Verba - W te Walentynki ( 2021 )

Ty najlepiej wiesz, komu wysłać ten numer... 💝

Verba - W te Walentynki ( 2021 )@Verba Official

Powiązane wiadomości:

100+ komentarze:

Sławomirrr
Sławomirrr:
Pozdrawiam tych którzy nie mają swojej walentynki
Boleslaw
Boleslaw:
Tekst

Chciałbym z Tobą być w te walentynki,
kanapa, dres, koc a nie żadne szpilki
i przy kominku pić zimne drinki
na skórze mieć kolor Twojej szminki. /x2

Spójrz na niebo, ile gwiazd,
można miło spędzić czas
przecież nie będziemy spać
i nie chodzi mi o raz
chce po prostu z Tobą być
posłuchamy starych płyt
zobacz słońce, to już dziś
skarbie nie odmawiaj mi
tylko my liczymy się
przecież bliskość ważna jest
więc zapomnij już o ex
dziś nie chodzi mi o seks
razem się zrelaksujemy
Twoje ciało nie z tej ziemi
to nie toksic hazard wiemy
nie zabijaj, jak arszenik.

Chciałbym z Tobą być w te walentynki,
kanapa, dres, koc a nie żadne szpilki
i przy kominku pić zimne drinki
na skórze mieć kolor Twojej szminki. /x2

Martini pierwszy łyk,
nie mów, że nie romantik
widzę w Twoich oczach błysk
który będzie mi się śnić
zimne alko, dobry wpływ
pozwól, że doleje Ci
nie bój się, nie zrobie nic
mam szacunek, uwierz mi
podobasz mi się tak
że mógłbym przemierzyć świat
nie znajdując nigdzie tam
konkurencji Twej, ma'am
bo przy Tobie nie ma szans
nawet najpiękniejsza z Pań
bo ja Tobie skarbie dam
sto na dziesięć, razy dwa

Chciałbym z Tobą być w te walentynki,
kanapa, dres, koc a nie żadne szpilki
i przy kominku pić zimne drinki
na skórze mieć kolor Twojej szminki. /x2
Karol ZRT
Karol ZRT:
,,Chciałbym być z tobą w te walentynki'' zajebista nuta.
Krystian Lili
Krystian Lili:
🙌🙌❤🙌🙌mnóstwo MIŁOŚCI dla każdego z słuchaczy. I tych co mają 2 połówkę serca. I także tych samotnych . Miłość jest dana każdemu . Wspaniały utwór Panowie 🙏🙏🙏❤🤩🏆🎖
Hary Banach
Hary Banach:
Wszystkim samotnym sercom życzę wspaniałej niedzieli!!! Pozdrawiam
Unpredictable era
Unpredictable era:
Verba nie zawiódł w te Walentynki
A każdej samotnej walentyce życzę tego żeby w kolejne spędziła je już z kimś a nie samotnie
Pozdrawiam ❤️
Kruszynka Kruszynka
Kruszynka Kruszynka:
Kurwa potrzebowałam tego. Bo 2 msc po zerwaniu.
Karol Karol
Karol Karol:
Pozdrawiam tych którzy stracili połówkę tydzień przed walentynkami...
Marta Szalinska
Marta Szalinska:
Dziekuje za ten piękny utwór w tak wyjątkowy walentynkowy dzień.Wszystkim życzę osoby przy której nie będą czuć się samotnie
Norbert. W
Norbert. W:
Miłość jest piękna piękniejsza od słońca a jeszcze piękniejsza gdy trwa do końca ❤️
Sebastian D
Sebastian D:
Super muza ale fajna niespodzianke zrobiłes mordo pozdro ❤❤❤❤❤
Patrycja Jakubiak
Patrycja Jakubiak:
Pozdrawiam tych którzy słuchają to w dzień singla
Beata Pytka
Beata Pytka:
Ale niespodzianka🙂rewelacyjny kawałek😍
mariusz14021
mariusz14021:
Super nutka👍😈😈😈😈😈😮🤪🤪😁😁😁
Marta Purzycka
Marta Purzycka:
Bardzio ladna nutka super jest:-) Bardzio kocham twoje piosenki
Agnieszka Granat
Agnieszka Granat:
Jak zawsze sztos 🥰😍😍😍❤
inteligentna blondynka
inteligentna blondynka:
Piękna piosenka idealna na ten dzień 🥰
Wiola Niestepska
Wiola Niestepska:
Mega ❤❤❤❤❤❤❤
Edyta Kordalewska
Edyta Kordalewska:
Super ❤❤❤
Dorota Woźna
Dorota Woźna:
Super mega niespodzianka ❤❤❤
Natalia Hałabaty
Natalia Hałabaty:
Suuuupperrrr piosenka bardzo mi się podoba jest najlepsza❤️❤️❤️
victoria'z marika
victoria'z marika:
Puerto Rico Romantico 💕👍👌
wiktor urbaniak
wiktor urbaniak:
Hej super piosenka ja nie mam swojej walentynki xdd
Twoja Halinciaa
Twoja Halinciaa:
Zajebista piosenka pozdrawiam 😍😍😍
Kasia Szara
Kasia Szara:
Super piosenka ❤😘😝😍😍
KorNeLa xxyz
KorNeLa xxyz:
Fajneeee... Miłych Walentynek dla samotnych i zajętych ❤️
Asia R
Asia R:
Super❤❤
_xmaluchx _
_xmaluchx _:
Kozak🥵🖤
Mateusz Gutowski
Mateusz Gutowski:
Ty to masz wszystkie zajebiste muzyki pozdro byku 💪💪💪💪
Sylwester \solowski
Sylwester \solowski:
Nutka jest rewelacyjne jak na Walentynki ❤️
Anna Mróz
Anna Mróz:
Super muza ♥️♥️♥️
Kinga Gratkowska
Kinga Gratkowska:
Przepiękna piosenka 😍
Tak dalej ❤️
mela i sasa
mela i sasa:
Super
Nightcore L
Nightcore L:
Super
Emilia Olejniczak
Emilia Olejniczak:
Piękna♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Wiktor Pieczywek
Wiktor Pieczywek:
Super ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Doris
Doris:
Piękna. <3
Club Music Mix
Club Music Mix:
świetna muzyka
I Bóg zawsze będzie z wami, aby się za was modlić 💚💚💚💚
Bass Boosted Cha lo JH
Bass Boosted Cha lo JH:
Zajebist. 🔥😍
Tomasz Kaszuba
Tomasz Kaszuba:
Zajebista nuta
Piotri Koszyk
Piotri Koszyk:
Fajna nutka pozdroo
Alicja Kufel
Alicja Kufel:
Super ❤️💔
Elżbieta Siniła
Elżbieta Siniła:
Super 👍
Dagusia Ignatowicz
Dagusia Ignatowicz:
Kocham P.K ❤
Mi Lena
Mi Lena:
Zajebista💜💜💜
Samsung Phone
Samsung Phone:
Super nuta piękni mądrzy kocham wasze piosenki❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤jesteście super
Oliwia Zaradzka
Oliwia Zaradzka:
To jest piękne❤️ ale nie stety moje walentynki nie będom takie fajne
Małgorzata Jelak
Małgorzata Jelak:
Zajebista nuta 💖🤩 Będą jeszcze mlode wilki?! 😉😘
Paweł Janczak
Paweł Janczak:
Kolejna zajebista nuta. Prezent na walentynki super. Verba z 5obą do końca
nie_ perfekcyjna
nie_ perfekcyjna:
Jeju, ale pobudza wyobraźnię. Sztos!
pacynka Pacyfik
pacynka Pacyfik:
Piękne
Marta Osińska
Marta Osińska:
Wow, mega super😍😍😍 Zajebista niespodzianka😁
Marcin Szopa
Marcin Szopa:
Przepiękna nutka brawo Verba ❤️❤️❤️❤️
Anna Ratajczak
Anna Ratajczak:
Super muza 💞💞💞
Karolina mazur
Karolina mazur:
Jeju zajebista nuta!!🤩🤩😘😘❤❤kocham
Dawid Mazurek
Dawid Mazurek:
Super piosenka 😊😊😊
Wiktoria Wąsikowska
Wiktoria Wąsikowska:
Super❤️
Marlena Sobiecka
Marlena Sobiecka:
Superrr 😍😍😍😍
Angelika Kostek
Angelika Kostek:
Super 💕❤️
Magdalena Klimowska
Magdalena Klimowska:
Moje walentynki tez nie beda takie fajne😞
Anetka B
Anetka B:
Ale megaaaaa ❤❤❤❤ Cudoooooo ❤❤❤❤Kosiam❤❤❤❤ Najlepsi ❤❤❤❤❤
Kamila Tomicka
Kamila Tomicka:
Super.❤️
Ktoś napewno
Ktoś napewno:
Zajebista 😍❤️
Olga Powroźnik
Olga Powroźnik:
Super kawałek ♥️😘
Weronika Szczerepa
Weronika Szczerepa:
Kocham tą piosenkę . Jest cudowna i piękna . Zamknęłam oczy i odpłynęłam . Dziękuję wam za to. Kocham was całym sercem ❤️❤️❤️
Kinga Dominiak
Kinga Dominiak:
Cudownie jak zawsze ❤️
Wiktoria Marszałek
Wiktoria Marszałek:
Megaaa aaaaa wesołych walentynek 😘❤️😍
Agnieszka Kromczyk
Agnieszka Kromczyk:
Boskie ❤️✨
Julia Buczak
Julia Buczak:
Piękne ❤️❤️❤️ prawdziwe
Anita Aneta Młynarz
Anita Aneta Młynarz:
Piękna Nutka super niespodzianka pozdrawiam 😘💋💋❤️❤️
Julia Piontek
Julia Piontek:
Pozdro dla wszystkich świętujących Dzień Singla :)
mlody wilk MwG
mlody wilk MwG:
I znowu coś pięknego verba jesteś wielki
Mation Mih
Mation Mih:
piosenka zarąbista.pozdro
Satsuchū Ichirōta
Satsuchū Ichirōta:
dziękuję za ogromną poprawę humoru po zepsutych walentynkach... 💖🔥
Ewelina Zielińska
Ewelina Zielińska:
Sztos💥mega niespodzianka dla nas
Jesteś wspaniały ❤
Zosia
Zosia:
Kocham❤❤
BarSki
BarSki:
Zajebista nuta, widać że tworzysz najlepsze utwory!
Pozdrawiam ;-)
Kinga Kasprzyk
Kinga Kasprzyk:
Kolejny super utwór ❤❤
Oliwia Włoch
Oliwia Włoch:
Super kawałek 🔥❤️
Weronika Markocka
Weronika Markocka:
Zajebista piosenka ❤❤kocham twoje wszystkie piosenki 😍😍
Freedy Krueger
Freedy Krueger:
Śliczna piosenka bardzo mi się podoba super pozdrawiam was 👏👍
Klaudia Wisniewska
Klaudia Wisniewska:
Cudoo❤❤
1125Aga
1125Aga:
Nie obchodzę tego święta , wolę spędzać czas w śród gwiazd .. Piosenka fajna. ..
weronikayt
weronikayt:
Ale niespodzianka. Rewelacja jak zawsze ❤️💕💗🖤👍👍
this is germany gacha life oliwia
this is germany gacha life oliwia:
Kocham tę piosenkę 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Agnieszka Witon
Agnieszka Witon:
Aaa 🥰❤
Dajana Dajana
Dajana Dajana:
Walentynki 2021 🥰
MłoDy Piotruś
MłoDy Piotruś:
Najlepsi 🔥. Pozdrawiam singli
Mariola G.
Mariola G.:
💗 dokładnie😳
Daria Machnik
Daria Machnik:
Jak zawsze zajebista ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Joanna Geniusz
Joanna Geniusz:
Super piosenka ❤️
Iza Caban
Iza Caban:
Verba nie zawiódł w dzień walentynki ❤️❤️
Zajebista 🤩🤩
Sidromax
Sidromax:
Zajebista muza i wszystkie też som zajebiste ❤️❤️❤️😊😊
Wiktoria Kwiatkowska
Wiktoria Kwiatkowska:
Super ❤
Agnieszka Siejka
Agnieszka Siejka:
Fajna muza i tekst dobrany rewelacja❤❤Walentynki 2021.😘Suuuper Bartek.❤😘❤😘
Anna Górny Śląsk
Anna Górny Śląsk:
Kozacko wyszło 🔥 Aż mnie ciarki przeszły 💙
Agnieszka 0703
Agnieszka 0703:
Super nutka pozdrawiam❤️. HEPPY VALENTINE'S DAY ❤️
Małgorzata Mankiewicz
Małgorzata Mankiewicz:
Oczywiście poleciał like;3 Verba-Najj zespół. Lepszego nie ma❤💕
Tomek S
Tomek S:
Piękna
Adam Brzeczek
Adam Brzeczek:
Świetna piosenka kolejny hit pozdrawiam serdecznie