Ziemkiewicz Biegactwo i Akcyza na Alkohol

Chłodnym Okiem TV Republika 14.04.2014

14 komentarze:

Wiktor Nowak
Wiktor Nowak:
Ale się uśmiałem xD

Nowy sport narodowy Polaków - Ekspertactwo w tematach, o których się niewiele wie :P
Małgorzata Olszewska
Małgorzata Olszewska:
Nie znam się, więc się wypowiem... - pomyśleli i powiedzieli, co wiedzieli :D
Panowie i Panie, kij im w oko, nie ma co się wykłócać, kiedy jest się ponad to.
M M
M M:
Najbardziej szkodliwe dla kolan jest klęczenie i leżenie krzyżem w kościele. "Pielgrzymstwo" do Częstochowy i innych sanktuariów, również dewastuje kolana, kręgosłupy i jest przyczyną wielu zawałów i udarów. O blokowaniu dróg i ulic przez "pielgrzymstwo" nawet nie wspominam... Sądziłem, że Ziemkiewicz osiągnął maksimum skretynienia na początku grudnia ubiegłego roku, biorąc udział w inauguracji pewnej partii politycznej. Myliłem się.
Mr. Freddie
Mr. Freddie:
"w wieku 50-60 lat jesteśmy załatwieni odmownie":)
tiglatpilesar9
tiglatpilesar9:
Panowie, nie pierdzielcie. Ludzie przez tysiące lat biegali i zdaje się, nasz sukces ewolucyjjny opierał się na naszej wytrzymałości biegowej. A że każda moda jest głupia, to fakt.
Wyderson
Wyderson:
Już samo krytykowanie i narzekanie świadczy o poziomie człowieka. Zamiast krytykować należy szukać lepszych rozwiązań. Wtedy dyskusja wnosi coś pozytywnego i ma jakiś sens. Panowie nie zaproponowali żadnych rozwiązań, ani problemu zamykania ulic, ani żadnych rozsądnych alternatyw dla samych miłośników biegania.(Ścieżki rowerowe w Polsce dopiero zaczynają się pojawiać, a ceny karnetów na basen też nie są najniższe.)
Ogólnie więc rozmowa krąży wokół tematu "jak nam źle i jacy oni głupi".
Ludzie robią miliony gorszych i głupszych rzeczy niż bieganie i tym w pierwszej kolejności należałoby się zająć.
Niektórzy lubią się lansować biegając, a inni wylewając swoje żale w telewizji. Mamy demokrację. Wolny kraj.
Jan Wróbel
Jan Wróbel:
Na bieganie trzeba wydać 3000 złotych na start??? Ja tylko kupiłem buty za 99.99 pln :P
Biegam, nie jem mięsa, jajek i nabiału. Mam prawicowe poglądy i jestem ponury jak konserwa turystyczna :D
pawlon
pawlon:
haha co za goscie :) no tak, najlepiej jak nikt nie ma zadnej pasji, albo pomyslu na siebie, tylko lezec plackiem i wszystko krytykowac. maraton w wawie jest raz w roku w niedziele, taki dramat ze nie przejada autem przez te 5-6h? nie umieja sobie inaczej jdnego dnia zorganizowac? sport jest zdrowy, jest na to masa badan - poprawia sampoczucie, dotlenienie, pewnosc siebie, zwieksza wydzielanie niektorych hormonow itp itd... a ze jest kontuzjogenny? kazdy sport jest - i kazdy sportowiec jest tego swiadom w mniejszym badz wiekszym stopniu. ja sobie biegam w butach za 80zl i koszulce jakiej chce i zyje, to skad te 3 tys za ciuchy? nawet te z najwyzszej polki tyle nie kosztuja. bieganie zrobilo sie modne - ale to nie znaczy ze jest zle :) a ten ich jednodniowy koreczek rekompensuje w nadmiarze reklama jaka imprezy biegowe robia miastu - zjeezdzaja sie ludzie z calej polski - przewaznie od razu na weekend, wiec zarabiaja hotele, knajpy, a samo miasto ma reklame w mediach :) no ale ciezko to pojac jak sie jest odgornie ukierunkowanym na wieczne narzekanie
Kamil Tomasz Jarmusik
Kamil Tomasz Jarmusik:
Widać że są kryptofanami biegania
Maciek Musiał
Maciek Musiał:
Jakim trzeba być czubkiem, żeby takie bzdury gadać.. Ja rozumiem, że panowie zazdroszczą innym, bo sami ledwo potrafią chodzić
delnomad
delnomad:
LOL
Grzegorz Tłusty
Grzegorz Tłusty:
Narzekactwo
RyszardRwieSerce
RyszardRwieSerce:
Pieprzą głupoty jak potłuczeni. Ziemkiewicz niech sie zajmuje polityką a nie sportem, bo nie ma o tym bladego pojęcia.
Kamil Tomasz Jarmusik
Kamil Tomasz Jarmusik:
Widać po nich :P Nie rozumiem jak można się tak zawzięcie wypowiadać na temat o którym nie ma się zielonego pojęcia. :D Pokazywać jaki to ja jestem rozsądny, a tamci są nierozsądni, jakieś biegające lemingi, z taką pogardą i pychą, w dodatku mówić takie bajki o lekarzach, a wręcz pouczać. :D Nie wiem czy to wynika z tego że gość ma problem z przyswajaniem informacji.. każdy lekarz powie że rozsądne bieganie to zdrowie. :P Eksperci od biegania i lekarze medycyny ze specjalnością fizyka jądrowa, w jednym.