Skoki Kingi Rajdy i Nicole Konderli z konkursu indywidualnego na skoczni normalnej | Pekin 2022

Zapewnij sobie dostęp do każdego momentu Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie! Subskrybuj player.pl ➡️ https://tinyurl.com/YTPekin

👉 Subskrybuj nasz kanał: https://tinyurl.com/eurplsub

Obserwuj nas na:
👉 Facebook: https://www.facebook.com/EurosportPL/

👉 Instagram: https://www.instagram.com/eurosportpl/
👉 Twitter: https://twitter.com/Eurosport_PL
👉 TikTok: https://vm.tiktok.com/ZMRv5HRCw/

72 komentarze:

Lukkka
Lukkka:
Kruczek to zaden trener. W sumie patrząc na skok Kingi widzę podobieństwo w technice skoków patrząc na stare nagrania Kruczka. Z takim wzorcem daleko nie zajada. Zaś co do samego skoku Kingi....po prostu nawet się nie wybiła.
DZIADEK CO MA MAŁY ZADEK
DZIADEK CO MA MAŁY ZADEK:
Dla porównania. Kamil Stoch w sezonie 2017/18 w 1 konkursie potrafił skoczyć więcej niż chociażby Kinga Rajda w 3 czy 4 konkursach.
Tomexxx
Tomexxx:
Ten wynik to kompromitacja. Wstyd mi za takie występy, naprawdę
Seba Jiuun
Seba Jiuun:
Ciekawi mnie na jaka odleglosc dolecialby worek kartofli (?)
Varosso
Varosso:
Darmowe wakacje na koszt podatnika. Taka prawda. Kurczek już swoje powiedział że nasze dziewczyny są zbyt leniwe i za dużo pyskują zamiast skupić się na pracy.
Mikołaj Bądzielewski
Mikołaj Bądzielewski:
Łukasz, jesteś wspaniały, ale ić stond
Angel
Angel:
Nie dziwię się, że w Polsce skoki narciarskie kobiet nie istnieją tylko mężczyzn.
 FANCLUB Damiano
FANCLUB Damiano:
😎👍
Kajzerek
Kajzerek:
Przynajmniej bukmacherzy mają łatwiej czy średnia czy duża skocznia zawsze po 70 metrów ;)
Malpka pl
Malpka pl:
Szkoda pieniędzy, mogły siedzieć w domu.
Kacper Czoska
Kacper Czoska:
jesteśmy jednym z niewielu krajów, które mają warunki do skakania na nartach a i tak naszą najlepszą zawodniczką jest skaczący od paru lat buloklep, którego 3 skoki równają się jednemu althaus
szkoda czasu i pieniędzy na wystawianie takiego czegoś na igrzyskach a w mieszanych nie powinniśmy wystawić drużyny
Bartolino97
Bartolino97:
Kinda Rajda zawiodła bardzo dobrze szło parę lat temu teraz same dno nasze skoki już powoli nie będą istnieć nie jest winna Doleżala tylko poprostu zbyt talentów nie ma plus źle szkolenie najlepsze szkolenia to kuźnia Szwajcarii Austrii i Niemcy i nawet Norwegia tam to każdy może wygrać a u nas Kamila się liczy który już ma 34 lata swój wiek kuu końca kariery będziemy jak Finowie nie długo no cóż trudno sporo osiągnęliśmy przez lata ale coś musi się skończyć jak zmienimy mentalność i dmuchanie balonika to jest szansa coś osiągnąć najpierw szkolenie o zmienić system panie Adamie Małyszu liczę na pana i kiedyś Kamila to zmienicie dziękuję pozdrawiam czekamy na jutro ale nie dmucham balonika sukces będzie jak dwóch skoczków będzie w 10 top będzie mały progres zobaczymy
Isharu
Isharu:
Oczy krwawią
Demon Ski Jumping and more
Demon Ski Jumping and more:
Jakie podium?
Andrzej Radliński
Andrzej Radliński:
Takie klytcinki klytocinki dwie. Nicola Konderla fajne nazwisko przynajmniej 😜
jaroslaw basinski
jaroslaw basinski:
Kruczek hm.. jaki skoczek taki trener -smutne to
sławomir tygrys
sławomir tygrys:
Wstyd kompromitacja po co tam pojechały
KACPER HQ
KACPER HQ:
Dobrze,że przeżyły.
Szybki Zenek
Szybki Zenek:
Wiadomo że chujnia ale dziewczyny mają fajną przygode przynajmniej. Mam nadzieję że to nie idzie z podatków przynajmniej
cewu
cewu:
Ja bym rozgonił to całe towarzystwo wzajemnej adoracji. Związek udaje, ze zależy mu a rozwoju skoków żeńskich, a tymczasem na ostatnich mistrzostwach Polski wystąpiło raptem 6, czy 7 dziewczyn.Kruczek udaje , ze zna się na specyfice trenowania kobiet, tak jak poprzednio Diabełek. Nasze zawodniczki udają , że zależy im na rozwoju, tymczasem nie czując konkurencji, bo i tak są najlepsze na placu zabaw, jak ktoś chce im dokręcać śrubę to strzelają focha.
ivy
ivy:
Niby człowiek wiedział, ale jednak trochę się łudził
marco 40
marco 40:
hahahaha😂😂😂😂
Grzegorz Kruk
Grzegorz Kruk:
Czy one sie w ogóle odbijają z progu? to jest jakis pieprzony zart
Zdziczały Bożek
Zdziczały Bożek:
Wstyd straszny, czasem jakiś de..il napisze o "raczkowaniu' , nie sądze żeby paro letnie dzieci raczkowały. Skacze lepiej Francuzka, Haralambie z Rumunii, Westmann z Szwecji,ale cóż, Kruczka trzeba było wepchnać , bo dyzma tajner i świety Adas kazali.
DZIADEK CO MA MAŁY ZADEK
DZIADEK CO MA MAŁY ZADEK:
Już nigdy nie powtórzą się takie wyczyny jak np. 6 miejsce w PŚ, czy pobicie rekordu Polski. Po co one tam jechały? Przynieść wstyd. A ten Kruczek to nadaje się do trenowania 5 latków, a nie ludzi, którzy reprezentują Polskę na arenie międzynarodowej.
Pedro Don
Pedro Don:
z całym szacunkiem - czy to nie jest marnotrawienie kasy, żeby wysyłać dziewczynki, które w życiu nie uzyskały odległości porównywalnej do czołówki. Na co niby liczyliśmy, że huragan akurat zawieje?
To samo biatloniści, saneczkarze... Umówmy się, że jeśli biegacze, biathloniści nie zostaną zdublowani przez norweską sztafetę na żadnych zawodach, to dopiero mogą jechać.
Pedro Don
Pedro Don:
dlaczego po zakończeniu tego filmu wyskakują mi propozycje filmu o prosektorium ?
Czerwonyx
Czerwonyx:
Kruczek musi spać z rowerka
Mariusz Kowalski
Mariusz Kowalski:
po co one tam pojechały ? Chyba tylko po to zeby wkur*wiac ludzi
Matee
Matee:
Konderla odbiła się w ogóle z progu?
Greenchill
Greenchill:
Szkoda dawać jeść xd
br khra
br khra:
Buzia u Rajdy tłusta jak pączek. Widać profesjonalne podejście do treningu i IO.
Martin Lisiewski
Martin Lisiewski:
To zjazdy nie skoki nie wystawiamy ich lepiej już :(
ZakoVanie Me
ZakoVanie Me:
Najlepiej skacze ta co w eurosporcie komentuje z kotem
Klepią po buli szkoda na nich kasy
Leon
Leon:
po co wogule tam pojechały rozumiem wysęp to juz coś ale no pasuje cos tez pokazać
Michał Semańczyk
Michał Semańczyk:
Kruczkins i wszystko jasne. Będzie tylko gorzej...
Szymon Skałkowski
Szymon Skałkowski:
Nie powinni startować w mikście bo to szkoda chłopaków - ale potem mogą o sobie mówić olimpijki xd
Kurwa jakiegoś minimum na olimpiadę to nie Trzeva osiągnąć ?
pandzik
pandzik:
Prosze wycofac w poniedzialek nasz zespoł z zawodów mieszanych
WOJTEK_
WOJTEK_:
straszne dziadostwo, chłopaki będą dobrze skakać a te zawalą wszystko ach szkoda gadać
Qraken77
Qraken77:
po co one skaczą?
Fivby99
Fivby99:
Łukasz "Dong Bing" Kruczek
Jerzy Mierzyński
Jerzy Mierzyński:
Źle skaczą, bo za mało ludzi trzyma kciuki!!!
fifa janek
fifa janek:
masakra
Maciej Smolarczyk
Maciej Smolarczyk:
leeć Nicol leeć,.. co ja pie...?
JansoneX
JansoneX:
Już Mateja lepiej skakał
Dodo P
Dodo P:
Do garów
WhiteRaven
WhiteRaven:
Porażka
allB6 GRR
allB6 GRR:
Tego nawet nie można nazwać skokami. To jakaś inna dyscyplina sportu!
Wan Huar
Wan Huar:
Xddd
Da Niel
Da Niel:
X kurwa D
Krystyna Heyda
Krystyna Heyda:
Ludzie kiedyś Polki nie bywały na skoczniach i też było dobrze . Może się wyrobią , a wszyscy krytykujący narty w garść i fruuuu w tych kombinezonach nie widać czy to chłop czy baba. Zawsze dobrze się radzi patrząc w tv . Pozdrawiam
Kaktus Minecraft
Kaktus Minecraft:
trzeba sie zastanowic nad sensem.. jestesmy osmieszani przez nasze rodaczki
Coki
Coki:
Żenada
Tomi
Tomi:
Żenada
Piotr Miller
Piotr Miller:
Odległość Rajdy mnie nie dziwi xd
looko
looko:
Powinni Kruczkowi zanim Tajner skończy kadencję przedłużyć kontrakt dożywotnio.
frytazmaka
frytazmaka:
Gdyby było podium za najgorsze skoki to zawsze byłyby na 1 miejscu
Homi Czua
Homi Czua:
a myslałem ze po wczorajszym krócej nie bedzie ale jednak da sie :D
Slawomir Piechowski
Slawomir Piechowski:
Brawa dla Kruczka. Świetne przygotowanie zawodniczek do olimpiady. Brawa również dla Tajnera który mówi że Kruczek to bardzo dobry trener.
wojtek w
wojtek w:
Kruczek już dawno powinien być co najwyżej asystentem od noszenia nart 😅 ale kolesiostwo ma swoją moc
Jakub Wiącek
Jakub Wiącek:
Kruczek tylko panów umiał wyszkolić a z reprezentacją Włoch i z naszymi dziewczynami to istna tragedia
Adam
Adam:
Brawo dla dwukrotnego mistrza uniwersjady za fantastyczne przygotowanie naszych zawodniczek do IO
Takerbdn99
Takerbdn99:
Przykro mi to mówić, bo nikomu nie życzę źle, ale skoki naszych Pań nie mają większego sensu. Przecież one nie potrafią się wybić z progu to o czym mu tu mówimy. Szkoda naszych pieniędzy z podatków, osobiście bym wolał przeznaczyć je w tym momencie na super bio-organiczną paprykę dla Piotrka Żyły. Następnie wyj***ć bojlera ze związku, i zacząć budować krok po kroku szkolenie młodych zawodników. Ale to chyba marzenie ściętej głowy.
Mentos
Mentos:
Nikt sie tego nie spodziewał
Krzysztof Gromadzki
Krzysztof Gromadzki:
To są konsekwencje tego, że przez wiele lat PZN szczycił się medalami i sukcesami w rywalizacji mężczyzn, a skoki narciarskie kobiet traktował po macoszemu jak piąte koło u wozu. Nasze zawodniczki mają talent, ale kiepsko prowadzone, potężnych zaległości szkoleniowych i treningowych nie są w stanie nadrobić i różnica między nimi a czołówką jeszcze się powiększa.
PodajPiwo
PodajPiwo:
Przynajmniej trafiła idealnie w 69 😂
Krychu 20 🇺🇦
Krychu 20 🇺🇦:
I ta odległość Rajdy xD
WIDMO
WIDMO:
Do konkursu mieszanego można wrzucić Stefana i Pawła, bo nie wiem czy warto przemęczać Dawida, Kamila czy Piotrka...
Heleekotper
Heleekotper:
łukasz kruczek to faktycznie świetny fachowiec, tak jak kochany pan prezes powiedział.
Konrad Z
Konrad Z:
Żenuła. Nie wiem czy jest sens opłacać Kruczka i cały sprzęt jak jest taki poziom. Tu nawet wybicia z progu nie widziałem tylko zjazd
Nemezis 28
Nemezis 28:
Kruczek trenował to trzeba siatki rozkładać żeby w końcu wylądowały 🤣
Krzysiek A
Krzysiek A:
Razem z Panem Kruczkiem powinni pokryć koszty wyjazdu. Przykro to powiedzieć, ale lepiej trenować w Polsce niż pokazywać się na IO.