Rolnik szuka żony 7 - Odcinek 0 - Jakub

Jakub to 26 letni rolnik spod Radomia, który wraz ze swoim starszym bratem Piotrem prowadzi duże gospodarstwo, specjalizujące się w produkcji mleka. Choć wychował się na wsi, to przyznaje, że obaj z bratem nie zdawali sobie sprawy ile czasu i wysiłku wymaga praca na gospodarstwie i jak bardzo wyłączy ich z życia towarzyskiego. W gospodarstwie Jakub jest odpowiedzialny za zwierzęta – zajmuje się nimi, karmi, dba o ich zdrowie i rozwija hodowlę. Jest optymistą, który uparcie dąży do celu, mimo przeciwności losu. Ostatni jego związek zakończył się półtora roku temu, a powodem były rozbieżne priorytety. Podkreśla, że nigdy nie opuści gospodarstwa i zależy mu na trwałym, poważnym związku, uwieńczonym ślubem kościelnym.
Jakub ma dużą, kochającą rodzinę, a rodzice darzą go ogromnym zaufaniem. Kobieta, której szuka, powinna być cierpliwa, choć mieć własne zdanie. Mogłaby ująć go miłością do zwierząt i naturalnością, gdyż nie lubi przesadnego makijażu. Choć Jakubowi wygląd nie jest obojętny (podobają mu się dziewczyny drobnej budowy), to przede wszystkim liczy się uśmiech i poczucie humoru. Jego partnerka mogłaby mieć dziecko, nie miałby także nic przeciwko, gdyby chciała pracować w swoim wyuczonym zawodzie i rozwijać się.
Jakub sprawił, że poczułaś coś, czego nie czułaś już bardzo dawno? Napisz do niego. Może czeka właśnie na Twój list?
Zarejestruj się na stronie www.rolnikszukazony.tvp.pl i wyślij list ze zdjęciem na adres: skrytka pocztowa 67, 02-741 Warszawa, UP 121, z dopiskiem „Jakub”.

22 komentarze:

Juli D
Juli D:
Rozbiezne priorytety, bo dzisiejsze dziewczyny chca czegos wiecej niz siedzenia pod pantoflem chlopa i tesciowej, a potem rosol po mszy. :P Proboszcz co tydzien ich opier... z ambony i beda zyli dlugo i szczesliwie! :P
Anna Anna
Anna Anna:
Ci bracia cos mnie nie zachwycili...
Artur Arturo
Artur Arturo:
Oj szkoda że nie dostał się do programu. "Kto szuka ten znajdzie". Powodzenia.
wojtas666
wojtas666:
Mam pytanie i co ile będzie rolnik w 📺 teraz co pół roku odcinek ? Wiemy że odcinki są wcześniej nagrane długo będzie trzeba czekać na kolejne?
Wiesława Marzena
Wiesława Marzena:
Tia cechy charakteru ale musi być szczupła hipokryta 😂
Kuba3048 GR ŚMIERCIAK
Kuba3048 GR ŚMIERCIAK:
Kurde z jakiego gospodarstwa są bo dokładnie nie widać ich loga na oborze
Lukasz ROGUSKI
Lukasz ROGUSKI:
Tu tylko pokazują mami synów którzy mieszkają z mamusia bo sami nie potrafią sobie radzić. Pierwsze ojciec testuje wybranke synusia czy się nadaje na synowa do tego programu przyjeżdżają puste laski co chcą wyrwać byle kogo na kasę 🤔
Remigiusz Trzaskoś
Remigiusz Trzaskoś:
Kocha krowy tak jak ja :)
Rex Jan Blacha Malinowski
Rex Jan Blacha Malinowski:
Narzeczona in spe powinna się liczyć z cotygodniową wizytą na mszy.
nie, bo tak
nie, bo tak:
Ale czyste krowki! A we wczesniejszej edycji byla uczestniczka zawsze umalowana, ze zrobionym manikiurem, ulozona fryzura, lecz jej krowy uwalane okropnie...
Klaudia Nesterowicz
Klaudia Nesterowicz:
Fajny ten mężczyzna a ja kocham pracować na gospodarce 😍
Bfvbgvwb Gfbfvn
Bfvbgvwb Gfbfvn:
27.ula
Emilia Siwocha
Emilia Siwocha:
Uroczy mężczyzna, szkoda że mieszkam za granicą 😝
Akira Gacha :3
Akira Gacha :3:
Hej
Konrad Konrad
Konrad Konrad:
Jak nie wiesz w jaki sposob ten zabieg sie wykonuje to sie nie odzywaj. Taki zabieg mniej boli niz wizyta u stomatologa prostaku
piotr hodowca
piotr hodowca:
Bardziej niż na dziewczynę czeka na siwe włosy 🙂
Kacper Kowalski
Kacper Kowalski:
''Mówiła wprost o co jej chodzi'' haha
Jacek Kuc
Jacek Kuc:
01.26 - na całe życie bo jak cie dorwie to jesteś jego jedyną szansą. I żeby rebusami nie mówiła bo koleś jest po prostu głupi. I wyrozumiała. hahahah ręce opadają . Ci rolnicy powinni szukać niewidomych kobiet
Xxxx Xxxx
Xxxx Xxxx:
Chłopie jest pełno dziewczyn dookoła. Wystarczy się tylko dokładnie rozejrzeć a nie od razu lecieć do programu.Ja rozumiem promowanie gospodarstwa ale prawdziwej dziewczyny na żonę to tam nie znajdziesz no chyba że tylko do pieniędzy...A przecież liczą się prawdziwe uczucia a nie sława i pieniądze...
assasinny ninja47
assasinny ninja47:
czyli jednak rudzi mają przechlapane ://////
Jacek Kuc
Jacek Kuc:
Rude zawsze fałszywe. 26 lat i mieszka z rodzicami buahahahahaha . Ale dno .
epthilla
epthilla:
kolejne zwyrodnialstwo, tak kocha zwierzęta ,że im rogi obcina , to jest wielki ból i znęcanie się nad nimi , taki rolnik i tyle kasy ma to nie wie ze mozna bezrogie bydło mieć i nie trzeba męczyć zwierząt , no tak myślenie boli a dla kasy wszystko zrobi