychiczny ^^
DAEIUSZ MITURSKI
DAEIUSZ MITURSKI:
Już kurwa nie mogę na nich patrzeć a słuchać tym bardziej ! Nigdy już na nich nie zagłosuje ! ! !
Aga Polka
Aga Polka:
*Sad Okręgowy Stanów Zjednoczonych Wschodni Direct Missouri, Stan Missouri* w sprawie _4:21-cv-01329-MTS_z 29 listopada 2021 *sprzeciwił się* federalnemu mandatowi szczepień _CMS_w placówkach opieki zdrowotnej narzuconemu przez administrację prezydenta_Bidena.
Michał Kwiatkowski
Michał Kwiatkowski:
Zobaczymy jaką forme to w ogóle przybierze, bo jest duża szansa, że obowiązkowe szczepienia nievwejdą, bo prezydent jest przeciwny, a jeśli to zrobią rozporządzeniem, to w sądzie bedzie można bez problemu wygrać taką sprawe. Czarnek jest przeciwny obowiązkowym szczepieniom nauczycieli, a Janusz Kowalski mówi, że w ogóle nie było rozmów na ten temat, wiec widać, że te rzeczy wychodzą z samego ministerstwa zdrowia.
Stary Wilk
Stary Wilk:
Niedzielski nie strasz ,nie strasz bo się zesrasz.
TaMara
TaMara:
wszczep sobie mózg Kraska....za chwilę zostaniemy bez lekarzy i żołnierzy
Krzysiek D
Krzysiek D:
Dziękuję polsatowi za banowanie niektórych niewygodnych wypowiedzi,wiadomo, że jesteście anty Polakami.
Dobra nowina
Dobra nowina:
Precz w Rządzącymi, wrogami ludu i Konstytucji Polskiej.
tego tutaj
tego tutaj:
Od 1 marca planuje parę interesów na mieście, no kto mnie zatrzyma, policja 🤣🤣🤣ci co będą to będą zaszczepieni
beata furgała
beata furgała:
Nikogo nie można zmusić do szczepienia
Jagoda Puczel
Jagoda Puczel:
Więcej niż połowa jest szczepionych, a więcej choruje niż w ubiegłym roku.
Tego nie rozumiem!!!!
Iza SZ
Iza SZ:
Ludobójstwo na masową skalę!!!!
Stanislawa Sakowicz
Stanislawa Sakowicz:
Swieto..chanuki..juz..przeszlo..i..trup..sciele..sie..na..ulicy..szczepcie..sie..szybko..bo..zabraknie..szypawek.......spieszmy..sie..bo..ludzie..tak...szybko..odcho...............
Spokój Ducha
Spokój Ducha:
Polska to nie Austria czy Portugalia. Zaczepilo się 40% (wcale nie zadne 50%). Większość jest przeciwna od początku, a z tych 40% też już wielu przejrzalo na oczy i nie będą uczestniczyć w kolejnych szprycaowaniach. Miała być ostatnia prosta, a to rondo, więc wielu ludzi, którzy dali się nabrać wam tego nie wybaczą. Nic nie możecie! Ludzie mają w d... wasze rozporządzenia.
Janina Hutny
Janina Hutny:
Co skończyły się nagrody 🤑🤑
Majoros suchodeles 💪
Majoros suchodeles 💪:
Ciekawe kto pójdzie do pracy to jest bzdura
Julka Olszewska Olszewski 💜🐼💕🌷
Julka Olszewska Olszewski 💜🐼💕🌷:
Hip hip hurra ! Zdalne 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🙏🙂Mamy to !
Piotr Piotr
Piotr Piotr:
Kamper już kupiony ;) oszczędności są , trza spierd ...
Joan Sca
Joan Sca:
na rocznice stanu wojennego segregacja społeczeństwa
Jarek Nowak
Jarek Nowak:
Wszyskto niezgodne z Konstytucją !
Łukasz Łepek
Łukasz Łepek:
Nie wlicza się zaszczepionych a oni zarażają hahahahaha
Wopat Wopat
Wopat Wopat:
W glowach sie poprzewracalo politykom. Chyba nie ma nikogo, kto nie chcialby juz jak najszybciej wymienic sklad parlamentu
anelua kosa
anelua kosa:
Jestem głucha na dwa ucha...szczepicie nas medyków zobaczycie, że za parę lat nikt tu nie będzie pracować...lepiej powiedzcie ilu już odeszło pracowników bo ma was docyc i waszych kłamstw....a szczepić się nie będę nie macie prawa mnie wyrzucać....konstytucją chroń nas
Marcin Sztjen
Marcin Sztjen:
Kraska Sraska Simon Niedzielski Grzesiowskim Horban jesteście dnem totalnym
Kamil
Kamil:
Śmierć wrogom ojczyzny !
rtoiP
rtoiP:
Konstytucja!!!
legne legne
legne legne:
Pamietajcie polityczki ludzie pierwsze co to wam wypierdolą, to tylko kwestia czasu
papik152
papik152:
Mam nadzieję, że piekło istnieje....
halina sadowska
halina sadowska:
Dlaczego ludzie się godzą....czas się obudzić
Justyna Eska
Justyna Eska:
Będą rozliczeni za to .
Nie pozdrawiam Nie polecam
Nie pozdrawiam Nie polecam:
Obowiązkowe niszczenie ogranizmu spoko. Wiadomo było że będą wkurwiac ludzi na święta bo to normalna zagrywka. Lepiej niech się wojną zajmą
Kristian Lopez
Kristian Lopez:
Kurwa co za chore Państwo😲😱Niedzielski jesteś.....
nieboszczyk221
nieboszczyk221:
To są tylko obostrzenia także luz xd, gorzej jak będzie podjęta ustawa i przejdzie przez sejm senat i duda podpisze 🙈..
Majster Boner
Majster Boner:
W Niemczech to nawet nie wejdziesz do sklepu budowlanego bez certyfikatu szczepionkowego a myślę że kwestia czasu i sklepy spożywcze też będą otwarte tylko dla zaszczepionych
Jan Nowak
Jan Nowak:
Kupujcie broń i się broncie
Kamil S
Kamil S:
Co Niedzielskiemu zrobił ten pop? 😂
Costerron CK
Costerron CK:
Niedzielski będziesz się smażył w Piekle a jak ja tam trafie... to zero Litości dla podobnych którzy mordują dla zysku