TYPUJEMY WSZYSTKIE WYNIKI ELIMINACJI DO MUNDIALU W 2022 ROKU!!!

Typowanie: https://www.worldfootball.net/table_calculator/wm-quali-europa/

🎞️⚽ Szybki Strzał - dobijamy do 50k 💪🏻 https://www.youtube.com/channel/UCTvvsOgL_poaA-PqBDNE0lg/
🕹️ Szybka Gierka - lajwy z gier 📣https://www.youtube.com/channel/UC9840Md5gtJ05RQ9phRdmWw/
📸 Moje fotki - https://www.instagram.com/szybkistrzal_official/?hl=pl
📧 Współpraca - [email protected]


#mundial #2022 #eliminacje

95 komentarze:

Malwina Pielas
Malwina Pielas:
Dałeś 4 : 0 dla Białorusi z Belgią xD
Bartek Fame
Bartek Fame:
8:33 Jak Najbardziej 44 do 0 może być
Qbex Football
Qbex Football:
Wiedziałem że pojawi się taki odcinek, ale i tak byłem nim lekko zaskoczony 😶 do boju Polsko, do przodu Polsko 🇵🇱
Jacob
Jacob:
Xd Białoruś 4 vs 0 Belgia
limonka label
limonka label:
To niezła Norwegia xd
Krystian Nozderka
Krystian Nozderka:
Fajny filmik chętnie obejrzał bym takich więcej
Pozdrawiam wszystkich i miłego dnia
tygrys games
tygrys games:
Dajcie link do tej strony pls
JAKUBOVSKYY_69
JAKUBOVSKYY_69:
2:27 to niezła Grecja grająca beznadziejnie remis z Hiszpanią haha
Kornelitooo
Kornelitooo:
Połowa meczy to 1-1 i 2-0
Fan Piątka
Fan Piątka:
Zaczynamy oglądać. Ja też taki odcinek nagrałem na swoim kanale. Pozdro Michał
koro
koro:
cały czas 2:1
pan człowiek
pan człowiek:
Francja-Ukraina 7-0 tymczasem 1-1
Malwina Pielas
Malwina Pielas:
Ciekawe eliminacje by były #czekam
To Jo
To Jo:
👍👍👍
Gngster69 Duff dfhg
Gngster69 Duff dfhg:
Niech sousa pamięta 2 do 0 to niebezpieczny wynik
Relix234
Relix234:
Francja vs Ukraina 7:0
W rzeczywistości było 1:1 XD
Siemka tu Konrad
Siemka tu Konrad:
Dałeś 4:0 dla Białorusi z Belgią, chyba miało być na odwrót
Strzał w 10
Strzał w 10:
Świetny filmik
ok
ok:
Izrael niżej od Wysp Owczych i Mołdawi? Nieźle XD
Kruchy xd
Kruchy xd:
Po swojemu jak zwykle xd
Kacper
Kacper:
ah tak, Romunia, mój ulubiony kraj
Wojtix
Wojtix:
Proszę dajcie linka do tej stronki <3
Grzesiuq
Grzesiuq:
10:23 ,, na pewno zajęli byśmy 1 miejsce,, na mistrzostwach świata w Rosji też tak mówiono i wyszła dup..
Jacoslaw
Jacoslaw:
przeciez juz zrobiles taki filmik xD
LKPD
LKPD:
Table calculator tak? Jak tak to też z teko korzystam
Mirela Torebko
Mirela Torebko:
W końcu nie było tego ryku witajcie w szybkim strzelę
Grzyb Mordo
Grzyb Mordo:
Ale ze Turcja z Holandia wygrała 4:2 wczoraj hmmm. Znaczy wiem ze wcześniej nagrywałeś pewnie ten filmik ale jednak to sensacja przynajmniej dla mnie tym bardziej jak Ylmaz przyq00rwil z wolnego
Patbaj597
Patbaj597:
No Hiszpania z Grecją 1-1 Francja z Ukrainą tak samo
Franek Franek
Franek Franek:
2:25 tymczasem 1:1
fan manchester
fan manchester:
8:35
chyba mały błąd xD
Optymista Sympatyczny
Optymista Sympatyczny:
Jak się nazywa ta strona do typowania wyników ?
Beata Becia Skop
Beata Becia Skop:
Cześć Michał miło ciebie wiedzieć super odcinek bardzo mi się podoba ja Stawiam na 2 1 dla POLSKI Z WĘGRY POZDRAWIAM SERDECZNIE miłego wieczoru dla ciebie Michał⚽⚽⚽⚽⚽⚽🌹🌻🐈🇵🇱🇭🇺💟❤️
zipTM
zipTM:
Polska Węgry 3 do 3
KLUSEK 44
KLUSEK 44:
9:18 xDDD 3 wyniki pod rząd chyba trafił albo 2 nie pamiętam wyniku dania izrael
Sebastian Mariański
Sebastian Mariański:
Dasz linka do strony
Ronald Piotrowski
Ronald Piotrowski:
No faktycznie Hiszpania 4-0 z Grekami hahahah
lootAll88
lootAll88:
Luksemburg 0-7 Portugalia, Luksemburg 1-1 Azerbejdżan, Azerbejdżan 1-3 Portugalia
Mateusz Smulkowski
Mateusz Smulkowski:
Ktoś by był tak miły i dał do tego link?
Maciek Rafalski
Maciek Rafalski:
Euro 2004, Wygrał zespól, czyli grecja która przypominam gra beznadziejnie xd
Małopolan
Małopolan:
to było robione przed wczoraszymi meczami nie?
Trapper
Trapper:
8:34 dlaczego białoruś 4-0 Belgia?
Kornelitooo
Kornelitooo:
Irlandia Północna z 3-0 pokona Bułgarię
BaZuW3k
BaZuW3k:
7:0 francja ukraina ??? 4-0 białoruś belgia ??? ty widzisz co stawiasz 1-0 francja kazakhstan 7:0 francja ukraina a ty zaznaczasz ukraina 1-0 z kazakhstan-em
Kacper Tatarczuk
Kacper Tatarczuk:
Kiedy live na szybka gierka
Karol
Karol:
przesadzieś z tą grecją
Genesis News
Genesis News:
2-0 lub 3-0 Dla Polski
Witek Football
Witek Football:
Jak nazywa się ta strona?
hubix mdp
hubix mdp:
Kto po meczu z polską lub w trakcie
Brz0za
Brz0za:
1:1 z anglią na wembley. Jak dla mnie niemożliwe. Ale zobaczymy może będzie niespodzianka
Patryk Cudejko
Patryk Cudejko:
Niektóre mecze wczoraj się zaczęły ukraina Francja 11 Turcja pokonała. Holandię 4 2
d avi b
d avi b:
jak można być tak złym człowiekiem żeby nie dać linka do strony :c
Mateusz Karkoszka
Mateusz Karkoszka:
Skąd masz taką aplikacje
Adam Waligóra
Adam Waligóra:
Gdzie można obstwic tak
Jaś Stefanowicz
Jaś Stefanowicz:
Jaka aplikacja
Lolek
Lolek:
Jak ta aplikacja się nazywa
Mateusz Smulkowski
Mateusz Smulkowski:
Ktoś by był tak miły i dał do tego link?
AMOGUS
AMOGUS:
Jak nazywa się ta strona???
Kamil Peryt
Kamil Peryt:
Białoruś 4-0 Belgia? czy mi się coś pokręciło xd
Oliwier Kasprzyk
Oliwier Kasprzyk:
Jak aplikacja się nazywa
Konrad Chodur
Konrad Chodur:
Poda ktoś linka pls ? 🤔
Midzio
Midzio:
Gdzie typowałeś?
Wafelek gaming
Wafelek gaming:
Obstawiam że Anglia i Węgry wyjdą z grupy patrząc na obecne mecze i kontuzje lewandowskiego
Bartek Fame
Bartek Fame:
Wczoraj
🇫🇷 - 🇺🇦 1-1
🇵🇹 - 🇦🇿 1-0
🇸🇮 - 🇭🇷 1-0
🇹🇷 - 🇳🇱 4-2
Sensacje:Turcja Ukraina
Portugalia wygrała 1-0
Po Samobuju Azerbejdżanu
Xdddd
Mikxon
Mikxon:
Co to za strona
Lionamanda1234
Lionamanda1234:
na ajkej stronce to typujesz?
Malwina Pielas
Malwina Pielas:
Łoo panie... najdłuższy odcinek na twoim kanale
Fider
Fider:
troche sie nastrzelał gibraltar
Wiktor Szlesinski
Wiktor Szlesinski:
Daj link do strony
Małopolan
Małopolan:
no to zobaczymy jak Ci pójdzie
Dutch Van Der Linde
Dutch Van Der Linde:
Oj michal troche odleciales z ta norwegia
Kuba
Kuba:
Fajnie gdybys dał link do stronki
Antek Kochel
Antek Kochel:
Ej ludzie pomuszcie bo jak wchodze na tę stronę to reklamy mam i nie da sie obstawiać
White
White:
dasz link do strony
Futbiś
Futbiś:
Jak to sie nazywa?
ta strona
Małopolan
Małopolan:
nie ma to jak pewne zwycięstwa 2-1 czy 1-0 XD
BARTEK CH.
BARTEK CH.:
czemu w opisie nie dałeś linku do strony ?
Kacper Konarski
Kacper Konarski:
KOSOWO ROZPIERDOLI WSZYSTKICH!!!!🇽🇰🇽🇰🇽🇰🇽🇰
Antek Kochel
Antek Kochel:
Ta strona nie działa
ok
ok:
Gibraltar zbierający punkty z Czarnogórą i przegrywajacy z Norwegią czy Holandią 1 bramką jest naprawdę prawdopodobny...
draftmian xdd
draftmian xdd:
Jaką nazwa strony??
figur
figur:
oo anglia san marino dobrze obstawiles
MH3
MH3:
Polska węgry
Maut
Maut:
Oj chyba nie wiesz jaka anglia dobra jest
Fakofej
Fakofej:
2:24 POV: Grecja nie gra beznadziejnie
3:10 POV: Hiszpania nie raz potykała się np z taką Norwegią
Maut
Maut:
6:04 Fajne te 7-0
Arek Gryl
Arek Gryl:
Ta na pewno Polska nawet nie umie wygrać z San marino
Mazena Seibak
Mazena Seibak:
skad wziales typowanie
Kacper Kapsel5
Kacper Kapsel5:
szacunek z tą Szwajcarią i nie lekceważ Danii , Ukrainy i Turcji są to silne reprezentacje
Ploomer
Ploomer:
Na pewno nie polska
Konrad Kontra
Konrad Kontra:
Z całym szacunkiem ale patrząc na Twoje typy to jednak do piłki Ci daleko ziomek
Lafik :D
Lafik :D:
FAjny odc
Sportofutbolowski
Sportofutbolowski:
Siema, fajny odcinek
Sportofutbolowski
Sportofutbolowski:
7
lubię burze
lubię burze:
Lubię ph
Dawid Hallmann
Dawid Hallmann:
Pierwszy