Vlog z Ziemi Świętej - Jerozolima!

✔ NIE PRZEGAP odcinków z Izraela! ► http://bit.ly/1uKTA92
⌛ Izrael, odcinek 3. Zwiedzamy Ziemię Świętą!
#ProjectUpload #Israel #Jerusalem
▸ Zobacz wszystkie odcinki z Izraela! https://www.youtube.com/playlist?list=PLRIPPC8uohcdYDQDlTWZY6PUkiz05uBAp
▸ Moje daily vlogi http://bit.ly/GonciarzDailyVlog
▸ Moja zbiórka na Patronite https://patronite.pl/kgonciarz

▸ Mój sklep /

☆ MIEJSCA POKAZANE W FILMIE
▸ Stare Miasto w Jerozolimie
▸ Bazylika Grobu Świętego
▸ Ściana Płaczu/Mur Zachodni
▸ Targowisko ze street foodem: Mahane Yehuda
▸ Kolacja: Zabotinski Bar https://www.facebook.com/Zabotinski
▸ Hotel: Eldan Hotel, Jerozolima https://www.eldanhotel.com/

✂ MONTAŻ
▸ Paweł Sosnowski http://pinefilm.pl/

♫ MUZYKA
▸ zasoby Audio Network http://audionetwork.com/

♯ MOJE SOCIAL MEDIA
http://www.facebook.com/kgonciarz
http://instagram.com/kgonciarz
https://snapchat.com/add/kgonciarz
http://twitter.com/kgonciarz

✎ FANMAIL
[email protected]
▸ Adres skrytki pocztowej:
Tofu Media LLC
3 Chome-4-2 Hiroo, Shibuya,
Tokyo 150-0012

100+ komentarze:

Estraven
Estraven:
8:21 "You never talk" - o nie, przejrzała naszego Gonciarza i jego introwertyzm! Ta sekunda strachu w oczach Krzysia!
tomek10misji
tomek10misji:
Jak Hed będzie składał vloga to niech zrobi licznik despacito xd
Notoryczny Debiutant
Notoryczny Debiutant:
Tylko nie zapomnij czegoś temu Chińczykowi od was kupić
Bartlomiej Przybyla
Bartlomiej Przybyla:
6:21 Zydowski czepek z adidasa xD
Robert Krupa
Robert Krupa:
Nie sztuka jest być pierwszym, sztuka jest być pierwszy i nie napisać pierwszy
Jaakko Sirppi
Jaakko Sirppi:
ZJUDAIZOWALI MI GONCIARZA!
Mark Lehmann
Mark Lehmann:
Love your vids, i can write polish but it sucks :D
I live in Germany and i can like only speak and understand polish :D
Like your vlogging style and will try to copy it into mine >.<
Kacper Olejnik
Kacper Olejnik:
Krzysiu nie rozpedzaj sie! Przypominamy o trzymaniu diety! :D
grota123
grota123:
"You never talk" cały Krzysztof ;)
LuelleyDesign
LuelleyDesign:
Masz za mało subskrybentów na to co robisz :)
Marta
Marta:
Jak dobrze zobaczyć vlogi nie będące parzeniem kawy i snuciem się po ulicach Japonii. Jestem podekscytowana tą serią!
Graffik
Graffik:
8:20 A cóż to za koleżanka? 💖
Julia M
Julia M:
moją ścianą płaczu jest bankomat :'(
Pretty Franco
Pretty Franco:
6:21 mycka adidas
SO
SO:
gdzie masz kurwa czapke
Zwierzęta Bez Tajemnic
Zwierzęta Bez Tajemnic:
9:58 o kurwa Gonchak98 :D
DudekAKADudek
DudekAKADudek:
6:21 Koleś po prawej ma jarmułkę z adidasa xD
Jakub von Rebenstok
Jakub von Rebenstok:
Krzysiu! Twoje vlogi są na najwyższym poziomie :) chętnie je oglądam :) te zdjęcia, muzyka i montaż --> idealnie :D
Mateusz Grzybowski
Mateusz Grzybowski:
8:25 Kolega pyta o nazwe kanału tej pani
Dodger
Dodger:
Ciekawe jak to jest mieć najbardziej merytoryczny, najbardziej dopieszczony technicznie i jednocześnie najbardziej niedoceniany kanał w Polsce?
st4chu d4brovski
st4chu d4brovski:
ciary mnie przeszły jak ten chór zaczął śpiewać w tleXD
Jacek
Jacek:
Na KRUCJATEE!
Jacek
Jacek:
Było kupić 10kilo falafelow i zrobić giveaway
H4U
H4U:
CHRZEŚCIJANIN tańczy...
Kuba
Kuba:
6:20 - tzw. skupiacz mózgu
Matewoosh
Matewoosh:
Dieta poszla sie je**c
wotsumclan
wotsumclan:
Krzysiu pamiętaj o zakupie prezentu wracając do Japonii ;)
backbone
backbone:
PYTANIE DLA AMBITNYCH: Ktoś w ogóle myśli żeby zainicjować coś takiego na wzór tego PROJEKTU NA KTORYM JEST KRZYSIEK? Jeśli tak chętnie podyskutuje z kimś na ten temat.
Forew
Forew:
4:07 W życiu się tego nie spodziewałem xDDDDD
Nekael
Nekael:
co to za ladna pani w 8:20 ?
Neki
Neki:
11:29 mistrz drugiego planu :P
Konstancja Kot
Konstancja Kot:
Halo! Dieta do Krzysztofa, halo!
Krystian Szaniawski
Krystian Szaniawski:
9:57 Gon gon gon Gonchak98
Lepus Timidus
Lepus Timidus:
z jakich krajów są pozostali uczestnicy? pytałeś ich może jak odnoszą Izrael do własnego państwa? co ich zaskoczyło? proszę również o więcej Twoich opinii. pozdrawiam :)
Kuba
Kuba:
DEEEEESPAAAAAASIIIIIITOO
Pyroneus
Pyroneus:
Skonczyłem minute temu poprzedni odcinek i mowie o jezu jak nie moge sie doczekac nastepnego, a tutaj bam! Dziękuję!
Bubbles
Bubbles:
4:07 O kurwa, Conan!
aescaesse
aescaesse:
ładna pani w 8:20
LASTWITCHER
LASTWITCHER:
Conan O'brien ja jebe xD
Dawid
Dawid:
No krzysiu liczę, że sam do japonii nie wrócisz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
amelia m
amelia m:
ALE DIETE TO TY TRZYMAJ
Oof Yikes
Oof Yikes:
11:30 XD
Anna N.
Anna N.:
Podlinkujesz innych youtuberow, ciekawa jestem kto tam z Tobą był ;)
kasia
kasia:
Krzysiu, możesz podlinkować pozostałych youtuberów??
a_jaroslaw
a_jaroslaw:
8:26 no i zepsułeś podryw
Hitmaniak17 *Cars and Cinematics*
Hitmaniak17 *Cars and Cinematics*:
8:19 no Krzysiu pogratulować łowów 😍
Alexander Heusmann
Alexander Heusmann:
Like i oglądamy!
i don't like beans
i don't like beans:
11:30 :D
Pina Colada
Pina Colada:
Krzysiu, nie zapomnij o swoim japońskim pracowniku! Kup coś Ryo!
Feda Bted
Feda Bted:
8:25 daktyle <3
Sebatorix filmuje
Sebatorix filmuje:
O Goncharsky !!! :)
Smoczur777
Smoczur777:
Fenomenalne są te vlogi Izraelskie <3
Michał B.
Michał B.:
8:20 ale śliczności!
ALILublin
ALILublin:
8:19 gdzieś ją widziałem...
Thridias
Thridias:
2 godziy odpoczyku, a krzysiu idzie biegać, hahaha :P wchodzi w krew :)
90s
90s:
9:40 iksde 😂
Alex
Alex:
muzyka w tym vlogu daje genialny klimat
Kubala
Kubala:
Jak sie nazywa ta dziewczyna z ktora cos tam jadles taka ladna
Artek338
Artek338:
4:07 hahahahaha jaka mina
Ifarek
Ifarek:
11:30 mistrz drugiego planu
akame483
akame483:
Krzysiu, świetne vlogi! Miałam dłuższą przerwę od Twoich filmów ale zawsze do Ciebie wracam i stwierdzam, że ta seria z Izraela będzie chyba jedną z Twoich lepszych :D niesamowity klimat ma to miejsce i pokazujesz je w taki sposób, że od razu chce się zobaczyć to na własne oczy. Oby tak dalej, czekam na kolejny odcinek!
Agata Ciepłuch
Agata Ciepłuch:
11:30 xd
Cezary Łepczyński
Cezary Łepczyński:
11:29 koleś z tyłu xD
Adrian
Adrian:
Spotkałeś Jezusa?
Daniel Patyk
Daniel Patyk:
6:22 To Buddy Valastro ?😂
Jan Sarnecki
Jan Sarnecki:
9:58 @gonchak98 Ty też tam jesteś??? :o
Momentical
Momentical:
11:32 w Japonii to tylko mięso i ryś xD
qarlon1
qarlon1:
6:26 PAGO ??? xD
Ania
Ania:
10:40 "o dziwko jest to miasto (...)" XDDDD
Słobodzin Jakub
Słobodzin Jakub:
6:19 CZY TAM BYLA JARMUŁKA ZA ADDIDASA O.O?!?!
Paulina Gajewska
Paulina Gajewska:
Widać, że ktoś inny składał vlog, osobiście wole Borysa :D
Uvriell
Uvriell:
Krzysiu zrób edycję kartek świątecznych z tym zdjęciem prooooszę!!!
zuza prokopik
zuza prokopik:
Twoje vlogi są genialne! :o
Antoni Klimasara
Antoni Klimasara:
DEUS VULT! ODBIC ZIEMIĘ ŚWIĘTĄ!
La Knyfel
La Knyfel:
pierwszy i chuj!
Wyjebane mam na bycie slawnym :D
X D
X D:
WSTAWAJ NA WSCHODY SŁOŃCA
Mieliśmy przypomnieć :)
Car_Killer
Car_Killer:
10:12 :P
Mateusz Szatkowski
Mateusz Szatkowski:
Świetne vlogi :)
loux
loux:
Fajnie jakby więcej było materiałow z #ProjectUpload bo tak naprawdę nie znamy wgl. historii ludzi którzy z Tobą są. Wygląda to tak jakby się od nich Izolował
Norbert Giemza
Norbert Giemza:
GDZIE LINKI DO INNYCH KANAŁÓW AHHHH
DeLeTe
DeLeTe:
6:21 Jarmułka z Adasia :D
Stacjonatka
Stacjonatka:
Montażu Borysa, wracaj! :D
asap rockky
asap rockky:
Ale ja kocham twój głos <3
Antek
Antek:
7:21 Przecież to Krzysztof Kanciarz
TheMetrixo
TheMetrixo:
Z tymi okularami to myślałem, że to wstęp do Q&A
Alemalka
Alemalka:
Mina Conana ♥️
jasiek 3131
jasiek 3131:
i miesiącu terningu wpizdu gonciu
qwerty74111
qwerty74111:
6:30 Żydzi pokazują jak się zapina krzesło
Izabela Folga
Izabela Folga:
7:26 SKACZĄCY FALAFELEK. <3
Kufcio
Kufcio:
8:19 nowa laska gonciarza
ada bada
ada bada:
Me uszy i oczy płaczą kiedy widzą Krzysia, a w tle Despacito :(
kropka
kropka:
rzeczywiście, widok ludzi spoglądających za tobą Krzysiu jest dziwny teraz po tej Japoni
Patryk
Patryk:
1:55 soundtrack z "Halo" mi się skojarzył w tym momencie ;)
Krzysztof Prus
Krzysztof Prus:
8:07 Kasi nie ma mniej niż 2 tygodnie a Gonciarz już się stęsknił za śledziem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mariusz Powinnirski
Mariusz Powinnirski:
3:00 Piękne ujęcie - piękna noga :d
Stefan SEKTA !1!
Stefan SEKTA !1!:
11.29 :D
Pani Książkiewicz
Pani Książkiewicz:
Świetne vlogi. Bardzo miło się to ogląda ale przede wszystkim można wiele się dowiedzieć o świecie. :)
Czuowiek Demolka
Czuowiek Demolka:
8:18 co to za pani ?
Opsia
Opsia:
Krzysiu, aż mam ciarki, świetny montaż!
M W
M W:
Krzysiu nie żryj tyle.