Śpiewające fortepiany odc.4

Śpiewające fortepiany odc.4 Wystąpili:Agnieszka Pilaszewska, Cezary Żak, Krystyna Czubówna, Emilian Kamiński

37 komentarze:

Piotr Be
Piotr Be:
Aż szkoda, że przy czarnym fortepianie nie zasiedli tutaj Dorota Chotecka-Pazura i Artur Barciś. Wtedy to by było. ;-)
Fruity Damian
Fruity Damian:
O matko!Alina oraz Karol Krawczyk co nie jest to judasz ani sprzedawczyk!:)
MarianoaItaliano
MarianoaItaliano:
Jeden z bardziej zwariowanych odcinków. A Pilaszewska z Żakiem to się bawią jak na jakimś weselu xD
Pietruch TV
Pietruch TV:
4:18 Cezary Żak brzmi tutaj zupełnie jak Karol Krawczyk :D
jowita96
jowita96:
Tyle radosci i dobrej energi wnosi ten program dzieki
nickowa16
nickowa16:
Cezary się tu zachowuje podobnie do Karola Krawczyka :D
Paziowy Damian
Paziowy Damian:
Koles co gra z zakiem wyglada jak norek ;d
Bartosz Zakurzewski
Bartosz Zakurzewski:
niech mi ktoś uzasadni - jaki może być choć jeden logiczny powód, żeby zdejmować ten fantastyczny program z anteny....
Mateusz Z
Mateusz Z:
Pani Agnieszka jak zwykle urocza i piękna :)
Bounce Pansharr
Bounce Pansharr:
karol i alina :)
Jurek Gasior
Jurek Gasior:
Jak ja uwielbialem ogladac ten program 😄😁
kosipisakii
kosipisakii:
ehh mam jutro zajęcia a oglądam śpiewające fortepiany o 2 w nocy
Robert Gromala
Robert Gromala:
O ludzie, Cezary Żak i Agnieszka Pilaszewska :O
Ale super!
gall anonim
gall anonim:
Pani Pilaszewska śliczna jak zawsze : )
Żelu
Żelu:
Dzięki za przypomnienie młodych lat :))))))))))
5950ziel
5950ziel:
3:49 Aktor: Cezary Żak
3:49 Aktualny charakter: Karol Krawczyk
Wojciech Żuchowicz
Wojciech Żuchowicz:
Jeden z moich ulubionych odcinków!
Kacper Jóźwiak
Kacper Jóźwiak:
6:53 Czesiu wykorzystał od razu wszystkie możliwości - dobre
Bankai Bance
Bankai Bance:
Cezary król :D
Lachane Murowane!
Lachane Murowane!:
11:50 Karol:"łuu" Ala": ŁŁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ŁUUUUUUUUuuu CZESIUUUUHUHUUU" xDDDD
homoxymoronomatura
homoxymoronomatura:
Fajnie się to ogląda po tych wszystkich latach.
Maciej Jagłą
Maciej Jagłą:
4:18
T1mero 1337
T1mero 1337:
2:40 PETRU XD
Kacper Jóźwiak
Kacper Jóźwiak:
46:03 taniec Krysi i Emiliana
Adrian Włodarczyk
Adrian Włodarczyk:
27:22
Fruity Damian
Fruity Damian:
który to jest rok?
Maciej Jagłą
Maciej Jagłą:
4:19
Marcin Andrzej
Marcin Andrzej:
Pani Agnieszka Pilaszewska jest mistrzynią świata w roli Aliny z miodowych lat uwielbiam ja w tej roli pozdrawiam wszystkich wielbicieli Pani Agnieszki
Mike
Mike:
Ależ Krysia ma cudowny uśmiech 😍
Kacper Jóźwiak
Kacper Jóźwiak:
45:20 Krycha wstaje
Robin Nami
Robin Nami:
41.57
jak nazywa się muzyka
Kacper Jóźwiak
Kacper Jóźwiak:
6:35 6:51 24:57 27:57 28:17 39:02 krowa
Bożena Szturc
Bożena Szturc:
JKa ladnw krysia
raniusz3k
raniusz3k:
kto w 2019 !! ?? XD
Kamil Geisler
Kamil Geisler:
Ale nie baranaaaaa !
Renata Jakiel
Renata Jakiel:
Bardzo mi się podoba imię Emilian. A Emilian Kamiński fajny gość 😀
Don Grido
Don Grido:
Biegnie, biegnie renifer...