PRIME MMA ZADYMA: Kruszwil vs Kamerzysta (FACE 2 FACE)

Ruszamy z cyklem ZADYMA! Na pierwszy ogień konfrontacja KRUSZWILA i KAMERZYSTY! Start: czwartek 27.01 godzina 20:00 NA ŻYWO

Kup bilet na galę ➡️ http://www.eventim.pl/artist/prime/
Wykup PPV ➡️ http://www.primemma.tv/#/

GALA PRIME SHOW MMA - 19.02.2022!


Obserwuj nas!
Instagram ➡️ https://www.instagram.com/primemma.pl/
Facebook ➡️ https://www.facebook.com/primeshowmma
TikTok ➡️ https://www.tiktok.com/@primeshowmma
Twitter ➡️ https://twitter.com/PRIMESHOWMMAPL

Powiązane wiadomości:

100+ komentarze:

Blueman 96
Blueman 96:
zajebisty face 2 face dawno się tak nie uśmialem 🤣 czekam na odcinek z soroko i stiflerem
Martyna
Martyna:
Nie znam zbytnio ani jednego ani drugiego ale jednak patrząc na to spotkanie to Kruszwil rzeczywiście był strasznym stypiarzem, aż do przesady. Gdyby nie Kamerzysta to by siedzieli w milczeniu albo spali.
Patryk
Patryk:
Ktoś liczył ile razy kamerzysta tego jagera przełożył 😂
Daniel Arys
Daniel Arys:
Najlepsza walka już się nie moge doczekać! 😊
Magdalena Kupińska
Magdalena Kupińska:
Przykro się ogląda dwóch chłopaków, którzy niegdyś byli dla siebie najlepszymi przyjaciółmi.
Mate0
Mate0:
japierdole jak mi brakowalo takiego kamerzysty XDDDD
Karolinq xvy
Karolinq xvy:
Ej dodajcie całą transmisję PRIME MMA!!!!
MotocyklemPrzezSwiat
MotocyklemPrzezSwiat:
Kamerzysta zrobił robotę :) dymy 11/10
Weronika Kubon
Weronika Kubon:
Kamerzysta chyba w szachy gra ta butelka 😂
~LorensWhyNot~
~LorensWhyNot~:
uśmiałam się oglądając to
ola
ola:
zadyma kamerzysty coś pięknego dzięki dobranoc
Marsox
Marsox:
Jak bym oglądał marka to bym wyłączył po 3 minutach a kamerzysta tak się wkręcił ze oglądałem do końca 😀
Piotr Malinowski
Piotr Malinowski:
Podoba mi się ten kontrast. Z jednej strony obelgi, krzyki, bluzgi. Z drugiej strony biały obrus, sommelier, ananasy, majonezy. Fajnie to wykminione.
Bydgoszcz - miasto w odleglej galaktyce
Bydgoszcz - miasto w odleglej galaktyce:
5:24 stare dawne czasy sie przypominaja jak Kruszwil tak ironicznie mowil
Gabriela Sudol
Gabriela Sudol:
Ja oglądnęłam to i cieszę się, ze był tam Łukasz bo tak na prawdę Łukasz ma to we krwi. Ma we krwi umiejętności robienia dymów i gdyby nie on to nie wyobrażam sobie jak nudna byłaby ta zadyma. Marek to straszny nudziarz próbuje pokazać, ze jest mądrzejszy i doroślejszy, ale ludzie czekają ma show, a nie na granie 70 letniego faceta. Tak samo jak wywiady Marka porównać wystarczy wywiady Marka z wywiadami Łukasza i można zobaczyć, ze Marek ma dużo za uszami próbuje się wywijać z odpowiedzi na pytanie zmieniać temat tutaj akurat prowadzący nie daje za swoje i tak formułuje pytania, żeby pokazać, ze większość słów kruszwila to kłamstwa. Mi się podoba postawa kamerzysty, który ma wszystkie pytania dopowiada nie ważne czy są one związane z Kasią czy z więzieniem, ale nie omija pytań i widać, ze udziela wyczerpujące i rozumne odpowiedzi. Nie mogę się doczekać konferencji 2 mam nadzieje, ze kruszwil zrobi większe dymy. Widać raczej, ze ponowię wolą robić dymy pod Macdonaldem, gdzie są tłumy ludzi, a kiedy maja szanse spotkać się tak na prawdę w 4 oczy nie potrafią powiedzieć co o sobie myślą tylko maja jakieś hamulce. Dobrze, ze Łukasz się napił to przynajmniej dał się ponieść i pod koniec mówił to co przychodziło mu na język 🔥🔥
Karolina B
Karolina B:
Wreszcie przyszedł ktoś kto wie po co jest taki format. Kruszwil stypiarz myśli że jak nie będzie na nic odpowiadał to wyjdzie na mądrzejszego, niestety widać tutaj dominację Kamerzysty nad nim w każdej płaszczyźnie.
lukanio
lukanio:
Ja się kamerzysty nie boję on się mnie powinien bać 🤣🤣🤣🤣🤣
Adi Admirał
Adi Admirał:
Mimo ze jestem za Kossakowskim przeciw Kapeli to pinglarzowi ewidentnie sodówa zaczyna uderzać do głowy.Co do Kamerzysty jest mega zarozumiały ale dobrze ze nie dał sobie wejść na głowę zaś Kruszwil za spokojny bankowo ma na niego kamerzysta haki i się boi ze ten je użyje dlatego siedzi cicho : ] Wracając do Kossakowskiego dobrze kombinuje walka z kamerzystą to mega wypłata dla niego lecz coraz mocniej wali od niego cringem :]
Lilia wodna 87
Lilia wodna 87:
Fajnie się oglądało a kamerzysta rozwalił system
Xver pt
Xver pt:
Jak tak siedzę i oglądam to mam wrażenie że jest to zadyma sytuacji kamerzysty A nie kamerzysty I kruszwila
Mór Da
Mór Da:
Prime wzięliście błaznów do walki gratuluje
Ash
Ash:
To było najlepsze F2F ostatnich lat
Zajebiscie było i czekam na prime bardziej niż na High league
Powodzenia💪
GABIX
GABIX:
Lepiej marketingowo to byłoby zrobić tą zadymę jako ostatnią
bógkrów bógkrów
bógkrów bógkrów:
zadyma musi być na wywiadach
seba sław
seba sław:
Orlen niedługo będzie mógł zrobić swoją galę, Orlen MMA... Promocja za darmo, chcesz się bić dawaj pod Orlen 🤣
madara27a
madara27a:
Nie no można nie lubić kamerzysty bo serio toksyczny gość. Ale dla mnie tutaj akurat wygrał i odwalił całą robotę.
???
???:
Za 100 tys to bym z łóżka nie wstał hahaha
Oliwciaa Kozlowska
Oliwciaa Kozlowska:
Ej co to za gorące pytania skoro kruszwil zmienia temat przy każdym pytaniu 😆😆😆
Javaman8
Javaman8:
1:34:25 najlepszy moment
Wargorek
Wargorek:
ŁUKASZ W. Ma dobre gadane i na wszystko odp. I ma dobry mózg do interesów oraz każdy mu wierzy w słowa bo nie grzeszy inteligencja, lecz nie zapominajmy ze okradł ludzi na SMS i zrobił wiele złego... A Marek K. Także nie jest święty.. Nie jestem ani za jednym ani za drugim... Nie zapominajmy o tym co było i będzie internet i TV kłamią w 99% pozdro dla kumatych a co się działo po za kamerami nigdy się nie dowiecie.
STAG
STAG:
Zajebisty face to face!
SNAKE SNIFF
SNAKE SNIFF:
KAMERZYSTA SZACHUJE BOOTLAMI XD
Vato Loco
Vato Loco:
no w koncu, ktoś sie nie pie^*oli w poprawności polityczne! Brawo Marek i kamerzysta, karzeł to karzeł i tyle.
Daniel Cici
Daniel Cici:
Kozak było jak dawne fame MMA dajcie całe video bo chciałem powtórzyć , Królu nie wychodz do walki niech Mateusz wyjdzie do kogoś innego w MMA to będzie ciekawsze a ty ,ostaw swoje wyjścia do innych zawodników w boksie 🥊
Klaudia Przybylowicz
Klaudia Przybylowicz:
Bardzo fajnie się to oglądało Kamerzysta rozwalił system 🔥❤️ Czekam na kolejne f2f
MotocyklemPrzezSwiat
MotocyklemPrzezSwiat:
Ogólnie Kosakowski się ośmieszył a kamerzysta zrobił robotę..
miki
miki :
Kamerzysta wygra na 90%
Magdalenka
Magdalenka:
„Długi okres czasu” 😂😂😂😂
NICOLA GREINERT
NICOLA GREINERT:
Kamerzysta gra w szachy, zrobił robotę
〈 orz 〉
〈 orz 〉:
cos pieknego. to najlepszy cage ever
Aneczka04
Aneczka04:
Wiadomo że najlepsze dymy Kamerzysty, chociaż śmiesznie było. Po to są te gale, ludzie po to tu przychodzą i chłop dobrze robi, a nie że tylko siedzi i czeka na Bóg wie co.
chujciwcycki
chujciwcycki:
1:51:40 dobry storytelling 🤣
Cold Void
Cold Void:
Aha, on powiedział "za duże ego", a ja zrozumiałem "za dużego" xD
michael82_991
michael82_991:
Kamerzysta extra ciśnie, zajebiście xdddd
Patrycja Dukała
Patrycja Dukała:
Kurde jedno mnie ciekawi czy kamerzysta tak gra takiego uczciwego wobec Marka czy naprawdę jest szczery , wierzę że ma dużo informacji które by marka pogrążyły ,Markowi jest głupio bo tak na niego nagadał , widać to po tym jak go broni gdy ktoś go np obraża ,więc daje mi to do myślenia 🤔 a wy co myślicie ?
Kacper Żądełek
Kacper Żądełek:
ZAJEBISTA WALKA POZDRO ŁUKASZ
SAMI
SAMI:
Ogólnie to od dzisiaj mam ogromny szacunek do adixa który zadzwonił w okolo 31minucie. Nie wyzywał nikogo nie byl źle nastawiony jak i do Łukasza (kamerzysty) jak i do Marka (kruszwila)
McFry
McFry:
Niestety Kruszwil nie nadaje się do gal tego typu :)
OneMore
OneMore:
Kamerzysta ma śmiech choćby koń na blachę loł 😂
Kinga Sypniewska
Kinga Sypniewska:
Kamerzysta wyszedł zajebiście, a kruszwil był za sztywny 🤪
Aneczka04
Aneczka04:
Mnie Marek już wkurza, daje Łukaszowi tyle zarzutów, a jak przychodzi co do czego to zmienia temat i ucieka od odpowiedzi. Zero wiarygodności, a Kamerzysta dobre argumenty umie mu postawić chociaż i się nie gubi w tym co mówi, tak jak Kruszwil.
repjal
repjal:
przeciez to sa przyjaciele , ktos kto tego jeszcze nie zauwazyl to pajac ogolnie wielkie propsy obydwu kibicuję
Adison bambino
Adison bambino:
Myślę że kruszwil stracił w oczach wielu, i że Łukasz będzie win
Gaster W.D.
Gaster W.D.:
28:10 To jest hit masz jakieś pytanie? ,,tak ale ja jeszcze chcę się odnieść do tego" oki ale to streszczaj się, bo czasu nie mamy ,,ok, wszystko zaczęło się kiedy byłem dzieckiem" XDDDD
Baczo
Baczo:
ale Piast rozjebał system
Filip Koter
Filip Koter:
KASJO VS MURAŃSKI w końcu gala nabiera rozpędu i jesli tej walki nie będzie nie kupię PPV
Majzel
Majzel:
Zadyma!
p_a_u_l_i_n_k_a____
p_a_u_l_i_n_k_a____:
kamuś się zarąbiście bawi haha i tak ma być
ktoś B3
ktoś B3:
jestem za Markiem ale gdyby nie Lukasz to taka stypa by byla
seba sław
seba sław:
Czemu tak skrócone? Dlaczego całość nie została wrzucona?
Jackie Sparrow
Jackie Sparrow:
Ja jestem za Markiem, ale Lukas też git, powodzenia chłopaki ♥ 😊
Diablo Diablo
Diablo Diablo:
Team zadyma kamerzysty
Funia
Funia:
Super jest Kamerzysta i Kruszwil🤗🤗🤗
Fabian Garbarczuk
Fabian Garbarczuk:
Kurwa. Kruszwil człowiek o 1000 twarzach.a Ziemowit to rozjebał system xd.
porucznik borewitz
porucznik borewitz:
Wygrał z mini majkiem i wielki faworyt xD Reakcja edofila dobra.
Tedeik
Tedeik:
Czy to lato, czy to zima na prime mma - stypy ni ma
Maks Manuszewszki
Maks Manuszewszki:
Ja tam znam ledwo jednego i drugiego ale jestem za kamerzystą
Igor W
Igor W:
Nawet polubiłem kamezryste
Kinga Marek
Kinga Marek:
Kruszwil jest mega przegranym po tej konferencji. Takiego stypiarza nie widziałam przy wszystkie konferencje, wszystkich gal, wszystkich federacji. Nudziarz i wszystko zamiata pod dywan o niczym nie chce rozmawiać. Tragedia.
patrykblabla
patrykblabla:
Jedno trzeba przyznac - high leauge przy tej federacji wypada slabo :)
Nikola Sowicka
Nikola Sowicka:
Oczywiście ze najlepsza była zadyma kamerzysty
Kezyy Enduro
Kezyy Enduro:
Ale Ziemowit Mu Dowalił haha 🤣👍🏻
XxmigdalxX
XxmigdalxX:
wyglada to jakby marek znowu gral role z czasow lorda kruszwila
Bryan Tys
Bryan Tys:
Jakby mi groził taki typ jak ten z 2 to nawet bym go nie bił 😅 kamerzysta zrobił " show "
Batac
Batac:
Kruszwil myśli że im mniej powie, to będzie wydawał się bardziej interesujący i tajemniczy. Otóż realia są takie że po prostu wyszedł na gościa który nie ma nic do powiedzenia i siedzi cicho żeby nie palnąć jakiejś głupoty
PUTASbezEZ
PUTASbezEZ:
Czacha mi dymi po tym co teraz widziałem.
Dawid Badura
Dawid Badura:
Kamerzysta wyratował w dobrym stylu więc szacun
Michała Rebalski
Michała Rebalski:
Akurat ego Łukasza wielu może pozazdrościć
NAĆPANA POWIETRZEM
NAĆPANA POWIETRZEM:
KAMERZYSTA WYGRA
KAMERZYSTA NAJLEPSZY
SZANGHAJ_JOE
SZANGHAJ_JOE:
Typ po prawej, ma głos jak Kevin z Paradise PD :D 😀
Słowianka1990
Słowianka1990:
Ten prowadzący trochę podobny do magikala😂😂😂😂😂
คrtฯรtค ♬
คrtฯรtค ♬:
Przy telefonie Kasjusza "jakby" jest kluczowym słowem 😆
Julia Andrykowska
Julia Andrykowska:
Ej mi się wydaje czy prowadzący i Kasjusz są tak odklejeni, ze nie ogarniają co sie do nich gada? XD Ta dwójka sama sobie dopowiada, interpretuje słowa na sposób, który im pasuje, mają pamięć złotej rybki bo zadają te same pytania i na dodatek średnio zapoznali się z ich dramą co skutkowało pytaniami z dupy xD
ursusowy
ursusowy:
Kurde greenbox jak w Kiepskich :)
Wiktoria
Wiktoria:
Gdyby nie kamerzysta to by było nudno
Ziomala Ziomalka
Ziomala Ziomalka:
Marek i Kamerzysta się przyjaźnią i widać to jak chuj XDDDDDD
Mirek sdfgs
Mirek sdfgs:
W szachy grają😀
Wiktoria Sirocka
Wiktoria Sirocka:
Zadyma kamerzysty najleprza
xyounger oG
xyounger oG:
Federacja Kabaret!!!😂🤣😂
Lena Zawadzka
Lena Zawadzka:
Lubie dymy Ale IMO Kruszwil zachował klase
#teamkamerzysta💙💛
#teamkamerzysta💙💛:
On pewnie na treningu ma coś innego w butelce a nie alkohol
tougez
tougez:
Cały czat: Kamuś WYGRA!!! Kamuś najlepszy!!!
Ja: Niech się napierdalają
Agnieszka Szarmańska
Agnieszka Szarmańska:
Trochę ich znam dzieki moim synom ale to co oglądałam to ja zawsze bylam za kamerzysta a moi synowie że marek się zmienil ja tam zawsze trzymam za pierwszym wrażeniem
Nicola Sonfelt
Nicola Sonfelt:
XD albo mają alzheimera, albo nie pamiętają, że już opowiadali jak się poznali z dobre pare lat temu
Julia Marek
Julia Marek:
kamerzysta🙏🙏🤩
OSKAR
OSKAR:
Nigdy nie sądziłem że to napisze ale #TeamKamerzysta
Henry Cycuu
Henry Cycuu:
Kasjusz powinien to prowadzić
Niki 545
Niki 545:
Ale to prawda marek stypa kamerzysta tylko tu trochę ratuje sytuację
olinio89
olinio89:
Kruszwil:"nie będziemy kopać za głęboko, bo byśmy nie skonczyli", HAHA Kamerzysta ma haki na Kruszwila, a ten sie obsrał w galoty. Jakby sie w klubie gejowskim poznali hahahahahaha
Oli Miiss
Oli Miiss:
Hahaha ten co przekłada z miejsca na miejsce 😂😂😂 psychoza