Świat gwiazd i luksusowych samochodów. Kulisy Sławy braci Collins (UWAGA! TVN)

Wielkie gwiazdy i luksusowe samochody. Rafał i Grzegorz Chmielewskich, jako bracia Collins osiągnęli duży sukces, ale droga do niego była długa i wyboista. Jak zdobywa się uznanie gwiazd takich jak Cristiano Ronaldo, czy Rita Ora?

Więcej reportaży tutaj: http://uwaga.tvn.pl/uwaga
Oglądaj UWAGĘ! codziennie. Pn - pt g. 19.50. Sb-nd 19.45.
Subskrybuj: https://www.youtube.com/user/UwagaTVN?sub_confirmation=1
Skontaktuj się z nami: https://www.youtube.com/watch?v=zKWq4qim1tQ

Powiązane wiadomości:

98 komentarze:

Hator
Hator:
Swietni ludzie, ale smuci mnie fakt ze młodzi ludzie uciekają z własnego kraju na zachód bo nie widzą w nim dalszych perspektyw.
DC Słowian
DC Słowian:
Mimo przeciwieństwu losu poradzili sobie szacun
Paweł Seroczyński
Paweł Seroczyński:
na początku myślałem że leci piosenka ja i mój złom
Marcin Stawczyk
Marcin Stawczyk:
Tego ludzie nie wiedzą ze matki nie mieli i sami musieli wyjść na ludzi ale hejt to w sekundzie napiszą
diabolinka1
diabolinka1:
No i super. Spoko chłopaki i maja dystans do siebie. Życzę Wam powodzenia.
Baryś
Baryś:
Niezły stary garaż w magazynie, gdzie teraz WK siłownie robi XD
Jacek Pawlak
Jacek Pawlak:
Sa chojni bo sami w zyciu mieli ciezko. Kazdy kto zaznal biedy ma gest. A taki co zawsze ma z gorki wydyma cie na 10zl nawet i szklanki wody nie poda nawet jak bys u niego pracowal caly dzien na pelnym sloncu. Szacunek dla takich ludzi jak bracia robia co lubia czego wiecej chciec?...
Iņessa Ļē.
Iņessa Ļē.:
Życzę dalszych sukcesów 👍
luka mercedes
luka mercedes:
Rozumie ich bo sam na swojej skorze to przezylem ,zycze im samych sukcesow pozdrawiam
Olek Turowski
Olek Turowski:
Jesteście Wielcy przez wielkie "W"
Hannibal King
Hannibal King:
Wielki szacun dla chłopaków
Angie Habr
Angie Habr:
Uwielbiam kreatywnych ludzi!! Super, ze w mediach pokazywane sa takie osoby, z trudnym startem a dochodzace ciezka praca do swego!
Magdalena Prusak
Magdalena Prusak:
Fajne chłopaki:)
pozdro Marchewka
pozdro Marchewka:
Ameryka Express !!!! bracia Collins tam są
ga-ga szpital
ga-ga szpital:
Super chłopaki! Powodzenia!
agata buczak
agata buczak:
Oglądam ich w Ameryce express
Hyena
Hyena:
Fajne chłopaki, życie ich wychowało, dało im w skórę, a wyszli na ludzi.
7ksiezniczka7
7ksiezniczka7:
Uwielbiam ich zajebisci są
Szpino ATV
Szpino ATV:
Lubię ich oglądać chyba oddam im moje auto do oklejenia tylko nie wiem czy mnie stać :P
PROMUJCIE PROGRAM WIEDZY SPOŁECZNEJ K.KARONIA
PROMUJCIE PROGRAM WIEDZY SPOŁECZNEJ K.KARONIA:
Jaka piękna bryka.
Kamila Chojnacka
Kamila Chojnacka:
💕
Barbara P
Barbara P:
Brawo chlopaki :) ja tez mówie kobieta ktora mnie urodzila , cos nas laczy pozdrawiam z Midlands .Uk
Marta Ekert Nacewicz
Marta Ekert Nacewicz:
Ale KOCHANA BABCIA, aż by się chciało Ją przytulić🤗 Podziwiam Was i życzę dalszych sukcesów!!!! 💪💪💪
kuglarz emocjami
kuglarz emocjami:
nie do konca w to wszystko wierze.
91Bar
91Bar:
3:11 w tym garażu wojuje teraz WK Team 😂👍👍
szymon kowalsky
szymon kowalsky:
Potrzeba nam więcej takich pozytywnych młodych Polaków. Bardzo lubię braci, są niesamowici i robią super pracę.
avas
avas:
Garaż Wk ?
Brat Wit1986
Brat Wit1986:
sukces zawsze będzie komuś nie w smak,tym bardziej duży sukces.Grunt że bracia pomagają innym charytatywnie.szacunek
Piotr Szypuła
Piotr Szypuła:
Szanuje ich za to jakimi są ludźmi, na jakich ludzi się ukształtowali!
LayzeeTV
LayzeeTV:
Mialem okazje pozac Grega na Lotnisku w Luton :D
Filip
Filip:
Zajmijcie sie lepiej sprawą Z. Stonogi, a nie :)
Ups, zapomniałem...
Martin Szymański
Martin Szymański:
Czy to nie ten magazyn co WK ma teraz silke? :D
Anna Nowak
Anna Nowak:
No gdyby uwaga taka była zawsze, że ludzie opowiadają o sobie, a nie ich np. Znajomi z teatru, opery czy czegoś tam
Bartłomiej Kozieł
Bartłomiej Kozieł:
nie wiem czy ktoś to zauważył ale w miejscu gdzie jest prowadzony wywiad w tej chwili znajduje się siłownia WK
Leon Nowak
Leon Nowak:
Poprostu ludzie sukcesu!!! od zera do milonera!!
Alex M
Alex M:
Dobra robota 👍👏👏👏
Tomasz Kozioł
Tomasz Kozioł:
super
Naciu
Naciu:
Ciekawe czy ktoś z was rozkminił, że ten warsztat w tle to teraz jest siłowniąm ekipuly Warszawski Koks hehe
Maciek Nawrocki
Maciek Nawrocki:
Elo mordy jestem Marek !
PREPERS Marcin
PREPERS Marcin:
I to się nazywa promowanie przez TVN
28 BIMBO 28
28 BIMBO 28:
Бо ви поляки маєте більше можливостей
pozdro Marchewka
pozdro Marchewka:
#braciacollins
!!!
piri piri
piri piri:
Dlaczego zmeniliscie nazwisko....a kto by wymowil brzeczyszczykiewicz ;)
dariusz martwich
dariusz martwich:
Dla mnie chlopaki sa 100 Prozent !!!! sam zyje od prawie 30 lat w niemczech i wiem jak trudno byloj cos wlasnego wybudowac !!
GULIWER 1
GULIWER 1:
Odjazdowe bryki to robią w Auto-reaktywacji a to jest zwykłe tapetowanie samochodu wiadomo nie każdy to umie robić ale szału nie ma.
Marcin Ramzes
Marcin Ramzes:
Oj Collins dostałeś w cipkę postawiłem na Ciebie bo do tego czasu Cię lubiłem ale wstydu narobiłeś oj chłopie i to przegrać z takim tanim pozerem ...
Grazyna M
Grazyna M:
Fajne chłopaki.Powodzenia w życiu.Szczęścia i wytrwałości.Doszli swoją pracą do kariery.
dariusz martwich
dariusz martwich:
I dla ich MAMY tez duzy SZACUNEK !!!!!!!
dawid garnuszek
dawid garnuszek:
Jak to jest silownia wk ten garaż xdd
Piotr Zaleski
Piotr Zaleski:
ale lans folia folia auta z foli takie piękne bryi a tak z paprać gratuluje paliwo też z foli
Urszula Gromadzka
Urszula Gromadzka:
Colin
John also
John also:
1:52 karzeł
002bboy
002bboy:
Szacun
marcin willl
marcin willl:
"pieniążków" ???
Alan Starski
Alan Starski:
Chlopaki fajna robote robia ale w kraju sa podobne firmy ktore robia tak samo dobrze lecz trzy razy taniej.
zbigniew nazimek
zbigniew nazimek:
No możemy być dumni Polacy z naszych żywa reklama
KERI Buisn
KERI Buisn:
Profesionalni tapeciarze ,po dwóch odcinkach nudy nudy nudy, oklejanie oklejanie i oklejanie😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴
Karolina Śledź
Karolina Śledź:
Po co oni te samochody oklejają ?
Borys z Wrześni
Borys z Wrześni:
Szacunek bracia
Your Nightmare
Your Nightmare:
Te folie pięknie zakrywają rdzę
Tiger
Tiger:
Tak bardzo sławni że ich nie znam
Jozef mietus mietusmietus
Jozef mietus mietusmietus:
Zajebiście jest
Hanna Buczak
Hanna Buczak:
Ja ich nie
happy travel
happy travel:
Bravo dla braci.
Dzielne chlopaki.
Motocykle
Motocykle:
Elo mordy jestem marek
jdd hsd
jdd hsd:
Pierwszy
Jozef mietus mietusmietus
Jozef mietus mietusmietus:
Super
Dawid Kowalski
Dawid Kowalski:
Co za łby zmienić swoje nazwisko na Collins... jak by sie wstydzili tego ze są Polakami... masakra
Pebble Pusher
Pebble Pusher:
.... ale why nasal psujecie auta
Gradzon2 Gradzon2
Gradzon2 Gradzon2:
PS . Nie podarowali karetki , tylko dostali ją od Owsiaka , a oni ją zrobili za free
Rolek Rolek
Rolek Rolek:
ja pier...ale badziewiaki haha
Martyna Janowska
Martyna Janowska:
Jezuuuuuuuu ja tak też chce bo tak kocham robić coś ze samochodami
haar haar
haar haar:
Ciekawe czy WSI pieniądze wyprało
Nina Lvov
Nina Lvov:
Ha podobnie nie do konca
DobrYwaRiaT
DobrYwaRiaT:
Elo mordy jestem marek, zbieram metal troche pralek
Klaudia W
Klaudia W:
Rafał😍🙏😁
Pawel Pawel
Pawel Pawel:
Fajnie i życzę dalszych sukcesów.
Unbreakable
Unbreakable:
oni pomagają tym co dadzą 10 razy więcej to jest biznes na biednych polakach
Czczej Na Czczo
Czczej Na Czczo:
C to nie Ch.
mateusz lubiak
mateusz lubiak:
Aby każdy był tak ogarnięty jak oni powodzenia życzę chłopy w tym naszym super kraju -_-
Sebastian Z.
Sebastian Z.:
Sami ich na sile wypromowaliscie i dalej pomoujecie.....
KuBa GRAD
KuBa GRAD:
Drugi
Sebastian Stepien
Sebastian Stepien:
Czemu oni mają na nazwisko Collins przeciez to nie polskie nazwisko
marcin zdw
marcin zdw:
super goscie tak dalej:)
zwiedzający
zwiedzający:
Braci Collins? Nigdy bym nie zmienił nazwiska dla $. Prowadzę działalność w Norwegii w branży instalatorskiej, zatrudniam 11 pracowników i w nazwie firmy jest moje nazwisko.
AJB&UTH Przemo Janicki
AJB&UTH Przemo Janicki:
dobrzy ludzie pozdr
Andrzej Krawczyński
Andrzej Krawczyński:
Śmiecie zdobyli uznanie śmieci... trafił swój na swojego i gitara! :-)
pati mati
pati mati:
auta robią zajebiście ale samych kolesi nie trawię.
Tom Zimer
Tom Zimer:
Pajace na gumie kto oglada tych chomonciakow🙉🙉
Basia Drozdowska
Basia Drozdowska:
Fajnie tylko szkoda że nie zajmują własnym ojcem który żyje w nędzy
rafal skotarczak
rafal skotarczak:
srollins dwa geje
inka
inka:
Moze by Bracia Collins pomogli w zbiorce? https://www.siepomaga.pl/natalia-jagielak
Pawel Kowalczyk
Pawel Kowalczyk:
Niesamowite ilu zdolnych ludzi wywialo za granicę. Pozdrawiam
Agnes Rej
Agnes Rej:
Chyba myle biznes czas zmienic zawod
Optus
Optus:
Czy ci mili panowie zarezerwowali już sobie wizytę u logopedy?
Public Enemy
Public Enemy:
Czyli chcecie mi powiedzieć, że niejaki Mamed K. kupował też fury od Braci Pierdolec?! Tylko czekać, kiedy ich odwiedzi w środku nocy ta sympatyczne ekipa remontowa, która zawsze wchodzi bez pukania ;)
RTX
RTX:
Nie wpierdalajcie się atencjusze do YouTube! Won nikt was nie chce!!!
Unbreakable
Unbreakable:
ale tej sytareJ BABY mogliscie nie pokazywac bo ZYGAC SIE CHCE