Szlakiem Gwiazd - Nowa Sól - Magdalena Różczka - 2012-07

Razem z Magdaleną Różdżką jedziemy do Nowej Soli, jej rodzinnego miasta. Patrzy jak się zmieniła. Młodość spędzała na trzepaku na osiedlu „30-lecia PRL". Dziś dzieciaki w Nowej Soli m.in. dzięki funduszom unijnym mają dużo więcej możliwości spędzania wolnego czasu. Atrakcją jest tu Odra i uprawa winnej latorośli.

29 komentarze:

mamut0106
mamut0106:
Bardzo przekonujaca promocja miasta, kreatywnosci jego mieszkancow, ambicji, uporu, pracy. Ujmujaca w sposobie bycia aktorka jest jak wisienka na tym pysznym torcie. Gratuluje mieszkancom tego pieknego szczesliwego miasta. Co do atakow na dotacje unijne - to nie wstyd dostac talenty i je pomozyc :)
Teatr TERMINUS A QUO
Teatr TERMINUS A QUO:
Dziękuję za podrapanie mnie po brodzie panie Sąsiedzie.
Pozdrawiam.
Marcin Kimaczynski
Marcin Kimaczynski:
Witam rzeczywiście widok z wieży kościelnej jest niesamowity szczególnie dla kogoś kto ma lęk wysokości tak jak ja.
Pamiętam jak bylem ministrantem to zawsze z kolegą Grzegorzem.F. pytaliśmy pana Leona kiedy bedzie nakręcał zegar, kilka razy udało sie toważyszyć mu w tym zadaniu chociaż oczywiście chodziło o to żeby wejść na wieże. Dodam że wejście na drugi balkon do organisty to bylo już coś ale wieża to byl zaszczyt. Dzięki panu Leonowi pozdrawiam.
Dorota Dorka
Dorota Dorka:
Chwalimy się i mamy czym
Weronika Chrzan
Weronika Chrzan:
Ja też mieszkam w Nowej Soli :)
Ławniczek _
Ławniczek _:
moj tata bawił sie z magdalenom ruzczkom w dziecinstwie
Katie Scarlet
Katie Scarlet:
Ona jest taka fajna , normalna .
Magdalena Żak
Magdalena Żak:
Opowiedz o układach i układzikach w tej osadzie!!!
khanitime
khanitime:
Piękna gustowna kobieta
PolskiKabaret
PolskiKabaret:
Świetna facetka!
Krzys Documentary
Krzys Documentary:
Nowa Sol this is where my love of my life live
Magdalena Żak
Magdalena Żak:
CZEKAM NA INNEGO PREZYDENTA I ZMIANY!!!!
Ertix
Ertix:
''Jezu jaka jestem stara''.
Hahaha. :D
Aleksandra Bartczak
Aleksandra Bartczak:
Ja jak byłam mała to ją widziałam
Arek
Arek:
Szkoda ze na Szkolnej, Harcerskiej,Wandy się nic nie zmieniło "witamy w syfie"
richard jarosz
richard jarosz:
MAGDA JA TU BRALE SLUB ;W TYM KOSCIELE 50 lat temu ;Z PIERWSZA ZONA!!!
Kasia Miror
Kasia Miror:
Gwiazdek.
Nass Ria
Nass Ria:
Ja tez lubie nowa sol bardzo faynie miesto dzien dobry nowa sol jestem dali moj cray algeria
1920zebra
1920zebra:
Arcyciekawe...
Maksym Jaworski
Maksym Jaworski:
👍
Magdalena Żak
Magdalena Żak:
WADIM DOKĄD ZMIERZASZ???!
Danka Prus
Danka Prus:
Mieszkam obok nowej soli
richard jarosz
richard jarosz:
DZIEKI MNIE ROZKWITO SIE ROBIENIE KRASNALI W 1990 roku!!!
Karo And Unicorns
Karo And Unicorns:
pilsudskiego 53 kolo mdk pozdrawiam
-DAVID-
-DAVID-:
2022 witam :))
Anna Kowalska
Anna Kowalska:
12:19
Masz wiadomość
Magdalena Żak
Magdalena Żak:
TYSKIE ICZ MÓWI,ŻE ZMIEJSZYŁO SIĘ BEZROBOCIE,BO POŁOWA UMARŁA,POŁOWA WYJECHAŁA I ZOSTAŁO MIASTO EMERYTÓW I RENCISTÓW ORAZ BEZDOMNYCH!!!
Laura Pikta
Laura Pikta:
12:19 ????
Marcin Wójcik
Marcin Wójcik:
jakby nie ta propaganda to by był naprawdę extra program. Niestety tutaj głównie jest mowa o zaletach unii ;/  ech niezależna tv..