TURBOKRZYCH NA ŻYWO - GRZEGORZ KRYCHOWIAK | odc.23

http://TURBOFREESTYLER.pl ☛ 16-dniowy program nauki trików piłkarskich z Krzychem! ✔
Plany treningowe "Od Krzycha do Ronaldo w 180 dni" - http://odKRZYCHAdoRONALDO.pl
Oficjalny sklep internetowy TRENUJ z KRZYCHEM - http://TRENUJzKRZYCHEM.pl
http://TheBallON.com - marka sportowa KRZYCHA - BallON : ONLY FOR REAL BALLERS! ✔

ZAPISZ SIĘ DO MOJEJ LISTY WYGRYWAĆ NAGRODY Z ODCINKÓW ►http://bit.ly/ListaKRZYCHA

SUBSKRYBUJ i KLIKNIJ DZWONECZEK► http://bit.ly/SUB_TZK

OFICJALNY FACEBOOK ● http://facebook.com/GolonkaKrzysztof
INSTAGRAM ●http://instagram.com/TRENUJzKRZYCHEM
SNAPCHAT ● @trenujzkrzychem


BIZNES, WSPÓŁPRACA► [email protected]
FILMY do ARMII KRZYCHA ► [email protected]
POKAZY, WYSTĘPY, BOOKING► http://KrzysztofGolonka.pl

Powiązane wiadomości:

100+ komentarze:

Michał Marciniak
Michał Marciniak:
Widziałem, oglądałem i zajebiście Wam to wyszło :D
Szymon Traczewski
Szymon Traczewski:
Super było by grać z Krzysiem i Krychawiakem
Szymon Bogusławski
Szymon Bogusławski:
super odcinek 🙋🏄💪✌💘
Chomicze Marzenia
Chomicze Marzenia:
13:57 Ten akcent <3
R3MO -OCB
R3MO -OCB:
Legenda glosi ze gosc dalej trzyma ta karteczkę :D
Olly_YT
Olly_YT:
Zrób TurboKrzycha z Bartoszem Kapustką :)
Josif Dżugaszwili To nawet nie jest on
Josif Dżugaszwili To nawet nie jest on:
On kurwa lepiej po francusku niż po polsku mówi XD
Elrond Tasartir
Elrond Tasartir:
To był zawodnik, którego "lubiałem" oglądać xD
Magia Futbolu Tv
Magia Futbolu Tv:
Super odcinek i ten wolny na początku ( szkoda ze tak z kolumbia nie było :( )
Kabaret Poważna Sprawa
Kabaret Poważna Sprawa:
SUPER!!!
Zapraszamy Was do naszego kabaretu!
Arisonse
Arisonse:
Pisz do Milika skuteczność na poprzeczkach bedzie 5/5 xD
SadLose
SadLose:
Krzychu ty do reprezentacji musisz iść 😜
Adrian Filipek
Adrian Filipek:
bardzo się cieszę się że nagrywasz z Grochowiakiem Krychowiakiem
Lil_ Matroxing
Lil_ Matroxing:
Kozak 😎 odcinek teraz z Piszczkiem
Kto za 👍
Matix Games
Matix Games:
Taki ktoś jak ty przydał by się do re reprezentacji Polski
Krzysztof Cristero
Krzysztof Cristero:
Ja chcę Zielińskiego zobaczyć :)
Jacob Xgamer
Jacob Xgamer:
Super Krzycho tak dalej
Remagorp69
Remagorp69:
Spróbuj z Bońkiem XD
Adrian Pochrzęst
Adrian Pochrzęst:
Ile Grzegorz Krychowiak ćwiczył żeby zostać piłkarzem
Szefuncio
Szefuncio:
Oglądam odcinek 23 zrubcie wokoło świata
WudzWioski
WudzWioski:
Tymi sztuczkami to nie jednego zajebistego piłkarza zawstydzasz xDDD
Aneta Janiszewska
Aneta Janiszewska:
krihu i krzyku som mistrzami
Patryk Puszka
Patryk Puszka:
Ja się z Grześkiem na żywo w arlamowie spotkałem z kolegą i Szczęsnym
Kamil
Kamil:
Turbo krzych w reprezentacji Polski w piłce
MrHd Dr
MrHd Dr:
Bardzo fajny odcinek!! teraz tylko czekać na odcinek z Ronaldo! Albo ewentualnie z ReZigiuszem
Oskar
Oskar:
#Krzychu nagraj w następnego Turbo Kozaka z #Lachu!!!
Kto za daje łapke w góre!
Tofiki sm2
Tofiki sm2:
Mega zajebiste zrób 2 odcinek z krychowiakiem
dawid Kołodziejczyk
dawid Kołodziejczyk:
Strzał z piętki😮
karol mikurski
karol mikurski:
Uwielbiam Grzegorza Krychowiaka
karol mikurski
karol mikurski:
Najlepszy film na świecie
mikołaj_
mikołaj_:
Krzychu z Pazdanem chcemy!!!
Magda Garbowska
Magda Garbowska:
dośrodkowania i strzały
Michał Mnich
Michał Mnich:
strzał z piętki
Hugo lloris
Hugo lloris:
Krychowiak strzelił gola na 1:0 w 13 minucie w meczy Polska -Irlandia. Lewy na 2:1 na wagę zwycięstwa. No ale brawo. Dawaj Szczęsnego w następnym odcinku
zubson
zubson:
Też chcem spotkać krycha
All4Tech
All4Tech:
Może Następny Pazdan ? ^_^ kto za Łapeczka :D w górę :D
Bina
Bina:
Grzesiek miał chyba 2 z Polskiego XD
Stephen Hawking
Stephen Hawking:
Mam mecz, chyba na ławie XDD
Kacper Orzechowski
Kacper Orzechowski:
Pierwszy strzał był w poprzeczkę
Marcin Bąbel
Marcin Bąbel:
Jesteś lepszy od Krychowiaka w takich rzeczach.
Frytek RGL
Frytek RGL:
Lubiałem oglądać
jumper pl.
jumper pl.:
strzał z woleja
Szymon Walaszczyk
Szymon Walaszczyk:
Strzał w okienko
pawlo
pawlo:
W następnym odcinku musi być miszczUxpompa
Jakub Wojciechowski
Jakub Wojciechowski:
"WIESZ ZE MAM NIEDLUGO MECZ" ~ KRYCHOWIAK XDDDD
voxaik
voxaik:
W samym dryblingu jesteś lepszy od niego
dudek
dudek:
Grzegorz krychowiak uczył się w mojej szkole
Natalka
Natalka:
1:06 lubiałem
The doors 92
The doors 92:
Krychowiak jest piękny 😍
Hugo lloris
Hugo lloris:
Milik jest mistrzem odbijania porzeczek. Zaproś go do tego.
warzywko gaming
warzywko gaming:
Krychowiak najlepszy
blazik wojtas
blazik wojtas:
To jest fajny filmik
Tysia
Tysia:
Mógłby ktoś dla mnie policzyć ile razy Krzychu powiedział ,,człowieku''








Kto policzy pierwszy dostaje suba
Olek Olek
Olek Olek:
dawaj w nastemtnym odcinku Roberta Lewandowskiego
Miły YT
Miły YT:
Strzał z woleja
Eugeniusz Smardzikowaniowski
Eugeniusz Smardzikowaniowski:
Dawaj z Pazdanem będzie beka
KAMIL
KAMIL:
Krzychu jednak zajebisty.
Zenek Martniuk
Zenek Martniuk:
krycha uwiebiam cie
Magda Garbowska
Magda Garbowska:
zrób odcinek z lewandowskim
Daniel Kaczkowski
Daniel Kaczkowski:
uwielbiam cię
Daria
Daria:
Widziałam Ciebie na graniu z kubom mam z Tobą zdj i autograf na bluzcę
Juneks YouTube
Juneks YouTube:
Krzychu czego nie grasz w repre. Polski?
RiGŚ Slav XI
RiGŚ Slav XI:
Chcemy Pazdana :D
Wajktor Sobotka
Wajktor Sobotka:
LUBIAŁEM
Uwielbiam Góry
Uwielbiam Góry:
Emotka WOW
razeN
razeN:
Kiedy Krychu jeszcze grał...
Jakub
Jakub:
Zagraj z Lewandowskim i Błaszczykowszkim
Kasia Walczak
Kasia Walczak:
Może Pazdan w następnym odcinku? Kto za łapeczka w górę ! HeHeHe
Edyta Skiba
Edyta Skiba:
mój kolega uważa że umie 300kapek
ma 9 lat
Jasiu Gaming
Jasiu Gaming:
Jak nazywają sie te piłki którymi gracie
Edyta Lewicka
Edyta Lewicka:
Krzycho chce z błyszczyki
Darek Szczytkowski
Darek Szczytkowski:
Strzał z woleja
***
***:
Pazdan! Lapkujcie zeby widzial 👍👍
EN RaFał
EN RaFał:
Strzał z woleja
LISEK
LISEK:
w następnym odcinku daj Roberta Lewandowskiego
Bad_nickname
Bad_nickname:
Ja pierdziele to ja bym wypadł lepiej jeden raz w słupek a reszta kaszana zgłaszam się pobije ten rekord o połówce obalonej pod sklepem
Wiktoriaxxx6
Wiktoriaxxx6:
👌⚽️
matis unilodz
matis unilodz:
my chcemy pazdana
Victor Ibarbo
Victor Ibarbo:
Dawaj z pazdanem
- Lerexenty
- Lerexenty:
Wiem kto uczył WF Krychowiaka Pan Mikulin i dodatko umiem napisać że jego początkowym klubem w wieku 10 11 lat była Sparta Gryfice 😀
Sasyleek
Sasyleek:
Dwóch turbo krzychuw
MiniCraft
MiniCraft:
Kszysztof golonka jest lepszy od krychowiaka xD
Nova
Nova:
xD spozniony zaplon
Miły YT
Miły YT:
Teraz z błaszczykowskim
Szymon Bogusławski
Szymon Bogusławski:
Popczkę 💪
Monika Poczwa
Monika Poczwa:
Zrub z Ronaldo nazario de lima xDddddddddddddd
Mariusz M
Mariusz M:
dawaj teraz z Błaszczykowskim
Slawo S
Slawo S:
Pięknie
Giemzik_
Giemzik_:
do nastemnego roberta lewendowskiegio
Marta Dworzańska
Marta Dworzańska:
To była poprzeczka
Just Mane Games
Just Mane Games:
Kto po Euro 2020 w 2021? :D
Alan Różycki
Alan Różycki:
Strzał z woleja.
Anna Osika
Anna Osika:
😮 łał
Ja cob
Ja cob:
Mogłeś milika z 1000 razy by strzelił
Maja Lipiec
Maja Lipiec:
zrub filmik z Lewandowski
gabriel skrobol
gabriel skrobol:
moim zdaniem cos sie stania za tyle ile pokazuja kilka tekewizorow czyli chyba juz mniej niz 1 dzien i podejrzewam ze w tedy odpala plac zabaw
friz Bała
friz Bała:
PaWeR69
PaWeR69:
O głodni pztmw football ta też kozak
bejkson pl
bejkson pl:
Za pierszym stszałem była popszeczka
Bartex YT
Bartex YT:
Z zasłoniêtymi Oceania