Wraca LIGA MISTRZÓW! PRZEDMECZOWA analiza

▶ Bonus na start do 2230PLN: https://bit.ly/PilkarzykiBonus


📷 INSTAGRAM ☛ https://www.instagram.com/pilkarzykiyt/
▶ GRUPA FACEBOOK ☛https://www.facebook.com/groups/385119858893355/
▶ FACEBOOK ☛ https://www.facebook.com/PilkarzykiYT/

▶ TWITTER ADAM ☛ https://twitter.com/a_targowski
▶ TWITTER KRZYWY ☛ https://twitter.com/krzywes/

Powiązane wiadomości:

54 komentarze:

Piłkarzyki
Piłkarzyki:
Ważny komentarz dotyczący dzisiejszego materiału - przepraszamy, ale nagrywaliśmy przed świętami z uwagi na rozjazdy. Z tego powodu rezultaty weekendowych meczów nie zostały w nim ujęte.
Sadzik
Sadzik:
Nic dziwnego że napisali że film przed weekendem, Adam był by w innym nastroju. O kurde 74 łapki
lucaSs
lucaSs:
Oni jeszcze nie wiedzieli co się stanie w meczu WBA xd
Fenek X
Fenek X:
7:21 mała poprawka krzywy
City grało w półfinale lm w 2016 przeciwko realowi wiec jeśli wyeliminują borussie będzie to ich 2 półfinał
Johnny Rose
Johnny Rose:
Rozumiem oczywiście nagranie tego przed weekendem, ale niestety w przypadku analizy dwumeczu Bayern - PSG bardzo brakuje tych meczy z wczoraj.
1. PSG jest teraz w "niezbyt wygodnej sytuacji" jeśli chodzi o mistrzostwo, że tak to lekko ujmę
2. Bayern zachował kolejne w ostatnim czasie czyste konto + Flick na podstawie meczu PSG - Lille może ich przygotować pod przeciwnika, bo tam paryżanie nic nie strzelili
3. Wiemy już, że Choupa-choups raczej na pewno zagra też z PSG od pierwszej minuty, bo dla Flicka napastnik typu Gnabry oznacza zmianę organizacji całej ofensywy, a to według niego nie jest dobry moment na takie ruchy (to stwierdzam na podstawie meczu z Lipskiem oraz analizy tego w mediach)

Aha, no i chyba nie wspomnieliście o tym, że Veratti ma koronawirusa, a to jest... Pokuszę się o stwierdzenie, że strata równa Lewandowskiemu w Bayernie. Marco rządzi absolutnie wszystkimi w trakcie rozgrywania piłki przez PSG.
• Kaygo •
• Kaygo •:
Krzywy jak myślisz jak zagra United w UCL, a nie zapomniałem...
Dominik Ostrowki
Dominik Ostrowki:
7:23 City zagrało w półfinale lm w sezonie 2015/16 odpadajac z realem w dwumeczu 1-0. W cweierfinale pokonali PSG
Adrian
Adrian:
1:29 albo jak kto woli Hochland
Ku Ba
Ku Ba:
Wesołych szczęśliwych i zdrowych świąt wszystkim ❤❤
Matt Bike
Matt Bike:
20:14 "realizacja tego celu jest na tyle podstawowa i priorytetowa, że EFEKTYWNOŚĆ schodzi na dalszy plan" :D
Xxx
Xxx:
Będą analizy z LE?
nuzdro
nuzdro:
Uwielbiam ten wasz entuzjazm na początku filmu
DOMINOSEK
DOMINOSEK:
🔥
Bartek G
Bartek G:
UTD żyje przeszłością tak samo jak krzywy :) więc mu się pomyliło
Miłosz Protosiewicz
Miłosz Protosiewicz:
Pisałem do was maila na temat analizy przedmeczowej 🤣🤣Fajnie widzieć taki odcinek ⚽❤️
Zegli
Zegli:
😎
Miczek
Miczek:
City było w półfinale LM, ale jeszcze za Pellegriniego
Wojtek Demko
Wojtek Demko:
Komentarz do intra na początku: rymy na poziomie ekstraklasy
Tomasz Dużogorszy
Tomasz Dużogorszy:
14:30 Zwłaszcza, że duet Gnabry Muller może nie będzie cechował się takim bezwarunkowym zrozumieniem jak Thomas i Lewy, ale moim zdaniem taktycznie będzie jeszcze cięższy do ogarnięcia i będzie umożliwiał Bawarczykom dużo większą wymienność pozycji niż w przypadku konfiguracji z typową 9 tj. Lewym.
Jan Kaczorowski
Jan Kaczorowski:
Chłopaki, ale że nie wierzycie w wielki Real xd?!
DobryBolek
DobryBolek:
Fajna miniaturka
MrBirut Design
MrBirut Design:
Krzywy ale United nie gra w lidze mistrzów...

😄
To Jo
To Jo:
👍
MIKOA -_-
MIKOA -_-:
Zauważyłem, że Adam wyglada trochę jak hanley (obrońca norwich)😆
Kuba Radom
Kuba Radom:
City nie będzie debiutowało w półfinale LM w przypadku awansu. Grali w półfinale w sezonie 15/16 gdzie przegrali z Realem 1:0 w dwumeczu
onui2
onui2:
Bayern poradził sobie z RB Lipskiem mocno średnio - obrona grała mocno chaotycznie, zwłaszcza gdy drużyna z Saksonii zaczęła pressing. Moting zagrał po prostu słabo, spodziewam się Gnabry'iego lub Müllera na napastniku. Chciałbym by Bayern wygrał ale co się okaże to się okaże.
Tomasz Ciomcia
Tomasz Ciomcia:
Manchester City grał już 1/2 finału LM , w sezonie 2015/2016,
klocek
klocek:
Może teraz LE? 🤔
Borys B
Borys B:
Jest taka strona gdzie można obstawić wyniki wsZystkich meczy euro może nagracie coś takiego?
Piotr Biernacki
Piotr Biernacki:
Oscar za montaż 2021 londuje u Nikodema
Bojan
Bojan:
siema
Kamilek LikePuszyn
Kamilek LikePuszyn:
Barca odpadła wiec dawaj porto dawaj
Deny Babosz
Deny Babosz:
United nie gra w Lidze Mistrzów
Piotr Sadowski
Piotr Sadowski:
Toni juz wszedl z lawki w meczu z Eibar
Pawka Tereszkiewicz
Pawka Tereszkiewicz:
Świetny materiał. PS jajko Realu i Lpoolu są zamienione w stosunku do kolejności herbów z boku ekranu
Szekla111
Szekla111:
No moze po wczorajszym meczu przestaniecie deprecjonowac Real Madryt i faworyzowac druzyny Premier League.
VarS
VarS:
Choupo-Moting niby troche mem ale napewno lepszy zmiennik za Lewego niż ten Arp. Jak Lewy ma kontuzję to nawet ciekawa opcja Choupo-Moting, nawet cos postrzelal ostatnio z ławki. Ale co naiwyżej na szpicy moze tez zakrac Gnabry
Lisek Disek
Lisek Disek:
Mam nadzieję ze ta przegrana Chelsea noe odbije sie na przyszłości 😭😭😭
Mati Kolarz
Mati Kolarz:
Fc PORTO was wszystkich zaskoczy i to nie pierwszy raz 💪💪
Zohan
Zohan:
Bayern ma Goretzke i Kimmicha najlepszy duet pomocników na świecie.
MATHEO
MATHEO:
Jak dla mnie Flick powinien wyjść z gnabrym na "9". Obserwując mecze Bayernu widać że Muller dobrze komunikuje się z gnabrym aczkolwiek jak dla mnie Bayern to jest teraz najbardziej zgrany zespół. Przypomina mi trochę Barcelonę za czasów Enrique.
Szczawa
Szczawa:
Real 2:0
obudzony przebudzony
obudzony przebudzony:
Co wy Porto przejdzie
Silvio Berlusconi
Silvio Berlusconi:
Kiedy United zagra z powrotem w LM?
Bajos
Bajos:
No bayern się zesra a PSG ich zje
zjem ci kolana #razempokonamexa
zjem ci kolana #razempokonamexa:
Adam jak tam po 3:0 dla Liverpoolu?
Marcin Janczukowicz
Marcin Janczukowicz:
Wg mnie Bayern powinien faktycznie wyjść na PSG z tzw fałszywą dziewiątką, a przechodząc do typów odnośnie dalszej części LM, uważam iż jednak to Dortmund przejdzie dalej, podobnie Liverpool, Porto i Bayern. W półfinale Liverpool przejdzie Porto, natomiast w rywalizacji Bayernu z BVB dalej przejdzie Bayern i w finale zagra Liverpool z Bayernem i finalnie to The Reds wygrają tą edycję LM, dzięki czemu zagrają w następnej edycji tych rozgrywek, ponieważ w lidze zajmą 5 miejsce i nie wywalcza z Premier League awansu do LM, to by była ciekawa historia 😉
SHOTY
SHOTY:
Jeżeli chodzi o mecz Chelsea - WBA
To powiem tak, dobrze że z WBA a nie z Porto, tak naprawdę przegraliśmy przez zły dzien Jorginho, bo to właśnie min. przez niego Silva dostał te kartki..... Taka porażka była potrzebna i sądzę że druzyna wyciągnie z tego wnioski 💙
Co do Tuchela to mam żal do niego że gra tego Alonso tragicznego, a Chilly siedzi na ławie.....
Małgorzata Jakubowska
Małgorzata Jakubowska:
Pierwszy
Dawid
Dawid:
Masz rację Adam Chelsea efektownie dostoła wpierdol XD
Jakub Olejnik
Jakub Olejnik:
Nie wiem czemu oni odrazu skreślają real. Liverpool jest słaby
bolek lolek
bolek lolek:
Liverpool rozklepie Real Madrid.
Największy Fan Klocucha
Największy Fan Klocucha:
Oby Chelsea przegrało z Porto - za wczoraj XD
Marcin Morus
Marcin Morus:
Neymar jest idiotą i Mbappe też szczególnie w spotkaniu z lile więc oby bayern bez lewego przeszedł psg