"Ósma Liga Mistrzów" - odc 17 - Złota Gała po Francusku

Aby przyspieszyć produkcję następnego odcinka "Ósmej Ligi Mistrzów":
1. Zainstaluj darmową apkę do typowania meczów NOINN http://onelink.to/noinn
2. Dołącz do kartofliskowej ligi wpisując kod "DUPA"
3. Typuj mecze najniższych lig w Polsce
4. Do wygrania koszulki meczowe zespołu Kartofliska i książki sportowe od LaBotiga.

► Kartofliskowy HIPERMARKET z koszulkami :P http://www.kartofliska.com

Powiązane wiadomości:

100+ komentarze:

TOMASZ KAROLAK
TOMASZ KAROLAK:
Jescze nigdy tak szybko pornhuba nie wyłączyłem
Michael Messi
Michael Messi:
Samobójczy hat-trick to naprawdę niesamowite osiągnięcie xd
Karol Wojdyła
Karol Wojdyła:
''Ten mecz jest jak korzeń z każdą minutą poziom idzie w dół"
XDDDDDDDDDDD
El Polako
El Polako:
Przez pandemię natura się odradza:
Zwięrzęta: wracają do miast
Kartofliska:
Łukasz Frydrych
Łukasz Frydrych:
Pan Waldemar powrócił :D
bercikwola96
bercikwola96:
- ,,Podejrzewam, że już biało w oczach ma...''
- ,,Dobrze ze nie w nosie'' XDDDDDDDDDD
Fan Dziennikarza lubiącego pączusie
Fan Dziennikarza lubiącego pączusie:
O żesz kurwa!
Barney
Barney:
"O żesz kurwa, ja pierdole" Stęskniłem się za tym 😂
Prof. Iwan Niczypuruk Yebiewdenko
Prof. Iwan Niczypuruk Yebiewdenko:
5:55 "A teraz pomalutku, małymi kroczkami" Hahaha ale jebłem
SettingsYoutube
SettingsYoutube:
4:45 Bardzo Szanuje Panią Zosię, za pasję do futbolu, rzadko sie zdarza kobieta trener, naprawdę szanuje, jest Pani wspaniała !!! 💪💪💪😁
Bartek W.
Bartek W.:
11:03 Allison Becker na ławce.
Szczytomaniak
Szczytomaniak:
Netflix off, hbo go off, amazom prime off... Ósmaaaa ligaaa mistrzów 😍 na żaden serial tak nie czekałem jak na kolejny odc 8lm
greg lee
greg lee:
Żałosny poziom. Było wspaniale
Kuba 1906
Kuba 1906:
Warto było czekać...
Popcorn w dłoń i oglądamy B)
DRAKONOV1
DRAKONOV1:
8:53 - Panie Prezesie, Pan gra dzisiaj?
- A co? Nie mogę? XD
Tomasz Grabowski
Tomasz Grabowski:
A już miałem uprawiać seks z żoną... ale skoro pojawiła się nowa 8 LM...
Clash Mods
Clash Mods:
,,Tę walkę mógłby przegrać tylko Marcin Najman"
shuttze
shuttze:
kiwający się grubas w swoim polu karnym podczas dezaprobaty swoich kolegów z zespołu to czyste złoto
remio81
remio81:
4:44 powstrzymanie się roku, -o żesz... ja pierd...dzielę XD
Rapax
Rapax:
Wrócił :D dawaj jakiś nr. konta, żeby wesprzeć ten jakże piękny kanał :D
Sołtys
Sołtys:
9:57 i ci rezerwowi jedzący chipsy hahah
Rychu Beta
Rychu Beta:
8:45 :D hahaha to jest deptak na wembley dopiero :D
PolishFreekicker
PolishFreekicker:
O cię chooy, jak tęskniłem ❤️❤️❤️❤️❤️
Janusz Tracz to mój idol
Janusz Tracz to mój idol:
1:23 jakoś mi jej szkoda xD
KapitanZodiak
KapitanZodiak:
Nie wierzyłem, że ten dzien wreszcie nadejdzie <3
Karol Kocon
Karol Kocon:
nie powiem, chyba najlepszy odcinek "ósmej" w tym roku :D
nathandrel
nathandrel:
Ach jakże wspaniałe znów było zobaczyć pana Waldemara i zaczerpnąć z jego eksperckiej krynicy.
Mateusz Święszkowski
Mateusz Święszkowski:
"Da sędzia ten gwizdek, ja go przedmucham" XDD
JaMłasica
JaMłasica:
Moje ulubione tło, cerata znowu się pojawiło :)
Piotr K.
Piotr K.:
Cieszę się, że wrócił program dla prawdziwych koneserów futbolu. Pozdrówki
maZ
maZ:
o kurwa!!! 8 liga mistrzów :DD
All cars LED
All cars LED:
Jesteś najlepszym zawodnikiem meczu?! Pierwsze słyszę 😂
Karol Kajdan KWiN
Karol Kajdan KWiN:
Ejej nie wolno się śmiać juz z okregowki bo tam peszkin gra
Kamil Production
Kamil Production:
10:52 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Attero PL4509
Attero PL4509:
"Ożesz kurwa!"
BOR0u
BOR0u:
Legend's never die 🔥🔥🔥
teOdor
teOdor:
Płaczę ze szczęścia, wróciła najlepsza seria na youtube ❤️
Łukasz Wilga
Łukasz Wilga:
Wróciła najlepsza seria na ŚWIECIE!!!
Liderus
Liderus:
To jest złoto <3
Mrrrglllrrr
Mrrrglllrrr:
6:02 "Idę albo nie idę!"
Mateusz Karczewski
Mateusz Karczewski:
11:14 xd
cimson uwu
cimson uwu:
ktoś: Legendy nie wracają
Kartofliska i 8 LM: Przytrzymaj mi piwo
Dzióbel
Dzióbel:
Ja jebie....,aż poszedłem na kibel i obejrzałem całą reklamę...🥰
Bat Bandit
Bat Bandit:
Coś pięknego! Doczekaliśmy się! Dzięki rzeźnik 🙌💪
Zorlac 303
Zorlac 303:
''Dołącz do kartofliskowej ligi wpisując kod "DUPA"'' XDDD
Vaneks Vaneks
Vaneks Vaneks:
"OŻesz kurwa"
MountainMan
MountainMan:
"Ten mecz jest jak korzeń.."🤣🥇🏆
Łukasz Drifter
Łukasz Drifter:
ŁAAAAAAAAAA!!! 8 liga : DDDD
_NOLICZEK_ :3
_NOLICZEK_ :3:
4:31 dla takiej trenerki bym tam grał xD
SavIck
SavIck:
NO WYBIJ TO DO CHUJA~! JA PIERDOLE! wspaniałe widowisko i ta atmosfera :D
Jakub Pilarski
Jakub Pilarski:
Pan Waldemar ❤
lunecker
lunecker:
Ej halo ale odcinek 17 juz byl ;D
Jakub Trześniowski
Jakub Trześniowski:
1:35 :D
Michał Kicek
Michał Kicek:
0:57 Zidane
BAXXTER19
BAXXTER19:
"Piasek potworów" idzie sub
Leonardo Fibonacci
Leonardo Fibonacci:
5:56 Gdy koncze ogladac Osma lige mistrzow tez mi tak zal wrocic do lozka po 4 paku w 13 minut.
Kartofliska
Kartofliska:
Aby przyspieszyć produkcję następnego odcinka "Ósmej Ligi Mistrzów" :P
1. Zainstaluj darmową apkę do typowania meczów NOINN http://onelink.to/noinn

2. Dołącz do kartofliskowej ligi wpisując kod "DUPA"
3. Typuj mecze najniższych lig w Polsce
4. Do wygrania koszulki meczowe zespołu Kartofliska i książki sportowe od LaBotiga.

► Kartofliskowy HIPERMARKET z koszulkami :P http://www.kartofliska.com
karlystian
karlystian:
Zdecydowanie na to nie zasłużyliśmy, ale było to nam niezbędne <3
Janeeek
Janeeek:
ŁOOOOO nareszcie 8 liga mistrzów! Łapa w górę i oglądamy
Seru Meru
Seru Meru:
Świat staje się szczęśliwszy :)
Pokineusz
Pokineusz:
1:52 jaki piękny tekst :)
LubimySie3
LubimySie3:
Coś pięknego ;)
Dziuberto Ofiszjal
Dziuberto Ofiszjal:
Obstawione mecze i myślę że będzie że mnie "ekspert"
Majsteroo
Majsteroo:
Panie, toć odcinek 17 już był 😆
Monkey D. Zubra
Monkey D. Zubra:
Nie wierzę

Łatwiej trafić w kukurydzę niż do zeszytu Pana Waldemara Hahahahaha leżę
Tomas
Tomas:
0:51 moje boisko <3
Novall ™
Novall ™:
8:42 XD
kozak
kozak:
Ło matko nie wiedziałem że dożyje tego dnia♥️😍
Janusz Somsiad
Janusz Somsiad:
myślałem że tego nie dożyję a jednak <3
mario bross
mario bross:
Chrząstawa gol, lalalala, hej chrząstawa gol ! :D
Marcin Izdebski
Marcin Izdebski:
Coś pięknego! 😎
Jakub Balant
Jakub Balant:
jasny chuj, 8 liga <3
Mateusz Hlib
Mateusz Hlib:
1:37 myślałem ze to Karolak 😂😂😂
TheBlaze Punk
TheBlaze Punk:
Najlepsza seria... najlepsza. :D
Tomasz Figiel
Tomasz Figiel:
7:18 i po co pytasz jak wiesz...
Dziuberto Ofiszjal
Dziuberto Ofiszjal:
8 liga mistrzów ♥️
2sdd
2sdd:
1:26 ale piekna sedzia
Lolą Blą
Lolą Blą:
o żesz kurfa! aż mi fujarka drgnęła z wrażenia!
Peter
Peter:
1.20 min. A gdzie taki piękny stadion?
B. Chudinho
B. Chudinho:
8:34 Jude Law
/root sqf
/root sqf:
10:51 "szczura jakiegos masz ?" Dopinguja sie chlopaki
Jaruzel 85r
Jaruzel 85r:
666 miałem taki numer na nadgarstku gdy się urodziłem mam do dziś tą Pamiątkę dzięki mojej kochanej mamie ❤ i parę innych równie cennych rzeczy dziękuję!...
IgaN
IgaN:
Tego mi brakowało 😂
Arkadiusz :D
Arkadiusz :D:
hahaah zajebiste :D
decimus
decimus:
złota gała po francusku, mistrz :)))
bsk wake
bsk wake:
nooo! w końcu :D
Wioletta Jastrzębska
Wioletta Jastrzębska:
A to nie 18 odcinek?
MemeMan
MemeMan:
5:33 XDDDD złoto
Paweł Koźma
Paweł Koźma:
Najlepsza seria pod słońcem wróciła 😁😁😍😍
Kamil Wiśniewski
Kamil Wiśniewski:
8:35 George Russell między wyścigami w F1 pogrywa w piłkę w polskiej okręgówce. Szacunek!
# Emil
# Emil:
Zajebiscie, w końcu 👍
gumcias
gumcias:
Wkradła się mała pomyłka w numeracji odcinków, 17 w zeszłym roku dodany, a ten jest 18 🙂
Krzysztof Pałucha
Krzysztof Pałucha:
Eee tam, nie będę się spowiadał..
..z tego odcinka :D
8LM zawsze na propsie
Lukasz Stanek
Lukasz Stanek:
Noż wreszcie :-)
QarolQ TV
QarolQ TV:
Zapraszam Do Łęga woj.Pomorskie ostatni sezon ponat 100bramek straconych I tylko 6 strzelonych .
5 liga Gdańska B klasa
Tazz
Tazz:
3:25 a nie przy piatej xD?
Szumimajster
Szumimajster:
Tak szybko odcinki wychodzą, że aż numery odcinków się autorowi pomieszały, rozumiem doskonale
person GG exe
person GG exe:
A może by tak pan komentator z ósemej ligi do ligi mistrzów poszedł? :D
filon1995
filon1995:
8 liga mistrzów < 333333333333333333
Tęskniłem!
Francuz in Poland
Francuz in Poland:
1:55 : "Zapraszamy Państwa na wpierdol... i to konkretny" hahaha umieram kurwa !